Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві
Очікувана вартість
675 766,00 UAH
UA-2018-02-16-001812-a 6e3ebdf8a52e43fd8a74059f303de5f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 15:00
Початок аукціону: 06 березня 2018 11:09
Очікувана вартість: 675 766,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 757,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12882 метри квадратні
догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, сквер «Ради Європи»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2018 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 17:27
2. ТД - Сквер Ради Європи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо кваліфікаційних критерій
Дата подання: 20 лютого 2018 09:07
Дата відповіді: 22 лютого 2018 14:58
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору потрібен договір в якому (яких) мають бути зазначені наступні види послуг (робіт): або викошування газонів; або санітарне очищення території; або утримання фонтану. Санітарне очищення території передбачає очищення газонів та квітників від випадкового сміття, підмітання доріжок, очистка урн від сміття, завантаження сміття та вивіз, або потрібні інші види робіт(послуг). Якщо інші, вкажіть будь ласка які саме. Які саме роботи (послуги) повинен включати в себе договір та акти до нього на утримання фонтану. Обслуговування фонтану, прочистка розпилювачів, зливних труб, миття раковин фонтану тощо? Може бути договір на утримання фонтану окремим договором (Послуги у сфері ландшафтної архитектури), чи тільки договір щодо надання послуг по догляду за зеленими насадженнями як у ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 9.6. «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» санітарне очищення включає в себе підмітання, збір випадкового сміття, прибирання снігу, посипання піском в період ожеледиці, видалення трави з доріжок.
Утримання фонтану включає в себе три види робіт (послуг), а саме: - зимова консервація фонтану; - розконсервування та пуск фонтану; - обслуговування працюючого фонтану.
Згідно тендерної документації предметом (юридичною складовою) аналогічного договору повинно бути надання послуг по догляду за зеленими насадженнями.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-001812-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Миколаївзеленгосп", Код ЄДРПОУ:36383789
Дата подання: 16 березня 2018 10:44
Вимога в порядку частини 1 абзацу 2 ст32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Голові тендерного комітету
Департаменту житлово-комунального
господарства Миколаївської міської ради
Брижатому О.В.
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради 06.03.2018 було проведено аукціон за кодом ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві)
ТОВ «Миколаївзеленгосп» подало свою пропозицію та прийняло участь у аукціоні. За наслідками проведення якого переможцем було визнано іншого учасника, а саме ФОП Бутук Ірину Миколаївну.
ТОВ “Миколаївзеленгосп” звертається до ДЖКХ Миколаївської міської ради за наданням інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ “Миколаївзеленгосп” якщо:
На підтвердження наявності досвіду виконання робіт за аналогічним договором, ФОП Бутук Ірина Миколаївна надає Договір надання послуг з прибирання території (№22 від 06.06.2017) та акти до нього, коли тендерною документацією вимагалось договір щодо надання послуг по догляду за зеленими насадженнями та копію акту прийому-передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору в якому (яких) мають бути зазначені наступні види послуг (робіт):або викошування газонів;або санітарне очищення території; або утримання фонтану.Також у складі тендерної пропозиції ФОП Бутук Ірина Миколаївна надан договір надання послуг(№ 18 від 15.04.2017) в якому замовник бере на себе зобов'язання з посадки та догляду за квітами та акт до нього. У другому випадку також не просліджується договір по догляду за зеленими насадженнями та акти з або викошування газонів;або санітарного очищення території; або утримання фонтану. Виходячи із вищевикладеного не можливо визначити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тендерна пропозиція учасника не   відповідає   кваліфікаційним   критеріям, установленим статтею 16 Закону.
З огляду на вищевикладене та у відповідності до ч. 1, абзац 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ “Миколаївзеленгосп”.

Директор
ТОВ «Миколаївзеленгосп» Шпунтов Д. В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2018 16:53
Директору
ТОВ «Миколаївзеленгосп»
Шпунтову Д.В.


На Вашу вимогу від 16.03.2018 року щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів (ФОП Бутук І.М.), у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Миколаївзеленгосп», тендерний комітет департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до умов тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначена тендерна пропозиція ФОП Бутук І.М., яка становить 585 000,00 грн. (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), в той же час, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Миколаївзеленгосп» становить 665 789,62 грн. (шістсот шістдесят п’ять тисяч сімсот вісімдесят дев’ять грн. 62 коп.).
Згідно з приписами ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Бутук І.М., тендерним комітетом встановлено її відповідність вимогам тендерної документації, а саме: відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником, відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та подання інших документів передбачених тендерною документацією.
З огляду на те, що тендерна пропозиція ФОП Бутук І.М. визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації - ФОП Бутук І.М. визначено переможцем процедури закупівлі.

Дякуємо за звернення!

Голова тендерного комітету О.В. Брижатий

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-16-001812-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Миколаївзеленгосп", Код ЄДРПОУ:36383789
Дата подання: 23 березня 2018 11:18
Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте під час проведення процедури закупівлі
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 т. (044) 594-64-12, Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте під час проведення процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі) Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Миколаївзеленгосп» Юридична адреса: 54022, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Маячна, 1/7; Адреса для листування: 54022, м. Миколаїв, вул. Маячна, 1/7; тел. (0512) 22-10-74; E-mail: nikolaev.zelen.hoz@gmail.com; Банківські реквізити: п/р 26006260079 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО: 380805; Код за ЄДРПОУ: 36383789; Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради; Юридична адреса: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7; тел. (0512) 36-02-84; E-mail: depgkh@i.ua; Банківські реквізити: р/р невідомий ГУ ДКСУ в Миколаївській обл., МФО 826013; Код за ЄДРПОУ: 03365707; Відомості про процедуру закупівлі: Назва процедури закупівлі: відкриті торги; Дата та час проведення: 06 березня 2018 11:09 - 06 березня 2018 13:30 Предмет закупівлі: ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві) Tender ID: UA-2018-02-16-001812-a ID: 6e3ebdf8a52e43fd8a74059f303de5f6 16.02.2018 року в системі публічних закупівель «PROZORRO» (за адресою prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-16-001812-a) було опубліковано оголошення про закупівлю послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві). 06 березня 2018 року відбувся аукціон про публічну закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: (77310000-6) в якому взяли участь наступні підприємства: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Миколаївзеленгосп», код за ЄДРПОУ: 36383789; місцезнаходження вулиця Маячна 1/7, місто Миколаїв, Миколаївська область, Україна, 54022; 3. Фізична особа-підприємець Бутук Ірина Миколаївна, код за ЄРПОУ: 2160709080; місцезнаходження вулиця Будівельників, будинок 3, квартира 49, місто Вознесенськ, Миколаївська область, Україна, 56500; За результатами аукціону ФОП Бутук І. М., зайняла перше місце запропонувавши остаточну вартість робіт у сумі 585 000,00 гривень. Після завершення процедури аукціону, 13.03.2018 р., тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради було розглянуто пропозицію ФОП Бутук І. М., та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним підприємцем. Ознайомившись з опублікованою документацією на Інтернет ресурсі «Держзакупівлі.онлайн», було виявлено, що підприємець, яка оголошена переможцем аукціону, а саме Фізична особа-підприємець Бутук Ірина Миколаївна не виконала умови, які були визначенні в тендерній документації а саме: По-перше, у розділі «Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16» зазначається вимога до учасників аукціону про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яку Замовник чітко визначив: «договір щодо надання послуг по догляду за зеленими насадженнями та копію акту прийому-передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору в якому (яких) мають бути зазначені наступні види послуг (робіт): або викошування газонів; або санітарне очищення території; або утримання фонтану». Але подані ФОП Бутук І. М., документи не відповідають чітко визначеному Замовником критерію, оскільки першому поданому Договорі про надання послуг № 22 від 06.06.2017 р., предметом договору визначено наступне: «Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання з прибирання території за адресою Замовника …». Як вбачається, з вищезгаданого договору ФОП Бутук І. М., має досвід з здійснення прибирання території, але не має досвіду з санітарного очищення, тобто поданий договір не відповідає вимогам, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. По-друге, у другом у договорі поданому ФОП Бутук І. М., також не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки у Договорі № 18 про надання послуг від 15.04.2017 р., предметом визначено: Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання з посадки (створення квітнику) та догляду за квітами на присадибній ділянці …». Оскільки жоден з поданих ФОП Бутук І. М., договорів та актів виконаних робіт до договорів не містить підтвердження досвіду виконання робіт з викошування газонів, санітарне очищення території, або утримання фонтану, що визначено Замовником як обов’язкова умова, є підставою визнання тендерної пропозиції ФОП Бутук І. М., такою, що не відповідає вимогам визначеним Замовником у тендерній документації. По-третє, замовником ставилась про надання у складі своєї тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність трудових відносин між ним та вказаними у довідці працівниками. В складі тендерної пропозиції ФОП Бутук І. М., було подано цивільно-правові угоди з трьома працівниками, але виходячи із Роз’яснень наданих Міністерством соціальної політики України у листі від 23.05.2017 р. N 10620/0/2-17/13, зазначається, що Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Виходячи зі змісту норм статті 626 Цивільного кодексу України, цивільно-правовим договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Сторонами трудового договору є працівник і роботодавець (власник або уповноважений ним орган), а цивільно-правового - замовник і виконавець. Виходячи із вищенаведеного листа-роз’яснення цивільно-правова угода не тягне виникнення трудових відносин між сторонами, що також є невиконанням умов Замовника про надання підтвердження наявності трудових відносин між учасником та вказаними у довідці працівниками. З огляду на невідповідність поданих ФОП Бутук І. М., документів умовам тендерної документації є підстави для відхилення тендерної пропозиції. Але незважаючи на допущенні порушення тендерний комітет Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняв протизаконне рішення, щодо укладення договору з Фізичною особою-підприємцем Бутук Іриною Миколаївною. Допущенні тендерним комітетом порушення законодавства, мають явні ознаки дискримінаційних дій по відношенню до нашого товариства, відповідно з визначенням таких дій наведеним у п. 6, 7 ч. 2 ст. 15 Закону, а саме: - «Надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; - «Дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами»; Також варто зазначити, що тендерна документація та Протокол про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 13.03.2018 року та повідомлення про намір укласти договір завантажені в систему електронних закупівель без підписів та печатки відповідальної особи замовника. На підставі вищенаведеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу; 2. На строк до винесення рішення за цією скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, що проводяться Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради за предметом послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві) (код за ДК 021:2015: (77310000-6), Tender ID: UA-2018-02-16-001812-a; ID: 6e3ebdf8a52e43fd8a74059f303de5f6. 3. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем Бутук Іриною Миколаївною, код за ЄДРПОУ: 2160709080; 4. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради відновити та продовжити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги до органу оскарження в сумі 5000,00 гривень, з підтвердженням зарахування їх до державного бюджету; Директор ТОВ «Миколаївзеленгосп» Шпунтов Д. В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 березня 2018 14:30
Рішення від 27.03.2018 № 2771.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 14:30
Рішення від 12.04.2018 № 3416.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2018 21:48

Документи подані скаржником

23 березня 2018 11:18
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

28 березня 2018 14:30
Рішення від 27.03.2018 № 2771.pdf
17 квітня 2018 21:48
Рішення від 12.04.2018 № 3416.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БУТУК ІРИНА МИКОЛАЇВНА 585 000,00
UAH з ПДВ
585 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Миколаївзеленгосп" 665 789,62
UAH з ПДВ
665 789,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2018 13:32
150209-1-2.pdf
05 березня 2018 13:32
p05.pdf
05 березня 2018 13:32
p06.pdf
05 березня 2018 13:32
витяг.pdf
05 березня 2018 13:32
відг.pdf
05 березня 2018 13:32
заборг.pdf
05 березня 2018 13:32
люди.pdf
05 березня 2018 13:32
відгук оригінал.pdf
05 березня 2018 13:32
p04.pdf
05 березня 2018 13:32
p03.pdf
05 березня 2018 13:32
p02.pdf
05 березня 2018 13:32
p01.pdf
05 березня 2018 13:32
dog.pdf
05 березня 2018 13:32
akt.pdf
05 березня 2018 13:32
150209-4-4.pdf
05 березня 2018 13:32
150209-3-3.pdf
05 березня 2018 13:32
3.pdf
05 березня 2018 13:32
2.pdf
05 березня 2018 13:32
1.pdf

Публічні документи

03 березня 2018 14:02
Електронний підпис
03 березня 2018 13:53
Підписаний_G0218-3931-GL_tender.pdf
03 березня 2018 13:53
довідки до ст.17.pdf
03 березня 2018 13:53
Відгук до договору 1414.pdf
03 березня 2018 13:53
Договір1414.pdf
03 березня 2018 13:53
акти до договору 1414.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БУТУК ІРИНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "Миколаївзеленгосп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БУТУК ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2160709080
Переможець 585 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2018 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2018 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БУТУК ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2160709080
585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 14:50
Додаткова угода № 4 до Договору № 349 від 18.04.18 скв.pdf зміни до договору
15 травня 2019 14:49
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 14:48
Додаткова угода № 3 до Договору № 349 від 18.04.18 скв.pdf зміни до договору
15 січня 2019 14:48
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 14:38
Додаткова угода № 2 до Договору № 349 від 18.04.18 скв.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 14:37
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 11:49
Додаткова угода № 2 до Договору № 349 від 18.04.18 скв.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 11:48
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 11:36
Додаткова угода № 1 до Договору № 349 від 18.04.18 скв.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 11:36
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 13:56
Договір 349 від 18.04.18 сквер Ради Європи.pdf укладений
18 квітня 2018 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 349
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 349
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Публікується повторно, у звязку з невірно вказаною підставою внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 349
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору в межах 20%
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 349
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 349
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 666 180,74
UAH