Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт і реставрація», «Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня) в будівлі Міністерства закордонних справ України за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1.».
(Overhaul and refurbishment work)
(Overhaul and refurbishment work)
Очікувана вартість
16 359 882,00 UAH
UA-2018-02-15-002866-c ● 0f333322ebcd4417a96b409a90f22383
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська область обл., Киев, площа Михайлівська,1 |
Контактна особа: |
Владислав Зотов +380442381819 vladyslav.zotov@mfa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ministerstvo zakordonnih sprav Ukraini |
National ID: | 00026620 |
Contact point: |
vladyslav zotov +380442381819 vladyslav.zotov@mfa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2018 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2018 17:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2018 17:20 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2018 14:02 |
Очікувана вартість: | 16 359 882,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Publication date: | 15 лютого 2018 17:26 |
Enquiries until: | 09 березня 2018 17:20 |
Complaints submission until: | до 15 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 березня 2018 17:20 |
Information
Estimated total value: | 16 359 882 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 80 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,49 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт і реставрація», «Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня) в будівлі Міністерства закордонних справ України за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1.».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, Київ, Київ, пл. Михайлівська,1.
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
(Overhaul and refurbishment work)
CPV: 45453000-7
Період постачання:
з 20 квітня 2018 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2018 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2018 17:26 |
Дефектний_акт_.docx | |
15 лютого 2018 17:26 |
Локал.кошторис.doc | |
15 лютого 2018 17:26 |
ОГОЛОШ. ВІКНА Мих.,1. ВТ.docx | |
15 лютого 2018 17:26 |
АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ 39.01-АБ Т 2.pdf | |
15 лютого 2018 17:26 |
ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ.docx | |
15 лютого 2018 17:26 |
ТД 2018 ВІКНА.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Встановлення деревяних вікон замість алюмінієвих
Дата подання: 20 лютого 2018 16:23
Дата відповіді: 26 лютого 2018 17:35
Чи буде розглядатися тендерна пропозиція учасника у випадку, якщо учасник запропонує виготовити і встановити вікна з дерева з відповідними характеристиками, замість алюмінієвих, оскільки, як нам відомо, будівля Міністерства закордонних справ України за адресою Михайлівська площа, 1 вважається памяткою архітектури і раніше там встановлювалися вікна з дерева?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дефектним актом, локальним кошторисом та робочим проектом передбачено виготовлення та встановлення алюмінієвих конструкцій віконних блоків (Алюмінієві вікна з поворотно-відкидною стулкою).
Щодо специфікації вікон.
Дата подання: 06 березня 2018 11:46
Дата відповіді: 07 березня 2018 16:09
Шановний Замовнику!!!
Просимо надати додаткову інформацію стосовно конструкцій вікон, а саме:
1) Згідно специфікації елементів заповнення віконних блоків наявні Двостулкові вікна, між стулками передбачати штульпову фурнітуру чи вертикальний імпост? Вказані конструктивні рішення мають суттєвий вплив як на показник енергоефективності вікон, так і на їх вартість.
2) Згідно специфікації елементів заповнення віконних блоків наявні віконні блоки (Ок-6, Ок-7, Ок-9) в яких розміри стулок, що відкриваються: Ок-6 - 2,45 м2; Ок-7 – 3,1 м2; Ок-9 - 3,32 м2. Вказані розміри є недопустимими та суперечать вимогам п 5.1.8 ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010, так як алюмінієві конструкції стулок матимуть досить велику вагу, що призведе до неправильного функціонування фурнітури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1. Проектом передбачається заміна існуючих віконних блоків з повним відображенням існуючої конфігурації вікон, розклад фрамуг та створок. В залежності від призначення віконних блоків передбачити штульп або вертикальний імпост.
2. У зв’язку з тим, що будівля є пам’яткою архітектури, дефектним актом, локальним кошторисом та робочим проектом передбачено виговлення та встановлення алюмінієвих конструкцій віконних блоків без зміни розмірів чи конфігурації (масштабності віконних прорізів та загальної автентичності).
1. Проектом передбачається заміна існуючих віконних блоків з повним відображенням існуючої конфігурації вікон, розклад фрамуг та створок. В залежності від призначення віконних блоків передбачити штульп або вертикальний імпост.
2. У зв’язку з тим, що будівля є пам’яткою архітектури, дефектним актом, локальним кошторисом та робочим проектом передбачено виговлення та встановлення алюмінієвих конструкцій віконних блоків без зміни розмірів чи конфігурації (масштабності віконних прорізів та загальної автентичності).
Неконкурентні дії стосовно підприємст
Дата подання: 07 березня 2018 15:02
Дата відповіді: 13 березня 2018 10:48
ТОВ «ЮНР-ЄВРОБУД» як платник єдиного податку просить надати роз’яснення згідно п.1 розділу «Порядок усунення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» щодо викладеного в пункті 8 додатку № 2 «Вимоги до виконання робіт» до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштування відливів та підвіконня) в будівлі Міністерства закордонних справ за адресою: м.Київ, Михайлівська площа, 1», а саме «… Учасники процедури закупівлі повинні бути платником ПДВ», що суперечить пункту 8 розділу «Інші документи» цього ж додатку «Учасник-переможець … повинен надати замовнику документи…8. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку…» і створює неконкурентні дії стосовно підприємств, що є платниками єдиного податку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Відповідно до п.9 ч.1 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації у розділі опису методики оцінки тендерної пропозиції за критерієм "ціна" повинна міститися інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Зокрема, у цьому розділі міститься інформація про те, що «Ціна пропозиції повинна включати ПДВ. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України».
Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону передбачено, що «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію…».
Замовник на виконання ст. 5. (Недискримінація учасників) Закону у тендерній документації передбачив, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Із врахуванням вимог чинного законодавства та дотримання принципів здійснення закупівель (ст.3 Закону), замовник не може обмежити участь у торгах підприємств, що є платниками ПДВ або платниками єдиного податку.
Заступник Голови Тендерного комітету В.В. Костюк
Відповідно до п.9 ч.1 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації у розділі опису методики оцінки тендерної пропозиції за критерієм "ціна" повинна міститися інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Зокрема, у цьому розділі міститься інформація про те, що «Ціна пропозиції повинна включати ПДВ. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України».
Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону передбачено, що «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію…».
Замовник на виконання ст. 5. (Недискримінація учасників) Закону у тендерній документації передбачив, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Із врахуванням вимог чинного законодавства та дотримання принципів здійснення закупівель (ст.3 Закону), замовник не може обмежити участь у торгах підприємств, що є платниками ПДВ або платниками єдиного податку.
Заступник Голови Тендерного комітету В.В. Костюк
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-15-002866-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ АКТИВ ТЕХНОЛОДЖИ", Код ЄДРПОУ:36843834
Дата подання: 27 лютого 2018 13:53
Зауваження до тендерної документації
Під час вивчення тендерної документації нами було виявлено наступне.
Замовником у п. 5 «кваліфікаційні критерії» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога - надати інформацію у вигляді таблиці встановленої форми та копію виконаного договору (договорів) з актом (актами) виконаних робіт на великих об’єктах.
Зазначена вимога не містить будь-яких обмежень у часі, що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Поряд с тим, у п. 6 ч. 2 « до додатку 2» розділу «Інша інформація» Замовник встановив, що учасники процедури закупівлі повинні мати практичний досвід виконання аналогічних робіт на великих об’єктах протягом останніх трьох років – (спосіб підтвердження - договір (один за три роки?) з актом виконаних робіт).
Наше підприємство здійснює господарську діяльність у сфері будівництва з 2009 року. Проте, заміною віконних блоків, реставрацією, реабілітацією пам’яток культурної спадщини (предмет закупівлі), наше підприємство займається з березня 2016 року, отримавши відповідну ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України. В підтвердження зазначеного досвіду ми маємо значну кількість виконаних договорів протягом останніх двох років (2016-2017 рр.).
Враховуючи зазначене, вимога Замовника щодо наявності в учасника практичного досвіду виконання аналогічних робіт протягом останніх трьох років, що повинно підтверджуватися одним договором , обмежує наше право брати участь у процедурі закупівлі та є дискримінаційною.
Таким чином, Замовником порушено:
- принципи здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону;
- норми частини 3 статті 5 щодо неможливості встановлення замовником дискримінаційних вимог до учасників;
- норми частини 4 ст. 22 Закону щодо заборони включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ч.1 ст. 23 Закону, звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме: внести зміни до тендерної документації, виключивши вищезазначені вимоги, що суперечать нормам Закону.
Розгорнути
Згорнути
Замовником у п. 5 «кваліфікаційні критерії» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога - надати інформацію у вигляді таблиці встановленої форми та копію виконаного договору (договорів) з актом (актами) виконаних робіт на великих об’єктах.
Зазначена вимога не містить будь-яких обмежень у часі, що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Поряд с тим, у п. 6 ч. 2 « до додатку 2» розділу «Інша інформація» Замовник встановив, що учасники процедури закупівлі повинні мати практичний досвід виконання аналогічних робіт на великих об’єктах протягом останніх трьох років – (спосіб підтвердження - договір (один за три роки?) з актом виконаних робіт).
Наше підприємство здійснює господарську діяльність у сфері будівництва з 2009 року. Проте, заміною віконних блоків, реставрацією, реабілітацією пам’яток культурної спадщини (предмет закупівлі), наше підприємство займається з березня 2016 року, отримавши відповідну ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України. В підтвердження зазначеного досвіду ми маємо значну кількість виконаних договорів протягом останніх двох років (2016-2017 рр.).
Враховуючи зазначене, вимога Замовника щодо наявності в учасника практичного досвіду виконання аналогічних робіт протягом останніх трьох років, що повинно підтверджуватися одним договором , обмежує наше право брати участь у процедурі закупівлі та є дискримінаційною.
Таким чином, Замовником порушено:
- принципи здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону;
- норми частини 3 статті 5 щодо неможливості встановлення замовником дискримінаційних вимог до учасників;
- норми частини 4 ст. 22 Закону щодо заборони включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ч.1 ст. 23 Закону, звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме: внести зміни до тендерної документації, виключивши вищезазначені вимоги, що суперечать нормам Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2018 17:44
Шановний Учаснику!
Замовником прийнято колегіальне рішення та затверджено ОБОВ’ЯЗКОВУ ВИМОГУ до виконання робіт, зокрема: «Учасники процедури закупівлі повинні мати практичний досвід виконання аналогічних робіт на великих об’єктах протягом останніх трьох років – (спосіб підтвердження – договір з актом виконаних робіт). Виконання повного обсягу робіт з капітального ремонту пам’ятки архітектури проводиться у строгій відповідності до вимог ДБН В.3.2-2-2009 «Реконструкція та капітальний ремонт житлових будинків», ДБН А.3.1.-5-2009 «Організація будівельного виробництва», ДБН В.2.2-15-2005 «Житлові будинки. Основні положення» зі змінами та доповненнями, та відповідно до чинного законодавства із застосуванням будівельних матеріалів вітчизняного виробництва, які мають сертифікати та висновки СЕС. Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва -клас СС3 – значні наслідки (категорія складності – V).
Виконання робіт по заміні вікон має здійснюватися у приміщеннях та службових кабінетах, не порушуючи процесу виконання працівниками МЗС службових завдань.
У зв’язку з цим, замовником застосовано кваліфікаційний критерій відповідно до ст.16 Закону - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (спосіб підтвердження – надати відповідне документальне підтвердження щодо фахової підготовки та досвіду працівників/спеціалістів, які будуть задіяні під час виконання робіт/послуг за договором).
Враховуючи зазначене вище, наголошуємо, що обов’язкова вимога «практичний досвід виконання аналогічних робіт на великих об’єктах протягом останніх трьох років» є мінімально можливою, яка дозволить:
• залучити високо кваліфікованих працівників до виконання робіт на державному об’єкті - пам’ятці архітектури;
• створити конкурентні умови серед фахівців високого рівня з практичним досвідом виконання подібних робіт на унікальному об’єкті;
• виконати роботи у строгій відповідності до вимог ДБН та технічного завдання;
• звітуватися за витрачання державних коштів відповідно до бюджетних призначень.
ПІДСТАВИ для ПЕРЕГЛЯДУ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА щодо практичного досвіду виконання аналогічних робіт на великих об’єктах протягом останніх трьох років ВІДСУТНІ.
Замовником прийнято колегіальне рішення та затверджено ОБОВ’ЯЗКОВУ ВИМОГУ до виконання робіт, зокрема: «Учасники процедури закупівлі повинні мати практичний досвід виконання аналогічних робіт на великих об’єктах протягом останніх трьох років – (спосіб підтвердження – договір з актом виконаних робіт). Виконання повного обсягу робіт з капітального ремонту пам’ятки архітектури проводиться у строгій відповідності до вимог ДБН В.3.2-2-2009 «Реконструкція та капітальний ремонт житлових будинків», ДБН А.3.1.-5-2009 «Організація будівельного виробництва», ДБН В.2.2-15-2005 «Житлові будинки. Основні положення» зі змінами та доповненнями, та відповідно до чинного законодавства із застосуванням будівельних матеріалів вітчизняного виробництва, які мають сертифікати та висновки СЕС. Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва -клас СС3 – значні наслідки (категорія складності – V).
Виконання робіт по заміні вікон має здійснюватися у приміщеннях та службових кабінетах, не порушуючи процесу виконання працівниками МЗС службових завдань.
У зв’язку з цим, замовником застосовано кваліфікаційний критерій відповідно до ст.16 Закону - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (спосіб підтвердження – надати відповідне документальне підтвердження щодо фахової підготовки та досвіду працівників/спеціалістів, які будуть задіяні під час виконання робіт/послуг за договором).
Враховуючи зазначене вище, наголошуємо, що обов’язкова вимога «практичний досвід виконання аналогічних робіт на великих об’єктах протягом останніх трьох років» є мінімально можливою, яка дозволить:
• залучити високо кваліфікованих працівників до виконання робіт на державному об’єкті - пам’ятці архітектури;
• створити конкурентні умови серед фахівців високого рівня з практичним досвідом виконання подібних робіт на унікальному об’єкті;
• виконати роботи у строгій відповідності до вимог ДБН та технічного завдання;
• звітуватися за витрачання державних коштів відповідно до бюджетних призначень.
ПІДСТАВИ для ПЕРЕГЛЯДУ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА щодо практичного досвіду виконання аналогічних робіт на великих об’єктах протягом останніх трьох років ВІДСУТНІ.
Номер вимоги: UA-2018-02-15-002866-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "УКРПРОМБУД-Б", Код ЄДРПОУ:35075132
Дата подання: 07 березня 2018 14:40
Зміни до тендерної документації
В умовах тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт і реставрація», «Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня) в будівлі Міністерства закордонних справ України за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1.» вказано:
5. Учасники процедури повинні надати чинну ліцензію на виконання будівельних робіт з обов’язковою наявністю наступних пунктів: 1.11.00 Реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини (або 4.15.00); 4.18.00 Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: -клас СС3 – значні наслідки, або ліцензію із зазначенням категорії складності - V.
Однак, відповідно до Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, роботи, що передбачені в даній закупівлі не підлягають обов’язковому ліцензуванню.
Керуючись чинним законодавством, просимо Вас переглянути доцільність даного пункту у вимогах тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт і реставрація», «Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня) в будівлі Міністерства закордонних справ України за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1.».
Розгорнути
Згорнути
5. Учасники процедури повинні надати чинну ліцензію на виконання будівельних робіт з обов’язковою наявністю наступних пунктів: 1.11.00 Реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини (або 4.15.00); 4.18.00 Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: -клас СС3 – значні наслідки, або ліцензію із зазначенням категорії складності - V.
Однак, відповідно до Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, роботи, що передбачені в даній закупівлі не підлягають обов’язковому ліцензуванню.
Керуючись чинним законодавством, просимо Вас переглянути доцільність даного пункту у вимогах тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт і реставрація», «Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня) в будівлі Міністерства закордонних справ України за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1.».
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2018 09:35
Шановний Учаснику!
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 затверджено перелік будівельних робіт, що не підлягають ліцензуванню, в яких дійсно є пункт «Заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних блоків». Але цей перелік не поширюється на об’єкти, що належать до пам’яток культурної спадщини. Виконання робіт за даною тендерною закупівлею буде проводитися на об’єкті, що являється пам’яткою архітектури та культурної спадщини, тому підлягає обов’язковому ліцензуванню з наявністю пункту 1.11.00 Реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини (або 4.15.00).
Із врахуванням зазначеного вище, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 затверджено перелік будівельних робіт, що не підлягають ліцензуванню, в яких дійсно є пункт «Заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних блоків». Але цей перелік не поширюється на об’єкти, що належать до пам’яток культурної спадщини. Виконання робіт за даною тендерною закупівлею буде проводитися на об’єкті, що являється пам’яткою архітектури та культурної спадщини, тому підлягає обов’язковому ліцензуванню з наявністю пункту 1.11.00 Реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини (або 4.15.00).
Із врахуванням зазначеного вище, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-15-002866-c.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ АКТИВ ТЕХНОЛОДЖИ", Код ЄДРПОУ:36843834
Дата подання: 14 березня 2018 18:08
Дата подання: 14 березня 2018 18:08
Скарга
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2018 20:51
Рішення від 19.03.2018 № 2420.pdf
Дата публікації: 19 березня 2018 20:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2018 № 3137.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2018 22:08
Рішення від 04.04.2018 № 3137.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2018 19:59
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 квітня 2018 12:22 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
27 квітня 2018 12:22
|
Електронний підпис |
27 квітня 2018 12:19
|
РІШЕННЯ про ВІДМІНУ 270418.docx |