Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції з надбудовою приміщень навчально-виховного комплексу № 10 по вул. Водопровідній, 9А в м. Хмельницькому (коригування)
Очікувана вартість
383 630,66 UAH
UA-2018-02-14-001368-a d933975c0d984f27bacbabb7d33f3ce7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Згідно ДБН Д.1.1-1-2000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поділ на лоти не передбачено
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Водопровідна, 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

14 лютого 2018 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство “Технагляд”
#35883420
Переможець 383 630,66
UAH з ПДВ
14 лютого 2018 18:14

Документи

14 лютого 2018 18:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 12:56
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 10:32
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 10:00
img20181029_09343604.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 09:54
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 14:46
Електронний підпис укладений
14 лютого 2018 18:17
2018_07-1-18.pdf укладений
14 лютого 2018 18:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять першої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 11.04.2018 № 3, пункту 5.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році, що становить 42 530 грн. 95 коп. збільшити на 29 061 грн. 01 коп. 2. Підпункт 2.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 71 591 (сімдесят одна тисяча п'ятсот дев'яносто одна) грн. 96 коп., в т.ч. ПДВ 11 931,99 грн.”. 3. Розділ 2 Договору доповнити пунктом 2.4. такого змісту: “Вартість здійснення технічного нагляду може коригуватися за взаємною згодою сторін шляхом укладання додаткової угоди у разі зміни вартості будівельно-монтажних робіт основного договору про закупівлю робіт .”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 07-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення двадцять п'ятої сесії Хмельницької міської ради «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік» від 10.10.2018 №1, пункту 5.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році, що становить 71 591 грн. 96 коп., в т.ч. ПДВ, зменшити на 14 649 грн. 94 коп. 2. Підпункт 2.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 56 942 (п’ятдесят сім тисяч шістсот шістдесят п’ять) грн. 02 коп., в т.ч. ПДВ 9 490, 34 грн.”
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять сьомої сесії Хмельницької міської ради «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік» від 14.12.2018 №1, пункту 5.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році, що становить 56 942 грн. 02 коп., збільшити на 15 619 грн. 31 коп. 2. Підпункт 2.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 72 561 (сімдесят дві тисячі п’ятсот шістдесят одна) грн. 33 коп., в.т.ч. ПДВ.”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 07-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 5.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили загальну суму Договору, що становить 383 630 грн. 66 коп. збільшити на 27477 грн. 24 коп. 2. Пункт 2.1. Договору викласти в наступні редакції: «Договірна ціна Договору складає 1,51%, від вартості будівельно-монтажних робіт основного Договору і становить 411 107 (чотириста одинадцять тисяч сто сім) грн. 90 коп., в т.ч. ПДВ». 3. Підпункт 2.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 68 151 (шістдесят вісім тисяч сто п’ятдесят одна) грн. 60 коп., в.т.ч. ПДВ”. 4. Підпункт 2.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 49 909 (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’ять) грн. 81 коп., в т.ч. ПДВ”. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 6. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 7. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 8. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 07-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення тридцятої сесії Хмельницької міської ради «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік» від 17.04.2019 №4, п. 5.3. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2019 році, що становить 49 909 грн. 81 коп. збільшити на 25 810 грн. 95 коп. 2. Підпункт 2.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 75 720 (сімдесят п’ять тисяч сімсот двадцять) грн. 76 коп., в т.ч. ПДВ”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 07-1-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 07-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML