Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до рейкозварювальної машини типу К-922)
Очікувана вартість
2 347 200,00 UAH
UA-2018-02-16-001668-c 1503ff4377b94594af4a1d8cde824fc1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конарєва, 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 26 березня 2018 12:22
Очікувана вартість: 2 347 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 736,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

запасні частини до рейкозварювальної машини типу К-922
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
запасні частини до рейкозварювальної машини типу К-922
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61080, Україна, Харківська область, м. Харків , вул. Південнопроектна, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2018 13:12
187 ЗМІНИ з.ч. д К-922.doc
12 березня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2018 13:12
187 ЗМІНИ з.ч. д К-922.doc
16 лютого 2018 14:37
187 ТД з.ч. д К-922.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження до вимог тендерної документації
Дата подання: 28 лютого 2018 09:34
Дата відповіді: 05 березня 2018 15:27
1. В Додатку №4 Технічних вимог до предмету закупівлі вимагається надати гарантійний термін експлуатації запчастин не менше 12 мясіців з дня вводу в експлуатацію. Вказані запасні частини є такими, що швидко зношуються і не можуть мати гарантійного терміну експлуатації 12 місяців. В нормативно-технічній документації на рейкозварювальну машину К-922 вказані наступні гарантійні терміни експлуатації: - на гратознімачі - гарантійний термін експлуатації до переточки складає 500 зварювань, загальний гарантійний термін експлуатації складає 12 місяців, але не більше 2 600 зварювань. - на губки - гарантійний термін експлуатації до зачистки контактних поверхонь складає 10 зварювань, загальний гарантійний термін експлуатації складає 12 місяців, але не більше 2 600 зварювань. Дані гарантійні терміни визначені заводом-виробником машини К-922. 2. В п.2.3. "Технічних вимог до предмету закупівлі" вимагається надання "копій документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016...". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, завершення підготовки і освоєння виробництва продукції яких відбулося до 2016 року. 3. Надати повні скановані копії технічних умов неможливо у зв'язку з великим обсягом документації (ТУ містить 75 аркушів формату А4 та інші документи учасника), яка не може бути по об'єму прийнята системою електронних закупівель. Пропонуємо надати копії перших аркушів ТУ та копії аркушів ТУ, які підтверджують виконання конкретних вимог, вказаних в тендерній документації. 4. В п.2.4. "Технічних вимог" зазначено, що "Актуальність креслеників ... повинна бути підтверджена філією НДКТІ ПАТ "Укрзалізниця...". Дана вимога для виробника машини К-922 є дискримінаційною, так як технічні умови на машину (в яких зазначений комплект документації - К922-1.00.00.000, куди входять гратознімачі та губки) погоджені Укрзалізницею. 5. По п.5.1. Проекту Договору вимагається поставити ТОВАР "впродовж 7 календарних днів з дня отримання письмової вимоги". Виготовити ТОВАР, зазаначений в даному Тендері за такий короткий термін неможливо. Всі запчастини специфічні і не могли бути виготовлені заздалегідь по принципу "може колись хтось купить", а значить виготовлені за "домовленістю". Зазначена вимога є дискримінаційною. Пропонується встановити реальний термін поставки впродовж 75 календарних днів від дати письмової вимоги Замовника. Для виключення дискримінаційних вимог просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: повідомляємо, що ваші зауваження до документів та даних, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі вже детально розтлумачено в Додатку 4 розділ 2 тендерної документації. Зауваження по гарантійному терміну експлуатації та по п.5.1. Проекту Договору розглянуті на засіданні тендерного комітету, у разі необхідності до тендерної документації будуть внесені зміни.
Прохання внести зміни
Дата подання: 02 березня 2018 09:38
Дата відповіді: 02 березня 2018 13:22
Просимо внести зміни в розділ 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", а саме вказати обов'язкове внесення тендерного забезпечення, що дасть можливість діючим реальним виробникам пропонувати продукцію.
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює надання забезпечення тендерної пропозиції.
Прохання надати роз"яснення
Дата подання: 02 березня 2018 09:43
Дата відповіді: 05 березня 2018 15:28
В технічних вимогах до предмету закупівлі зазначено "Згідно 2.2.1. надати Оригінал або копію декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів). Вимоги до копії декларації про відповідність до вимог технічних регламентів. Копія повинна: а) бути відтворена з оригіналу декларації про відповідність до вимог технічних регламентів та завірена нотаріально; або: б) відтворена з оригіналу декларації про відповідність до вимог технічних регламентів та завірена власником цього оригіналу декларації.". Питання: що означає відповідно технічних регламентів? Чи означає це, що потрібно надавати декларацію відповідності заповнену учасником і завірена підписом і печаткою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: повідомляємо, що ваші зауваження до документів та даних, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі вже детально розтлумачено в Додатку 4 розділ 2 тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-001668-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОКЕРСЬКА КОМПАНІЯ "ІНДОСАНТ", Код ЄДРПОУ:38322639
Дата подання: 25 квітня 2018 12:14
Порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Переможцем торгів було вибрано ТОВ «АЙЛАНТ-ДНІПРО» (Код ЄДРПОУ 40960576) (протокол розгляду тендерних пропозицій № 187/3 від 20.04.2018 р.).
ТОВ «Брокерська Компанія «ІНДОСАНТ» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2018 15:30
Згідно з ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний надати відповідь саме учаснику якого за результатами оцінки та розгляду його пропозиції не визнано переможцем торгів.
Оскільки ваша пропозиція не визначена найбільш економічно вигідною, така пропозиція Замовником не розглядалась.

Документи подані скаржником

25 квітня 2018 12:14
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-16-001668-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОКЕРСЬКА КОМПАНІЯ "ІНДОСАНТ", Код ЄДРПОУ:38322639
Дата подання: 27 квітня 2018 15:12
Порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Переможцем торгів було вибрано ТОВ «АЙЛАНТ-ДНІПРО» (Код ЄДРПОУ 40960576) (протокол розгляду тендерних пропозицій № 187/3 від 20.04.2018 р.). ТОВ "Брокерська Компанія "ІНДОСАНТ" не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.05.2018 № 4127.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 21:50

Документи подані скаржником

27 квітня 2018 15:12
СКАРГА_.pdf

Документи Органу Оскарження

04 травня 2018 21:50
Рішення від 03.05.2018 № 4127.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2018 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЙЛАНТ-ДНІПРО 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 549 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАНУКРСТРОЙ 2 100 000,00
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОКЕРСЬКА КОМПАНІЯ "ІНДОСАНТ" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
1 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Техноальянс - Инвест" 2 347 200,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2018 15:44
Статут.pdf
07 березня 2018 15:44
Рішення 3.pdf
07 березня 2018 15:44
Рішення 1.pdf
07 березня 2018 15:44
Наказ.pdf
07 березня 2018 15:44
Довідка з банку.pdf
07 березня 2018 15:44
Витяг ПДВ.pdf
07 березня 2018 15:44
Технічна частина.pdf
07 березня 2018 15:44
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 12:14
Електронний підпис
23 березня 2018 11:46
Електронний підпис
23 березня 2018 11:39
ТУ.pdf
23 березня 2018 11:39
Сертифікат Якості.pdf
23 березня 2018 11:39
Копії креслеників.pdf
23 березня 2018 11:39
Додаток 4 Технічні умови.pdf
23 березня 2018 11:39
Довідки з банку.pdf
23 березня 2018 11:39
протокол зборів.pdf
23 березня 2018 11:39
протокол зборів 2.pdf
23 березня 2018 11:39
протокол зборів 1.pdf
23 березня 2018 11:39
паспорт.rar
23 березня 2018 11:39
наказ директора.pdf
23 березня 2018 11:39
виписка2.pdf
23 березня 2018 11:39
виписка1.pdf
23 березня 2018 11:39
витяг.pdf
23 березня 2018 11:39
Статут Ванукрстрой.pdf
23 березня 2018 11:39
Довідки Стаття 17 Закону.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 11:40
ТУ.pdf
23 березня 2018 11:40
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
23 березня 2018 11:40
СТАТУТ ТОВ БК ІНДОСАНТ.pdf
23 березня 2018 11:40
СЕРТИФІКАТИ ЯКОСТІ 10ШТ.pdf
23 березня 2018 11:40
СЕРТИФІКАТ ДИЛЕРА.pdf
23 березня 2018 11:40
ДОВІДКА ЩОДО ПДВ.pdf
23 березня 2018 11:40
ДОВІДКА ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
23 березня 2018 11:40
ДОВІДКА БАНК ПІВДЕННИЙ.pdf
23 березня 2018 11:40
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf

Публічні документи

25 березня 2018 09:13
учредит_протокол.pdf
25 березня 2018 09:13
тех експертиза img158.pdf
25 березня 2018 09:13
статут.pdf
25 березня 2018 09:13
Сертіфікація по К-922.pdf
25 березня 2018 09:13
Сертіфікація по К-922 (1).pdf
25 березня 2018 09:13
паспорт_украина.pdf
25 березня 2018 09:13
лист_технічне_завдвння.pdf
25 березня 2018 09:12
креслення.pdf
25 березня 2018 09:12
довідка_банк.pdf
25 березня 2018 09:12
Довідка інформація ЄДР.pdf
25 березня 2018 09:12
Довiдка_захист_довкілля.pdf
25 березня 2018 09:12
Довiдка_діяльність.pdf
25 березня 2018 09:12
Довiдка_банкрут.pdf
25 березня 2018 09:12
витяг_пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЙЛАНТ-ДНІПРО

ТОВ ВАНУКРСТРОЙ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОКЕРСЬКА КОМПАНІЯ "ІНДОСАНТ"

ООО "Техноальянс - Инвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АЙЛАНТ-ДНІПРО
#40960576
Переможець 1 549 950,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2018 11:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ АЙЛАНТ-ДНІПРО #40960576

№ рішення у справі

70/125-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/34-р/к

Дата рішення у справі

12.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

20 квітня 2018 11:48
Електронний підпис
02 квітня 2018 15:26
Електронний підпис
26 березня 2018 12:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2018 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЙЛАНТ-ДНІПРО
#40960576
1 549 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2018 11:48
Електронний підпис
02 квітня 2018 15:26
Електронний підпис
26 березня 2018 12:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 14:35
187 Договор.pdf укладений
11 травня 2018 14:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 549 950,00
UAH з ПДВ