Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance M-06 Kyiv-Chop on the section km 790 + 321 - km 811 + 030
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Пустовойтенко Михайло Олександрович 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2018 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2018 13:32 |
Очікувана вартість: | 580 010 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2900050 UAH |
Publication date: | 14 лютого 2018 17:30 |
Enquiries until: | 09 березня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 15 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 березня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 580 010 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 900 050 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2018 09:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2018 09:16 |
ТД М-06 Київ-Чоп Нова редакція.docx | |
07 березня 2018 09:06 |
Перелік змін.pdf |
07 березня 2018 09:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
07 березня 2018 09:16 |
ТД М-06 Київ-Чоп Нова редакція.docx
|
||||
07 березня 2018 09:06 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Пунктом 3.1.2. Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція обов’язково завіряється електронним цифровим підписом (далі - ЕЦП).
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Дана позиція узгоджується і рішеннями АМКУ, а саме рішення АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017 за номером огол. № UA-2016-11-21-000777-a та рішення АМКУ № 6396/пк-пз від 14.09.2017 за номером огол. № UA-2017-07-28-000262-а.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000040 ● df73d461bfa14f70aca3f85bec9803ac
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.03.2021 № 181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-02-14-003441-c, 14.02.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України № 003100-18/866-2021 від 25.01.2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-30 16:54:41
Про надання пояснення
Дата: 30.03.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Потачний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянці км 790+321 – км 811+030» (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт дороги) за номером UA-2018-02-14-003441-с, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (88000, Україна, Закарпатська обл., м.Ужгород, вул.Собранецька, 39) (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійської мови, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, Замовником відповідно додаткової угоди №18/3 від 28.03.2019 продовжено строк надання послуг з моменту підписання договору до 31 грудня 2020, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Крім того, строк дії договору відповідно до статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» продовжується у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Також, Замовником відповідно додаткової угоди №18/8 від 07.0802020 продовжено строк виконання зобов'язань щодо надання послуг з моменту підписання і діє по 31.03.2021, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Крім того, в додатковій угоді зазначено, що строк дії договору продовжується у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Відповідно до розділу 3 тендерної документації Замовника видом забезпечення тендерної пропозиції є електронна банківська гарантія, що подається учасниками торгів і яка має бути оформлена відповідно до вимог Постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». При перевірці підписів на банківських гарантіях, наданих у складі пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Техно-Буд-Центр» через Центральний засвідчувальний орган завантажуються записи:
«Виникла помилка при перевірці файлів. Сертифікат не чинний (при перевірці за протоколом OCSP)»
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати пояснення та документальне підтвердження об'єктивних обставин продовження строку дії договору №18 від 18.04.2018 шляхом укладення додаткових угод.
2. Пояснити причину невідхилення Замовником тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Техно-Буд-Центр», в складі пропозицій яких було надано банківські гарантії, оформлені не у відповідності до встановлених нормативних документів (не накладено та/або пошкоджений файл з підписом уповноваженої особи банку-гаранта).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-04-02 18:55:41
Пояснення на запит
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
1. Стосовно додаткової угоди №18/3 від 28.03.2019 повідомляємо, що продовжено строк надання послуг з моменту підписання договору до 31 грудня 2020, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, що підтверджується РОЗПОРЯДЖЕННЯМ Кабінету міністрів України № 130-р від 6 лютого 2019 р. згідно якого на даний об’єкт виділено 15 000 000,00 грн. при необхідних 493 368 007,38 грн.
Дане Розпорядження розміщене за е-адресою: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/130-2019-%D1%80/ed20190206#Text
Стосовно додаткової угоди №18/8 від 07.08.2020 продовжено строк виконання зобов'язань щодо надання послуг з моменту підписання до 31.03.2021, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, що підтверджується Постановою Кабінету міністрів України від 1 липня 2020 р. № 539, згідно якої виділено 120 000 000,00 млн. при необхідних 473 163 628,13 грн.
Дана постанова розміщена за е-адресою: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/539-2020-%D0%BF/ed20200701#Text
Дана постанова та розпорядження є у вільному доступі.
2. Стосовно причин невідхилення Замовником тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Техно-Буд-Центр», в складі пропозицій яких було надано банківські гарантії, оформлені не у відповідності до встановлених нормативних документів (не накладено та/або пошкоджений файл з підписом уповноваженої особи банку-гаранта) повідомляємо, що:
Банківська гарантія ТОВ «Автомагістраль-Південь» успішно перевірено, та Усі дані цілі, що підтверджується за допомогою https://ca.diia.gov.ua/verify.
Стосовно Банківської гарантії ТОВ «Техно-Буд-Центр» повідомляємо, що Банківська ГАРАНТІЯ № LGI-85/2018 від 16.03.2018р. була оформлена у відповідності до умов Тендерної документайції та сертифікат на момент розгляду Тендерних пропозицій був чинний. Слід зазначити що даний електронно- цифровий підпис та електронно-цифрова печатка накладена за допомогою програмного комплексу M.E. Doc. Згідно інструкції про Автоматичне продовження дії сертифікатів різних АЦСК, розміщеної за посиланням https://medoc.ua/pdf/intstruk_ecp_another_medoc.pdf вказано, що За замовчуванням, встановлений термін сертифікатів 2 роки.
На даний час не можливо перевірити наявність електронно- цифрового підпису та електронно-цифрової печатки (при перевірці за протоколом OCSP (протокол визначення статусу сертифіката), так як дія сертифікату вже закінчилася.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ САТ Україна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Техно-Буд-Центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2018 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Техно-Буд-Центр |
568 997 000,00
UAH з ПДВ
|
568 997 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
579 095 105,00
UAH з ПДВ
|
579 095 105,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САТ Україна |
579 816 358,00
UAH з ПДВ
|
579 816 358,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Техно-Буд-Центр #33768346 |
Переможець |
568 997 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:52
|
Дод.угода №18-9.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2020 11:46
|
Дод.угода №18-8.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2020 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 00:50
|
Дод. угода 18-7.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 00:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:53
|
Дод.угода №18-6.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 13:46
|
Дод.угода №18-5.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2019 09:40
|
Дод.угода № 18-4.pdf | зміни до договору |
27 травня 2019 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 14:13
|
Дод.угода №18-3.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:35
|
Дод. угода 18-2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2018 10:44
|
Дод.угода 18-1.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2018 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2018 22:06
|
Додаток до договору.PDF | укладений |
20 квітня 2018 22:03
|
Дог.№18.pdf | укладений |
20 квітня 2018 22:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік, бюджетні зобов'язання на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18-7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору до 31.03.21 року |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |