Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цукор
Очікувана вартість
963 100,00 UAH
UA-2018-02-16-000009-a ● e8beb45316204d81afd95f820da388f3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна +380968418412 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2018 06:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2018 14:19 |
Очікувана вартість: | 963 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 815,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28893 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47850 кг
Цукор-пісок буряковий фасований 1/50,0кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
61 кг
цукор ванільний фасований 1/0,010 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2018 06:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2018 06:45 |
ТД цукор.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-16-000009-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 16 березня 2018 16:34
Дата подання: 16 березня 2018 16:34
скарга на рішення замовника -повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2018
вих. № 197-ю
Від 16.03.2018
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858)
Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2
електронна пошта: 41505858@ukr.net
телефон 0685885555
Замовник:
Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282)
Адреса: 50014, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2,
тел.:056- 405-78-77; e-mail: zhovtnevecb@ukr.net
Інформація про закупівлю
ID: e8beb45316204d81afd95f820da388f3
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-16-000009-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
06.03.2018 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 06.03.2018 року
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/
UA-2018-02-16-000009-a) 16.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - ДК 021:2015 – 15830000-5 Цукор і супутня продукція (цукор)на очікувану вартість 963 100.00 грн (з ПДВ).
06 березня 2018 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
- ТОВ ФУД ПОСТАЧ 41505858
- ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 2973903289
- Приватне підприємство "ЛЕСЯ" 24434499
- ФОП Башков Олександр Дмитрович 2317800139 0
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ТОВ ФУД ПОСТАЧ 41505858 – 949 077,00 грн.
- ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 2973903289 – 734 735,00 грн.
- Приватне підприємство "ЛЕСЯ" 24434499 – 963 000,00 грн.
- ФОП Башков Олександр Дмитрович 2317800139 0 – 889 170,00 грн.
.
06 березня 2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Повідомлення про намір укласти договір» з учасником ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 2973903289, та протокол Замовника, в якому зазначено, що переможцем зазначеної процедури закупівлі визнано зазначеного учасника.
Але, після огляду завантажених документів учасників даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 2973903289, на які Замовник взагалі не звернув увагу.
1. Відповідно до протоколу (рішення) Замовника від 06.03.2018 року, було зазначено, що в тексті документу «тендерна пропозиція» Додаток 5 Тендерної документації відсутні відомості про конкретне фасування товару, яке було вказане замовником в тендерній документації. Також Замовником зазначається в протоколі, що дана помилка відноситься до формальної.
З даним ствердженням Замовника відносно віднесення даної помилки до формальної погодитись неможна з наступних підстав. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
розміщення інформації не на фірмовому бланку учасника;
самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи;
орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції. Наприклад такі, як зазначення в довідці русизмів, сленгових слів;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
ненадання окремих документів, якщо інформація, яка має в них міститися, в повному обсязі наявна в інших документах тендерної пропозиції.
В даному випадку, жодна з вище зазначених підстав не підпадає до конкретного випадку – не зазначення Учасником про конкретне фасування товару. Так само й вважати дану помилку опискою також не можна, адже описка – це помилка в написаному тексті, а не відсутність такого тексту (в даному випадку конкретного фасування товару). Тож Замовник не мав підстав для віднесення даної помилки до формальної, тож дану помилку слід вважати порушенням вимог Тендерної документації, що свідчить про не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Замовником та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Учасником надається Договір з відповідною установою на дератизацію та дезінфекцію складського приміщення строк дії якого закінчився 31 грудня 2017 року, що свідчить про не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям до Учасників та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наступною тендерною пропозицією за ціною є тендерна пропозиція
ФОП Башков Олександр Дмитрович, яка повинна була бути розглянута Замовником після відхилення попередньої тендерної пропозиції.
За змістом тендерної пропозиції учасника ФОП Башков Олександр Дмитрович мають місце також чисельні порушення.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст..18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Скасувати «Повідомлення про намір укласти договір» від 06.03.2018 року з ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 2973903289;
2. Більш ретельно розглянути пропозицію ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 2973903289
3. Розглянути наступні тендерні пропозиції учасників.
Уповноважена особа __________ Макарчук Д.В. Директор
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 20.03.2018 № 2491.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 20:09
Рішення від 20.03.2018 № 2491.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 20:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2018 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА |
734 735,00
UAH з ПДВ
|
734 735,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Башков Олександр Дмитрович |
889 170,00
UAH з ПДВ
|
889 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
949 077,00
UAH з ПДВ
|
949 077,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЛЕСЯ" |
963 000,00
UAH з ПДВ
|
963 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА #2973903289 |
Переможець |
734 735,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2018 22:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2019 15:36
|
додаткова угода дог № 36 (28.03.2019) (1).pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2019 16:56
|
додаткова угода дог № 36 (01.02.2019) (1).pdf | зміни до договору |
04 лютого 2019 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2018 13:48
|
додаткова угода дог № 36 (29.12.2018) (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2018 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:10
|
додаткова угода дог № 36 (27.12.2018) (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2018 13:59
|
додаткова угода дог № 36 (29.11.2018) (1).pdf | зміни до договору |
30 листопада 2018 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2018 11:31
|
договір № 36.pdf | укладений |
29 березня 2018 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни догвору відповідно до реального фінансуання видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення обсягів закупівлі та ціни договору в межах реального фінансування видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | № 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми договору відповідно до затверджених видатків і реальних потреб замовника в отримані товарів за договором (в межах 20% від суми договору) |
Номер договору про закупівлю: | № 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення обсягів закупівлі та ціни договору в зв'язку із завершенням проведення процедур закупівель на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | № 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |