Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання доступу до мережі інтернет
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2018-02-16-001897-a 6b346cd070ee42ecbc81c1a1f00275c7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гевак Яна Василівна

380987852023 bookinstitute.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Український інститут книги"
Код ЄДРПОУ: 41137547
Місцезнаходження: 01034, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ярославів Вал, 36-38,
Контактна особа: Гевак Яна Василівна
380987852023
bookinstitute.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 06 березня 2018 13:52
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання доступу до мережі інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київ, Київ, вул. Лаврська,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2018 20:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 20:45
ТД - інтернет.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-001897-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:40363082
Дата подання: 13 березня 2018 10:03
Скарга відносно дискваліфікації
Надсилаємо вам скаргу на ваше рішення відносно дискваліфікації. Детальна інформація у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 березня 2018 14:26
За результатами розгляду вимоги щодо усунення порушення № UA-2018-02-16-001897-a.c1, яка надійшла від ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» 12.03.2017 №54-03/2018 через електронну систему закупівель ProZorro, щодо рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН», пропозиція якого за результати аукціону закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі інтернет) визначена найбільш економічно вигідною, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Водночас згідно з частиною 7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону.
Таким чином, у залежності від предмету закупівлі, визначеного відповідно до Порядку, замовник здійснює таку закупівлю відповідно до вимог Закону, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
Предмет закупівлі визначається Замовниками згідно з «Порядком визначення предмета закупівлі», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок).
З 17 січня 2017 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгів України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2016 р. за № 1734/29864) (далі – наказ № 2092).
Зміни, що вносяться до Порядку визнання предмета закупівлі, стосуються зокрема загальних правил визначення предмета закупівлі товарів і послуг, який визначається за показником четвертої цифри основного Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Тобто закупівля послуг з надання доступу до мережі інтернет визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, тобто за код ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів (Послуги доступу до мережі інтернет).
У зв’язку з тим, що загальна сума закупівлі по коду ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів перевищує вартісні межі, встановлені в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону, тому закупівля послуг з надання доступу до мережі інтернет здійснюється з застосуванням процедури відкритих торгів.
Таким чином, зазначена інформація в скарзі про те, що Учасник № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» прийняв участь в «допороговій закупівлі» не відповідає дійсності.
Також зазначаємо, що скарга Учасником № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» датована 12.03.2017 № 54-03/2018, а саме періодом, в який Українським інститутом книги не оголошувались і не проводились ніякі процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:74410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі інтернет).
В скарзі зазначено посилання на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:74410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі інтернет) але згідно Українським інститутом книги процедура закупівля за таким кодом Єдиного закупівельного словника не здійснювалась, а була оголошена процедура закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів (Послуги доступу до мережі інтернет).
Відповідно до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозицій на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати документи зазначені в додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» повинні були надати «Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням предмета, номера та дати договору, та назви контрагента, з яким укладено договори за 2016-2017 рр. Копії таких договорів із додатками завірені Учасником належним чином («з оригіналом згідно» (посада, підпис, прізвище), печатка».
Натомість Учасником № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» не надано сканкопії договорів саме укладених у 2017 році. У скарзі Учасника № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» зазначено інформацію про те, що відповідно пункту 7.1 наданих ним Договорів, мінімальний строк їх дії складав 12 календарних місяців, відповідно ці договори діяли весь 2017 рік.
Згідно вимог тендерної документації Українського інституту книги учасники повинні надати сканкопії договорів, а саме укладених у 2017 році, а не пролонговані на 2017 рік.
Відповідно до Господарського та Цивільного кодексів України укладення договору та пролонгація мають різні правові засади, а саме:
Укладення договору на новий термін передбачає розірвання попереднього та укладання нового на аналогічних умовах.
Пролонгація договора є:
1. Вступ в дію положення договору: "Якщо жодна зі сторін у термін (___). днів не заявить про намір його розірвати договір автоматично продовжує дію ще на (___) рік (міс) на аналогічних умовах, якщо таке положення в договорів є.
2. Додаткова угода сторін про продовження строку дії договору, до моменту закінчення строку дії договору.
Окремо наголошуємо відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та /або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Натомість від Учасника звернень та запитань у відведений Законом час Замовник не отримував.
Розгорнути Згорнути
Відповідь щодо розгляду вимоги

Документи подані скаржником

13 березня 2018 10:03
Скарга 54 03 2018.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2018 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН" 24 000,00
UAH з ПДВ
22 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІПС ГРУП" 24 900,00
UAH з ПДВ
22 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІГНЕТ" 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2018 17:43
Тендерна пропозиція 06.03.pdf
01 березня 2018 17:23
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2018 17:23
Таганське ВК12100 06 16.pdf
01 березня 2018 17:23
Статут ст 17.pdf
01 березня 2018 17:23
Статут Ukr.pdf
01 березня 2018 17:23
Реєстр .pdf
01 березня 2018 17:23
про наявність досвіду.pdf
01 березня 2018 17:23
НКРЗІ 19 08 2016.pdf
01 березня 2018 17:23
НКРЗІ 01 04 2016.pdf
01 березня 2018 17:23
лист згода.pdf
01 березня 2018 17:23
лист гарантія2.pdf
01 березня 2018 17:23
Лист гарантія.pdf
01 березня 2018 17:23
Інформація про технічні.pdf
01 березня 2018 17:23
за місцем вимоги.pdf
01 березня 2018 17:23
ЄДРПОУ.pdf
01 березня 2018 17:23
Довіреність Ганічев.pdf
01 березня 2018 17:23
Довідка про наявність.pdf
01 березня 2018 17:23
довідка за вимогою2.pdf
01 березня 2018 17:23
Довідка за вимогою.pdf
01 березня 2018 17:23
Довідка .pdf
01 березня 2018 17:23
гарантійний лист.pdf
01 березня 2018 17:23
ВИТЯГ.pdf
01 березня 2018 17:23
Виписка.pdf

Публічні документи

01 березня 2018 11:03
Електронний підпис
23 лютого 2018 08:47
Довідка право підпису.PDF
23 лютого 2018 08:47
Довідка про ліцензію.PDF
23 лютого 2018 08:47
Довідка про ст.17.PDF
23 лютого 2018 08:47
Статут.PDF
23 лютого 2018 08:47
Свідотство ПДВ.PDF
23 лютого 2018 08:47
Наказ Директора.PDF
23 лютого 2018 08:47
Витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН"

ТОВ "МІПС ГРУП"

ТОВ "БІГНЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН"
#40363082
Відхилено 22 799,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 14:42
ТОВ "МІПС ГРУП"
#38514160
Рішення скасоване 22 800,00
UAH з ПДВ
19 березня 2018 17:19
ТОВ "МІПС ГРУП"
#38514160
Відхилено 22 800,00
UAH з ПДВ
19 березня 2018 17:22
ТОВ "БІГНЕТ"
#39208697
Відхилено 24 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2018 17:44

Документи

07 березня 2018 14:40
Електронний підпис
07 березня 2018 14:39
Протокол по формі.PDF
06 березня 2018 14:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2018 16:32
Електронний підпис
12 березня 2018 16:31
Протокол № 24.PDF
12 березня 2018 16:31
Протокол по формі.PDF
07 березня 2018 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2018 17:21
Електронний підпис
19 березня 2018 17:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 березня 2018 17:42
Електронний підпис
23 березня 2018 17:41
Протокол по формі.PDF
21 березня 2018 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
23 березня 2018 17:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі