Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ділянки водопроводу Д - 200мм від вул. Маріупольська,1 до пров. Великий Троїцький в м. Бахмут Донецької області
Очікувана вартість
10 532 649,60 UAH
UA-2018-02-14-003242-c 70ccaae67c8e47b9895f1a1cbdefe8b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 05 березня 2018 11:47
Очікувана вартість: 10 532 649,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315 979,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Строк виконання - 255 календарних днів, Категорія складності/клас наслідку - ІІІ/СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки водопроводу Д - 200мм від вул. Маріупольська,1 до пров. Великий Троїцький в м. Бахмут Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84511, Україна, Донецька область, м. Бахмут, від вул. Маріупольська,1 до пров. Великий Троїцький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%
23 лютого 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 16:47
ТД_№16 (285) зі змінами №1 Бахмут Водопровід Д-200 від вул. Маріуп.doc
14 лютого 2018 16:47
ТД_№16 (285) Бахмут Водопровід Д-200 від вул. Маріуп.doc
23 лютого 2018 16:47
Зміни №1 до ТД №16 (285).docx
14 лютого 2018 16:47
Специфікація Бахмут діл.водопр.Д-200 Каперм.rar
14 лютого 2018 16:47
Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 16 лютого 2018 10:33
Дата відповіді: 23 лютого 2018 16:03
Вимога. 1. У пункті 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає аналогічний договір за останні 5 років та встановлює а встановлює обов'язкову вартість такого договору. Дана вимога є такою, що суперечить принципам здійснення закупівель, що закріплені у ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а саме: недискримінація учасників. Оскільки ч. 2 ст. ст. 16 Закону передбачено лише наявність досвіду виконання аналогічного договору без обмеження в часі та сумі договору. 2. У примітці до пункту 9 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник зазначає, що у разі наявності негативного фінансового результату Учасника (наявності збитків) розмір авансу/попередньої оплати визначається Замовником в односторонньому порядку. Однак в пункті 4.2. проекту договору Замовник чітко зазначає розмір авансу – 30 %. Таким чином замовник порушує вимоги ч. 4 ст. 36 Закону, оскільки умови договору не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції, в якій учасник погоджує з умовами договору, викладеного разом з Тендерною документацією. 3. Критерії та методика оцінки, що встановлені в Тендерній документації, суперечать вимогам ч. 1 ст. 28 Закону. Оскільки роботи, які є предметом закупівлі, не мають складного або спеціалізованого характеру, мають встановлений проектний строк виконання, то використання іншого критерію оцінки ніж ціна є незаконним. 4. Пункт 7 Додатку 3 "ЗВЕДЕНА ДОВІДКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ СТ.17 ЗАКОНУ ТА КРИТЕРІЯМ ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ" до Тендерної документації суперечить положенням ст.ст. 16, 17 Закону, оскільки ними не передбачені критерії фінансової спроможності та довідка про наявність виконавчих проваджень щодо учасника як боржника. 5. У примітці "б" до пункту 12 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник зазначає, що розрахунок ціни Учасника повинен містити характеристики матеріалів, без зазначень конкретних торгівельних марок чи фірм. У разі недодержання цієї умови посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму у наданому Учасником розрахунку ціни в складі його тендерної пропозиції трактується у значенні «або еквівалент». Ця вимога суперечить п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, оскільки зазначення виразу «або еквівалент» стосується лише Замовника. Також ця вимога суперечить п. 6.3.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вимоги якого не можливо виконати без зазначення конкретних назв марок та торгівельних фірм. Виходячи з вище викладеного, вимагаємо привести Тендерну документації у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації (Надалі – Департамент) розглянув вимогу про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.18 в якій у п’яти пунктах викладено зауваження стосовно змісту тендерної документації щодо закупівлі робіт за об’єктом: Капітальний ремонт ділянки водопроводу Д - 200мм від вул. Маріупольська,1 до пров. Великий Троїцький в м. Бахмут Донецької області та може повідомити наступне.
Департаментом 14.02.2018 року був оголошений тендер на закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів по об’єкту "Капітальний ремонт ділянки водопроводу Д 200 мм від вул. Маріупольська, 1 до пров. Великий Троїцький в м. Бахмут Донецької області" з очікуваною вартістю 10 532 649,60 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-14-003242-c.
Також, рішенням тендерного комітету Департаменту від 14.02.2018 протокол № 16 (285)ТД була затверджена тендерна документація (Надалі – ТД) по об’єкту "Капітальний ремонт ділянки водопроводу Д 200 мм від вул. Маріупольська, 1 до пров. Великий Троїцький в м. Бахмут Донецької області".
Відповідь на п. 1 вимоги:
Згідно з положенням ч. 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до пп. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити у т.ч. один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до пп. 1 п. 4 розділу ІІІ ТД Замовником визначені кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством (дивись п.п. 2-3 Додатку 1).
Таким чином, Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлюється визначення терміну аналогічний договір (за який період він повинен був бути виконаний, вартість та т.і.), проте Замовникові надано право встановлювати спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Департамент керуючись принципом встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" максимальна економія та ефективність, свідомо встановив вимоги щодо учасників торгів, тому що вважає, що підрядна організація, що задовольнить цим вимогам, має необхідний досвід та застосовує таку систему управління будівництвом, що надасть змогу виконати роботи вчасно та належного рівня якості.
Відповідь на п. 2 вимоги:
У п. 4,2 проекту договору підряду, що є невід'ємною частиною ТД, зазначено, що “Замовник” може перерахувати “Підряднику”:
-Для об’єктів будівництва і реконструкції аванс у розмірі не більше 30% річного обсягу фінансування. “Підрядник” зобов'язується використати одержаний аванс протягом трьох місяців після одержання авансу, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року відповідно до вимог п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти повертаються “Замовнику”, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу.
- Для об’єктів капітального ремонту попередню оплату у розмірі не більше 30% річного обсягу фінансування. “Підрядник” зобов'язується використати одержану попередню оплату протягом трьох місяців після одержання оплати, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року відповідно до вимог п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами). По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок “Замовника”, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати.
Враховуючи викладене, зазначимо,що розмір авансу може бути встановлений від 0% до 30%, тобто спростовується твердження, що викладено у вимозі.
Відповідь на п. 3 вимоги:
Відповідно до положень ч. 1 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
Роботи, які Департамент закуповує, виконуються за окремим проектом "Капітальний ремонт ділянки водопроводу Д - 200мм від вул. Маріупольська,1 до пров. Великий Троїцький в м. Бахмут Донецької області", який у відповідності до вимог діючого законодавства у будівельній сфері отримав позитивний експертний звіт філії ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області. З цих причин, Департамент вважає, що такі роботи мають складний характер.
Таким чином, твердження, що викладено у вимозі спростовується.
Відповідь на п. 4 вимоги:
Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено обов'язкову інформацію, яку замовник зобов’язаний зазначити в тендерній документації, вичерпний перелік якої наведено у частині 2 цієї статті.
Разом з тим, згідно ч.3 згадуваної статті Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення нецільового спрямування бюджетних коштів на покриття заборгованості учасників, в т.ч. в порядку примусового їх списання коштів з рахунків учасника, із відволіканням від спорудження об’єкту будівництва, у зведеній довідці, передбаченої Додатком 3 до тендерної документації, окрім відповідності вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасника зазначення інформації про наявність або відсутність простроченої заборгованості за авансами (попередньою оплатою), отриманою від бюджетних установ, підприємств та організацій, та інформації про наявність або відсутність виконавчих проваджень щодо учасника, як боржника.
Згідно вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, як з підстав, визначених п.п.1, 3 ч.1 цієї статті – в разі якщо учасник невідповідає критеріям та вимогам, встановленим ст.ст. 16, 17 Закону, так і з підстав, визначених п.4 ч.1 цієї статті – в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим, зазначені вимоги встановлені для всіх та кожного з учасників, невичерпного їх кола, а не лише для одного з учасників.
Згідно вимог ст. 193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
В той же час, наявність простроченої заборгованості та відкритих виконавчих проваджень щодо учасника, як боржника на дату оголошення тендеру та які учасник не може відшкодувати протягом строку подання пропозицій свідчить про наявність суттєвих порушень учасника при здійсненні ним господарської діяльності.
Відповідь на п. 5 вимоги:
Згідно п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити відповідну технічну специфікацію.
У разі якщо посилання в технічній специфікації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим.
Закупівля оголошується на підставі та у відповідності до проектно-кошторисної документації, розробленої у відповідності до вимог містобудівного законодавства, діючих державних будівельних норм та стандартів, що була передана департаменту. Технічна специфікація розроблена на підставі вказаної документації.
Проектно-кошторисна документація з усіма проектними рішеннями, визначеними автором проекту, пройшла обов’язкову державну експертизу та отримала позитивний експертний звіт. Вказана документація містить також перелік всіх матеріалів, з наведенням конкретних торгівельних марок, фірм, що визначені автором проекту за своїми характеристиками достатніми для досягнення об’єктом будівництва запланованої проектної потужності.
Специфікація замовника містить посилання на матеріали, які були визначені автором проекту. З урахуванням вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником вимагається матеріал, на який є посилання в специфікації, або його еквівалент.
Разом з тим, застосування інших матеріалів, ніж це було передбачено автором проекту в проектно-кошторисній документації, можливе лише виключно після погодження заміни матеріалу автором проекту, який має право підтвердити аналогічність застосованого матеріалу за своїми характеристиками тому, який був запроектований, та після відповідних змін до проекту.
Отже, департамент вимагає від учасника, так само, зазначення матеріалу або його еквіваленту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2018 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ОКВИН-5" 10 200 000,00
UAH з ПДВ
9 110 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 8 654 500 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРДЖИ" 9 700 273,27
UAH з ПДВ
9 098 998,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 8 644 048.10 Документи
ТОВ "УКРАВТОМІСТ" 9 400 788,00
UAH з ПДВ
8 455 555,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 8 032 777.25 Документи
ПП "ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 10 077 524,00
UAH з ПДВ
10 077 524,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 9 573 647.80 Документи
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" 10 286 399,23
UAH з ПДВ
9 970 400,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 9 471 880 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ" 10 532 524,80
UAH з ПДВ
10 532 524,80
UAH з ПДВ
1.0105263158 10 422 811 Документи

Публічні документи

02 березня 2018 09:25
11. Ліцензія.pdf
02 березня 2018 09:25
10.Довідка банку.pdf
02 березня 2018 09:25
9.Баланс.pdf
02 березня 2018 09:25
8. Установчі документи.pdf
02 березня 2018 09:25
5.Субпідрядники.PDF
02 березня 2018 09:25
4.Графік.PDF
02 березня 2018 09:25
3. Зведена довідка.pdf
02 березня 2018 09:25
2. Досвід.pdf
02 березня 2018 09:25
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2018 08:14
9.Баланс.pdf
02 березня 2018 08:14
8.Установчі документи.pdf
02 березня 2018 08:14
6.Відомість обсягів.pdf
02 березня 2018 08:14
5.Субпідрядники.pdf
02 березня 2018 08:14
4.Графік.pdf
02 березня 2018 08:14
3.Зведена довідка.pdf
02 березня 2018 08:13
2.Досвід.pdf
02 березня 2018 08:13
11.Ліцензії.pdf
02 березня 2018 08:13
10.Довідка банку..pdf
02 березня 2018 08:13
1.Заява-пропозиція.pdf
02 березня 2018 08:13
0.Гарантія.rar

Публічні документи

02 березня 2018 08:22
11.Ліцензія.pdf
02 березня 2018 08:22
10.Довідка банку.pdf
02 березня 2018 08:22
9.Баланс..pdf
02 березня 2018 08:22
8.Уставновчі документи..pdf
02 березня 2018 08:22
5.Субпідрядники.pdf
02 березня 2018 08:22
4.Гграфік.pdf
02 березня 2018 08:22
3.Зведена довідка.pdf
02 березня 2018 08:22
2.Досвід.pdf
02 березня 2018 08:21
1.Заява-пропозиція.pdf
02 березня 2018 08:21
0.Гарантія.rar

Публічні документи

01 березня 2018 15:01
Електронний підпис
01 березня 2018 15:01
Електронний підпис
01 березня 2018 13:32
Пропозиція Бахмут.pdf
01 березня 2018 13:32
Смета часть 1.PDF
01 березня 2018 13:32
Смета часть 2.PDF
01 березня 2018 13:32
Баланс ПП ЕНЕРГОМИР 2016.pdf
01 березня 2018 13:32
Пропозиція Бахмут.pdf
01 березня 2018 13:32
Скан АКТ Оскол.pdf
01 березня 2018 13:32
Смета часть 1.PDF
01 березня 2018 13:32
Смета часть 2.PDF
01 березня 2018 13:32
Скан договор Оскол.pdf
01 березня 2018 13:32
Ліцензія ПП Енергомир.PDF
01 березня 2018 13:32
Лист згода Бахмут.pdf
01 березня 2018 13:32
Дозвіл Держпраці.PDF
01 березня 2018 13:32
дод. уг. 2 до дог 463.pdf
01 березня 2018 13:32
дод угода 1 до дог 463.pdf
01 березня 2018 13:32
Довідки Бахмут.PDF
01 березня 2018 13:32
Витяг ПП ЕНЕРГОМИР 2017.pdf

Публічні документи

02 березня 2018 15:51
00Реєстр файлів.pdf
02 березня 2018 15:51
Кошторис.pdf
02 березня 2018 15:51
Договір.pdf
02 березня 2018 15:51
11.Ліцензія.pdf
02 березня 2018 15:51
10.Довідка банку.pdf
02 березня 2018 15:51
9. Баланс.pdf
02 березня 2018 15:51
8.Установчі документи.pdf
02 березня 2018 15:51
5.Субпідрядники.pdf
02 березня 2018 15:51
4.Графік.pdf
02 березня 2018 15:51
3.Зведена довідка.pdf
02 березня 2018 15:51
2.Досвід.pdf
02 березня 2018 15:51
1.Заява-пропозиція.pdf
02 березня 2018 15:51
0.Банківська гарантія.rar

Публічні документи

01 березня 2018 09:39
9.Баланс.PDF
01 березня 2018 09:39
8. Установчі документи.PDF
01 березня 2018 09:39
5.Субпідрядники.PDF
01 березня 2018 09:39
4.Графік.pdf
01 березня 2018 09:39
3.Зведена довідка.PDF
01 березня 2018 09:39
2.Досвід.pdf
01 березня 2018 09:39
11. Ліцензії.pdf
01 березня 2018 09:39
10.Довідка банку.PDF
01 березня 2018 09:39
1.Заява пропозиція.PDF
01 березня 2018 09:39
0.Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОКВИН-5"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРДЖИ"

ТОВ "УКРАВТОМІСТ"

ПП "ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАВТОМІСТ"
#36323410
Відхилено 8 455 555,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 09:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРДЖИ"
#38188057
Відхилено 9 098 998,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 09:58
ТОВ "ОКВИН-5"
#37544236
Переможець 9 110 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2018 14:44

Документи

07 березня 2018 09:53
Електронний підпис
07 березня 2018 09:46
Пр-л №16(285)-Р1.pdf
05 березня 2018 12:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 березня 2018 09:58
Електронний підпис
07 березня 2018 09:57
Пр-л №16(285)-Р2.pdf
07 березня 2018 09:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 квітня 2018 14:44
Електронний підпис
02 квітня 2018 14:43
16 р3.PDF
16 березня 2018 10:18
Електронний підпис
07 березня 2018 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2018 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОКВИН-5"
#37544236
9 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2018 14:44
Електронний підпис
02 квітня 2018 14:43
16 р3.PDF
16 березня 2018 10:18
Електронний підпис
07 березня 2018 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 17:49
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 17:32
ду4 від 06.11.19 дог 39кб від 17.04.18.PDF зміни до договору
07 листопада 2019 17:29
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 17:09
ду3 від 07.10.2019 дог 39кб від 17.04.2018.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 17:02
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 09:53
ду 2 від 13.03.2019 дог 39кб від 17.04.2018.PDF зміни до договору
13 березня 2019 18:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:50
ду 1 від 26.12.2018 дог 39кб від 17.04.2018.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 11:13
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 10:48
договір 39кб від 17.04.2018.pdf укладений
17 квітня 2018 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 39 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 26.12.2018 до договору № 39кб від 17.04.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зменшення обсягу закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 39 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 13.03.2019 до договору № 39 кб від 17.04.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст. 3 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 39 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна реквізитів через IBAN.
Номер договору про закупівлю: 39 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 820 408,39
UAH (в тому числі ПДВ 970 068,06 UAH)