Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ ОХОРОНИ
Очікувана вартість
1 722 500,00 UAH
UA-2018-02-15-001411-c e38f8967b53a470c99f84cabd2a93c2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпська Олена Савівна

380482340809 e.s.lipskaja@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 20933314
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
Контактна особа: Ліпська Олена Савівна
380482340809
e.s.lipskaja@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2018 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 07 березня 2018 14:27
Очікувана вартість: 1 722 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%

Інформація про предмет закупівлі

ПОСЛУГИ ОХОРОНИ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ ОХОРОНИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Фонтанська дорога, 23; вулиця Академічна, 9; провулок Бісквітний, 3; 67772, Одеська область, Білгород – Дністровський р-н, смт. Затока, вул. Лазурна, 72 (Спортивно-оздоровчий комплекс «Феміда»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2018 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 12:17
перелік змін.docx
26 лютого 2018 12:17
Проект договору - зі змінами.docx
26 лютого 2018 12:17
ТД.(охорона)___ зі змінами.docx
26 лютого 2018 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 12:17
перелік змін.docx
26 лютого 2018 12:17
Проект договору - зі змінами.docx
15 лютого 2018 13:49
Проект договору.docx
26 лютого 2018 12:17
ТД.(охорона)___ зі змінами.docx
15 лютого 2018 13:49
ТД.(охорона)___.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-15-001411-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 22 лютого 2018 16:24
Шодо сплати всіх обов`язкових платежів та виплати мінімальної заробітної платні працівникам
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 1 722 500,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): З 20.03.2018 року до 31.12.2018 року.
Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 15.02.2018 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-15-001411-c
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі» Замовнику необхідно забезпечити надання послуг з охорони шляхом встановлення 15 постів (11 постів цілодобових та 4 пости -12 годин) на об’єктах визначених технічним завданням.
Таким чином, строк надання послуг становить: загалом 15 постів (11 постів цілодобових та 4 пости -12 годин) : 287 днів, що складає:
- 11 цілодобових постів * 287 днів (287*24*11=75 768 людино-годин)
- 4 денних пости по 12 годин * 287 днів (287*24*4=13 776 людино-годин)
Загалом 75 768 + 13 776 = 89 544 людино-годин на період з 20.03.2018 року до 31.12.2018 року.
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин: 1 722 500,00(з ПДВ) / 89 544 = 19,23 грн з ПДВ. (або в такому випадку 16,03 грн без ПДВ).
До того ж згідно діючого законодавства 2018 року та наданої документації, визначено що, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.
А також у пропозиції зазначено, що на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі ПДВ.
Таким чином планова ціна яка була визначена Замовником повинна складатися з урахуванням вищезазначених витрат, які повинні бути включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі. Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні (ст. 8 Закону).
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство окрім встановленого законодавством мінімуму, зобов’язане додатково сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює).

Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,37) 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то вартість 1 людино-години буде значно більша: 22,41+4,93 +5,47 = 32,81 грн з ПДВ. Не враховані також додаткові витрати учасника на організацію заходів охорони, закупівлю обладнання та інше.
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 1 722 500,00 (з ПДВ) або 19,23 грн. з ПДВ (16,03 грн без ПДВ) за годину праці охоронника навіть не вистачить на оплату його праці у мінімальному гарантованому розмірі, який гарантовано Державою та відповідними законними актами, а також сплату єдиного соціального внеску, які повинні сплачувати усі суб’єкти господарювання без винятку, не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку. Та які він повинен передбачити згідно діючого законодавства.
Дана сума за одну годину роботи охоронника в розмірі гарантованому державою - 22,41 грн за годину праці, також не включає в себе вимоги:
- ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час;
- відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки;
- відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток;
- ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати;
- ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору
- також витрати на закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту,
- не враховано що підприємство не зможе платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні.
Також ми розуміємо що Замовник здійснює закупівлю послуг з охорони своїх об’єктів з розрахунку вартості охорони за 1 годину, та не виплачує заробітну плату працівникам учасника.
Але відповідно статті 1 до Закону України «Про оплату праці» заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Статтею 4 вищезазначеного закону передбачено, що джерелом коштів на оплату праці працівників підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності.
Таким чином учасники які надають послуги в сфері охорони, повинні реалізувати свої послуги іншим підприємствам за грошові кошти, за встановленими цінами та повинні виручкою від реалізації наданих послуг покривати поточні витрати і отримувати чистий дохід, прибуток та мати рентабельність. Цей прибуток використовується як для подальшого розвитку і потреб самого підприємства. У цьому процесі грошові кошти, які отримують учасники від наданих послуг на тому чи іншому об’єкті (в готівковій або безготівковій формі) функціонують як засіб обігу, вони виступають тоді, коли робітники або службовці отримують свою заробітну плату з тих доходів, які приносить учаснику той чи інший об’єкт охорони за яким буде заключено договір.
При зазначеному вище розрахунку підприємство взагалі не буде мати ні якого доходу, та будь якої рентабельності для ведення своєї господарської діяльності та свого розвитку, що в кінцевому результаті з визначеною замовником плановою ціною (яка навіть не покриває обов’язкові податки, збори та відповідні платежі учасників), може принести лише збитки при наданні послуг на даних об’єктах замовника лише тому, що замовник не хоче враховувати подальші витрати учасників, які вони повинні будуть понести у разі перемоги, у вигляді податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджету, а також при наданні якісних послуг замовника у повній відповідності з його вимогами зазначеними в технічному завданні та при виконанні усіх умов договору, які зараз визначено документацією торгів, та забезпечити усі супутні витрати на організацію, забезпечення та контроль за несенням служби охорони на об’єктах замовника. Ми навіть не кажемо що в ході своєї діяльності учасники повинні отримувати хоча б якийсь дохід з об’єкту замовника, що буде взято під охорону, дана норма визначена ст.4 Закону України «Про оплату праці», яку можна буде направлений на виплату заробітної плати працівникам у вигляді доплати за роботу у понаднормові години, премії та інші виплати.
Таким чином замовником, в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2018 рік") визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває мінімальні витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації.
Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2018 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначена діючим законодавством у 2018 році.

Також ще раз повторюємо, що даний розрахунок (мінімально ціни за 1 годину праці, який ми надали вище) не враховує інші витрати учасника пов’язані з організацією, наданням послуг та отримання учасником прибутку.
В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік».
Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з яких Замовник так само повинен отримати кошти для своєї роботи від державного бюджету, а також працівники які будуть виконувати таку роботу не будуть офіційно працевлаштовані на даному підприємстві.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом перерахунку даної закупівлі в цілому у відповідності до діючого законодавства України, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». У разі не можливості проведення повного перерахунку закупівлі вимагаємо скасування як токової що порушує діюче законодавство.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2018 12:11
Відповідно до Звернення Учасника, Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Вимогу Учасника задоволено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Альфа-Україна Плюс 1 687 000,00
UAH з ПДВ
1 685 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СОБ 1 722 000,00
UAH з ПДВ
1 711 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2018 17:18
Тендерна пропозиція
20 березня 2018 10:04
Довідка
06 березня 2018 17:17
Проект договору 1.jpg
06 березня 2018 17:17
Додаток 3. .jpg
06 березня 2018 16:05
Статистика 23.jpg
06 березня 2018 16:05
Статистика 22.jpg
06 березня 2018 14:58
Лист пояснення 2.jpg
06 березня 2018 14:38
Амуніції (1).jpg
06 березня 2018 13:58
Статут_2018_1.jpg
05 березня 2018 12:01
Фірмовий одяг_.jpg
05 березня 2018 12:01
Тірас_відгук .jpg
05 березня 2018 12:01
аналогічний договір2.jpg
02 березня 2018 18:56
Статистика 2.jpg
02 березня 2018 18:56
Статистика 1.jpg
02 березня 2018 18:56
Проект договору 5 стор.jpg
02 березня 2018 18:56
Проект договору 4 стор.jpg
02 березня 2018 18:56
Проект договору 3 стор (3).jpg
02 березня 2018 18:56
Проект договору 2 стор.jpg
02 березня 2018 18:56
Проект договору 1 стор.jpg
02 березня 2018 18:56
Працівники 3.jpg
02 березня 2018 18:56
Працівники 2.jpg
02 березня 2018 18:56
Працівники.jpg
02 березня 2018 18:56
Посадова особа.jpg
02 березня 2018 18:56
Податки та збори.jpg
02 березня 2018 18:56
Додівка_ст 17.jpg
02 березня 2018 18:56
Додаток 3. 1.jpg
02 березня 2018 18:56
Додаток 3.jpg
02 березня 2018 18:56
Додаток 1.2.jpg
02 березня 2018 18:56
додаток 1.1.jpg
02 березня 2018 18:56
Додаток 1.jpg
02 березня 2018 18:56
Амуніція.jpg
26 лютого 2018 15:48
ВИПИСКА_22.01.2018.jpg
26 лютого 2018 15:48
ВИПИСКА_22.01.2018 1.jpg
26 лютого 2018 15:48
АВР ТИРАС.jpeg
26 лютого 2018 15:48
аналогічний договір6.jpg
26 лютого 2018 15:48
аналогічний договір5.jpg
26 лютого 2018 15:48
аналогічний договір4.jpg
26 лютого 2018 15:48
аналогічний договір3.jpg
26 лютого 2018 15:48
аналогічний договір2.jpg
26 лютого 2018 15:48
аналогічний договір1.jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_12 (1).jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_11 (1).jpg
26 лютого 2018 15:48
аналогічний договір.jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_10 (1).jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_9 (1).jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_8 (1).jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_7.jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_6.jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_5.jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_4.jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_3.jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_2.jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 31-86 ПП Альфа1.jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 31-86 ПП Альфа.jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 31-83 ПП Альфа1.jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 31-83 ПП Альфа (1).jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 31-12 ПП Альфа1.jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 31-12 ПП Альфа.jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 24-51 ПП Альфа1.jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 24-51 ПП Альфа.jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 19-84 ПП Альфа1.jpg
26 лютого 2018 15:48
ДОЗВІЛ_ 19-84 ПП Альфа.jpg
26 лютого 2018 15:48
Ліцензія _2014 нова.jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018_1.jpg
26 лютого 2018 15:48
Статут_2018.jpg
26 лютого 2018 15:48
Тірас_відгук .jpg

Публічні документи

05 березня 2018 15:02
ДОЗВІЛ_ 24-62 ПП СОБ1.jpg
05 березня 2018 15:02
ДОЗВІЛ_ 24-62 ПП СОБ.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ9.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ8.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ7.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ6.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ5.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ4.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ3.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ2.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ1.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ титул.jpg
03 березня 2018 10:34
Устав СОБ10.jpg
02 березня 2018 17:03
Св-во Т5.jpg
02 березня 2018 16:59
Приказ_Масланич.jpg
02 березня 2018 16:59
Додаток 3.jpg
02 березня 2018 16:59
ДОЗВІЛ_ ПП СОБ.jpg
02 березня 2018 16:59
Св-во ТЗ4.jpg
02 березня 2018 16:59
Довідка_ГШР.jpg
02 березня 2018 16:59
Статистика1.jpg
02 березня 2018 16:59
Статистика.jpg
02 березня 2018 15:35
Уповноважена ососба.jpg
02 березня 2018 15:35
Довідка_ Довкіля.jpg
02 березня 2018 15:35
Довідка_ МТЗ.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 3_1.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 3.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 2.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 2 5.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 2 4.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 2 3.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 2 2.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 2 1.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 1_3.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 1_2.jpg
02 березня 2018 15:35
Додаток 1.jpg
02 березня 2018 15:35
Выписка 2018.jpg
02 березня 2018 15:35
Выписка 2018 1.jpg
02 березня 2018 15:35
ЛИЦЕНЗИЯ_СОБ Новая.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ 10.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ 9.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ 8.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ 7.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ 6.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ 5.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ 4.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ 3.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ 2.jpg
02 березня 2018 15:35
Устав СОБ _Царук.jpg
02 березня 2018 15:30
ДОЗВІЛ_ ПП СОБ.jpg
02 березня 2018 15:30
ДОЗВІЛ_ 84-81 ПП СОБ1.jpg
02 березня 2018 15:30
ДОЗВІЛ_ 84-81 ПП СОБ.jpg
02 березня 2018 15:30
ДОЗВІЛ_ 55-01 ПП СОБ1.jpg
02 березня 2018 15:30
ДОЗВІЛ_ 55-01 ПП СОБ.jpg
02 березня 2018 15:30
ДОЗВІЛ_ 25-94 ПП СОБ1.jpg
02 березня 2018 15:30
ДОЗВІЛ_ 25-94 ПП СОБ.jpg
02 березня 2018 15:30
ДОЗВІЛ_ 17-32 ПП СОБ1.jpg
02 березня 2018 15:30
ДОЗВІЛ_ 17-32 ПП СОБ.jpg
02 березня 2018 15:30
Лист-згода.jpg
02 березня 2018 15:30
Довідка_ ст 17 ч 2.jpg
02 березня 2018 15:30
Св-во ТЗ4.jpg
02 березня 2018 15:30
Св-во ТЗ3.jpg
02 березня 2018 15:30
Св-во ТЗ2.jpg
02 березня 2018 15:30
Св-во ТЗ1.jpg
02 березня 2018 15:30
Св-во ТЗ.jpg
02 березня 2018 15:30
Довідка_амуніція.jpg
02 березня 2018 15:27
Довідка_чергова служба.jpg
02 березня 2018 15:27
Довідка_ГШР.jpg
02 березня 2018 15:27
Выписка 2018.jpg
02 березня 2018 15:27
Выписка 2018 1.jpg
02 березня 2018 15:27
Відгук.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір10.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір9.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір8.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір7.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір6.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір5.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір4.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір3.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір2.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір1.jpg
02 березня 2018 15:27
Аналогічний договір.jpg
02 березня 2018 15:17
акт.jpg
02 березня 2018 13:21
Довідка працівників 2.jpg
02 березня 2018 13:21
Довідка працівників 4.jpg
02 березня 2018 13:21
Довідка працівників 3.jpg
02 березня 2018 13:21
Довідка працівників.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Альфа-Україна Плюс

ПП СОБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Альфа-Україна Плюс
#36553941
Переможець 1 685 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 14:30

Документи

15 березня 2018 14:28
Електронний підпис
07 березня 2018 14:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2018 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Альфа-Україна Плюс
#36553941
1 685 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2018 14:28
Електронний підпис
07 березня 2018 14:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2018 12:23
ПРОТОКОЛ_ПРО ЗМІНИ.docx зміни до договору
04 квітня 2018 12:21
Електронний підпис укладений
28 березня 2018 17:19
Договір № 13.18 від 28.03.18 послуги охорони.pdf укладений
28 березня 2018 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з технічною/механічною помилкою під час роботи з електронною системою закупівель
Номер договору про закупівлю: 13/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про зміни від 04.04. 2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 679 128,92
UAH