Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин
Очікувана вартість
4 076 110,00 UAH
UA-2018-02-16-001851-c ● 49dd9c46b88a42f5bf569a535dc303a4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361678 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2 |
Контактна особа: |
Юлія Дідух +380504300327 rivneoblvod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2018 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2018 12:13 |
Очікувана вартість: | 4 076 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
А-95, А-92, ДП
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
132800 літр
Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, Рівненська обл., Рівненська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2018 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2018 15:03 |
Дкументація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо процедури торгів та вимог тендерної документації
Дата подання: 22 лютого 2018 15:36
Дата відповіді: 26 лютого 2018 14:11
Протоколом засідання тендерного комітету РОВКП ВКГ «Водоканал» (далі по тексту - Замовник) №17 від 16.02.2018 року (далі по тексту - Протокол) було скасовано процедуру закупівлі (№ UA-2017-12-06-001454-c), посилаючись на ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» , обгрунтовуючи дане рішення виявленими порушеннями законодавства з питань публічних закупівель. При цьому Учасник, який отримав перемогу в результаті торгів залишається в статусі «Очікує рішення».
Зважаючи на те, що одним з Учасників було подано скаргу до Антимонопольного комітету України, постійно діюча адміністративна колегія якого винесла рішення №799-р/пк-пз від 30.01.2018 року про скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, який отримав перемогу в результаті торгів, а також на те, що по даному предмету закупівлі (ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин, процедура закупівлі № UA-2017-11-23000194-a) Замовник вже відміняв торги згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 58 від 06.12.2017 року, просимо надати роз”яснення з конкретною деталізацією причин скасування попередніх процедур закупівлі, так як дані рішення Замовника, на наш погляд, є результатом свідомого штучного затягування в часі процедури закупівлі, свідомого порушення процедури торгів, небажання співпрацювати з учасниками, які подають вигідніші пропозиції, і як результат, мають ознаки дискримінації учасників, що є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Також просимо надати роз”яснення причин, чому в тендерній документації поданій згідно третього по-порядку оголошення по одному і тому ж предмету закупівлі (процедура закупівлі № UA-2018-02-16-001851-c), Замовник змінює вимоги до документації нетипово до всіх попередніх років, в тому числі і в частині зміни відстані до АЗС Учасника попри те, що адреси розташування структурних підрозділів не змінились, що викликає підозри і дає підстави вважати, що дана документація прописується під заздалегідь обраного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо наступне. Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, який отримав перемогу в результаті торгів було виконано, а оскільки на даному етапі закупівлі неможливо було усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відкриті торги були відмінені. Беручи до уваги те, що торги UA-2017-12-06-001454-c перебувають у статусі скасовані, статус Учасника визначається налаштуваннями майданчика. Відкриті торги згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 58 від 06.12.2017 року відмінені, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Твердження, що дана документація прописується під заздалегідь обраного учасника є необгрунтованими та безпідставними. Нову тендерну документацію було розроблено з метою деталізувати предмет закупівлі враховуючи, що у попередніх торгах не всі Учасники правильно трактували зазначені положення тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-16-001851-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс", Код ЄДРПОУ:33680859
Дата подання: 23 березня 2018 12:42
Дата подання: 23 березня 2018 12:42
скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника.
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти (у разі наявності): ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» (код ЄДРПОУ 33680859), адреса: 43010, м. Луцьк, вул. Кременецька, 38.
Найменування, місцезнаходження, поштова адреса замовника, рішення, дії або бездіяльність яких оскаржуються: РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал", адреса: 33028, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. С. Бандери, 2.
Інформація про процедуру закупівлі: ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин.
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-02-16-001851-c.
Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Підстави та обґрунтування подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
На вищезазначені торги були подані пропозиції наступних учасників та оголошено наступні результати аукціону 05.03.18р.:
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" -3 132 220,00 грн.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" - 3133 230,00 грн.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" - 3 475 000,00 грн.
Пропозиції всіх вищезазначених учасників брали участь у аукціоні 05.03.18р.
14 березня 2018р. Замовник за Протоколом № 26 засідання тендерного комітету ухвалив визначити переможцем на закупівлю - ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ".
14 березня 2018р. Замовник оприлюднює повідомлення про намір укласти договір з учасником – переможцем ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" з ціновою пропозицією 3 132 220,00 грн.
ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» вважає, що оприлюднивши повідомлення щодо наміру укласти договір з ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" Замовник порушив умови ДКТ та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» змушене звертатись за захистом своїх прав та інтересів до органу оскарження.
Звертаємо увагу на наступні обґрунтування:
ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» провело аналіз тендерної пропозиції та документів, поданих усіма учасниками, в тому числі і ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ".
1. Відповідно до Додатку № 1 ТД:
«Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Для юридичних осіб
1.1. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю (будь-який із запропонованих документів, на вибір учасника):
- виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників;».
- наказ про призначення;
- довіреність або доручення;
- інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" подано лише копію наказу про призначення директора, в якому не підтверджується повноваження директора щодо підписання тендерної пропозиції та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю.
Отже, згідно вимог ТД ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" не надало підтвердження повноважень директора щодо підписання тендерної пропозиції та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю..
2. Відповідно до Додатку 1 до Документації
«Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
2.1. Довідка про виконання аналогічного договору, де зазначено:
- повне найменування замовника;
- строк виконання договору;
(крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" подав відповідну довідку та копії двох договорів, однак не надано підтвердження їх виконання (акти прийому передачі, накладні, відгук контрагента або ін.).
3. Відповідно до Додатку № 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
«Довідка у довільній формі, що містить інформацію про всі власні АЗС /чи АЗС партнерів з цілодобовим режимом роботи на території м. Рівне, Рівненської області та по всій Україні (у 24 областях, а також не менше 2-х АЗС у кожному обласному центрі)».
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
п. 6 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 6:
1. Дія смарт-карток на АЗС Учасника (власних та партнерських) повинна розповсюджуватись на території м. Рівне, Рівненської обл. та всієї України.
АЗС Учасника обов’язково повинні знаходитися у всіх областях України, а також не менше 2-х у кожному обласному центрі. АЗС Учасника або партнера повинні мати цілодобовий режим роботи та неповинні знаходитися на приватних територія доступ до яких без згоди власника обмежений. Замовник в будь-який час може самостійно перевірити інформацію зазначену Учасником. У разі виявлення недостовірної, неправдивої інформації, тендерна пропозиція Учасника буде відхилена. Усі АЗС власні чи партнерські, які зазначає Учасник повинні бути діючими (з можливістю заправки автомобілів) на момент подання тендерної пропозиції.
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" подано перелік АЗС своїх і партнерських, які не відповідають вказаній вимозі, а саме: АЗС наявні лише у 18 областях України, та не менше 2-ох заправок лише у 6-ти обласних центрах.
До того ж Учасником не подано підтвердження співпраці з АЗС, які зазначені як партнерські, також немає документального підтвердження можливості заправки смарт-картками на цих АЗС. Не підтверджено, що дія смарт-карток на АЗС Учасника (зокрема партнерських) розповсюджується на території м. Рівне, Рівненської обл. та всієї України.
4. Відповідно до Додатку № 6 ТД:
1. Одна з АЗС Учасника чи то його офіційного партнера, де автотранспорт Замовника має можливість цілодобової заправки повинна бути розташована на відстані, що не перевищує:
3 (три) кілометри від транспортного відділу м. Рівне РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» (вул. Степана Бандери, 2). Відстань від місця розташування Замовника до АЗС Учасника визначається на підставі даних спідометру транспортного засобу.
7 (сім) кілометрів від транспортної дільниці служби водопровідно-каналізаційного господарства Гощанського району РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» в смт. Гоща, Гощанський район, Рівненська обл. (смт. Гоща, Гощанський район, Рівненська обл., вул. Шевченка, 63). Відстань від місця розташування Замовника до АЗС Учасника визначається на підставі даних спідометру транспортного засобу.
17 (сімнадцять) кілометрів від транспортної дільниці відділу «Горбаківсько-Гориньградського водозабору» РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» (с. Горбаків, Гощанський р-н, Рівненська обл., вул. Центральна, 46). Відстань від місця розташування Замовника до АЗС Учасника визначається на підставі даних спідометру транспортного засобу.
10 (десять) кілометрів від транспортної дільниці служби водопровідно-каналізаційного господарства Рівненського р-ну РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» (смт. Квасилів, Рівненський р-н, Рівненська обл., вул. Шкільна, 52). Відстань від місця розташування Замовника до АЗС Учасника визначається на підставі даних спідометру транспортного засобу.
Відомості щодо відповідності вказаним вимогам зазначаються Учасником у відповідній довідці (в довільній формі) з визначенням: точної адреси АЗС, виду палива, яке відпускається через кожне АЗС. Також надати перелік власних чи партнерських АЗС по всій Україні з цілодобовим режимом роботи, на яких Замовник зможе здійснити заправку автомобілів.
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" подано наступний перелік АЗС:
Рівненська обл., смт. Гоща, вул. Рівненська, 9
Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Шевченка, 1, вказана АЗС знаходиться на приватній території ВАТ “Євро-Азіатська будівельна корпорація “Євраскон”, доступ до неї обмежений, що унеможливить можливість Замовника цілодобової заправки.
Наголошуємо, що ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" не надало підтвердження співпраці з даним партнером. За відомою нам інформацією ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" не має партнерських відносин з ВАТ “Євро-Азіатська будівельна корпорація “Євраскон”.
м. Рівне, вул. Соборна, 370 відстань до транспортного відділу по вул. Степана Бандери, 2 м. Рівне складає 3,7км, натомість вимога Замовника в ТД не більше 3км.
Відповідно до ТД: Оцінка тендерної пропозицій Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
Отже, відповідно до частини четвертої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" має бути відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ЗУ «Про публічні закупівлі» та ДКТ Замовника.
Таким чином, Замовник порушив основні Принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищенаведеного та з врахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник своїми діями вчинив порушення, які вплинули на об’єктивність визначення переможця торгів.
Отже, повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, та ПРОСИМО:
1) прийняти Скаргу до розгляду.
2) зобов’язати замовника:
відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації замовника.
визначити переможцем ТОВ "Нафтотрейд Ресурс".
3) відповідно до п. 9 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2018 15:54
Рішення від 27.03.2018 № 2756 , лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 15:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2018 № 3366.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 20:56
Рішення від 11.04.2018 № 3366.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 18:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення колегії АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2018 10:49
Номер скарги: UA-2018-02-16-001851-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 03 травня 2018 15:55
Дата подання: 03 травня 2018 15:55
Скарга на дії Замовника
РІВНЕНСЬКИМ ОБЛАСНИМ ВИРОБНИЧИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА «РІВНЕОБЛВОДОКАНАЛ» (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-16-001851-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Код ДК 021:2015 – 09132000-3 Бензин (Бензин А-95 – 20 300 л, Бензин А-92 – 32 000 л, ДП – 80 500 л.), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації.
За результатами розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ», однак 23.04.2018 року скасовано це рішення.
Підставою для скасування визначено – скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" (далі – ТОВ "Нафтотрейд Ресурс") в АМКУ на рішення замовника. Колегія АМКУ після розгляду скарги постановила скасувати рішення про визначення TOB «Західенергопостач» переможцем процедури закупівлі.
23.04.2018 року Замовником прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" (код ЄДРПОУ 33680859).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає, що Замовник не оцінив, а можливо і взагалі не оцінював належним чином, керуючись власними корисливими цілями, пропозицію ТОВ "Нафтотрейд Ресурс", оскільки не звернув уваги на численні порушення, а також невідповідність пропозиції ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" вимогам тендерної документації.
Тому Скаржник вважає дії Замовника такими, що порушують його права, порушують вимоги тендерної документації, не відповідають принципу прозорості і недискримінації учасників, та грубо порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2018 21:08
Рішення від 07.05.2018 № 4283.pdf
Дата публікації: 07 травня 2018 21:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2018 № 4932.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 19:25
Рішення від 23.05.2018 № 4932.pdf
Дата публікації: 29 травня 2018 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Колегії АМКУ виконане
Дата виконання рішення замовником: 19 червня 2018 10:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2018 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" |
3 327 320,00
UAH з ПДВ
|
3 132 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" |
3 470 460,00
UAH з ПДВ
|
3 133 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
3 475 000,00
UAH з ПДВ
|
3 475 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" #34781258 |
Рішення скасоване |
3 132 220,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2018 10:44
|
|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" #34781258 |
Рішення скасоване |
3 132 220,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 10:47
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" #33680859 |
Рішення скасоване |
3 133 230,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 10:47
|
|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" #34781258 |
Відхилено |
3 132 220,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 10:50
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" #33680859 |
Відхилено |
3 133 230,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 10:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
3 475 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 10:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 червня 2018 10:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі