Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рибні консерви тв інші рибні страви і пресерви (бички в томатному соусі, сардини в маслі)
Очікувана вартість
233 500,00 UAH
UA-2018-02-14-001179-c 200132526aaf4b2482baee2ee7c6d928
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерещенко Наталя Олександрівна

380664809753 kpni@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 03190320
Місцезнаходження: 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, Чернишевського,36
Контактна особа: Мерещенко Наталя Олександрівна
380664809753
kpni@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2018 11:14
Очікувана вартість: 233 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 167,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Рибні консерви тв інші рибні страви і пресерви (бички в томатному соусі, сардини в маслі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кілограми
Рибні консерви тв інші рибні страви і пресерви (бички в томатному соусі, сардини в маслі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Чернишевського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 11:50
ТД консерва рибна.docx
15 лютого 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 11:50
ТД консерва рибна.docx
14 лютого 2018 11:59
ТД консерва рибна.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-14-001179-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бринза Ірина Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2261405249
Дата подання: 10 березня 2018 19:13
вимога до замовника
вимога до замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2018 16:48
Тендерний комітет Кіровоградського психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням на Вашу «Скаргу на неправомірні дії замовника», повідомляє, що розгляд пропозицій учасників проводився відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», прозоро через електронний майданчик. Всі подані пропозиції учасників знаходяться у вільному доступі.
В складі пропозиції учасника ТОВ «Валекс Ко» надані всі документи передбачені тендерною документацією Замовника. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено до початку розгляду пропозиції учасника перевірки за місцем розташування Учасника наявної матеріально-технічної бази учасника, наявності працівників, які мають необхідний досвід для виконання умов договору. Розгляд пропозицій проводився відповідно до вимог даного Закону.
Відповідно до пункту 3 статі 30 «Відхилення тендерних пропозицій» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Поряд з цим повідомляємо Вам, що відповідно до Статті 18. «Порядок оскарження процедур закупівлі», скарга подається до органу оскарження.
На підставі вищевикладеного Замовник жодним чином не обмежує учасника торгів фізичну особу-підприємця Бринзу Ірину Анатоліївну, в разі незгоди з прийнятим рішенням Замовника оскаржити прийняте рішення в Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет Кіровоградського психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням на Вашу «Скаргу на неправомірні дії замовника», повідомляє, що розгляд пропозицій учасників проводився відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», прозоро через електронний майданчик. Всі подані пропозиції учасників знаходяться у вільному доступі.
В складі пропозиції учасника ТОВ «Валекс Ко» надані всі документи передбачені тендерною документацією Замовника. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено до початку розгляду пропозиції учасника перевірки за місцем розташування Учасника наявної матеріально-технічної бази учасника, наявності працівників, які мають необхідний досвід для виконання умов договору. Розгляд пропозицій проводився відповідно до вимог даного Закону.
Відповідно до пункту 3 статі 30 «Відхилення тендерних пропозицій» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Поряд з цим повідомляємо Вам, що відповідно до Статті 18. «Порядок оскарження процедур закупівлі», скарга подається до органу оскарження.
На підставі вищевикладеного Замовник жодним чином не обмежує учасника торгів фізичну особу-підприємця Бринзу Ірину Анатоліївну, в разі незгоди з прийнятим рішенням Замовника оскаржити прийняте рішення в Антимонопольному Комітеті України.

Документи подані скаржником

10 березня 2018 19:13
вимога до замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2018 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Солодєєва С.Н. 230 000,00
UAH з ПДВ
206 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна 233 500,00
UAH з ПДВ
212 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бринза Ірина Анатоліївна 217 500,00
UAH з ПДВ
217 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 233 160,00
UAH з ПДВ
233 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2018 21:18
Витяг ССН.pdf
01 березня 2018 21:18
1.pdf

Публічні документи

01 березня 2018 16:51
Платник єдиного податку.pdf
01 березня 2018 16:51
Паспорт код.pdf
01 березня 2018 16:51
Витяг.pdf

Публічні документи

01 березня 2018 21:33
4.pdf
01 березня 2018 21:33
3.pdf
01 березня 2018 21:33
2.pdf
01 березня 2018 21:33
1.pdf
01 березня 2018 21:33
Реєстр.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 10:55
Документи переможця
01 березня 2018 17:18
2 Тр книжки.compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Солодєєва С.Н.

ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна

ФОП Бринза Ірина Анатоліївна

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Солодєєва С.Н.
#1845310184
Відхилено 206 500,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 11:28
ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна
#2452115068
Відхилено 212 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 13:59
ФОП Бринза Ірина Анатоліївна
#2261405249
Відхилено 217 500,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 15:45
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 233 160,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2018 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
233 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 08:33
ДУ № 7.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 08:30
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 09:30
ДУ № 6 рибні консерви.pdf зміни до договору
17 січня 2019 09:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:58
ДУ № 5 20% консерви рибні.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:57
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 15:02
ДУ № 4 (рибна консерва).pdf зміни до договору
15 листопада 2018 15:01
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 13:29
ДУ № 3 рибні консерви (підняття ціни).pdf зміни до договору
05 вересня 2018 13:28
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 13:25
ДУ № 2 рибні консерви перейменування.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 13:24
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2018 13:25
ДУ № 1 (консерва рибна).pdf зміни до договору
10 квітня 2018 13:23
Електронний підпис укладений
16 березня 2018 10:05
Договір (рибні консерви).pdf укладений
16 березня 2018 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: Договір №58
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: Договір №58
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: Договір №58
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: Договір №58
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, згідно ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Договір №58
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний
Номер договору про закупівлю: Договір №58
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: Договір №58
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 279 692,27
UAH