Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (код ДК 021:2015 - 33140000-3)
Очікувана вартість
580 600,00 UAH
UA-2018-02-15-001882-c df9c22eb064c443b98173ba980fe6618
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кривошеєва

+380507200441 84331lsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна медична установа "Міська лікарня № 3"
Код ЄДРПОУ: 01990810
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, 17
Контактна особа: Юлія Кривошеєва
+380507200441
84331lsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2018 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 05 березня 2018 12:08
Очікувана вартість: 580 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 903,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 штука
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штука
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-ходова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
13000 штука
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК, 2,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
17000 штука
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 5,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
17002 штука
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 10,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8000 штука
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 20,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
814 штука
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (luer lock)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
450 упаковка
Пластир медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6100 штука
Бинт марлевий медичний нестерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12500 штука
Бинт марлевий медичний нестерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 штука
Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штука
Маска проти грипу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5500 упаковка
Марля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штука
Пов'язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран самоклеюча 9х10 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2018 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 14:53
перевязка1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-15-001882-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 16 лютого 2018 17:30
Запит на зміни
Детально у файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2018 10:35
Внесення змін до тендерної документації та поділ предмету закупівлі на лоти є недоцільним з точки зору раціонального використання бюджетних коштів та безперебійного забезпечення лікувального процесу. Вимоги процедури закупівлі не обмежують конкуренцію та розроблені для необмеженого кола осіб, які здійснюють господарську діяльність в сфері торгівлі виробами медичного призначення, з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст..3 Закону, в т.ч. таких, як недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність.
Номер вимоги: UA-2018-02-15-001882-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 20 лютого 2018 15:56
Вимога
Комунальній медичній установі «Міська лікарня № 3»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2133102, номер тендеру у UA-2018-02-15-001882-c)

15.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:

№ п/п Найменування товару
(або еквівалент) Один.
виміру Кіль- кість
1. Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт. 7000
2. Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-ходова) шт. 20
3. Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК, 2,0 мл шт. 13000
4. Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 5,0 мл шт. 17000
5. Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 10,0 мл шт. 17002
6. Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 20,0 мл шт. 8000
7. Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (luer lock) шт. 814
8. Пластир медичний уп. 450
9. Бинт марлевий медичний нестерильний шт. 6100
10. Бинт марлевий медичний нестерильний шт. 12500
11. Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна шт. 3000
12. Маска проти грипу шт. 5000
13. Марля уп. 5500
14. Пов'язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран самоклеюча 9х10 см шт. 20

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт. 7000
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК, 2,0 мл шт. 13000
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 5,0 мл шт. 17000
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 10,0 мл шт. 17002
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 20,0 мл шт. 8000
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (luer lock) шт. 814

Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -





ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2133102, номер тендеру у UA-2018-02-15-001882-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:

Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт. 7000
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК, 2,0 мл шт. 13000
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 5,0 мл шт. 17000
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 10,0 мл шт. 17002
Шприц ін’єкційний одноразового використання, ЛУЄР ЛОКК , 20,0 мл шт. 8000
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (luer lock) шт. 814


, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».




















З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2018 10:42
Внесення змін до тендерної документації та поділ предмету закупівлі на лоти є недоцільним з точки зору раціонального використання бюджетних коштів та безперебійного забезпечення лікувального процесу. Вимоги процедури закупівлі не обмежують конкуренцію та розроблені для необмеженого кола осіб, які здійснюють господарську діяльність в сфері торгівлі виробами медичного призначення, з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст..3 Закону, в т.ч. таких, як недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність.

Документи подані скаржником

Документи

22 лютого 2018 10:35
Відповідь 1.pdf

Документи подані скаржником

20 лютого 2018 15:56
2133102.pdf

Документи

22 лютого 2018 10:42
Відповідь 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2018 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шаріна Л.Ф. 564 574,00
UAH з ПДВ
564 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Федорченко О.М. 572 261,80
UAH з ПДВ
572 261,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 березня 2018 18:36
Цінова пропозиція
08 березня 2018 18:36
Лист-гарантія
08 березня 2018 18:36
Довідки
01 березня 2018 22:42
Медичні матеріали.rar

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шаріна Л.Ф.

ФОП Федорченко О.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шаріна Л.Ф.
#2569207249
Переможець 564 574,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 10:31

Документи

07 березня 2018 10:31
Електронний підпис
07 березня 2018 10:28
Шарина.pdf
05 березня 2018 12:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2018 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шаріна Л.Ф.
#2569207249
564 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2018 10:31
Електронний підпис
07 березня 2018 10:28
Шарина.pdf
05 березня 2018 12:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2018 14:26
доп. угода Шарин.PDF зміни до договору
11 жовтня 2018 14:24
Електронний підпис укладений
19 березня 2018 14:32
Шарина.pdf укладений
19 березня 2018 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 12 "Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін": "Розрахунковий рахунок цього договору становить 35417081422816".
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 128
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 564 574,00
UAH з ПДВ