Друкована продукція на замовлення (грамоти у багетній рамці з паспарту, подяки у багетній рамці)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-02-16-001633-a 95e7ff4883b34a8a8308266a0f8da6e2
Допорогові закупівлі    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04054346
Вебсайт замовника: http://www.mvk.if.ua/
Місцезнаходження замовника: 76004, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа замовника: Кіщук Макарій Миколайович
380342551890
ten.mvk@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 10:00
Початок аукціону: 06 березня 2018 12:11
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Друкована продукція на замовлення (грамоти у багетній рамці з паспарту, подяки у багетній рамці)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
865 штуки
Друкована продукція на замовлення (грамоти у багетній рамці з паспарту, подяки у багетній рамці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

текст подяки, грамоти
Дата подання: 20 лютого 2018 12:29
Дата відповіді: 21 лютого 2018 15:51
текст подяки, грамоти в електронному вигляді надається Замовником?
Відповідь: Згідо Додатку 4 документації Замовника грамота та подяка мають складатися з: дизайну бланку з текстом та зображенням просвітницького змісту (попередньо погодженим із замовником). Перед поставкою узгодження зразку товару із замовником обов’язкове. Розробка дизайну грамоти та подяки здійснюється Постачальником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-001633-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Микитчин Віталій Ігорович, Код ЄДРПОУ:3206507095
Дата подання: 02 квітня 2018 13:32
Щодо неправомірної дискваліцікації
Щодо неправомірної дискваліфікації
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

02 квітня 2018 13:32
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2018 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Микитчин Віталій Ігорович 128 200,00
UAH з ПДВ
128 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БРИНСЬКА ОКСАНА ЮРІЇВНА " 148 910,00
UAH з ПДВ
148 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2018 09:34
Довідка - ліцензування.pdf
05 березня 2018 09:34
vytiag-podatkova-b.jpg
05 березня 2018 09:34
vytiag-podatkova-a.jpg
05 березня 2018 09:34
vypyska-b.jpg
05 березня 2018 09:34
vypyska-a.jpg
05 березня 2018 09:34
passport-3-11.jpg
05 березня 2018 09:34
passport-1-2.jpg
05 березня 2018 09:34
id-code.jpg
05 березня 2018 09:34
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2018 14:41
Додаток 4.pdf
03 березня 2018 14:41
Додаток 3.pdf
03 березня 2018 14:41
Додаток 2.pdf
03 березня 2018 14:41
Додаток 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Микитчин Віталій Ігорович
#3206507095
Відхилено 128 200,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 13:40
ФОП "БРИНСЬКА ОКСАНА ЮРІЇВНА "
#2415616544
Переможець 148 910,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2018 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БРИНСЬКА ОКСАНА ЮРІЇВНА "
#2415616544
148 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
06 квітня 2018 16:32
Причина скасування
Враховуючи скорочення видатків у міському бюджеті на дані товари, а саме на закупівлю: друкованої продукції на замовлення (грамоти у багетній рамці з паспарту, подяки у багетній рамці) та відповідно неможливість на даному етапі оплатити замовником закупівлю даних товарів, в даному випадку керуючись ч. 2 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII, а саме згідно з якою “Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: - якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі; - якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили; - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Тому відповідно до ст. 31 ч. 2 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII визнати торги: Друкована продукція на замовлення (грамоти у багетній рамці з паспарту, подяки у багетній рамці), закупівля № UA-2018-02-16-001633-a такими що не відбулися.
Документи
06 квітня 2018 16:30 Протокол тендерного комітету.PDF

Актуальні тендери

До пошуку