Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Туря-Реметівський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188547 |
Місцезнаходження: | 89221, Україна , Закарпатська обл., ТУР'Ї РЕМЕТИ, вул. Мала 16 |
Контактна особа: |
Ганич Борис Сергійович +380992705666 Gborick@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2018 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2018 11:32 |
Очікувана вартість: | 436 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2018 14:53 |
Сир_лютий_березень.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-002000 ● 29bcb58d77074ae9bceced2d4058a83c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 13:02 |
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2019 № 10
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 21.02.2019 № 10 .
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-11-01-001715-b 01.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2. UA-2018-10-18-000915-a 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3. UA-2018-02-16-001780-c 16.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4. UA-2018-01-04-001139-a 04.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5. UA-2018-01-10-001763-b 10.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. UA-2018-10-24-001375-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушень, вказаних у висновках Західного офісу Держаудитслужби та враховуючи, що здійснити накладення електронного цифрового підпису на вже завершені процедури, за якими оприлюднено звіти про виконання договорів через акредитований електронний майданчик технічно не можливо, запропоновано визнати не накладення електронного цифрового підпису на окремі документи технічною помилкою при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та, відповідно до п.2.9. Примірного Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України №557 від 30.03.2016р. та Положення про тендерний комітет Тур’я-Реметівського психоневрологічного інтернату, виправити допущену технічну помилку при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вважати електронно-цифровий підпис - на річний план закупівель за номером ID: UA-P-2018-01-02-006264-a; - оголошення про проведення відкритих торгів «Сирні продукти» за номером ID: UA-2018-02-16-001780-c, - протокол розкриття та повідомлення про намір укласти договір; накладеним.
2019-03-22 14:25:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
Відсутній механізм усунення.
2019-03-25 10:01:42
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
RISK1-14
RISK1-3_3
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2018 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА |
275 600,00
UAH з ПДВ
|
275 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Кошеля Юлія Василівна |
434 000,00
UAH з ПДВ
|
434 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА #5734580000 |
Переможець |
275 600,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2018 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
сир 001.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2018 16:57
|
49 002.jpg | укладений |
26 березня 2018 16:56
|
49 001.jpg | укладений |
26 березня 2018 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ч 5 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |