Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт утеплення фасадів і покрівлі в будівлі Костянтинівської    загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів №1 Костянтинівської міської ради, за  адресою: вул. Європейська, 58, м. Костянтинівка (завершення робіт)
Очікувана вартість
13 521 345,60 UAH
UA-2018-02-16-001128-c 85ffe6fe0fb74bd8aa82396e5f22a890
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2018 22:00
Початок аукціону: 05 березня 2018 15:34
Очікувана вартість: 13 521 345,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405 640,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Строк виконання - 120 календарних днів, клас наслідку - СС2
Розмір середньомісячної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об'єкта складає 3400 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт утеплення фасадів і покрівлі в будівлі Костянтинівської    загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів №1 Костянтинівської міської ради, за  адресою: вул. Європейська, 58, м. Костянтинівка (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розрахунок кошторису
Дата подання: 17 лютого 2018 15:14
Дата відповіді: 20 лютого 2018 15:19
який розмір заробітної плати приймати при розрахунку кошторису
Відповідь: При визначенні кошторисної вартості будівництва розмір кошторисної заробітної плати по даному об"єкту становив 3400 гривень.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-001128-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС СТРОЙМАСТЕР", Код ЄДРПОУ:38550990
Дата подання: 22 лютого 2018 16:17
Звернення
Звернення про усунення порушень під час проведення процедури відкритих торгів. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2018 19:17
Згідно вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Умовами пункту 2 Додатку 1 тендерної документації замовник вимагає подання учасниками аналогічного договору - договору будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель, споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Зазначене визначення повністю відповідає змісту частини 2 статті 875 Цивільного кодексу України. Цитування в умовах тендерної документації положень Цивільного кодексу України не обмежує учасників у підтвердженні досвіду та не обмежує місцезнаходження об'єкта у договорах підряду учасників певною територією, як про це зазначено у зверненні.
Натомість, учасники на власний розсуд укладають договори підряду, визначаючи в них найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, як це передбачено пунктом 15 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. № 668.
Тож, учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору має право надати будь-який договір, який за своєю правовою природою є договором будівельного підряду у розумінні частини 2 статті 875 Цивільного кодексу України, незалежно від місцезнаходження об’єкта будівництва.

Документи

26 лютого 2018 19:17
SCAN0007.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2018 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ОКВИН-5" 13 115 000,00
UAH з ПДВ
13 115 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 12 459 250 Документи
ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 13 500 000,00
UAH з ПДВ
13 500 000,00
UAH з ПДВ
1 13 500 000 Документи

Публічні документи

28 березня 2018 08:46
Довідки.pdf
28 лютого 2018 14:48
11. Ліцензії.pdf
28 лютого 2018 14:48
10.Довідка банку.pdf
28 лютого 2018 14:48
9. Баланс.pdf
28 лютого 2018 14:48
8. Установчі документи.pdf
28 лютого 2018 14:48
5.Субпідрядники.PDF
28 лютого 2018 14:48
4.Графік .PDF
28 лютого 2018 14:48
3.Зведена довідка.PDF
28 лютого 2018 14:48
2.Досвід.pdf
28 лютого 2018 14:48
1.Заява-пропозиція.PDF

Публічні документи

01 березня 2018 14:47
Електронний підпис
01 березня 2018 14:44
1. Заява-пропозиція.pdf
01 березня 2018 14:44
2. Досвід 1.pdf
01 березня 2018 14:44
2. Досвід.pdf
01 березня 2018 14:44
3. Зведена довідка.pdf
01 березня 2018 14:44
4. Графік.pdf
01 березня 2018 14:44
5. Субпідрядники.pdf
01 березня 2018 14:44
8. Установчі документи.pdf
01 березня 2018 14:44
9. Баланс.pdf
01 березня 2018 14:44
10. Довідка банку.pdf
01 березня 2018 14:44
11.Ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОКВИН-5"

ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОКВИН-5"
#37544236
Переможець 13 115 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 09:30

Документи

21 березня 2018 09:30
Електронний підпис
21 березня 2018 09:30
20 р1.PDF
13 березня 2018 17:59
Електронний підпис
13 березня 2018 17:58
Повідомлення ОКВИН.doc
05 березня 2018 15:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОКВИН-5"
#37544236
13 115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2018 09:30
Електронний підпис
21 березня 2018 09:30
20 р1.PDF
13 березня 2018 17:59
Електронний підпис
13 березня 2018 17:58
Повідомлення ОКВИН.doc
05 березня 2018 15:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 12:17
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2018 12:34
ду 1 від 11.04.2018 дог 23кб від 03.04.18.PDF зміни до договору
11 квітня 2018 12:33
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 16:02
23кб від 03.04.2018.PDF укладений
03 квітня 2018 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 23кб
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 159 103,09
UAH з ПДВ