Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір А-4,Double A, цільність 80г/м2, білий,офсет.кількість 500л в пачкі
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2018-02-15-000874-a 258c6b02232b4c1ab9a12b9160011b5c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підкова Сергій

+380964167132 pasnak.oleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Львівської обласної ради "Львівський обласний протитуберкульозний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 41866172
Місцезнаходження: 79012, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Бой-Желенського, 5
Контактна особа: Підкова Сергій
+380964167132
pasnak.oleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2018 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2018 15:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2018 15:26
Початок аукціону: 26 лютого 2018 11:59
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копію свідоцтва ПДВ (для платників ПДВ); - копію або оригінал документа, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом тощо); -статут підприємства; - довідка у довільній формі із детальною інформацією про контрагента; із зазначенням банківських реквізитів контрагента. - документи про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної служби) встановлені діючим законодавством; - цінову пропозицію. - Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, з інформацією про те, що службова (посадова) особа переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пач
папір А-4,Double A, цільність 80г/м2 500 аркушів, білизна 165-167,офсет.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Бой- Желенского 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2018  —  30 березня 2018
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2018 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 15:21
ДоговірПРІМІРНИК.docx
15 лютого 2018 15:21
протокол папір А-4.docx
21 лютого 2018 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 15:21
ДоговірПРІМІРНИК.docx
15 лютого 2018 15:21
протокол папір А-4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" 11 250,00
UAH з ПДВ
10 727,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧАС-ПІК" 11 598,00
UAH з ПДВ
10 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2018 14:54
Статут ОФІСМАКС.pdf
23 лютого 2018 14:54
Протокол №2.pdf
23 лютого 2018 14:54
Наказ.pdf
23 лютого 2018 14:54
Довідка МВС 2018.pdf
23 лютого 2018 14:54
Витяг ПДВ.pdf
23 лютого 2018 14:54
Висновок СЕС Дабл А.pdf

Публічні документи

22 лютого 2018 12:19
8.4висновок дсее папір3.jpg
22 лютого 2018 12:19
8.3висновок дсее папір2.jpg
22 лютого 2018 12:19
8.2висновок дсее папір1.jpg
22 лютого 2018 12:19
конкурсна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧАС-ПІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА"
#39256337
Переможець 10 727,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 15:29

Документи

28 лютого 2018 15:29
проткол №13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2018 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА"
#39256337
10 727,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2018 15:29
проткол №13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
02 травня 2018 12:08