Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам`яне
Очікувана вартість
208 100,00 UAH
UA-2018-02-16-001111-a 10b85e6ea2c34bb7ac843c06dbd6a238
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роменська Аліна Іванівна

380508551743 kraskultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад культури "Покровський районний культурно-дозвіллєвий центр"
Код ЄДРПОУ: 40174614
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 85345, Україна , Донецька обл., смт.Гродівка, Донецька, 97
Контактна особа: Роменська Аліна Іванівна
380508551743
kraskultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 12:00
Початок аукціону: 06 березня 2018 14:38
Очікувана вартість: 208 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 040,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вугілля кам`яне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 тони
Вугілля кам`яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85340, Україна, Донецька область, смт. Новоекономічне, Покровський район, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2018  —  12 квітня 2018
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
14 тони
Вугілля кам`яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85340, Україна, Донецька область, смт. Новоекономічне, Покровський район, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018  —  28 вересня 2018
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
12 тони
Вугілля кам`яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85345, Україна, Донецька область, смт. Гродівка, Покровський район, вулиця Донецька, будинок 106 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018  —  28 вересня 2018
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
8 тони
Вугілля кам`яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85362, Україна, Донецька область, с. Лисівка, Покровський район, вулиця Центральна, будинок 234
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018  —  28 вересня 2018
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
3 тони
Вугілля кам`яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85360, Україна, Донецька область, с. Звірове, Покровський район, вулиця Сазонова, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018  —  28 вересня 2018
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
6 тони
Вугілля кам`яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85373, Україна, Донецька область, с. Срібне, Покровський район, вулиця Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018  —  28 вересня 2018
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 14:21
Реєстр змін.doc
23 лютого 2018 14:06
Додаток1 зі змінами.doc
23 лютого 2018 14:06
ТД зі змінами.doc
16 лютого 2018 14:31
ТД.doc
16 лютого 2018 14:30
Додаток 6.doc
16 лютого 2018 14:30
Додаток 5.doc
16 лютого 2018 14:29
Додаток 4 (проект договору).doc
16 лютого 2018 14:29
Додаток 3.doc
16 лютого 2018 14:28
Додаток 2.doc
16 лютого 2018 14:26
Додаток1.doc
16 лютого 2018 14:25
оголошення.1.doc
26 лютого 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 14:21
Реєстр змін.doc
23 лютого 2018 14:06
Додаток1 зі змінами.doc
23 лютого 2018 14:06
ТД зі змінами.doc
16 лютого 2018 14:31
ТД.doc
16 лютого 2018 14:30
Додаток 6.doc
16 лютого 2018 14:30
Додаток 5.doc
16 лютого 2018 14:29
Додаток 4 (проект договору).doc
16 лютого 2018 14:29
Додаток 3.doc
16 лютого 2018 14:28
Додаток 2.doc
16 лютого 2018 14:26
Додаток1.doc
16 лютого 2018 14:25
оголошення.1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 21 лютого 2018 17:48
Дата відповіді: 23 лютого 2018 10:15
Згідно Додатку 1 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКА ТОРГІВ та ІНШІ ДОКУМЕНТИ Ви вимагаєте надати довідку в довільній формі за підписом керівника та з печаткою про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який був заключений в 2017 році та виконаний на 100 %. Що саме замовник має на увазі під виразом "аналогічний договір"? Замовник не має права вимагати виконаний аналогічний договір за кількістю, маркою або сумою - це є дискримінаційною вимогою. Будь ласка підтвердіть що ви вимагаєте аналогічний договір з поставки будь-якої марки вугілля.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання: «Щодо кваліфікаційних критеріїв» повідомляємо, що відповідно до статті 23 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право внести зміни до тендерної документації. Згідно рішення тендерного комітету (Протокол № 21 від 23.02.2018р.), замовником будуть внесені відповідні зміни до Додатку 1 тендерної документації. До кваліфікаційної вимоги буде додано роз`яснення про аналогічний договір, а саме: Аналогічним буде вважатися договір з постачання Учасником будь-якої марки вугілля.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 21 лютого 2018 17:59
Дата відповіді: 23 лютого 2018 13:02
Добрий день. Ви вимагаєте надати оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань, сертифікату якості вугілля, виданих незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 на кожну марку вугілля. Документи повинні бути видані не раніше 4-го кварталу 2017 року.Проте замовник не має право обмежувати конкуренцію серед учасників. Проте замовник не має право обмежувати конкуренцію серед учасників. Ваша вимога є дискримінаційною, адже кожна незалежна лабораторія має свій вид документів щодо якості- це може бути протокол випробувань або посвідчення про якість або сертифікат якості або інший, що мають аналогічний тип та де вказані одні й ті найменування показників щодо якості. Чи буде вважатись підставою для відхилення надання в складі пропозиції не саме посвідчення якості- а сертифікату якості або протоколу випробувань? Повинно бути зазначено "оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань АБО сертифікату якості вугілля АБО іншого документу, щодо якості виданих незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 на кожну марку вугілля. Документи повинні бути видані не раніше 4-го кварталу 2017 року. Будь-ласка внесіть зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання: «Щодо технічних вимог» повідомляємо, що згідно статті 23 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом було прийнято рішення про внесення змін до Додатку 1 тендерної документації стосовно вимог до подачі документів, які підтверджують якість товару та передбачені діючим законодавством України, а саме:
Документи, які має надати Учасник:
• Оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань, який є невід’ємною частиною договору.
• Копію атестату акредитації незалежної лабораторії.
• Копію або оригінал сертифікату якості або іншого документу, який встановлює вимоги до його якості відповідного товару та передбачена діючим законодавством України, виданого на ім’я учасника торгів незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 на кожну марку вугілля. Документи повинні бути видані не раніше 4 кварталу 2017 року.
Щодо інструкції з підготовки пропозиції.
Дата подання: 21 лютого 2018 18:03
Дата відповіді: 23 лютого 2018 09:54
Щодо інструкції з підготовки пропозиції. Ви вимагаєте копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру. Проте відповідно до законодавста України виписка відмінена. Замість неї надається Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання: «Щодо інструкції з підготовки пропозиції» повідомляємо, що замовник погоджується з Вашим зауваженням та відповідно до статті 23 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) має право внести відповідні зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення Протокол №21 від 23.02.2018 р. про внесення змін у тендерну документацію до розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовник вимагатиме завантаження файлу копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань замість копії Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно законодавства України.
Щодо надання документів учаснком переможцем
Дата подання: 21 лютого 2018 18:07
Дата відповіді: 23 лютого 2018 09:29
В тендерній документації значиться: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 статті 17 Закону.... Проте замовником не враховано ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" де вказано що вся інформація подається в електронному виді через систему закупівель. Будь ласка внесіть зміни та вкажіть що : "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити в електронну система закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 статті 17 Закону....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянув Ваше питання: «Щодо надання документів учасником переможцем» повідомляємо, що замовник погоджується з Вашим зауваженням та відповідно до статті 23 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) має право внести відповідні зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення Протокол №21 від 23.02.2018 р. про внесення змін у тендерну документацію до розділу Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону стосовно вимоги подання документів, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 статті 17 Закону Переможцем закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2018 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПРОМБІЗНЕС+ 187 200,00
UAH з ПДВ
187 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НИРТ" 203 880,00
UAH з ПДВ
203 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2018 15:44
Сертифікат якості.PDF
04 березня 2018 15:44
Протокол випробувань.PDF
04 березня 2018 15:44
відомості інфо довідки.PDF
04 березня 2018 15:44
Копії аналог договорів.PDF
04 березня 2018 15:44
Витяг.PDF
04 березня 2018 15:44
Устав.Документи.PDF

Публічні документи

03 березня 2018 13:30
Електронний підпис
03 березня 2018 13:28
11.Статут копия.pdf
03 березня 2018 13:28
9.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 березня 2018 13:28
6. посвід.як ДГ 13-100.pdf
03 березня 2018 13:28
5.Документи лабораторії.pdf
03 березня 2018 13:28
4.прот. Дг 13-100.PDF
03 березня 2018 13:28
3.Контактна інформація.pdf
03 березня 2018 13:28
2.Повноваження.pdf
03 березня 2018 13:28
1.Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПРОМБІЗНЕС+

ПП "НИРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПРОМБІЗНЕС+
#39926001
Переможець 187 200,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 09:59

Документи

12 березня 2018 09:58
Електронний підпис
12 березня 2018 09:55
IMG_20180312_0001.pdf
12 березня 2018 09:54
IMG_20180312_0002.pdf
06 березня 2018 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2018 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПРОМБІЗНЕС+
#39926001
187 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2018 09:58
Електронний підпис
12 березня 2018 09:55
IMG_20180312_0001.pdf
12 березня 2018 09:54
IMG_20180312_0002.pdf
06 березня 2018 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2018 11:08
IMG_20180830_0002.pdf зміни до договору
30 серпня 2018 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2018 14:25
IMG_20180829_0004.pdf зміни до договору
29 серпня 2018 14:24
IMG_20180829_0003.pdf зміни до договору
29 серпня 2018 14:24
Електронний підпис укладений
26 березня 2018 08:28
IMG_20180326_0002.pdf укладений
26 березня 2018 08:24
IMG_20180326_0001.pdf укладений
26 березня 2018 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини 4 п.2 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зміна істотних умов договору, а саме: зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини 4 п.2 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зміна істотних умов договору, а саме: зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 186 576,00
UAH