Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
436 000,00 UAH
UA-2018-02-16-001780-c dbad6b3c56304010a240675fc72ea619
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ганич Борис Сергійович

+380992705666 Gborick@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Туря-Реметівський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188547
Місцезнаходження: 89221, Україна , Закарпатська обл., ТУР'Ї РЕМЕТИ, вул. Мала 16
Контактна особа: Ганич Борис Сергійович
+380992705666
Gborick@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2018 11:32
Очікувана вартість: 436 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кг.
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89221, Україна, Закарпатська область, ТУР'Ї РЕМЕТИ, вул.Мала.16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
4600 кг.
Сир зернинний (Творог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89221, Україна, Закарпатська область, ТУР'Ї РЕМЕТИ, Мала 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2018 14:53
Сир_лютий_березень.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-002000 ● 29bcb58d77074ae9bceced2d4058a83c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019 13:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

21.02.2019 № 10

Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о.начальника М.ФЕДАК


Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 21.02.2019 № 10 .
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-11-01-001715-b 01.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2. UA-2018-10-18-000915-a 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3. UA-2018-02-16-001780-c 16.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4. UA-2018-01-04-001139-a 04.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5. UA-2018-01-10-001763-b 10.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. UA-2018-10-24-001375-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для усунення порушень, вказаних у висновках Західного офісу Держаудитслужби та враховуючи, що здійснити накладення електронного цифрового підпису на вже завершені процедури, за якими оприлюднено звіти про виконання договорів через акредитований електронний майданчик технічно не можливо, запропоновано визнати не накладення електронного цифрового підпису на окремі документи технічною помилкою при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та, відповідно до п.2.9. Примірного Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України №557 від 30.03.2016р. та Положення про тендерний комітет Тур’я-Реметівського психоневрологічного інтернату, виправити допущену технічну помилку при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вважати електронно-цифровий підпис - на річний план закупівель за номером ID: UA-P-2018-01-02-006264-a; - оголошення про проведення відкритих торгів «Сирні продукти» за номером ID: UA-2018-02-16-001780-c, - протокол розкриття та повідомлення про намір укласти договір; накладеним.

2019-03-22 14:25:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

Відсутній механізм усунення.

2019-03-25 10:01:42

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-14

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2018 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА 275 600,00
UAH з ПДВ
275 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Кошеля Юлія Василівна 434 000,00
UAH з ПДВ
434 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2018 16:50
Електронний підпис
14 березня 2018 16:50
довідки (2)(1).pdf
14 березня 2018 16:50
довідки.pdf
07 березня 2018 09:39
Електронний підпис
07 березня 2018 09:38
сир.pdf
03 березня 2018 11:51
Електронний підпис
03 березня 2018 11:50
пропозиція.pdf
03 березня 2018 11:50
договір на поставку.pdf
03 березня 2018 11:50
аналогічні сир.pdf

Публічні документи

02 березня 2018 20:39
Технічна специфікація.pdf
02 березня 2018 20:39
Тендерна пропозиція.pdf
02 березня 2018 20:39
Трудовий Договір.pdf
02 березня 2018 20:39
Сертифікат якості.pdf
02 березня 2018 20:39
Проект договору.pdf
02 березня 2018 20:39
Паспорт-код Кошеля Ю.В..PDF
02 березня 2018 20:39
Накладна 2.pdf
02 березня 2018 20:39
Накладна.pdf
02 березня 2018 20:39
Медична книжка Прожегач.pdf
02 березня 2018 20:39
Договір оренди майна.pdf
02 березня 2018 20:39
Договір №15.pdf
02 березня 2018 20:39
Лист згода.pdf
02 березня 2018 20:39
Договір оренди авто.PDF
02 березня 2018 20:39
Довідка ст.17.pdf
02 березня 2018 20:39
Довідка Б-П.pdf
02 березня 2018 20:39
Довідка про працівників.pdf
02 березня 2018 20:39
Довідка банк Кошеля Ю.В..pdf
02 березня 2018 20:39
Відгук.pdf
02 березня 2018 20:39
Декларація виробника.pdf
02 березня 2018 20:39
Витяг податкова.PDF
02 березня 2018 20:39
Витяг ЄДР Кошеля Ю.В..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА

ФОП Кошеля Юлія Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
#5734580000
Переможець 275 600,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 13:22

Документи

12 березня 2018 13:22
сир 001.jpg
05 березня 2018 11:53

код ЄДРПОУ 5734580000 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2018 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
#5734580000
275 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2018 13:22
сир 001.jpg
05 березня 2018 11:53

код ЄДРПОУ 5734580000 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
сир 001.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 11:36
Електронний підпис укладений
26 березня 2018 16:57
49 002.jpg укладений
26 березня 2018 16:56
49 001.jpg укладений
26 березня 2018 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ч 5 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML