Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок ДК 021:2015:50730000-1 (послуги щодо обслуговування та ремонту кондиціонерів і кліматичних систем п.1.2.4 ДСН 3.3.6.042-99 Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2018-02-14-003670-c 646c35828ff8400f868881996b97e273
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 26 лютого 2018 13:44
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо обслуговування та ремонту кондиціонерів і кліматичних систем п.1.2.4 ДСН 3.3.6.042-99 Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, пров. Рильський, 10, вул. Городецького, 13, вул. Є.Сверстюка, 15, вул. Січових Стрільців, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2018 19:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 19:34
Протокол 26.pdf
14 лютого 2018 19:34
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-14-003670-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:35840937
Дата подання: 20 лютого 2018 01:28
Відносно зберігання обладнання Виконавця Замовником.
Прошу Замовника видалити з документації до закупівлі, а саме - з Додатку 1 примітка п.2 "На об’єкті (на складі Замовника) як резерв має бути балон R 22, балон R 410, балон R 407, обладнання для перевірки тиску в фреонових мережах (манометр, вальцювальний інструмент, інше необхідне обладнання)" та з Додатку 4 Проекту Договора п. 6.4.5. "Забезпечити на об’єкті, (на складі Замовника), як резерв балон R 22, балон R 410, балон R 407, обладнання для перевірки тиску в фреонових мережах (манометр, вальцювальний інструмент, інше необхідне обладнання)." Вказане обладнанная використовується Виконавцем при наданні послуг, наявне у сервісної пригади при виконанні робіт і реагуванні на аварійні виклики, та не має ніякої необхідності зберігати у Замовника обладнання коли послуги не надаються. Як, що ж Замовнику вкрай важливо зберігати обладнання Виконавця, прошу додати до проекту договора пункти про відповідальне зберігання майна (матеріальних цінностей) Виконавця Замовником, повний перелік обладнання та процедуру передання обладнання на відповідальне зберігання. Також прошу підтвердити наявність у Замовника обладнаного згідно норм приміщення для зберігання балонів, та працівників які пройшли відповідне навчання з охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2018-02-14-003670-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:35840937
Дата подання: 28 лютого 2018 22:52
Невідповідність ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" умовам закупівлі
Прошу Замовника переглянути рішення про перемогу ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" Код ЄДРПОУ: 38760205 в закупівлі UA-2018-02-14-003670-c, так як цінова пропозиція ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" не відповідає вимогам закупівлі. Згідно документації до закупівлі Регламентні роботи по сервісному обслуговуванню побутових, канальних та прецизійних кондиціонерів потрібно виконувати 2 рази на рік. В ціновій пропозиції ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" в п.1 Регламентні роботи по сервісному обслуговуванню побутових кондиціонерів (2 рази на рік) - 227*2 - в колонці ціна з ПДВ зазначено - 249,15грн., в колонці сума з ПДВ - 56557,43грн. Якщо в колонці ціна з ПДВ, ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" вказували ціну за сервісне обслуговування 227ми кондиціонерів то сума з ПДВ повинна бути 498,30 грн., якщо ж вказувалася ціна за технічне обслуговування одного кондиціонеру - сума з ПДВ повинна бути - 113114,10 грн. (227шт*2рази на рік). Теж саме і в п.2 та п.3. Таким чином загальна сума пропозиції ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" -138027,86 грн. з ПДВ, що перевищює суму закупівлі як на початку так і по закінченню торгів, а цінова пропозиція на суму 78980,00 грн. з ПДВ яка заявленна ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" по закінченню торгів, не відповідає вимогам закупівлі, так як в ній враховане сервісне обслуговування кондиціонерів тільки один раз на рік.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 13:36
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" згідно вимог тендерної документації надало цінову пропозицію з урахуванням дворазового обслуговування обладнання, тобто ціна за одиницю вказана за дворазове ТО на рік. У випадку порушення умов договору з боку виконавця договір буде розірвано.

Документи

03 березня 2018 13:36
Протокол 26-2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" 88 800,00
UAH з ПДВ
78 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСМ-ТРЕЙД" 94 480,00
UAH з ПДВ
78 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Аероконд І.К." 99 920,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2018 14:31
Цінова_пропозиція.PDF
22 лютого 2018 14:31
Статут.pdf
22 лютого 2018 14:31
Проект_договору.PDF
22 лютого 2018 14:31
Наказ.pdf
22 лютого 2018 14:31
Лист-згода.PDF
22 лютого 2018 14:31
Витяг з ПДВ.pdf
22 лютого 2018 14:31
Виписка з ЄДРЮО.pdf

Публічні документи

22 лютого 2018 23:36
статут ТОВ ІСМ-ТРЕЙД.pdf
22 лютого 2018 23:36
Пропозиція.pdf
22 лютого 2018 23:36
Згода на обробку даних.pdf
22 лютого 2018 23:36
Договір Прозорро.pdf
22 лютого 2018 23:36
Довідка про ліцензію.pdf
22 лютого 2018 23:36
ВІДОМОСТІ (ЄДРПОУ).pdf
22 лютого 2018 23:36
Витяг з_ЄДР_1002450980.zip

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСМ-ТРЕЙД"

ТОВ "Аероконд І.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"
#38760205
Переможець 78 980,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 19:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2018 19:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"
#38760205
78 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:01
Звіт про виконання договору 50730000-1.pdf укладений
03 січня 2019 16:00
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 17:59
CRJ 2018.pdf укладений
12 березня 2018 17:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 77 370,06
UAH з ПДВ