Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2018-02-15-000010-c 57099595117e457f9b319614002eefee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Пенкова

+380567452382
+380668447524
penkova_lana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Світлана Пенкова
+380567452382,+380668447524
penkova_lana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2018 08:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2018 10:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
378 послуга
Послуги з заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Богдана Хмельницького,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2018 16:31
ІнформацІя.doc
15 лютого 2018 08:00
Графік надання послуг.doc
19 лютого 2018 16:31
ІнформацІя.doc
15 лютого 2018 08:00
ІнформацІя.doc
15 лютого 2018 08:00
Графік надання послуг.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-15-000010-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Новий Сервіс", Код ЄДРПОУ:33564552
Дата подання: 16 лютого 2018 11:12
Оскарження умов тендеру
На каком основании вы требуете: п. 3.2. “Обов`язковою умовою, до укладання договору, є надання Учасником в тестовому режимі двох резервних каналів виходу в Інтернет, для визначення технічної можливості та якості їх роботи” ???
Предоставление интернет-услуг это код закупки 72400000-4 Інтернет-послуги !!!
Объявленный на тендер предмет закупки имеет код 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Вы выставляете незаконное условие, незаконно требуете того, что не является предметом закупки на торгах!
Требуем удалить это ваше незаконное условие:
1. из тендерной документации (в п. 3.2.),
2. из проекта договора (в п. 1.2.)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2018 08:49
Доброго дня! Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" є об'єктом стратегічного призначення ,який цілодобово забезпечує хворих лікувально-профілактичних закладів області а також поранених та постраждалих в ході АТО на Сході України донорською кров'ю та її компонентами за життєвими показниками. З метою інфекційної безпеки донорської крові та її компонентів в Україні діє он-лайн Єдиний реєстр донорів, в базу якого занесені всі донори України.Для заготівлі донорської крові заклад повинен мати постійний безперешкодний доступ до цього реєстру, для перевірки кожного донора .Однак ,на жаль , має місце постійне відключення закладу від мережі Інтернет на протязі останніх пів-року (вирізання кабелю та ін.причини).Організація ,яка буде надавати послуги по обслуговуванню комп'ютерної техніки повинна протягом року надавати нам ці послуги , а саме переключення серверів закладу на резервні канали виходу в Інтернет. Тому вимогу ми не скасовуємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-15-000010-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Новий Сервіс", Код ЄДРПОУ:33564552
Дата подання: 19 лютого 2018 11:33
Оскарження умов тендеру
.... Тому вимогу ми не скасовуємо...
Тогда вам нужно в предмет закупки добавить код закупки 72400000-4 Інтернет-послуги, а так ваше требование незаконно! Требуйте стабильного интернета от своего интернет-провайдера!
Ну давайте, вы будете от участников торгов требовать ещё бесперебойного, резервного электропитания - это же тоже необходимо для стабильной работы предприятия!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2018 16:32
Требование предоставления резервного канала Интернет обусловлена ​​необходимостью предоставления Исполнителем услуг, согласно перечню изложенному в Приложении № 1 к закупке, независимо от наличия Интернет-соединения у Заказчика.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Атлантис" 44 448,00
UAH з ПДВ
44 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2018 10:35
лист_гарантія.pdf
22 лютого 2018 10:35
Відгуки.pdf
22 лютого 2018 10:35
Договора.pdf
22 лютого 2018 10:35
Довідки.pdf
22 лютого 2018 10:35
Пропозиція.pdf
22 лютого 2018 10:35
регістрац.докум.pdf
22 лютого 2018 10:35
30_Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Атлантис"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Атлантис"
#24610128
Переможець 44 448,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 10:19

Документи

27 лютого 2018 10:19
Електронний підпис
27 лютого 2018 10:18
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2018 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Атлантис"
#24610128
44 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2018 10:19
Електронний підпис
27 лютого 2018 10:18
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 13:48
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 15:51
007.jpg укладений
05 березня 2018 15:47
006.jpg укладений
05 березня 2018 15:47
005.jpg укладений
05 березня 2018 15:47
004.jpg укладений
05 березня 2018 15:47
003.jpg укладений
05 березня 2018 15:47
002.jpg укладений
05 березня 2018 15:47
001.jpg укладений
05 березня 2018 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 44 448,00
UAH з ПДВ