Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакувальні матеріали для кас
Очікувана вартість
1 435 862,00 UAH
UA-2018-02-14-002885-c dd0c3c6a48704c01963b1e781fee5ab2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дем’ян Іваненко

+380442392833 divanenko@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Дем’ян Іваненко
+380442392833
divanenko@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 23 лютого 2018 13:48
Очікувана вартість: 1 435 862,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,99%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Пакувальні матеріали для кас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2018  —  23 травня 2018
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2018 16:03
ОГОЛОШЕННЯ про пров. 277.PDF
14 лютого 2018 16:00
ДКТ 277.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-14-002885-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2334209010
Дата подання: 28 лютого 2018 18:10
Уточнення
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК “УКРГАЗБАНК” було оголошено допорогову закупівлю UA-2018-02-14-002885-c на закупівлю Пакувальних матеріалів для кас для ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК» ДК 021-2015 - 30192000-1.
Просимо перевірити актуальність ціни та відповідність технічним вимогам - пломби свинцевої. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі, згідно - п.2, Додатку №2 до тендерної документації №277/18-ТД від 14 лютого 2018 р. на закупівлю пакувальних матеріалів для кас, передбачено - пакування свинцевої пломби має бути в упаковці яка містить 2 кг пломби, подана ціна має бути надана за 1 упаковку - тобто за 2 кг продукції. Виходячи з наданої переможцем ціни - 129,42 грн з ПДВ, та враховуючи ринкові ціни - можна припустити, що переможець надав ціну за 1 кг.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
ПРОШУ:
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2018 11:06
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо: АБ «УКРГАЗБАНК» під час проведення закупівель керується вимогами чинного законодавства та вимог внутрішніх нормативних документів. Документи надані учасниками перевіряються на відповідність кваліфікаційним критеріям визначених в тендерній документації. Учасники які надають цінові пропозиції, самостійно визначають ціни на товари. В разі визначення учасника переможцем, договір буде укладено відповідно до цінової пропозиції учасника.

Документи подані скаржником

28 лютого 2018 18:10
ДКТ 277.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2018 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФОРСІ" 1 325 990,40
UAH з ПДВ
1 226 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Денисов Олексій Олегович" 1 331 120,00
UAH з ПДВ
1 226 399,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 425 072,00
UAH з ПДВ
1 226 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2018 15:25
2.4 Сертифікат картон 235.jpg

Публічні документи

Публічні документи

22 лютого 2018 16:51
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФОРСІ"

ФОП "Денисов Олексій Олегович"

ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРСІ"
#39681308
Переможець 1 226 399,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 17:29

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2018 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРСІ"
#39681308
1 226 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 277.PDF укладений
18 квітня 2018 18:32