Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПОСЛУГИ ОХОРОНИ
Очікувана вартість
1 722 500,00 UAH
UA-2018-02-15-001411-c ● e38f8967b53a470c99f84cabd2a93c2a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 20933314 |
Місцезнаходження: | 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Ліпська Олена Савівна 380482340809 e.s.lipskaja@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2018 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2018 14:27 |
Очікувана вартість: | 1 722 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,12% |
Інформація про предмет закупівлі
ПОСЛУГИ ОХОРОНИ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ ОХОРОНИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Фонтанська дорога, 23; вулиця Академічна, 9; провулок Бісквітний, 3; 67772, Одеська область, Білгород – Дністровський р-н, смт. Затока, вул. Лазурна, 72 (Спортивно-оздоровчий комплекс «Феміда»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2018 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2018 12:17 |
перелік змін.docx | |
26 лютого 2018 12:17 |
Проект договору - зі змінами.docx | |
26 лютого 2018 12:17 |
ТД.(охорона)___ зі змінами.docx |
26 лютого 2018 12:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 лютого 2018 12:17 |
перелік змін.docx
|
||||||
26 лютого 2018 12:17 |
Проект договору - зі змінами.docx
|
||||||
26 лютого 2018 12:17 |
ТД.(охорона)___ зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-15-001411-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 22 лютого 2018 16:24
Шодо сплати всіх обов`язкових платежів та виплати мінімальної заробітної платні працівникам
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 1 722 500,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): З 20.03.2018 року до 31.12.2018 року.
Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 15.02.2018 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-15-001411-c
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі» Замовнику необхідно забезпечити надання послуг з охорони шляхом встановлення 15 постів (11 постів цілодобових та 4 пости -12 годин) на об’єктах визначених технічним завданням.
Таким чином, строк надання послуг становить: загалом 15 постів (11 постів цілодобових та 4 пости -12 годин) : 287 днів, що складає:
- 11 цілодобових постів * 287 днів (287*24*11=75 768 людино-годин)
- 4 денних пости по 12 годин * 287 днів (287*24*4=13 776 людино-годин)
Загалом 75 768 + 13 776 = 89 544 людино-годин на період з 20.03.2018 року до 31.12.2018 року.
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин: 1 722 500,00(з ПДВ) / 89 544 = 19,23 грн з ПДВ. (або в такому випадку 16,03 грн без ПДВ).
До того ж згідно діючого законодавства 2018 року та наданої документації, визначено що, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.
А також у пропозиції зазначено, що на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі ПДВ.
Таким чином планова ціна яка була визначена Замовником повинна складатися з урахуванням вищезазначених витрат, які повинні бути включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі. Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні (ст. 8 Закону).
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство окрім встановленого законодавством мінімуму, зобов’язане додатково сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює).
Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,37) 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то вартість 1 людино-години буде значно більша: 22,41+4,93 +5,47 = 32,81 грн з ПДВ. Не враховані також додаткові витрати учасника на організацію заходів охорони, закупівлю обладнання та інше.
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 1 722 500,00 (з ПДВ) або 19,23 грн. з ПДВ (16,03 грн без ПДВ) за годину праці охоронника навіть не вистачить на оплату його праці у мінімальному гарантованому розмірі, який гарантовано Державою та відповідними законними актами, а також сплату єдиного соціального внеску, які повинні сплачувати усі суб’єкти господарювання без винятку, не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку. Та які він повинен передбачити згідно діючого законодавства.
Дана сума за одну годину роботи охоронника в розмірі гарантованому державою - 22,41 грн за годину праці, також не включає в себе вимоги:
- ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час;
- відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки;
- відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток;
- ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати;
- ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору
- також витрати на закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту,
- не враховано що підприємство не зможе платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні.
Також ми розуміємо що Замовник здійснює закупівлю послуг з охорони своїх об’єктів з розрахунку вартості охорони за 1 годину, та не виплачує заробітну плату працівникам учасника.
Але відповідно статті 1 до Закону України «Про оплату праці» заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Статтею 4 вищезазначеного закону передбачено, що джерелом коштів на оплату праці працівників підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності.
Таким чином учасники які надають послуги в сфері охорони, повинні реалізувати свої послуги іншим підприємствам за грошові кошти, за встановленими цінами та повинні виручкою від реалізації наданих послуг покривати поточні витрати і отримувати чистий дохід, прибуток та мати рентабельність. Цей прибуток використовується як для подальшого розвитку і потреб самого підприємства. У цьому процесі грошові кошти, які отримують учасники від наданих послуг на тому чи іншому об’єкті (в готівковій або безготівковій формі) функціонують як засіб обігу, вони виступають тоді, коли робітники або службовці отримують свою заробітну плату з тих доходів, які приносить учаснику той чи інший об’єкт охорони за яким буде заключено договір.
При зазначеному вище розрахунку підприємство взагалі не буде мати ні якого доходу, та будь якої рентабельності для ведення своєї господарської діяльності та свого розвитку, що в кінцевому результаті з визначеною замовником плановою ціною (яка навіть не покриває обов’язкові податки, збори та відповідні платежі учасників), може принести лише збитки при наданні послуг на даних об’єктах замовника лише тому, що замовник не хоче враховувати подальші витрати учасників, які вони повинні будуть понести у разі перемоги, у вигляді податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджету, а також при наданні якісних послуг замовника у повній відповідності з його вимогами зазначеними в технічному завданні та при виконанні усіх умов договору, які зараз визначено документацією торгів, та забезпечити усі супутні витрати на організацію, забезпечення та контроль за несенням служби охорони на об’єктах замовника. Ми навіть не кажемо що в ході своєї діяльності учасники повинні отримувати хоча б якийсь дохід з об’єкту замовника, що буде взято під охорону, дана норма визначена ст.4 Закону України «Про оплату праці», яку можна буде направлений на виплату заробітної плати працівникам у вигляді доплати за роботу у понаднормові години, премії та інші виплати.
Таким чином замовником, в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2018 рік") визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває мінімальні витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації.
Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2018 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначена діючим законодавством у 2018 році.
Також ще раз повторюємо, що даний розрахунок (мінімально ціни за 1 годину праці, який ми надали вище) не враховує інші витрати учасника пов’язані з організацією, наданням послуг та отримання учасником прибутку.
В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік».
Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з яких Замовник так само повинен отримати кошти для своєї роботи від державного бюджету, а також працівники які будуть виконувати таку роботу не будуть офіційно працевлаштовані на даному підприємстві.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом перерахунку даної закупівлі в цілому у відповідності до діючого законодавства України, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». У разі не можливості проведення повного перерахунку закупівлі вимагаємо скасування як токової що порушує діюче законодавство.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): З 20.03.2018 року до 31.12.2018 року.
Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 15.02.2018 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-15-001411-c
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі» Замовнику необхідно забезпечити надання послуг з охорони шляхом встановлення 15 постів (11 постів цілодобових та 4 пости -12 годин) на об’єктах визначених технічним завданням.
Таким чином, строк надання послуг становить: загалом 15 постів (11 постів цілодобових та 4 пости -12 годин) : 287 днів, що складає:
- 11 цілодобових постів * 287 днів (287*24*11=75 768 людино-годин)
- 4 денних пости по 12 годин * 287 днів (287*24*4=13 776 людино-годин)
Загалом 75 768 + 13 776 = 89 544 людино-годин на період з 20.03.2018 року до 31.12.2018 року.
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин: 1 722 500,00(з ПДВ) / 89 544 = 19,23 грн з ПДВ. (або в такому випадку 16,03 грн без ПДВ).
До того ж згідно діючого законодавства 2018 року та наданої документації, визначено що, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.
А також у пропозиції зазначено, що на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі ПДВ.
Таким чином планова ціна яка була визначена Замовником повинна складатися з урахуванням вищезазначених витрат, які повинні бути включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі. Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні (ст. 8 Закону).
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство окрім встановленого законодавством мінімуму, зобов’язане додатково сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює).
Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,37) 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то вартість 1 людино-години буде значно більша: 22,41+4,93 +5,47 = 32,81 грн з ПДВ. Не враховані також додаткові витрати учасника на організацію заходів охорони, закупівлю обладнання та інше.
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 1 722 500,00 (з ПДВ) або 19,23 грн. з ПДВ (16,03 грн без ПДВ) за годину праці охоронника навіть не вистачить на оплату його праці у мінімальному гарантованому розмірі, який гарантовано Державою та відповідними законними актами, а також сплату єдиного соціального внеску, які повинні сплачувати усі суб’єкти господарювання без винятку, не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку. Та які він повинен передбачити згідно діючого законодавства.
Дана сума за одну годину роботи охоронника в розмірі гарантованому державою - 22,41 грн за годину праці, також не включає в себе вимоги:
- ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час;
- відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки;
- відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток;
- ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати;
- ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору
- також витрати на закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту,
- не враховано що підприємство не зможе платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні.
Також ми розуміємо що Замовник здійснює закупівлю послуг з охорони своїх об’єктів з розрахунку вартості охорони за 1 годину, та не виплачує заробітну плату працівникам учасника.
Але відповідно статті 1 до Закону України «Про оплату праці» заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Статтею 4 вищезазначеного закону передбачено, що джерелом коштів на оплату праці працівників підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності.
Таким чином учасники які надають послуги в сфері охорони, повинні реалізувати свої послуги іншим підприємствам за грошові кошти, за встановленими цінами та повинні виручкою від реалізації наданих послуг покривати поточні витрати і отримувати чистий дохід, прибуток та мати рентабельність. Цей прибуток використовується як для подальшого розвитку і потреб самого підприємства. У цьому процесі грошові кошти, які отримують учасники від наданих послуг на тому чи іншому об’єкті (в готівковій або безготівковій формі) функціонують як засіб обігу, вони виступають тоді, коли робітники або службовці отримують свою заробітну плату з тих доходів, які приносить учаснику той чи інший об’єкт охорони за яким буде заключено договір.
При зазначеному вище розрахунку підприємство взагалі не буде мати ні якого доходу, та будь якої рентабельності для ведення своєї господарської діяльності та свого розвитку, що в кінцевому результаті з визначеною замовником плановою ціною (яка навіть не покриває обов’язкові податки, збори та відповідні платежі учасників), може принести лише збитки при наданні послуг на даних об’єктах замовника лише тому, що замовник не хоче враховувати подальші витрати учасників, які вони повинні будуть понести у разі перемоги, у вигляді податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджету, а також при наданні якісних послуг замовника у повній відповідності з його вимогами зазначеними в технічному завданні та при виконанні усіх умов договору, які зараз визначено документацією торгів, та забезпечити усі супутні витрати на організацію, забезпечення та контроль за несенням служби охорони на об’єктах замовника. Ми навіть не кажемо що в ході своєї діяльності учасники повинні отримувати хоча б якийсь дохід з об’єкту замовника, що буде взято під охорону, дана норма визначена ст.4 Закону України «Про оплату праці», яку можна буде направлений на виплату заробітної плати працівникам у вигляді доплати за роботу у понаднормові години, премії та інші виплати.
Таким чином замовником, в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2018 рік") визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває мінімальні витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації.
Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2018 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначена діючим законодавством у 2018 році.
Також ще раз повторюємо, що даний розрахунок (мінімально ціни за 1 годину праці, який ми надали вище) не враховує інші витрати учасника пов’язані з організацією, наданням послуг та отримання учасником прибутку.
В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік».
Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з яких Замовник так само повинен отримати кошти для своєї роботи від державного бюджету, а також працівники які будуть виконувати таку роботу не будуть офіційно працевлаштовані на даному підприємстві.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом перерахунку даної закупівлі в цілому у відповідності до діючого законодавства України, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». У разі не можливості проведення повного перерахунку закупівлі вимагаємо скасування як токової що порушує діюче законодавство.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2018 12:11
Відповідно до Звернення Учасника, Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Вимогу Учасника задоволено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Альфа-Україна Плюс #36553941 |
Переможець |
1 685 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2018 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2018 12:23
|
ПРОТОКОЛ_ПРО ЗМІНИ.docx | зміни до договору |
04 квітня 2018 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2018 17:19
|
Договір № 13.18 від 28.03.18 послуги охорони.pdf | укладений |
28 березня 2018 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з технічною/механічною помилкою під час роботи з електронною системою закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 13/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол про зміни від 04.04. 2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |