Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакувальні матеріали для кас
Очікувана вартість
1 435 862,00 UAH
UA-2018-02-14-002885-c ● dd0c3c6a48704c01963b1e781fee5ab2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" |
Код ЄДРПОУ: | 23697280 |
Вебсайт: | http://ukrgasbank.com |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1 |
Контактна особа: |
Дем’ян Іваненко +380442392833 divanenko@ukrgasbank.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2018 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2018 13:48 |
Очікувана вартість: | 1 435 862,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Пакувальні матеріали для кас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 березня 2018
—
23 травня 2018
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2018 16:03 |
ОГОЛОШЕННЯ про пров. 277.PDF |
14 лютого 2018 16:00 |
ДКТ 277.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-14-002885-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2334209010
Дата подання: 28 лютого 2018 18:10
Уточнення
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК “УКРГАЗБАНК” було оголошено допорогову закупівлю UA-2018-02-14-002885-c на закупівлю Пакувальних матеріалів для кас для ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК» ДК 021-2015 - 30192000-1.
Просимо перевірити актуальність ціни та відповідність технічним вимогам - пломби свинцевої. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі, згідно - п.2, Додатку №2 до тендерної документації №277/18-ТД від 14 лютого 2018 р. на закупівлю пакувальних матеріалів для кас, передбачено - пакування свинцевої пломби має бути в упаковці яка містить 2 кг пломби, подана ціна має бути надана за 1 упаковку - тобто за 2 кг продукції. Виходячи з наданої переможцем ціни - 129,42 грн з ПДВ, та враховуючи ринкові ціни - можна припустити, що переможець надав ціну за 1 кг.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
ПРОШУ:
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Просимо перевірити актуальність ціни та відповідність технічним вимогам - пломби свинцевої. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі, згідно - п.2, Додатку №2 до тендерної документації №277/18-ТД від 14 лютого 2018 р. на закупівлю пакувальних матеріалів для кас, передбачено - пакування свинцевої пломби має бути в упаковці яка містить 2 кг пломби, подана ціна має бути надана за 1 упаковку - тобто за 2 кг продукції. Виходячи з наданої переможцем ціни - 129,42 грн з ПДВ, та враховуючи ринкові ціни - можна припустити, що переможець надав ціну за 1 кг.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
ПРОШУ:
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2018 11:06
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо: АБ «УКРГАЗБАНК» під час проведення закупівель керується вимогами чинного законодавства та вимог внутрішніх нормативних документів. Документи надані учасниками перевіряються на відповідність кваліфікаційним критеріям визначених в тендерній документації. Учасники які надають цінові пропозиції, самостійно визначають ціни на товари. В разі визначення учасника переможцем, договір буде укладено відповідно до цінової пропозиції учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2018 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФОРСІ" |
1 325 990,40
UAH з ПДВ
|
1 226 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Денисов Олексій Олегович" |
1 331 120,00
UAH з ПДВ
|
1 226 399,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 425 072,00
UAH з ПДВ
|
1 226 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФОРСІ" #39681308 |
Переможець |
1 226 399,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2018 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 277.PDF | укладений |
18 квітня 2018 18:32
|