регенеративний патрон РП-5 (або еквівалент)
regenerative cartridge РП-5 (or equivalent)
Очікувана вартість
4 752 000,00 UAH
UA-2018-02-15-001033-a 213f0633fc244e919b495a7a55871cb4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Військова частина А0312
Код ЄДРПОУ: 08186487
Місцезнаходження замовника: 39431, Україна, Полтавська область обл., Селещина, вул.Центральна, 1, с. Селещина-1, Машівський р-н.
Контактна особа замовника: Руденко Олександр Леонідович
+380536496368
v.ch.a0312@gmail.com
Додаткові контактні особи: Rudenko Alexander Leonidivich
+380536496368
v.ch.a0312@gmail.com
Official name: Military unit A0312
National ID: 08186487
Contact point: Rudenko Alexander Leonidivich
+380536496368
v.ch.a0312@gmail.com
Additional contacts: Rudenko Alexander Leonidivich
+380536496368
v.ch.a0312@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 26 березня 2018 15:52
Очікувана вартість: 4 752 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 15 лютого 2018 16:31
Enquiries until: 08 березня 2018 18:00
Complaints submission until: до 14 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 4 752 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 760 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 шт
регенеративний патрон РП-5 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39431, Україна, Полтавська область, Машівський район, с.Селещина-1
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

regenerative cartridge РП-5 (or equivalent)
CPV: 42510000-4
Період постачання: з 06 червня 2018 по 01 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 лютого 2018 17:11
Електронний цифровий підпис
15 лютого 2018 16:32
Проект договору.docx
15 лютого 2018 16:32
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-15-001033-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр", Код ЄДРПОУ:22362867
Дата подання: 22 лютого 2018 09:52
Зміна кваліфікаційних вимог
У відповідності до п. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Тендерною документацією щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом згідно ДК 021:2015 (CPV 2008) – 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої - Регенеративний патрон РП-5 (або еквівалент), затвердженої на засіданні тендерного комітету Військової частини А0312 від 14.02.2018р №7, у Додатку №1 встановлено єдиний кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, на підтвердження даного кваліфікаційного критерію Учасник має подати :
1. Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогом предмета закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору).
2. Копія(ї) завірена(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному данною тендерною документацією (не менше одного).
3. Копію(ії) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці.
Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто подібного або відмінного товару, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, Технічні вимоги до предмета закупівлі, вважаємо, що предмет закупівлі – Регенеративні патрони РП-5, з чітко визначеними технічними характеристиками, має специфічний характер, не є розповсюдженим на ринку України. Досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів можуть мати лише обмежене коло потенційних учасників тендеру (або жодний з них).
Дана обставина може призвести до того, що на тендер не буде подано ні одної пропозиції, а закупівля таким чином не відбудеться.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом згідно ДК 021:2015 (CPV 2008) – 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої - Регенеративний патрон РП-5 (або еквівалент), затвердженої на засіданні тендерного комітету Військової частини А0312 від 14.02.2018р №7, та передбачити інші кваліфікаційні критерії в межах статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: замість наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, встановити - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2018 17:28
Звернення до Замовника за роз’ясненнями 1:
Тема: Зміна кваліфікаційних вимог
У відповідності до п. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Тендерною документацією щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом згідно ДК 021:2015 (CPV 2008) – 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої - Регенеративний патрон РП-5 (або еквівалент), затвердженої на засіданні тендерного комітету Військової частини А0312 від 14.02.2018р №7, у Додатку №1 встановлено єдиний кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, на підтвердження даного кваліфікаційного критерію Учасник має подати:
1. Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогом предмета закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору).
2. Копія(ї) завірена(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному данною тендерною документацією (не менше одного).
3. Копію(ії) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці.
Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто подібного або відмінного товару, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, Технічні вимоги до предмета закупівлі, вважаємо, що предмет закупівлі – Регенеративні патрони РП-5, з чітко визначеними технічними характеристиками, має специфічний характер, не є розповсюдженим на ринку України. Досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів можуть мати лише обмежене коло потенційних учасників тендеру (або жодний з них).
Дана обставина може призвести до того, що на тендер не буде подано ні одної пропозиції, а закупівля таким чином не відбудеться.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом згідно ДК 021:2015 (CPV 2008) – 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої - Регенеративний патрон РП-5 (або еквівалент), затвердженої на засіданні тендерного комітету Військової частини А0312 від 14.02.2018р №7, та передбачити інші кваліфікаційні критерії в межах статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: замість наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, встановити - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Відповідь:
Тендерну документацію на закупівлю за процедурою відкритих торгів розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон) зі змінами та доповненнями. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Тендерну документацію затверджено на засіданні тендерного комітету Військової частини А0312 від 14.02.2018р №9.
Положеннями частин 1 та 2 статті 16 Закону встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Керуючись вимогами частин 1 та 2 статті 16 Закону, враховуючи специфіку та технічні вимоги до товару, що є предметом закупівлі, рішенням Замовника прийнято встановлення наступного кваліфікаційного критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
За для підтвердження учасниками процедури закупівлі вище визначеного кваліфікаційного критерію, відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник має надати у складі тендерної пропозиції:
1.1. Довідку, яка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогом предмета закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору).
1.2. Копію(ї) завірену(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному данною тендерною документацією (не менше одного).
1.3. Копію(ії) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці.
Беручи до уваги аргументи, які викладені у вимозі щодо зміни кваліфікаційних вимог, потенційним учасником процедури закупівлі, тендерний комітет Замовника повідомляє, що відповідно до положень викладених у примітці Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації: у разі якщо підприємство новостворене (дата реєстрації підприємства та/або початок здійснення господарської діяльності (мається на увазі відносно виду(ів) економічної діяльності суміжного(их) з предметом закупівлі) не раніше 01.07.2017 року), - учаснику у складі тендерної пропозиції надати лист довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника, про те що за період ведення господарської діяльності не було вкладено (або виконано) відповідних договорів; без надання інформації, яка вимагається п.1.1., 1.2., 1.3. Додатку 1 тендерної документації.
Таким чином, умови щодо підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним вимогам, викладеним у тендерній документації жодним чином не обмежують, а навпаки розширюють коло потенційних учасників процедури закупівлі та не несуть дискримінаційний характер, а отже не є підставами, які можуть вплинути на відсутність потенційних учасників процедури закупівлі.
Щодо пропозицій внесення змін до Тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв, тендерний комітет замовника зауважує, що з огляду на технічні характеристики предмета закупівлі та вивчивши ринок товару, що є предметом закупівлі, внесення інших кваліфікаційних критеріїв, визначених частиною 2 статті 16 Закону дозволить приймати участь у процедурі закупівлі учасникам-виробникам товару, що є предметом закупівлі, але унеможливлює надання документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасниками, які не є виробниками товару, але мають можливість поставити відповідний товар, з дотриманням всіх вимог тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення залишити без змін вимоги щодо відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, які викладені у тендерній документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 20 березня 2018
UA-2018-02-15-001033-a213f0633fc244e919b495a7a55871cb4
Найменування замовника: Військова частина А0312
Код ЄДРПОУ: 08186487
Місцезнаходження замовника: 39431, Україна, Полтавська область обл., Селещина, вул.Центральна, 1, с. Селещина-1, Машівський р-н.
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОПОЛІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Деллінг-Стандарт" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Мастер 7" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

04 квітня 2018 14:43
довідка з податткової.pdf
29 березня 2018 13:18
Форма Пропозиція новая.pdf
29 березня 2018 11:43
Форма Пропозиція.pdf
15 березня 2018 14:40
2.2Наказ Шевельов О.Д..pdf
15 березня 2018 14:40
8.Форма Пропозиція.pdf
15 березня 2018 14:40
паспорт товара.pdf
15 березня 2018 14:40
11.ФОТО.pdf
15 березня 2018 14:40
10.Технічне завдання.pdf
15 березня 2018 14:40
9.Гарантійний лист.pdf
15 березня 2018 14:40
6.Проект договору.pdf
15 березня 2018 14:40
3.Згода на обробку даних.pdf
15 березня 2018 14:40
2.6.ИТЦ_Статут.pdf
15 березня 2018 14:40
2.4ВИТЯГ з ЄДР_13.02.2018.pdf
15 березня 2018 14:40
2.3 Свідоцтво ПДВ.pdf
15 березня 2018 14:40
2.2.Протокол.pdf
15 березня 2018 14:40
1.3.Відгук.pdf
15 березня 2018 14:40
1.2.Копія договору.pdf

Публічні документи

16 березня 2018 15:59
Фото СВЦ.pdf
16 березня 2018 15:59
Технічна довідка СВЦ.pdf
16 березня 2018 15:59
Проект Договору СВЦ.pdf
16 березня 2018 15:59
Свідоцтво код МО.jpg
16 березня 2018 15:59
Ліцензія 2014 титул.PDF
16 березня 2018 15:59
Витяг ЄДРПОУ 22012018.rtf
16 березня 2018 15:59
Svidotstvo derg reestr_s1.jpg
16 березня 2018 15:59
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
16 березня 2018 15:59
Наказ ГенДир 2011 Смук.PDF
16 березня 2018 15:59
Рішення ГенДир 2011 Смук.PDF
16 березня 2018 15:59
Довідка ст17 СВЦ.pdf
16 березня 2018 15:59
Довідка досвід СВЦ.pdf

Публічні документи

16 березня 2018 16:11
фото2.jpg
16 березня 2018 16:11
фото1.JPG
16 березня 2018 16:11
Уповноважена особа.pdf
16 березня 2018 16:11
Стаття17.pdf
16 березня 2018 16:11
Протокол 2018.pdf
16 березня 2018 16:11
НДС_Деллинг.jpg
16 березня 2018 16:11
Наказ на призначення.pdf
16 березня 2018 16:11
Згода на обробку даних.pdf
16 березня 2018 16:11
Згода з Договором.pdf
16 березня 2018 16:11
Захист довкілля.pdf
16 березня 2018 16:11
Додаток6.pdf
16 березня 2018 16:11
Додаток5.pdf
16 березня 2018 16:11
Додаток1.1.pdf
16 березня 2018 16:11
Договор_Додаток4.pdf
16 березня 2018 16:11
Довідка_печатка.pdf
16 березня 2018 16:11
Довідка гарантії.pdf
16 березня 2018 16:11
Виписка з ЄДР 2018.pdf

Публічні документи

18 березня 2018 13:03
11. проект договору.pdf
18 березня 2018 12:17
2.6.статутМастер7.pdf
18 березня 2018 12:17
4захист довкілля.pdf
18 березня 2018 12:17
5.лист до тендеру.pdf
18 березня 2018 12:17
10.фото патрон.pdf
18 березня 2018 12:17
1.3відгук.pdf
18 березня 2018 12:17
7.гарантійний лист.pdf
18 березня 2018 12:17
2.5 приказ на печать.pdf
18 березня 2018 12:17
9.форма пропозиція.pdf
18 березня 2018 12:17
2.4виписка ЕДР.pdf
18 березня 2018 12:17
2.2 паспорт Гордиенко.pdf
18 березня 2018 12:17
2.3витяг пдв.pdf
18 березня 2018 12:17
1.2договор.pdf
18 березня 2018 12:17
2.2протокол зборів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2018 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОПОЛІС" 4 500 000,00
UAH з ПДВ
4 449 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Деллінг-Стандарт" 4 561 920,00
UAH з ПДВ
4 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Мастер 7" 4 752 000,00
UAH з ПДВ
4 752 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2018 14:43
довідка з податткової.pdf
29 березня 2018 13:18
Форма Пропозиція новая.pdf
29 березня 2018 11:43
Форма Пропозиція.pdf
15 березня 2018 14:40
2.2Наказ Шевельов О.Д..pdf
15 березня 2018 14:40
8.Форма Пропозиція.pdf
15 березня 2018 14:40
паспорт товара.pdf
15 березня 2018 14:40
11.ФОТО.pdf
15 березня 2018 14:40
10.Технічне завдання.pdf
15 березня 2018 14:40
9.Гарантійний лист.pdf
15 березня 2018 14:40
6.Проект договору.pdf
15 березня 2018 14:40
3.Згода на обробку даних.pdf
15 березня 2018 14:40
2.6.ИТЦ_Статут.pdf
15 березня 2018 14:40
2.4ВИТЯГ з ЄДР_13.02.2018.pdf
15 березня 2018 14:40
2.3 Свідоцтво ПДВ.pdf
15 березня 2018 14:40
2.2.Протокол.pdf
15 березня 2018 14:40
1.3.Відгук.pdf
15 березня 2018 14:40
1.2.Копія договору.pdf

Публічні документи

16 березня 2018 16:11
фото2.jpg
16 березня 2018 16:11
фото1.JPG
16 березня 2018 16:11
Уповноважена особа.pdf
16 березня 2018 16:11
Стаття17.pdf
16 березня 2018 16:11
Протокол 2018.pdf
16 березня 2018 16:11
НДС_Деллинг.jpg
16 березня 2018 16:11
Наказ на призначення.pdf
16 березня 2018 16:11
Згода на обробку даних.pdf
16 березня 2018 16:11
Згода з Договором.pdf
16 березня 2018 16:11
Захист довкілля.pdf
16 березня 2018 16:11
Додаток6.pdf
16 березня 2018 16:11
Додаток5.pdf
16 березня 2018 16:11
Додаток1.1.pdf
16 березня 2018 16:11
Договор_Додаток4.pdf
16 березня 2018 16:11
Довідка_печатка.pdf
16 березня 2018 16:11
Довідка гарантії.pdf
16 березня 2018 16:11
Виписка з ЄДР 2018.pdf

Публічні документи

18 березня 2018 13:03
11. проект договору.pdf
18 березня 2018 12:17
2.6.статутМастер7.pdf
18 березня 2018 12:17
4захист довкілля.pdf
18 березня 2018 12:17
5.лист до тендеру.pdf
18 березня 2018 12:17
10.фото патрон.pdf
18 березня 2018 12:17
1.3відгук.pdf
18 березня 2018 12:17
7.гарантійний лист.pdf
18 березня 2018 12:17
2.5 приказ на печать.pdf
18 березня 2018 12:17
9.форма пропозиція.pdf
18 березня 2018 12:17
2.4виписка ЕДР.pdf
18 березня 2018 12:17
2.2 паспорт Гордиенко.pdf
18 березня 2018 12:17
2.3витяг пдв.pdf
18 березня 2018 12:17
1.2договор.pdf
18 березня 2018 12:17
2.2протокол зборів.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОПОЛІС"
#37395837
Переможець 4 449 500,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 16:56

Документи

27 березня 2018 16:56
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27.03.2018 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОПОЛІС"
#37395837
4 449 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 16:56
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 квітня 2018 00:49
Договір.pdf укладений
13 квітня 2018 00:48
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2018 18:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2018 — 01 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 449 500,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку