Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ВУГІЛЛЯ КАМ'ЯНЕ ДГ 13-100 АБО Г 13-100
Очікувана вартість
810 500,00 UAH
UA-2018-02-16-000902-a e8f47f4269c948908549af32d2256262
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Олександр Вікторович

380958273710 nikolaevskayaosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25708088
Місцезнаходження: 85347, Україна , Донецька обл., Покровський район, с. Миколаївка, Центральна, 48/б
Контактна особа: Антоненко Олександр Вікторович
380958273710
nikolaevskayaosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2018 14:00
Очікувана вартість: 810 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 052,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235000 кілограми
ВУГІЛЛЯ КАМ'ЯНЕ МАРКИ ДГ 13-100 АБО Г 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85347, Україна, Донецька область, с. Миколаївка, вул. Центральна, 48 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2018 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 18:27
ДТ ВУГІЛЛЯ ЗІ ЗМІНАМИ 2018.docx
22 лютого 2018 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 18:27
ДТ ВУГІЛЛЯ ЗІ ЗМІНАМИ 2018.docx
22 лютого 2018 18:24
ЗМІНИ до ДТ 2018.doc
16 лютого 2018 13:30
ТЕНДЕР ВУГІЛЛЯ НОВИЙ 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів учаснком переможцем
Дата подання: 21 лютого 2018 11:28
Дата відповіді: 22 лютого 2018 09:51
Шановний замовник, відповідно Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 16 Закону Переможець торгів у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в оригіналі із супровідним листом документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме: 1) довідку про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) довідку про те, що службову ( посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 3) довідку про те, чи була фізична особа, яка є учасником, засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 4) довідку про те, чи була службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5) довідку про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Документи, що вказані Вами можуть бути в довільній формі чи видані відповідними органами. Наприклад довідка про судимість надана відповідним на те органом МВС чи довідка про відсутність заборгованності видана податковою службою..... Внесіть будь-ласка роз яснення в тендерну документацію по кожній довідці в якому саме виді її повинно надати. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. зміни до тендерної документації буде внесено. дякуємо.
Щодо надання документів учаснком переможцем
Дата подання: 21 лютого 2018 11:33
Дата відповіді: 22 лютого 2018 09:50
Згідно тендерної документації ви вимагаєте надати Переможецем торгів у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в оригіналі із супровідним листом документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме: 1) довідку про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) довідку про те, що службову ( посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 3) довідку про те, чи була фізична особа, яка є учасником, засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 4) довідку про те, чи була службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5) довідку про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Проте Вами не врахована ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" де вказано що подання інформації під час процедури проведення закупівлі здійснюється в електронному виді через електронну систему закупівель.Замовник не має права вимагати документи в паперовому виді. Будьласка внесіть зміни в тендерну документацію та зазначте що документи переможець повинен надати, шляхом завантаження в електрону систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
Щодо надання документів учаснком переможцем
Дата подання: 21 лютого 2018 11:34
Дата відповіді: 22 лютого 2018 09:49
Згідно тендерної документації ви вимагаєте надати Переможецем торгів у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в оригіналі із супровідним листом документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме: 1) довідку про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) довідку про те, що службову ( посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 3) довідку про те, чи була фізична особа, яка є учасником, засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 4) довідку про те, чи була службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5) довідку про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Проте Вами не врахована ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" де вказано що подання інформації під час процедури проведення закупівлі здійснюється в електронному виді через електронну систему закупівель.Замовник не має права вимагати документи в паперовому виді. Будьласка внесіть зміни в тендерну документацію та зазначте що документи переможець повинен надати, шляхом завантаження в електрону систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-000902-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2520901573
Дата подання: 19 березня 2018 23:49
Відхилення пропозиції учасника переможця у зв'язку з порушенням п.п.1,2,3,4 ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області (25708088) протоколом засідання тендерного комітету від 16 березня 2018 року після відхилення нашої найбільш економічно вигідної пропозиції визначила наступного учасника ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001). Згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель», - просимо роз’яснити чому наша пропозиція була відхилена.
Пропозиція ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001) має певну кількість недоліків, зокрема:
1. Згідно з вимогами тендерної документації Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасником надана довідка з ДФС від 08.02.2018 року зі строком дії до 18.02.2018 року, тобто на час проведення аукціону ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001) не підтвердив у своїй пропозиції, що підприємство не має заборгованості із сплати податків і зборів.
2. У Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в Ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16 Закону, Замовник вимагав надання відомостей з ЄДРПОУ, проте ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001) надав цю довідку.
3. У своїй тендерній документації Замовник вимагав якість товару, який поставляється постачальником, повинна відповідати сертифікату ДСТУ 3472-96, або іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до його якості. Проте стандарт ДСТУ 3472-96 скасований 01.08.2016 http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=29353 і тому учасник ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001) не міг надати підтвердження якості товару у відповідності до не існуючого стандарту.
4. У своїй пропозиції ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001) надає довідку щодо банкрутства від 05 березня 2018 року на адресу якогось тендерного комітету який закуповував ДК 021:2015: 09110000-3 — Вугілля марки ГР 0-200, інший предмет закупівлі, а не ВУГІЛЛЯ КАМ'ЯНЕ МАРКИ ДГ 13-100 АБО Г 13-100 за класифікатором ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля, виходячи з невідповідної інформації щодо предмету закупівлі,інша інформація скоріше за все так само не відповідала вимогам тендеру UA-2018-02-16-000902-a.
5. У Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в Ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16 Закону, Замовник вимагав надання документів, які підтверджують наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для зберігання, навантажування, зважування товару та доставки його до замовника, зазначені у довідці, проте ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001) не надав відповідне обладнання для навантажування предмету закупівлі.

Виходячи з вищи наведеного тендерна пропозиція ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001) не відповідала вимогам тендерної документації, ст.16 та ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник повинен відхилити учасника ПП ПРОМБІЗНЕС+ (39926001) на підставі п.п. 1, 2, 3,4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Подача тендерних пропозицій учасниками на підставі не існуючих вимог (стандарт ДСТУ 3472-96 скасований 01.08.2016) зобов’язує Замовника на підставі Ч. 1 Стаття 31. ЗУ «Про публічні закупівлі» Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, - Скасувати торги UA-2018-02-16-000902-a.






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2018 15:46
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 16.03.2018р. пропозицію ФОП ЗАЙЦЕВ Р, В, відхилено у зи'язку з тим, що учасник ФОП Зайцев не надав у складі тендерної пропозиції документи згідно з вимогами тендерної документації (повний перелік ненаданих документів наведено у протоколі від 16.03.2018, який опубліковано в електронній системі закупівель згідно до законодавства), тому вимогу відхилено
Номер вимоги: UA-2018-02-16-000902-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП ПРОМБІЗНЕС+, Код ЄДРПОУ:39926001
Дата подання: 21 березня 2018 17:12
Звернення до Замовника
Щодо звернення ФОП Зайцева Р.В. про відхилення пропозиції учасника ПП "Промбізнес+"
Скасована
Дата: 21 березня 2018 17:16
Причина: нет документов

Документи подані скаржником

21 березня 2018 17:12
Довідки

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-16-000902-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа - підприємець ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2520901573
Дата подання: 26 березня 2018 22:48
Щодо відхилення пропозиції переможця, на підставі не відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Замовником торгів, Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області (код ЄДРПОУ 25708088) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-16-000902-a, предмет закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ 13-100 або Г 13-100, код класифікатору ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля, ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ «ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ» виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій (Таблиця №1) прийняло участь у закупівлі UA-2018-02-16-000902-a два учасника. Таблиця №1 Реєстр отриманих тендерний пропозицій Найменування учасника Код згідно з ЄДРПОУ учасника Дата та час подання тендерних пропозицій ПП ПРОМБІЗНЕС+ 39926001 04 березня 2018 14:49 Фізична особа - підприємець ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2520901573 04 березня 2018 23:51 Аукціон відбувся 05 березня 2018 початок о 14:00 год., закінчення о 14:21 год. https://auction.openprocurement.org/tenders/e8f47f4269c948908549af32d2256262 Таблиця №2 Ціни учасників закупівель UA-2018-02-16-000902-a на згідно з протоколом проведеного аукціону Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Фізична особа - підприємець ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 693 250,00 UAH з ПДВ 683 250,00 UAH з ПДВ ПП ПРОМБІЗНЕС+ 794 300,00 UAH з ПДВ 794 300,00 UAH з ПДВ Згідно ч. 4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник після оцінки пропозицій розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Згідно Таблиці №2 найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція Фізичної особи - підприємця ЗАЙЦЕВА РОСТИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА (2520901573) з остаточною ціною 683 250,00 з ПДВ, що значно менше очікуваної вартості закупівлі Замовником 810 500,00 грн., а саме на 127250,00 грн. Під час розгляду пропозиції Фізичної особи - підприємця ЗАЙЦЕВА РОСТИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА (2520901573) Замовник відхилив нашу пропозицію 16.03.2018 року (наша пропозиція з технічних причин не була повністю завантажена на веб-портал Прозорро, проте мала цінову перевагу на 111050,00 грн. (сто одинадцять тисяч п’ятдесят гривень 00 коп. ). Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція учасника ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001), яку замовник розглянув, учасника визнав переможцем і направив повідомлення про укладення договору 16 березня 2018 року о 14:11 годині. Вважаємо що Замовник торгів, Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, належним чином не дослідила тендерну пропозицію ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001) і не звернула увагу на наступні порушення: 1. Порушення перше: У тендерній документації у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовник вимагав від учасника торгів наступні документи: проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності) та погодженям з проектом договору. У складі своєї тендерної пропозиції ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001) не надав наступні документи в період подання тендерної пропозиції - «погодженням з проектом договору». Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Комунал Сервіс" від 02.03.2017 № UA-2017-01-30-001204-b.bЗ (надалі - Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, у своєму Рішенні № 1427-р/пк-пз від 22.03.2017 зазначила наступне: «У ході розгляду зазначеного питання Колегія встановила наступне. Згідно з пунктом 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з іншими документами, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, а саме - лист - згода з проектом договору (та його умовами) про закупівлю послуг. У складі Пропозицій Скаржника міститься заповнений проект договору про закупівлю послуг. Разом з цим, Пропозиція не містить листа-згоди з проектом договору (та його умовами) про закупівлю послуг. Скаржник порушив умови Документації в цій частині, тому його Пропозиція була правомірно відхилена з наведеної вище підстави». Підсумовуючи порушення зазначені у «порушенні першому» цієї Скарги: на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» - Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001). 2. Порушення друге: У тендерній документації у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовник вимагав від учасника торгів наступні документи: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)). У складі своєї тендерної пропозиції ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001) не надав такі документи в період подання тендерної пропозиції, а саме: «інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію». Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Елеганс Україна" від 07.12.2016 № UA-2016-10-25-001350-b.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі у своєму рішенні № 2295-р/пк-пз від 26.12.2016 Зазначив наступне: «Відповідно до підпункту З пункту 3.5 додатку 2 Документації учасник повинен надати інформацію, у формі пояснювальної записки відповідно до пункту 6 розділу III Документації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, відповідну технічну специфікацію, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам Замовника до предмета закупівлі, викладених у додатку 1 та 1а Документації». У тендері UA-2018-02-16-000902-a порушені принципи здійснення закупівель визначені у ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник торгів Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області (код ЄДРПОУ 25708088), відхилив нашу пропозицію на підставі відсутності деяких документів визначених у тендерній документації, при тому що Замовник зловживаючи своїми правами, провів не об’єктивну оцінку та визначив іншу пропозицію переможцем, яка так саме не відповідала вимогам тендерної документації, та яку Замовник не відхилив на підставі вищі зазначених порушень, тим самим проявив дискримінаційні дії по відношенню до нашої організації - Фізичної особи - підприємця ЗАЙЦЕВА РОСТИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА (2520901573). На підставі перших і других порушень зазначених у цій Скарзі, Замовник повинен був врахувати вищи зазначені порушення та на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації»: Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001). Отже, за першим і другим порушеннями зазначеними у цій Скарзі, на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації»: Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001). Виходячи з того, що Замовник повинен був відхилити дві пропозиції із двох поданих на участь у торгах UA-2018-02-16-000902-a, то згідно ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, а саме: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ФОП «Зайцев Ростислав Володимирович», визначення нового переможця ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001), пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, спотворення торгів, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ПП ПРОМБІЗНЕС+ (ЄДРПОУ 39926001) зазначеного у протоколі від «16» березня 2018 року. 3. Зобов'язати Замовника відмінити процедуру закупівлі на підставі ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Рішення від 22.03.2017 № 1427.pdf 3. Рішення від 26.12.2016 №2295.pdf
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 березня 2018 11:52
рішення від 28.03.2018 № 2830 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 11:52
Рішення від 16.04.2018 № 3527.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2018 22:30

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

28 березня 2018 13:56
АМКУ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2018 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 693 250,00
UAH з ПДВ
683 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРОМБІЗНЕС+ 794 300,00
UAH з ПДВ
794 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2018 23:51
ПропозицМиколайЧаст_2.1.pdf

Публічні документи

04 березня 2018 14:49
копії дог від постач.PDF
04 березня 2018 14:49
Сертифікат якості.PDF
04 березня 2018 14:49
Протокол випробувань.PDF
04 березня 2018 14:49
Копії аналог договорів.PDF
04 березня 2018 14:49
Копії договорів к МТБ.PDF
04 березня 2018 14:49
довідки мтб.PDF
04 березня 2018 14:49
Устав.Документи.PDF
04 березня 2018 14:49
Витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зайцев Ростислав Володимирович

ПП ПРОМБІЗНЕС+

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2520901573
Відхилено 683 250,00
UAH з ПДВ
16 березня 2018 13:39
ПП ПРОМБІЗНЕС+
#39926001
Переможець 794 300,00
UAH з ПДВ
16 березня 2018 14:11

Документи

16 березня 2018 13:36
Електронний підпис
16 березня 2018 13:32
Сканировать1.JPG
16 березня 2018 13:32
Сканировать10001.JPG
16 березня 2018 13:32
Сканировать10002.JPG
13 березня 2018 13:10
Сканировать1.JPG
05 березня 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 березня 2018 14:06
Електронний підпис
16 березня 2018 14:04
Сканировать10002.JPG
16 березня 2018 14:04
Сканировать1.JPG
16 березня 2018 14:04
Сканировать10001.JPG
16 березня 2018 14:03
Електронний підпис
16 березня 2018 14:02
Сканировать1.JPG
16 березня 2018 14:02
Сканировать10002.JPG
16 березня 2018 14:02
Сканировать10001.JPG
16 березня 2018 13:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2018 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПРОМБІЗНЕС+
#39926001
794 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2018 14:06
Електронний підпис
16 березня 2018 14:04
Сканировать10002.JPG
16 березня 2018 14:04
Сканировать1.JPG
16 березня 2018 14:04
Сканировать10001.JPG
16 березня 2018 14:03
Електронний підпис
16 березня 2018 14:02
Сканировать1.JPG
16 березня 2018 14:02
Сканировать10002.JPG
16 березня 2018 14:02
Сканировать10001.JPG
16 березня 2018 13:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 08:44
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2018 08:42
SCAN_20180712_081739403.pdf зміни до договору
12 липня 2018 08:41
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2018 09:55
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2018 09:54
додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
26 квітня 2018 09:52
Електронний підпис укладений
23 квітня 2018 09:29
Сканировать10001.PDF укладений
23 квітня 2018 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку розглядом скарги Антимонопольним комітетом України та винесеним рішенням виникла потреба внести зміни у частині уточненнчя термінів виконання закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 77
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору № ??
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зростанням ціна на товар виникла потреба внести зміни до діючого договору в частині ціни та обсягів товару
Номер договору про закупівлю: № 77
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1/1 до договору №77 від 23.04.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML