Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку)
55240000-4 Services of centers and rest homes (Recreation services of children's health improvement and recreation establishments)
Очікувана вартість
16 590 000,00 UAH
UA-2018-02-16-001656-a 75ada6af3118469a8bdc437d6ce817b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гутцайт Вадим Маркович

380442782594 kyiv_sport@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02147629
Вебсайт: http://don.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська область обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Контактна особа: Гутцайт Вадим Маркович
380442782594
kyiv_sport@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science, Youth and Sports
National ID: 02147629
Contact point: Gutzait Vadim
380442782594
kyiv_sport@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2018 18:00
Очікувана вартість: 16 590 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 16 лютого 2018 16:19
Enquiries until: 09 квітня 2018 18:00
Complaints submission until: до 15 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 квітня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 16 590 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Місце проведення –
лот 1 - Одеська обл. - 800 осіб,
лот 2 - Миколаївська обл. - 800 осіб,
лот 3 - Львівська обл. - 600 осіб,
лот 4 - Запорізька обл.- 500 осіб.
Термін відпочинку - 14 днів.

Тендерна документація

11 квітня 2018 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 16:26
Перелік змін до ТД_відпочинок_11.04.2018.pdf
23 березня 2018 15:54
Перелік змін до ТД_відпочинок_23.03.2018.pdf
19 березня 2018 16:46
Перелік змін до ТД_відпочинок_19.03.2018.pdf
16 березня 2018 18:07
Перелік змін до ТД_відпочинок_16.03.2018.pdf
11 квітня 2018 16:24
Тендерна документація_зі змінами_2018_послуги відпочинок_11.04.2018.pdf
23 березня 2018 15:54
Тендерна документація_зі змінами_2018_послуги відпочинок_23.03.2018.pdf
19 березня 2018 16:45
Тендерна документація_зі змінами_2018_послуги відпочинок_19.03.2018.pdf
16 березня 2018 18:07
Тендерна документація_зі змінами_2018_послуги відпочинок_16.03.2018.pdf
16 лютого 2018 16:21
Тендерна документація_2018_послуги відпочинок_16.02.2018.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-001656-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 09 березня 2018 11:05
Дискримінація за територіальною ознакою
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації до лоту 1 (Одеська область, Білгород-Дністровський район) та вказати узбережжя Чорного моря України,
таким чином додати окрім Одеської області, також Херсонську, Миколаївські області.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг в першому лоті – виключно “ Одеська область (Білгород-Дністровський район)” та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.

Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.

Замовником у підпункті 4.2 пункту 4 розділу І ТД та додатку 4 до ТД визначено місце надання послуг по першому лоту “ Одеська область, Білгород-Дністровський район)
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Одеська область, Білгород-Дністровський район) є
порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Херсонську, Запорізьку та Миколаївські області.

Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Одеська область, Білгород-Дністровський район.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.

Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходять та надають свої послуги на морському узбережжі Херсонської, Запорізької, Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.

Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови по першому лоту для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2018 17:21
Повідомляємо, що тендерним комітетом планується внесення змін до тендерної документації з урахуванням зауважень, викладених у даній вимозі
Повідомляємо, що тендерним комітетом планується внесення змін до тендерної документації з урахуванням зауважень, викладених у даній вимозі
Номер вимоги: UA-2018-02-16-001656-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 09 березня 2018 11:16
Дискримінація за територіальною ознакою
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації до лоту 2 (Миколаївська область, Очаківський район) та вказати узбережжя Чорного моря України,
таким чином додати окрім Миколаївської області Очаківський район також Херсонську, Одеську та Миколаївську область.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг в першому лоті – виключно “ Миколаївська область, Очаківський район та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.

Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.

Замовником у підпункті 4.2 пункту 4 розділу І ТД та додатку 4 до ТД визначено місце надання послуг по першому лоту “ Миколаївська область, Очаківський район)
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Миколаївська область, Очаківський район) є
порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Не розумію чим Замовнику не підходить Скадовский р-н, Херсонської області, або Березанський район Миколаївської області для оздоровлення дітей, де склалися всі умови для приймання та оздоровдення дітей, формування їх патріотичного духу.

Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції.
Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.

Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.

Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Херсонську, Запорізьку, Одеську та окремі райони Миколаївські області.

Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Миколаївська область, Очаківський район.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.

Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходять та надають свої/аналогічні послуги на морському узбережжі Херсонської, Запорізької, Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.

Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.

Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови по другому лоту для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2018 17:20
Повідомляємо, що тендерним комітетом планується внесення змін до тендерної документації з урахуванням зауважень, викладених у даній вимозі та скарзі поданої до Антимонопольного комітету України
Повідомляємо, що тендерним комітетом планується внесення змін до тендерної документації з урахуванням зауважень, викладених у даній вимозі та скарзі поданої до Антимонопольного комітету України
Номер вимоги: UA-2018-02-16-001656-a.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 11 травня 2018 10:53
безпідставне відхилення пропозиції
Згідно з ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий Учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобовязаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Враховуючи зазначене, надання відповіді Замовником, у порядку ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», є обов’язком Замовника.
З урахуванням вищезазначеного, ФОП Черниш О.Л. вимагає надати додаткову, вичерпну інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції.
1. Згідно Додатку 3 до тендерної документації: Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі 2.1 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (педагогічний, медичний, обслуговуючий персонал) працюючих учасника із зазначенням їхнього освітнього рівня (освіта, спеціальність), стажу роботи з дитячим колективом), (за формою згідно з додатком 3.2 до тендерної документації) . У разі залучення до роботи сезонних працівників – надати довідку відповідного змісту.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 1997 р. N 278 (зі змінами на 12.02.2012р.), згідно ч.9 ст.6 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР (зі змінами на 20.01.2018р.), Кабінет Міністрів України постановив та затвердив список сезонних робіт і сезонних галузей. Так, у п.5 Постанови КМУ, зазначено:
– Санаторно-курортні заклади і заклади відпочинку. Роботи, пов'язані з санаторно-курортним обслуговуванням хворих і відпочиваючих в санаторно-курортних закладах і закладах відпочинку.
Також на даний час правове регулювання роботи сезонних працівників визначається Указом Президії Верховної Ради СРСР від 24.09.1974 р. № 310-09 «Про умови праці робітників і службовців, зайнятих на сезонних роботах» (далі – Указ) у редакції від 04.04.1991 р., який діє на території України в частині, що не суперечить законодавству України відповідно до постанови Верховної Ради України «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12.09.1991 р. № 1545-ХІІ, а також постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.1997 р. № 278 «Про затвердження Списку сезонних робіт і сезонних галузей» у редакції від 03.02.2012 року.
Згідно з статтею 1 Указу зазначено, що:
– сезонними вважаються роботи, які внаслідок природних і кліматичних умов виконуються не цілий рік, а протягом певного періоду (сезону), що не перевищує шести місяців, та які включені в Список сезонних робіт і сезонних галузей.
Також відповідно до Державного реєстру дитячих оздоровчих закладів (Державний реєстр перебуває у вільному доступі) міститься інформація та вказано, що ДОТ «Альбатрос» є сезонним закладом.
Тобто в складі тендерної пропозиції достатньо було надати тільки довідку про залучення сезонних працівників, яка і була надана. Учасник додатково , за власним бажанням, надав довідку про кадровий склад за 2017р. за формою яка наведена в додатку 3.2 тендерної документації але з іншою назвою, що не суперечить Розділу ІІІ. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: – зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації…

2 . ФОП Черниш О.Л. було надано кілька сторінок свого паспорту у чорно-білому форматі, що не впливає на зміст пропозиції, та є формальними (несуттєвими).
Вивчаючи зміст тендерної пропозиції учасника, який був допущений до аукціону (ТОВ "ДСОК "Бригантина"), ФОП Черниш О.Л. зробила висновок , що Замовник також вважає помилки такого роду несуттєвими ,так як у складі пропозиції ТОВ "ДСОК "Бригантина" існують такі ж помилки, а саме: - 6 сторінок паспорту керівника закладу в чорно-білому форматі, не завірені печаткою, не пронумеровані;
- Індикаційний код керівника у чорно-білому форматі, не завірений печаткою, не пронумерований;
- Свідоцтво на право власності на нерухоме майно у чорно-білому форматі, не завірене підписом керівника, не завірене печаткою;
- Державний Акт на право власності на земельну ділянку у чорно-білому форматі , не завірений підписом керівника, не завірений печаткою;
- План меж земельної ділянки у чорно-білому форматі, не завірений підписом керівника, незавірений печаткою;
- «План земельного участка ТОВ "ДСОК "Бригантина"» у чорно-білому форматі.
Крім того:
- Перспективне меню ТОВ "ДСОК "Бригантина" не відповідає діючому законодавству, а саме немає розподілу на дітей віком 11-17 та до 10 років.
- Надано недостовірну інформацію про наявність відеоспостереження, відсутність якого зафіксовано в акті прийому та обстеження технічного стану ТОВ "ДСОК "Бригантина" охоронною фірмою «Лідер-Гарант» (п2 Додатку №3 до додаткової угоди №1 до договору №61 Ф від 23.03.18);
- У листі наданому Головним управлінням Держпродспоживслужби ТОВ "ДСОК "Бригантина" вказано озеленення 45%, що суперечить діючому законодавству про оздоровлення дітей.
Також вважаю , що безпідставно було відхилено пропозиції ПП “МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ” та Громадської організації Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо" України.
У ПП “МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ” не конкретизовано, які саме побутові умови ПП “МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ” не відповідають побутовим умовам, що визначені у Технічних вимогах Додатку 5 до тендерної документації.
У Громадської організації Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо"України наявні всі дозвільні документи на пляж на 2018 рік, а паспорт пляжу за 2015 рік взагалі непотрібен.

Інша справа, що розміри пляжу 500 м.кв., при заявленій кількості дітей 350 дітей не відповідають санітарним нормам дитячого оздоровлення. Таким чином, в довідці про відповідність технічним вимогам в п.6 надана недостовірна інформація, що кількість місць на пляжі складає 50% зміщуваності табору, а мінімальна площа на одну дитину 4 м.кв.
Також у п.2 цієї ж довідки вказано розміри самостійної земельної ділянки 3,18 га, а в тендерній пропозиції надано Акт постійного користування земельною ділянкою площею 2,0 га, що є недостатнім для оздоровлення 350 дітей згідно діючих санітарних норм.

Крім того надано недостовірну інформацію про наявність відеоспостереження, відсутність якого зафіксовано в акті прийому та обстеження технічного стану ПЗОВ «Динамо» охоронною фірмою «Лідер-Гарант» (п2 Додатку №3 до додаткової угоди №1 до договору №52 Ф від 01.03.18);


Зважаючи на вищевказане, ФОП Черниш О.Л. вимагає у Замовника вважати помилки в тендерних пропозиціях учасників несуттєвими, відмінити рішення про дискваліфікацію учасників та допустити всіх учасників до аукціону, якщо замовник має на меті вчасно провести якісне оздоровлення дітей пільгових категорій на конкурентній основі.

Прохання надати відповідь на вимогу до 12.00 12.05.2018р., для забезпечення можливості ФОП Черниш О.Л. оскаржити рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ "ДСОК "Бригантина" та недопущення ФОП Черниш О.Л. і Громадської організації Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо"України в АМКУ України, в судах відповідних юрисдикцій, НАБУ(схеми), САП, та НАЗК у разі відмови у задоволенні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 17:24
згідно Розділу III «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації всі документи тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії. Натомість ФОП Черниш Олександрою Леонтіївною було надано певні сторінки паспорту у чорно білому форматі, що не відповідає умовам тендерної документації. У зв’язку з чим рішенням тендерного комітету (Протокол №б/н від 08.05.2018) пропозицію ФОП Черниш Олександри Леонтіївни було відхилено. Відповідно до Розділу III Інструкції з підготовки тендерних пропозицій надання документів пропозиції у чорно білому форматі не віднесено до формальних помилок, отже Замовник повинен відхилити таку пропозицію. Одночасно у протоколі відхилення пропозиції ФОП Черниш Олександри Леонтіївни зазначено також щодо невідповідності довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід формі згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації. Однак, підставою відхилення пропозиції вказаного учасника є надання сторінок паспорту у чорно білому форматі. У своїй скарзі ФОП Черниш Олександра Леонтіївна зазначає, що у пропозиції учасника ТОВ "ДСОК "Бригантина" існують такі ж помилки, а саме: - 6 сторінок паспорту керівника закладу в чорно-білому форматі, не завірені печаткою, не пронумеровані; - Індикаційний код керівника у чорно-білому форматі, не завірений печаткою, не пронумерований; - Свідоцтво на право власності на нерухоме майно у чорно-білому форматі, не завірене підписом керівника, не завірене печаткою; - Державний Акт на право власності на земельну ділянку у чорно-білому форматі, не завірений підписом керівника, не завірений печаткою; - План меж земельної ділянки у чорно-білому форматі, не завірений підписом керівника, незавірений печаткою; - «План земельного участка ТОВ "ДСОК "Бригантина"» у чорно-білому форматі.
Відповідно до умов тендерної документації копії паспорту та ідентифікаційного коду повинні надаватись тільки фізичними особами, оскільки ТОВ "ДСОК "Бригантина"» є юридичною особою подання вказаних документів на керівника підприємства не є обов’язковим згідно вимог тендерної документації, а отже їх невідповідність не може бути підставою для відхилення. Щодо інших документів ТОВ "ДСОК "Бригантина"», які завантажені у чорно-білому форматі та не завірені підписом керівника та печаткою, а саме: свідоцтва на право власності на нерухоме майно у чорно-білому форматі; Державного Акту на право власності на земельну ділянку, «План земельного участка ТОВ "ДСОК "Бригантина"», завантажені у файлі IMG_doc 2.pdf та IMG_doc 2.1 (1).pdf. Дійсно в файлі IMG_doc 2.pdf містяться у чорно-білому форматі не завірені підписом та печаткою керівника зазначені документи крім «План земельного участка ТОВ "ДСОК "Бригантина"», який завірений підписом та печаткою керівника, а в файлі IMG_doc 2.1 (1).pdf зазначені документи (свідоцтва на право власності на нерухоме майно у чорно-білому форматі; Державного Акту на право власності на земельну ділянку) завірені підписом та печаткою керівника.
Розгорнути Згорнути
Вимогу розглянуто та завантажено відповідь у систему
Номер вимоги: UA-2018-02-16-001656-a.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 11 травня 2018 12:05
безпідставне відхилення
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (із змінами та доповненнями) (далі – Закон), ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, як учасник відкритого торгу на закупівлю: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку) по лоту №2, тендерна пропозиція якої відхилена, звертаюсь до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1. Порушення форми згідно з додатком 3.2 до тендерної документації:
вважаю, що відхилення моєї пропозиції з цієї причини є безпідставною, оскільки мною було надано у складі тендерної пропозиції ця форма, яка повністю відповідає наведеної формі таблиці учасником і має всю необхідну інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, у п.1, розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», додаток 3.2 не зазначено, що у разі неналежного його оформлення, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. До того ж, Замовник зазначив у тендерній документації, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: – орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначенні в довідці русизмів, сленгових слів та технічних помилок); – зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення); – зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника (наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника).

2. Надано певні сторінки паспорту у чорно-білому форматі:
Мною дійсно дві перші сторінки паспорту було надано у чорно-білому форматі. Але чому Замовник не керується принципами здійснення закупівель, відповідно до ст.3 Закону? Не дивлячись на те, що у учасника цього тендера по лоту №2 ТОВ «ДСОК» «Бригантина» також надано копії документів у чорно-білому форматі, але ТОВ «ДСОК» «Бригантина» допущено до оцінки?
Прошу надати відповідь щодо неправомірного відхилення моєї тендерної пропозиції та відмінити рішення, прийнятого тендерним комітетом, відповідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2018 року і допустити тендерну пропозицію ФОП Черниш Олександри Леонтіївни до оцінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 17:23
згідно Розділу III «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації всі документи тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії. Натомість ФОП Черниш Олександрою Леонтіївною було надано певні сторінки паспорту у чорно білому форматі, що не відповідає умовам тендерної документації. У зв’язку з чим рішенням тендерного комітету (Протокол №б/н від 08.05.2018) пропозицію ФОП Черниш Олександри Леонтіївни було відхилено. Відповідно до Розділу III Інструкції з підготовки тендерних пропозицій надання документів пропозиції у чорно білому форматі не віднесено до формальних помилок, отже Замовник повинен відхилити таку пропозицію. Одночасно у протоколі відхилення пропозиції ФОП Черниш Олександри Леонтіївни зазначено також щодо невідповідності довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід формі згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації. Однак, підставою відхилення пропозиції вказаного учасника є надання сторінок паспорту у чорно білому форматі. У своїй скарзі ФОП Черниш Олександра Леонтіївна зазначає, що у пропозиції учасника ТОВ "ДСОК "Бригантина" існують такі ж помилки, а саме: - 6 сторінок паспорту керівника закладу в чорно-білому форматі, не завірені печаткою, не пронумеровані; - Індикаційний код керівника у чорно-білому форматі, не завірений печаткою, не пронумерований; - Свідоцтво на право власності на нерухоме майно у чорно-білому форматі, не завірене підписом керівника, не завірене печаткою; - Державний Акт на право власності на земельну ділянку у чорно-білому форматі, не завірений підписом керівника, не завірений печаткою; - План меж земельної ділянки у чорно-білому форматі, не завірений підписом керівника, незавірений печаткою; - «План земельного участка ТОВ "ДСОК "Бригантина"» у чорно-білому форматі.
Відповідно до умов тендерної документації копії паспорту та ідентифікаційного коду повинні надаватись тільки фізичними особами, оскільки ТОВ "ДСОК "Бригантина"» є юридичною особою подання вказаних документів на керівника підприємства не є обов’язковим згідно вимог тендерної документації, а отже їх невідповідність не може бути підставою для відхилення. Щодо інших документів ТОВ "ДСОК "Бригантина"», які завантажені у чорно-білому форматі та не завірені підписом керівника та печаткою, а саме: свідоцтва на право власності на нерухоме майно у чорно-білому форматі; Державного Акту на право власності на земельну ділянку, «План земельного участка ТОВ "ДСОК "Бригантина"», завантажені у файлі IMG_doc 2.pdf та IMG_doc 2.1 (1).pdf. Дійсно в файлі IMG_doc 2.pdf містяться у чорно-білому форматі не завірені підписом та печаткою керівника зазначені документи крім «План земельного участка ТОВ "ДСОК "Бригантина"», який завірений підписом та печаткою керівника, а в файлі IMG_doc 2.1 (1).pdf зазначені документи (свідоцтва на право власності на нерухоме майно у чорно-білому форматі; Державного Акту на право власності на земельну ділянку) завірені підписом та печаткою керівника.
Розгорнути Згорнути
Вимогу розглянуто та завантажено відповідь у систему
Номер вимоги: UA-2018-02-16-001656-a.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ", Код ЄДРПОУ:35106689
Дата подання: 08 травня 2018 16:03
Безпідставне відхилення
ВИМОГА:.
Згідно з ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий УЧАСНИК МОЖЕ ПОВТОРНО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА З ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ СТОСОВНО ПРИЧИНИ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а ЗАМОВНИК ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ НАДАТИ ЙОМУ ВІДПОВІДЬ З ТАКОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи зазначене, надання відповіді Замовником, у порядку ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», є обов’язком Замовника.
З урахуванням вищезазначеного, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ” вимагає надати додаткову, вичерпну інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції, з конкретизацією у чому саме полягає невідповідність умовам тендерної документації.
При наданні відповіді просимо конкретизувати:
1. Які саме побутові умови ПП “МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ” не відповідають побутовим умовам, що визначені у Технічних вимогах Додатку 5 до тендерної документації;
2. Навести вимогу визначену у Технічних вимогах Додатку 5, і вказати в якому саме документі/відомостях, наданих ПП “МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ”, надано інформацію, що підтверджує невідповідність умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2018 17:05
Заступника голови тендерного комітету Корольову О.І., яка ознайомила з вимогою ПП «Миколаїв-контраст», зареєстрованою в електронній системі 08-05-18, 16:03:43 щодо надання додаткової інформації стосовно причини відхилення ПП «Миколаїв-контраст» по закупівлі 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку з організації відпочинку дітей) UA-2018-02-16-001656-a та зазначила, що згідно додатку 5 «технічні вимоги» до тендерної документації по лоту 2 – Миколаївська область, вимагалось в тому числі наявність таких побутових умов, а саме: наявність умивальників, душових кабін, туалетів в блоці або у кімнаті спального корпусу. Натомість, ПП «Миколаїв-контраст» в тендерній пропозиції «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності з Технічними вимогами додатку 5 тендерної документації» зазначено інформацію стосовно побутових, а саме: санітарно-гігієнічні приміщення – вбиральні, обладнані унітазами відповідно до вимог Держпродспоживслужби, душові кімнати, раковини для вмивання (умивальника) – в наявності та знаходяться на поверсі спальних корпусів. Рішенням тендерного комітету (Протокол від 08.05.2018) тендерну пропозицію вказаного учасника було відхилено у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції технічним умовам тендерної документації. Принагідно нагадуємо, що питання щодо наявності побутових умов, а саме умивальників, душових кабін, туалетів в блоці або у кімнаті спального корпусу оскаржувалось вказаним учасником до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Відповідно до Рішення № 3014-р/пк-пз від 02.04.2018 року АМКУ Скаржник не довів необхідності внесення змін до тендерної документації та не довів порушення Закону з боку Замовника в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини десятої статті 18 Закону. Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Скарги. Враховуючи викладене, керуючись частиною третьою статті 8 та статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ПОСТАНОВИЛА:
Відмовити приватному підприємству "Миколаїв-Контраст" у задоволенні його скарги від 21.03.2018 № UA-2018-02-16-001656-a.b6.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу надання додаткової інформації стосовно причини відхилення учасника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-16-001656-a.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ", Код ЄДРПОУ:35106689
Дата подання: 13 березня 2018 15:35
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Зміст скарги у доданому файлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помілка
Дата: 13 березня 2018 15:37
Рішення від 15.03.2018 № 2323.pdf
Дата публікації: 16 березня 2018 19:15
Номер скарги: UA-2018-02-16-001656-a.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ", Код ЄДРПОУ:35106689
Дата подання: 13 березня 2018 15:45
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Зміст скарги у доданому файлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 13 березня 2018 17:23
Рішення від 15.03.2018 № 2324.pdf
Дата публікації: 16 березня 2018 19:12
Номер скарги: UA-2018-02-16-001656-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ", Код ЄДРПОУ:35106689
Дата подання: 14 березня 2018 14:39
Cкарга на вимоги документації
Опис у доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2018 14:01
Рішення від 16.03.2018 № 2394, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 березня 2018 14:01
Рішення від 02.04.2018 № 3007.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2018 20:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом тендерного комітету внесені відповідні зміни до тендерної документації згідно рішення №3007-р/пк-пз від 02.04.2018 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 11 квітня 2018 16:36
Номер скарги: UA-2018-02-16-001656-a.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ", Код ЄДРПОУ:35106689
Дата подання: 21 березня 2018 16:38
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Опис у доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 березня 2018 19:53
Рішення від 23.03.2018 № 2617.pdf
Дата публікації: 26 березня 2018 19:53
Рішення від 02.04.2018 № 3014.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2018 19:59
Номер скарги: UA-2018-02-16-001656-a.c11
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 13 травня 2018 16:39
Безпідставне відхилення пропозиції
Безпідставне відхилення пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 травня 2018 23:50
Рішення від 16.05.2018 № 4623 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 23:50
Рішення від 01.06.2018 № 5266.pdf
Дата публікації: 06 червня 2018 20:28
Номер скарги: UA-2018-02-16-001656-a.a10
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ", Код ЄДРПОУ:35106689
Дата подання: 11 травня 2018 20:48
Скарга на рішення замовника
В доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 травня 2018 23:20
Рішення від 15.05.2018 № 4541 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 23:20
Рішення від 31.05.2018 № 5192.pdf
Дата публікації: 05 червня 2018 20:19

Документи Органу Оскарження

16 березня 2018 19:15
Рішення від 15.03.2018 № 2323.pdf

Документи Органу Оскарження

16 березня 2018 19:12
Рішення від 15.03.2018 № 2324.pdf

Документи подані скаржником

14 березня 2018 14:39
Схема маршруту ДОТ Маяк.pdf

Документи подані замовником

29 березня 2018 16:08
Пояснення АМК.pdf

Документи подані скаржником

21 березня 2018 16:38
Платіжне доручення 21.03.18.pdf

Документи подані замовником

29 березня 2018 16:08
Пояснення АМК.pdf

Документи Органу Оскарження

26 березня 2018 19:53
Рішення від 23.03.2018 № 2617.pdf
05 квітня 2018 19:59
Рішення від 02.04.2018 № 3014.pdf

Документи подані скаржником

13 травня 2018 16:39
Скарга до АМКУ
13 травня 2018 16:39
Платіжне доручення

Документи подані замовником

22 травня 2018 19:54
063-5373.pdf

Документи подані скаржником

11 травня 2018 20:48
Фото.rar

Документи подані замовником

22 травня 2018 19:53
063-5372.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - Одеська обл.
Опис предмету закупівлі:
Місце проведення –
лот 1 - Одеська обл. - 800 осіб,
Термін відпочинку - 14 днів.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 040 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25 200,00 UAH без ПДВ


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 5 040 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 25 200,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 11 червня 2018 13:30
Auction planned date: 11 червня 2018 13:30
Закінчення: 11 червня 2018 13:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

800 люд
55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку)
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, За місцем знаходження закладу, За місцем знаходження закладу
Дата доставки: 01 червня 2018  —  31 серпня 2018

55240000-4 Services of centers and rest homes (Recreation services of children's health improvement and recreation establishments)
CPV: 55240000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-001656-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 09 березня 2018 11:05
Дискримінація за територіальною ознакою
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації до лоту 1 (Одеська область, Білгород-Дністровський район) та вказати узбережжя Чорного моря України,
таким чином додати окрім Одеської області, також Херсонську, Миколаївські області.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг в першому лоті – виключно “ Одеська область (Білгород-Дністровський район)” та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.

Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.

Замовником у підпункті 4.2 пункту 4 розділу І ТД та додатку 4 до ТД визначено місце надання послуг по першому лоту “ Одеська область, Білгород-Дністровський район)
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Одеська область, Білгород-Дністровський район) є
порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Херсонську, Запорізьку та Миколаївські області.

Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Одеська область, Білгород-Дністровський район.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.

Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходять та надають свої послуги на морському узбережжі Херсонської, Запорізької, Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.

Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови по першому лоту для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2018 17:21
Повідомляємо, що тендерним комітетом планується внесення змін до тендерної документації з урахуванням зауважень, викладених у даній вимозі
Повідомляємо, що тендерним комітетом планується внесення змін до тендерної документації з урахуванням зауважень, викладених у даній вимозі

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 травня 2018
UA-2018-02-16-001656-a75ada6af3118469a8bdc437d6ce817b7
Найменування: Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02147629
Місцезнаходження: 01004, Україна, Київська область обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Учасник Документи Рішення
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

15 червня 2018 10:17
Довідка по банкрутству
15 червня 2018 10:17
Довідка МВС
15 червня 2018 10:17
Довідка о корупції
11 червня 2018 16:41
Тендерна пропозиція
11 червня 2018 16:41
Проект договору
18 квітня 2018 13:10
Електронний підпис
18 квітня 2018 13:10
Електронний підпис
30 березня 2018 11:18
Електронний підпис
30 березня 2018 11:18
Електронний підпис
29 березня 2018 16:20
Електронний підпис
29 березня 2018 16:20
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС

ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС 5 028 800,00
UAH
5 028 800,00
UAH
Документи
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег" 5 040 000,00
UAH
5 040 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 червня 2018 10:17
Довідка по банкрутству
15 червня 2018 10:17
Довідка МВС
15 червня 2018 10:17
Довідка о корупції
11 червня 2018 16:41
Тендерна пропозиція
11 червня 2018 16:41
Проект договору
18 квітня 2018 13:10
Електронний підпис
18 квітня 2018 13:10
Електронний підпис
30 березня 2018 11:18
Електронний підпис
30 березня 2018 11:18
Електронний підпис
29 березня 2018 16:20
Електронний підпис
29 березня 2018 16:20
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС

ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС
#30652504
Переможець 5 028 800,00
UAH
11 червня 2018 15:53

Документи

11 червня 2018 15:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2018 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС
#30652504
5 028 800,00
UAH
Документи

Документи

11 червня 2018 15:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2018 14:34
Додаткова угода №1 до договору 145.pdf зміни до договору
09 липня 2018 14:28
Електронний підпис укладений
22 червня 2018 12:08
145.pdf укладений
22 червня 2018 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №145
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML