Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання: 768,5 м3 )
Очікувана вартість
6 609,55 UAH
UA-2018-02-16-001257-a 0918f06351f3441692cdcd2086741404
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Роменська центральна районна лікарня Сумської області
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Підприємства, що надають послуги централізованого водопостачання є суб’єктами природних монополій та займають монопольне (домінуюче) становище на певній території. Відповідно до статті 5 Закону України « Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.12 № 874-р., зведений порядок суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця на офіційному веб – сайті Антимонопольного комітету України http://www.amc.gov.ua). Станом на 31.12.2017 року на території Сумської області суб’єктом природних монополій з централізованого водопостачання для міста Ромни являється Дочірнє підприємство «Аква сервіс» приватного підприємства «Еліпс», Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» для «Кабінетів поліклінніки для дорослих та дітей з КДЦ» по вул. Горького, 99 та Філія «Роменський молочний комбінат» ПП «Рось» для Амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Київська, 80. Альтернативи для централізованого водопостачання в інших постачальників відсутні. Враховуючи вищесказане послуги з централізованого водопостачання можуть бути надані лише: Дочірнім підприємством «Аква сервіс» ПП «Еліпс», Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» та Філією «Роменський молочний комбінат» ПП «Рось»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 15:09
Оскарження наміру укласти договір: 27 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання: 768,5 м3 )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
769 метри кубічні
Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання: 768,5 м3 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, б-р. Московський, буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Тендерна документація

16 лютого 2018 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ «Українська залізниця» Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд»
#41149437/877
Переможець 6 609,55
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 15:09

Документи

16 лютого 2018 15:07
Електронний підпис
16 лютого 2018 15:05
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2018 15:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ «Українська залізниця» Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд»
#41149437/877
6 609,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2018 15:07
Електронний підпис
16 лютого 2018 15:05
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 11:11
дод. угода 4.pdf зміни до договору
18 січня 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:25
дод. угода 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:35
дод. угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:34
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 15:01
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 15:00
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 09:13
дог.№18-01-27-76.pdf укладений
27 лютого 2018 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів використання води , закінченням фінансового року та згідно діючого законодавства внести наступні зміни, а саме: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 3 000,00 грн. (три тисячі грн. 00 коп., в т.ч. з ПДВ і викласти пункт 3.1 цього Договору в наступній редакції: п. 3.1. Ціна цього Договору становить 3609 грн. 55 коп. (три тисячі шістсот дев’ять грн. 55 коп. ) в т.ч. з ПДВ . 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: № 18/01-27/76
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів використання води , закінченням фінансового року та згідно діючого законодавства внести наступні зміни, а саме: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 563,75 грн. (П’ятсот шістдесят три грн. 75 коп., в т.ч. з ПДВ і викласти пункт 3.1 цього Договору в наступній редакції: п. 3.1. Ціна цього Договору становить 3045 грн. 80 коп. (три тисячі сорок п’ять грн. 80 коп. ) в т.ч. з ПДВ . 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: № 18/01-27/76
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, до 31 березня 2019 р. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до 31 березня 2019 р.
Номер договору про закупівлю: № 18/01-27/76
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з затвердженням річного плану на 2019 рік необхідно укласти Додаткову Угоду про наступне: 1. Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, до 31 березня 2019 р., а саме: 609,16 грн. (Шістьсот дев’ять гривен 16 копійок) в т.ч. ПДВ. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до 31 березня 2019 р.
Номер договору про закупівлю: № 18/01-27/76
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 3 654,96
UAH