Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянці км 790+321 – км 811+030
Current average repair of the road of state importance M-06 Kyiv-Chop on the section km 790 + 321 - km 811 + 030
Очікувана вартість
580 010 000,00 UAH
UA-2018-02-14-003441-c 1a58f8b4779d4209919b113bdeb162fd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовойтенко Михайло Олександрович

380312643397 mishapdmt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Пустовойтенко Михайло Олександрович
380312643397
mishapdmt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych
380312643397
mishapdmt@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 09:00
Початок аукціону: 26 березня 2018 13:32
Очікувана вартість: 580 010 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 14 лютого 2018 17:30
Enquiries until: 09 березня 2018 09:00
Complaints submission until: до 15 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 березня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 580 010 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 900 050 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
45233142-6 Ремонт дороги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянці км 790+321 – км 811+030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance M-06 Kyiv-Chop on the section km 790 + 321 - km 811 + 030
CPV: 45233142-6
Період постачання: з 04 квітня 2018 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2018 09:29
Електронний підпис
07 березня 2018 09:16
ТД М-06 Київ-Чоп Нова редакція.docx
07 березня 2018 09:06
Перелік змін.pdf
07 березня 2018 09:29
Електронний підпис
14 лютого 2018 17:33
Електронний підпис
07 березня 2018 09:16
ТД М-06 Київ-Чоп Нова редакція.docx
07 березня 2018 09:05
ТД М-06 Київ-Чоп Нова редакція.docx
14 лютого 2018 17:30
ТД М-06 Київ-Чоп.docx
07 березня 2018 09:06
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-14-003441-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 26 лютого 2018 18:46
Вимога щодо внесення змін в ТД.
Вимога щодо внесення змін в ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2018 13:41
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Пунктом 3.1.2. Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція обов’язково завіряється електронним цифровим підписом (далі - ЕЦП).
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Дана позиція узгоджується і рішеннями АМКУ, а саме рішення АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017 за номером огол. № UA-2016-11-21-000777-a та рішення АМКУ № 6396/пк-пз від 14.09.2017 за номером огол. № UA-2017-07-28-000262-а.
Розгорнути Згорнути
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області надає відповідь на вимогу ТзОВ "ПБС", щодо дискримінаційної вимоги Тендерної документації.

Документи подані скаржником

26 лютого 2018 18:46
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-16-000040 ● df73d461bfa14f70aca3f85bec9803ac
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2021 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.03.2021 № 181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-02-14-003441-c, 14.02.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України № 003100-18/866-2021 від 25.01.2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-30 16:54:41

Про надання пояснення

Дата: 30.03.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Потачний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянці км 790+321 – км 811+030» (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт дороги) за номером UA-2018-02-14-003441-с, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (88000, Україна, Закарпатська обл., м.Ужгород, вул.Собранецька, 39) (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійської мови, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, Замовником відповідно додаткової угоди №18/3 від 28.03.2019 продовжено строк надання послуг з моменту підписання договору до 31 грудня 2020, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Крім того, строк дії договору відповідно до статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» продовжується у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Також, Замовником відповідно додаткової угоди №18/8 від 07.0802020 продовжено строк виконання зобов'язань щодо надання послуг з моменту підписання і діє по 31.03.2021, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Крім того, в додатковій угоді зазначено, що строк дії договору продовжується у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Відповідно до розділу 3 тендерної документації Замовника видом забезпечення тендерної пропозиції є електронна банківська гарантія, що подається учасниками торгів і яка має бути оформлена відповідно до вимог Постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». При перевірці підписів на банківських гарантіях, наданих у складі пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Техно-Буд-Центр» через Центральний засвідчувальний орган завантажуються записи:
«Виникла помилка при перевірці файлів. Сертифікат не чинний (при перевірці за протоколом OCSP)»
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати пояснення та документальне підтвердження об'єктивних обставин продовження строку дії договору №18 від 18.04.2018 шляхом укладення додаткових угод.
2. Пояснити причину невідхилення Замовником тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Техно-Буд-Центр», в складі пропозицій яких було надано банківські гарантії, оформлені не у відповідності до встановлених нормативних документів (не накладено та/або пошкоджений файл з підписом уповноваженої особи банку-гаранта).

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-04-02 18:55:41

Пояснення на запит

У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
1. Стосовно додаткової угоди №18/3 від 28.03.2019 повідомляємо, що продовжено строк надання послуг з моменту підписання договору до 31 грудня 2020, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, що підтверджується РОЗПОРЯДЖЕННЯМ Кабінету міністрів України № 130-р від 6 лютого 2019 р. згідно якого на даний об’єкт виділено 15 000 000,00 грн. при необхідних 493 368 007,38 грн.
Дане Розпорядження розміщене за е-адресою: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/130-2019-%D1%80/ed20190206#Text
Стосовно додаткової угоди №18/8 від 07.08.2020 продовжено строк виконання зобов'язань щодо надання послуг з моменту підписання до 31.03.2021, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, що підтверджується Постановою Кабінету міністрів України від 1 липня 2020 р. № 539, згідно якої виділено 120 000 000,00 млн. при необхідних 473 163 628,13 грн.
Дана постанова розміщена за е-адресою: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/539-2020-%D0%BF/ed20200701#Text
Дана постанова та розпорядження є у вільному доступі.
2. Стосовно причин невідхилення Замовником тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Техно-Буд-Центр», в складі пропозицій яких було надано банківські гарантії, оформлені не у відповідності до встановлених нормативних документів (не накладено та/або пошкоджений файл з підписом уповноваженої особи банку-гаранта) повідомляємо, що:
Банківська гарантія ТОВ «Автомагістраль-Південь» успішно перевірено, та Усі дані цілі, що підтверджується за допомогою https://ca.diia.gov.ua/verify.
Стосовно Банківської гарантії ТОВ «Техно-Буд-Центр» повідомляємо, що Банківська ГАРАНТІЯ № LGI-85/2018 від 16.03.2018р. була оформлена у відповідності до умов Тендерної документайції та сертифікат на момент розгляду Тендерних пропозицій був чинний. Слід зазначити що даний електронно- цифровий підпис та електронно-цифрова печатка накладена за допомогою програмного комплексу M.E. Doc. Згідно інструкції про Автоматичне продовження дії сертифікатів різних АЦСК, розміщеної за посиланням https://medoc.ua/pdf/intstruk_ecp_another_medoc.pdf вказано, що За замовчуванням, встановлений термін сертифікатів 2 роки.
На даний час не можливо перевірити наявність електронно- цифрового підпису та електронно-цифрової печатки (при перевірці за протоколом OCSP (протокол визначення статусу сертифіката), так як дія сертифікату вже закінчилася.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 березня 2018
UA-2018-02-14-003441-c1a58f8b4779d4209919b113bdeb162fd
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ САТ Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 березня 2018 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 березня 2018 15:51
Протокол розгдяду.pdf
20 березня 2018 15:54
Електронний підпис

Публічні документи

16 березня 2018 23:52
Електронний підпис
16 березня 2018 23:48
Реєстр документів.pdf
16 березня 2018 23:48
12. Лист зобов'язання.pdf

Документи

19 березня 2018 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 березня 2018 15:52
Протокол розгдяду.pdf
20 березня 2018 15:55
Електронний підпис

Публічні документи

19 березня 2018 08:18
Електронний підпис
19 березня 2018 08:16
24 дод7.pdf
19 березня 2018 07:52
24_reestr.pdf
19 березня 2018 07:52
24_Дод2.pdf
19 березня 2018 07:52
24 дод1 табл 1-2.pdf
18 березня 2018 17:02
Електронний підпис
18 березня 2018 17:01
24 субпідрядники,санкції.pdf
18 березня 2018 16:54
24 дод1 табл3,відгуки.pdf
18 березня 2018 16:50
Пустомити-Оброшино.rar
18 березня 2018 16:50
Львів-Самбір-Ужгород_10-72.rar
18 березня 2018 16:50
24 дод1 табл3,відгуки.pdf
18 березня 2018 16:16
24 дод7.pdf
18 березня 2018 15:46
24 дод5.pdf
18 березня 2018 15:46
24 дод3, гарантійний лист.pdf
18 березня 2018 15:21
24 дод1 табл 1,2.pdf

Документи

19 березня 2018 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 березня 2018 15:52
Протокол розгдяду.pdf
20 березня 2018 15:56
Електронний підпис

Публічні документи

18 березня 2018 16:09
Електронний підпис
18 березня 2018 16:09
Електронний підпис
18 березня 2018 16:04
Забезпечення.rar
18 березня 2018 16:04
39 Технічне завдання.pdf
18 березня 2018 16:04
38 Проект договору.pdf
18 березня 2018 16:04
35 Статут.pdf
18 березня 2018 16:04
34 Довідка ст.17 Закону.pdf
18 березня 2018 16:04
27 Договір лабораторія.pdf
18 березня 2018 16:04
23 Атестат виробництва.pdf
18 березня 2018 16:04
17 Договір про наміри.pdf
18 березня 2018 16:04
12 Обладнання.pdf
18 березня 2018 16:04
11 Лист зобовязання.pdf
18 березня 2018 16:04
10 Довідка щодо санкцій..pdf
18 березня 2018 16:04
9 Копія ліцензії.pdf
18 березня 2018 16:04
8 Гарантійний лист.pdf
18 березня 2018 16:04
4 Довідки з банків.pdf
18 березня 2018 16:04
3 Банківська гарантія.pdf
18 березня 2018 16:04
2 Протокол і наказ.pdf
18 березня 2018 16:04
1 Реєстр.pdf

Документи

19 березня 2018 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 березня 2018 15:51
Протокол розгдяду.pdf
20 березня 2018 15:54
Електронний підпис

Публічні документи

02 квітня 2018 09:29
Електронний підпис
02 квітня 2018 09:26
документи переможця
19 березня 2018 07:10
Електронний підпис
19 березня 2018 07:10
Електронний підпис
18 березня 2018 23:14
Електронний підпис
18 березня 2018 23:14
Електронний підпис
18 березня 2018 23:13
bank_licence_Маленчик.7z
18 березня 2018 23:13
інші довідки.pdf
18 березня 2018 23:13
проект договору.pdf
18 березня 2018 23:13
ВИТЯГ ТА ДОЗВОЛА.pdf
18 березня 2018 23:13
ліцензія.pdf
18 березня 2018 23:13
статут.pdf
18 березня 2018 23:13
довідка про учасника.pdf
18 березня 2018 23:13
документи на підписанта.pdf
18 березня 2018 23:13
довідка на підписанта.pdf
18 березня 2018 23:13
довідки ст 17.pdf
18 березня 2018 23:13
листи відгуки.pdf
18 березня 2018 23:13
аналогічні договора.pdf
18 березня 2018 23:13
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
18 березня 2018 23:13
свiдоцтва_про_реeстрацiю.pdf
18 березня 2018 23:13
техпаспорта.pdf
18 березня 2018 23:13
інвентарна картка.PDF
18 березня 2018 23:13
договір оренди техніки 2.pdf
18 березня 2018 23:13
Довідка обладнання.pdf
18 березня 2018 23:13
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ САТ Україна

ТОВ Техно-Буд-Центр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2018 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр 568 997 000,00
UAH з ПДВ
568 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 579 095 105,00
UAH з ПДВ
579 095 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САТ Україна 579 816 358,00
UAH з ПДВ
579 816 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2018 09:29
Електронний підпис
02 квітня 2018 09:26
документи переможця
19 березня 2018 07:10
Електронний підпис
19 березня 2018 07:10
Електронний підпис
18 березня 2018 23:14
Електронний підпис
18 березня 2018 23:14
Електронний підпис
18 березня 2018 23:13
bank_licence_Маленчик.7z
18 березня 2018 23:13
інші довідки.pdf
18 березня 2018 23:13
проект договору.pdf
18 березня 2018 23:13
ВИТЯГ ТА ДОЗВОЛА.pdf
18 березня 2018 23:13
ліцензія.pdf
18 березня 2018 23:13
статут.pdf
18 березня 2018 23:13
довідка про учасника.pdf
18 березня 2018 23:13
документи на підписанта.pdf
18 березня 2018 23:13
довідка на підписанта.pdf
18 березня 2018 23:13
довідки ст 17.pdf
18 березня 2018 23:13
листи відгуки.pdf
18 березня 2018 23:13
аналогічні договора.pdf
18 березня 2018 23:13
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
18 березня 2018 23:13
свiдоцтва_про_реeстрацiю.pdf
18 березня 2018 23:13
техпаспорта.pdf
18 березня 2018 23:13
інвентарна картка.PDF
18 березня 2018 23:13
договір оренди техніки 2.pdf
18 березня 2018 23:13
Довідка обладнання.pdf
18 березня 2018 23:13
реєстр.pdf

Публічні документи

16 березня 2018 23:52
Електронний підпис
16 березня 2018 23:48
Реєстр документів.pdf
16 березня 2018 23:48
12. Лист зобов'язання.pdf

Публічні документи

18 березня 2018 16:09
Електронний підпис
18 березня 2018 16:09
Електронний підпис
18 березня 2018 16:04
Забезпечення.rar
18 березня 2018 16:04
39 Технічне завдання.pdf
18 березня 2018 16:04
38 Проект договору.pdf
18 березня 2018 16:04
35 Статут.pdf
18 березня 2018 16:04
34 Довідка ст.17 Закону.pdf
18 березня 2018 16:04
27 Договір лабораторія.pdf
18 березня 2018 16:04
23 Атестат виробництва.pdf
18 березня 2018 16:04
17 Договір про наміри.pdf
18 березня 2018 16:04
12 Обладнання.pdf
18 березня 2018 16:04
11 Лист зобовязання.pdf
18 березня 2018 16:04
10 Довідка щодо санкцій..pdf
18 березня 2018 16:04
9 Копія ліцензії.pdf
18 березня 2018 16:04
8 Гарантійний лист.pdf
18 березня 2018 16:04
4 Довідки з банків.pdf
18 березня 2018 16:04
3 Банківська гарантія.pdf
18 березня 2018 16:04
2 Протокол і наказ.pdf
18 березня 2018 16:04
1 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техно-Буд-Центр

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ САТ Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техно-Буд-Центр
#33768346
Переможець 568 997 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 09:41

Документи

30 березня 2018 09:41
Електронний підпис
30 березня 2018 09:39
Протокол про намір.pdf
26 березня 2018 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр
#33768346
568 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 09:41
Електронний підпис
30 березня 2018 09:39
Протокол про намір.pdf
26 березня 2018 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 22:06
Додаток до договору.PDF укладений
20 квітня 2018 22:03
Дог.№18.pdf укладений
20 квітня 2018 22:02
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:52
Дод.угода №18-9.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 11:46
Дод.угода №18-8.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 00:50
Дод. угода 18-7.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 00:49
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 14:53
Дод.угода №18-6.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:51
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 13:46
Дод.угода №18-5.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 13:46
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 09:40
Дод.угода № 18-4.pdf зміни до договору
27 травня 2019 09:38
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 14:13
Дод.угода №18-3.pdf зміни до договору
28 березня 2019 14:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 12:35
Дод. угода 18-2.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 12:34
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2018 10:44
Дод.угода 18-1.pdf зміни до договору
11 вересня 2018 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору до 31.03.21 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2018 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 211 017 076,31
UAH (в тому числі ПДВ 35 169 512,72 UAH)