Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Слухові апарати
Очікувана вартість
286 000,00 UAH
UA-2018-02-16-001655-a 35d787dced794727b2e87cf5795d4ffb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

0472451050 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
0472451050
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 06 березня 2018 15:58
Очікувана вартість: 286 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штуки
Слухові апарати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2018 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 11:56
ТД ЗМІНИ Слухові апарати 23.02.2018.doc
23 лютого 2018 11:55
Перелік змін до ТД 23.02.2018.docx
23 лютого 2018 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 11:56
ТД ЗМІНИ Слухові апарати 23.02.2018.doc
16 лютого 2018 16:20
ТД Слухові апарати 16.02.2018.doc
23 лютого 2018 11:55
Перелік змін до ТД 23.02.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати пояснення
Дата подання: 20 лютого 2018 20:34
Дата відповіді: 23 лютого 2018 11:39
Прошу пояснити детально, що саме означають та з якою метою вимагаються Замовником наступні вимоги: • Вимога для позиції 1.1 Цифрові завушні слухові апарати потужні з комп’ютерною настройкою - 50 шт.: 1. Наявність автоматичної системи управління адаптацією (стор. 15 ТД) • Вимоги для позиції 1.2 Цифрові завушні слухові апарати надпотужні з комп’ютерною настройкою – 6 шт. : 1. Наявність автоматичної системи управління адаптацією (стор. 16 ТД) 2. Наявність високочастотної компресії та в чому її принципова різниця від широкосмугової компресії WDRC (стор. 16 ТД)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані вимоги були сформовані згідно з потребами і особливостями слуху пацієнтів, що знаходяться на обліку пільгового забезпечення слуховими апаратами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-001655-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чернова Елона Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2357915788
Дата подання: 20 лютого 2018 20:35
Вимога щодо усунення дискримінаційної умови документації
Прошу пояснити підстави необґрунтованого встановлення вимоги щодо наявності сервісного центру у м. Черкаси: скільки сервісних центрів з обслуговування слухових апаратів з сертифікованими виробниками інженерами має м. Черкаси? Які саме виробники слухових апаратів мають сервісні центри у м. Черкаси ? Дана вимога є дискримінаційною, та порушує ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановивши вимогу наявності сервісного центру у м. Черкаси Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель.

Вимагаю видалити цю дискримінаційну вимогу щодо сервісного центру у м. Черкаси.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2018 11:47
Оскільки переважна кількість пацієнтів, для яких проводиться закупівля слухових апаратів, це люди похилого віку та люди з обмеженими комунікативними можливостями (глибока втрата слуху), а також на прохання цих пацієнтів, для покращення якості обслуговування слухових апаратів (чистка, сушка, заміна вкладок і т.п.), проведення післягарантійного ремонту(слуховими апаратами користуються як мінімум 5 років), була виставлена вимога наявності сервісного центру в м. Черкаси.
Відповідати на питання скільки сервісних центрів та виробники яких слухових апаратів мають сервісні центри в м. Черкаси - не є компетенцією Замовника, до того ж ця інформація не є засекреченою.
Номер вимоги: UA-2018-02-16-001655-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Центр Слуху", Код ЄДРПОУ:36935982
Дата подання: 21 лютого 2018 09:08
Вимога
Вимога щодо усунення порушень, допущенних при формуванні тендерної документації (докладніше вказано у доданому файлі).
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2018 11:50
Тендерним комітетом Замовника приймається рішення внести зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-02-16-001655-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сміла-Аудіо", Код ЄДРПОУ:35806524
Дата подання: 20 березня 2018 13:07
Лист-відповідь на протокол відхилення
У листі-відповіді надано роз’яснення щодо помилкового відхилення тендерної пропозиції переможця аукціону, ТОВ «Сміла-Аудіо».
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2018 17:05
Згідно міжнародних стандартів, при зміні технічних характеристик медичного виробу, змінюється також й його назва. В даному випадку назва слухового апарата лишається тією ж, лише добавилась до назви абревіатура HA RX Targa HP BG, що в перекладі означає слуховий апарат Targa HP бежевого кольору, що не відображає зміну технічних характеристик слухового апарату. В свідоцтві про державну реєстрацію слухових апаратів за №13953/2014 абревіатура (HA RX ____ HP BG) також добавилась й до всіх інших слухових апаратів, але це зовсім не означає, що у всіх цих слухових апаратах з`явилась функція автоматичної системи управління адаптацією. Окрім того, проаналізувавши всю інформацію, яка розміщена у вільному доступі (мережа Інтернет, також на вашому інформаційному офіційному сайті тощо) зроблено висновок: інформація на слуховий апарат HA RX Targa HP BG з відповідними технічними характеристиками відсутня, є лише на слуховий апарат Targa HP, але вона не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

20 березня 2018 13:03
ДОДАТОК_№1_до_листа.pdf
20 березня 2018 13:03
ДОДАТОК_№2_до_листа.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2018 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сміла-Аудіо" 265 360,00
UAH з ПДВ
257 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВАШ СЛУХ НАША ТУРБОТА' 260 000,00
UAH з ПДВ
258 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СЛУХУ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 271 000,00
UAH з ПДВ
271 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2018 14:41
кавенская.jpeg
05 березня 2018 14:41
Висновок УМЦС завірений.pdf
05 березня 2018 14:41
Warranty_letter_for_tender_in_Cherkasy.pdf
05 березня 2018 14:41
Letter_confirmation_for_tender_in_Cherkasy.pdf
05 березня 2018 14:41
TD HA RX TARGA HP BG.pdf
05 березня 2018 14:41
TD HA DAY 6 + HP.pdf
05 березня 2018 14:41
Проєкт договору.pdf
05 березня 2018 14:41
Лист_згідно ст. 17 Закону.pdf
05 березня 2018 14:41
Копія Статутуту.pdf
05 березня 2018 14:41
Копія протоколу.pdf
05 березня 2018 14:41
Довідки, заяви.pdf
05 березня 2018 14:41
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ.pdf

Публічні документи

19 березня 2018 13:32
IMG_0001_11_.pdf
19 березня 2018 13:30
IMG_0001_11_.pdf
16 березня 2018 10:26
документи.pdf
03 березня 2018 11:43
тендер черкаси.pdf

Публічні документи

01 березня 2018 15:12
черкассы-ilovepdf-compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сміла-Аудіо"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВАШ СЛУХ НАША ТУРБОТА'

ТОВ "ФАБРИКА СЛУХУ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сміла-Аудіо"
#35806524
Відхилено 257 570,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВАШ СЛУХ НАША ТУРБОТА'
#38746128
Переможець 258 570,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 14:36

Документи

15 березня 2018 14:32
Електронний підпис
15 березня 2018 14:31
Протокол відхилення.pdf
06 березня 2018 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2018 14:35
Електронний підпис
15 березня 2018 14:34
Протокол розгляду.pdf
15 березня 2018 14:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2018 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВАШ СЛУХ НАША ТУРБОТА'
#38746128
258 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2018 14:35
Електронний підпис
15 березня 2018 14:34
Протокол розгляду.pdf
15 березня 2018 14:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 14:45
ПРОТОКОЛ ТК 03.06.2019.pdf зміни до договору
03 червня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 11:12
ВАШ слух дод. угода 20% ч. 2 дог.1655.pdf зміни до договору
29 січня 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 16:10
ВАШ СЛУХ №1 (1655 ВІД 26.03).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 16:10
Електронний підпис укладений
26 березня 2018 09:22
ДОГОВІР СА №1655.pdf укладений
26 березня 2018 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 1655
Договір:
Номер додаткової угоди: 1655
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 1655
Договір:
Номер додаткової угоди: 1655
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сума Договору складає: 306658,80 грн., в тому числі ПДВ 20061,79 грн., при цьому, оплаті протягом 2019 року підлягає поставлений товар на суму, що становить 48088,80 грн., в тому числі ПДВ 3146,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1655
Договір:
Номер додаткової угоди: 1655
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 258 570,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 915,79 UAH)