Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт гінекологічного відділення поліклініки № 2 по вул. Доброхотова, 13: ремонт кабінетів, ремонт коридорів, заміна вікон, дверей, інженерних комунікацій
Очікувана вартість
1 680 973,00 UAH
UA-2018-02-14-003337-c a62c1f6ba52a40299f416359555477db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гутовец

+380674474059 gutovec@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України"
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22
Контактна особа: Наталія Гутовец
+380674474059
gutovec@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2018 09:00
Початок аукціону: 05 березня 2018 14:26
Очікувана вартість: 1 680 973,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 809,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50429 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт гінекологічного відділення поліклініки № 2 по вул. Доброхотова, 13: ремонт кабінетів, ремонт коридорів, заміна вікон, дверей, інженерних комунікацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 15:38
проект договору Інститут.docx
14 лютого 2018 17:03
Тендерна документація.doc
15 лютого 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 15:38
проект договору Інститут.docx
14 лютого 2018 17:03
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-14-003337-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТРЕСТО ЛТД", Код ЄДРПОУ:39458144
Дата подання: 19 лютого 2018 02:20
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
1) У п. 23, таблиці 2 тендерної документації UA-2018-02-14-003337-c "Поточний ремонт гінекологічного відділення поліклініки № 2 по вул. Доброхотова, 13: ремонт кабінетів, ремонт коридорів, заміна вікон, дверей, інженерних комунікацій" зазначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідка, щодо наявності Сертифіката ISO 9001-2009(ISO 9001:2008, IDT) , що посвідчує систему управління якістю облицювання та оздоблюваних будівельних робіт( надати копію сертифіката). По-перше, Замовник зазначена не вірна назва Сертифікату ("щодо облицювання та оздоблювальних робіт"?? відсутнє законодавче визначення).По-друге, вимога надання учасником даного сертифікату є дискримінаційною вимогою Замовника, виходячи з того, що отримання даного сертифікату не є обов’язковим та не зобов'язує учасника на законодавчому рівні виконувати вищенаведену вимогу Замовника, встановлення цього критерію зменшує конкуренцію під час проведення даної закупівлі та порушує принцип недискримінації та добросовісної конкуренції (ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Відповідно до роз'яснень Міжнародної організації зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization), щодо Сертифіката ISO 9001-2009. Даний стандарт спрямований на отримання можливості реалізовувати свою продукцію (послуги) за світовими цінами та на зовнішньому ринку. Даний тендер проходить на території України, а тому регулюється українським законодавством, а у свою чергу, українське законодавство НЕ зобов'язує отримувати даний вид сертифікатів, а тому замовник не має права встановлювати дані вимоги (виходячі зі свого правового статусу не наділений законотворчістю).
2) п. 24 таблицею 2 ТД встановлено, що учасник має надати дозвіл на проведення земляних робіт, які проводяться на глибині 2 метри, або в зоні підземних комунікацій та дозвіл на зведення монтажних будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, електропрогрівання бетону. Встановлюючи такі вимоги замовник повинен враховувати технічне завдання. Однак, дефектний акт не передбачає проведення робіт для яких потрібен даний вид дозволу. Не зрозуміло чим керувався Замовник при висуванні данної вимоги???
3) п. 25 таблицею 2 ТД встановлено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції скан-копії посвідчень протоколів на працівників з питань охорони праці, виконання висотних робіт, зварочних робіт на висоті. Дефектним актом такожд не передбачені висотні роботи та роботи на висоті.
4) п. 26 таблиці 2, учасник повинен надати копії "медичних справок" (можливо медичних довідок??) працівників, які будуть залучені до робіт. "Медичних справок" від кого??? Якої форми??? Українським законодавством передбачено безліч форм медичних справок, це по-перше. По-друге, ч.5, п. 5 Постановою КМУ від 23 травня 2001 року № 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій працівників яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення уих оглядів та видачі особистих медичних книжок" визначено, що медичні книжки повинні мати "слюсарі, електромонтери та інші працівники, зайняті ремонтними роботами у виробничи та складських приміщеннях". Обєкт даної закупівлі не є складським, чи виробничим приміщенням. А тому дана вимога Замовника є необґрунтованою на законодавчому рівні.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, а саме: 1) Виключити вимогу Замовника щодо надання учасником копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008;
2) Виключити вимогу Замовника щодо надання дозволу на проведення земляних робіт на глибині 2 метри та дозволу на зведення монтажних будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, електропрогрівання бетону;
3) Внести зміни у ТД, а саме виключити вимогу про надання копій посвідчень та протоколів на працівників, щодо виконання висотних робіт та зварочних робіт на висоті;
4) Виключити вимогу Замовника, щодо надання учасником "медичних справок".
Дані зміни дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі та усунуть дискримінацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2018 12:54
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.. Замовник має право просити Учасника надати у складі пропозиції конкурсних торгів копії Сертифіката ISO 9001. Оскільки отримати зазначений сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001. В зв’язку з чим, ми не вважаємо зазначену вище вимогу дискримінаційною. У своїй позиції ми керуємось Рішенням № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Наша вимога щодо копії Сертифікату обумовлена тим, що Учасник який має намір виконувати роботи на об’єкті ремонту повинен підтвердити високу якість своїх робіт. Після проведення ремонтних робіт наукова установа в повному обсязі змінює вигляд ззовні та в середині, згідно норм та матеріалів міжнародного рівня, а саме приймальних та операційних типу GMP норм.

Вимога Замовника надати у складі пропозиції конкурсних торгів дозвіл на проведення земляних робіт, які проводяться на глибині 2 метри, або в зоні підземних комунікацій та дозвіл на зведення монтажних будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, електропрогрівання бетону обумовлюється технічним завданням до об’єкту. У разі необхідності рекомендуємо Вам оглянути об’єкт ремонту та оцінити складність робіт. Під час виконання робіт Підрядник не має право виконувати роботи підвищеної небезпеки без дозволу Держгірпромнагляду, оскільки це буде порушенням норм охорони праці та за такі дії передбачена відповідальність.

Вимоги Замовника подати у складі тендерної пропозиції скан-копії посвідчень протоколів на працівників з питань охорони праці, виконання висотних робіт, зварочних робіт на висоті, а також копії медичних справок обґрунтовуються тим, що кожен працівник, який буде залучений Підрядником до виконання робіт повинен мати відповідну кваліфікацію. В даному випадку така вимога ставиться до працівників, які виконують роботи на висоті з підмостів, а саме монтажників та зварників. За відсутності підтвердження проходження навчання, Підрядник не має право допускати працівника до виконання робіт відповідно до норм охорони праці.
Вимога щодо медичних справок (медичних довідок) також обумовлена необхідністю виконувати роботи підвищеної небезпеки

Враховуючи наведене підстав для внесення змін в тендерну документацію не вбачаємо, оскільки тендерна документація підготовлена замовником із дотриманням вимог ст.3, 22 Закону та не містить дискримінаційних вимог.

Документи

21 лютого 2018 12:54
File.PDF
21 лютого 2018 12:54
Відповідь 2.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2018 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР" 1 489 497,01
UAH з ПДВ
1 489 497,01
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельна компанія "Славутич" 1 642 654,21
UAH з ПДВ
1 642 654,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2018 07:06
Електронний підпис
02 березня 2018 07:04
1.сертифікати.pdf
01 березня 2018 17:33
Електронний підпис
01 березня 2018 13:00
сертифікати матеріалів.rar
01 березня 2018 13:00
Гарантія банківська.zip
01 березня 2018 13:00
пропозиція.rar

Публічні документи

01 березня 2018 16:39
Таблиці.pdf
01 березня 2018 16:39
пояснювальна записка.pdf
01 березня 2018 16:39
Локальний кошторис.pdf
01 березня 2018 16:39
Лист підтвердження.pdf
01 березня 2018 16:39
Лист згода.pdf
01 березня 2018 16:39
Інформаційна довідка.pdf
01 березня 2018 16:39
зведений кошторис.pdf
01 березня 2018 16:39
договірна ціна.pdf
01 березня 2018 16:39
договір підряду.pdf
01 березня 2018 16:39
Довідка умови договору.pdf
01 березня 2018 16:39
Довідка субпідрядник.pdf
01 березня 2018 16:39
Довідка ст. 17 2.pdf
01 березня 2018 16:39
довідка ст 17.pdf
01 березня 2018 16:39
Довідка працівники 2.pdf
01 березня 2018 16:39
Довідка працівники1.pdf
01 березня 2018 16:39
довідка офшори.pdf
01 березня 2018 16:39
Довідка обладнання 2.pdf
01 березня 2018 16:39
довідка обладнання.pdf
01 березня 2018 16:39
Довідка ліцензія.pdf
01 березня 2018 16:39
довідка досвід.pdf
01 березня 2018 16:39
довідка гарантія.pdf
01 березня 2018 16:39
Дефектний акт.pdf
01 березня 2018 16:39
Гарантійний лист 3.pdf
01 березня 2018 16:39
Гарантійний лист 1.pdf
01 березня 2018 16:39
Гарантійний лист.pdf
01 березня 2018 16:39
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КБР"

ПП "Будівельна компанія "Славутич"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Переможець 1 489 497,01
UAH з ПДВ
07 березня 2018 11:03

Документи

07 березня 2018 11:03
Електронний підпис
07 березня 2018 11:01
протокол розгляду.PDF
05 березня 2018 14:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2018 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР"
#40990651
1 489 497,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2018 11:03
Електронний підпис
07 березня 2018 11:01
протокол розгляду.PDF
05 березня 2018 14:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 13:56
Звіт про вик ВТ-1.pdf укладений
31 грудня 2018 13:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2018 11:06
Додаткова угода № 2 ВТ-1.PDF зміни до договору
24 грудня 2018 11:05
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2018 10:33
Додаткова на зменш.PDF зміни до договору
21 травня 2018 10:33
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2018 10:29
Технадзор Вт-1-1.PDF зміни до договору
08 травня 2018 10:20
Електронний підпис укладений
19 березня 2018 15:47
Документи гінекології №2.PDF укладений
19 березня 2018 15:45
Документи гінекології №1.PDF укладений
19 березня 2018 15:45
Договір гінекол.PDF укладений
19 березня 2018 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір на технічний нагляд,
Номер договору про закупівлю: ВТ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-1-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни Договору в бік зменшення без зміни обсягів
Номер договору про закупівлю: ВТ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору ВТ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, відповідно акту виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: ВТ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 460 557,12
UAH з ПДВ