Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 в м.Покровську Донецької області
Очікувана вартість
2 205 067,00 UAH
UA-2018-02-14-000872-c 99b0570c047f4b08b16d5a216229598f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луганський Андрій Олександрович

380507024304 info@krasn-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Покровська міська рада Донецької області
Код ЄДРПОУ: 04052933
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, площа Шибанкова, 11
Контактна особа: Луганський Андрій Олександрович
380507024304
info@krasn-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2018 14:24
Очікувана вартість: 2 205 067,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 206,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11025.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 в м.Покровську Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 в м.Покровську Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, пл. Шибанкова, б.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2018 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 11:15
Проект договору.docx
14 лютого 2018 11:15
Тендерная документація.doc
14 лютого 2018 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 11:15
Проект договору.docx
14 лютого 2018 11:15
Тендерная документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-27-000079 ● b7469cd006de4200a4ca0c78452699fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

Від 27.03.2019 № 19
м.Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 27.03.2019 № 19
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Покровська міська рада Донецької області UA-2018-02-14-000872-с 14.02.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-03 11:05:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 м.Покровськ Донецької області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-02-14-00872-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 15 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
1.З яких підстав тендерну пропозицію учасника ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017" протоколом засідання тендерного комітету від 12.03.2018 №8 визнано такою, що відповідає вимогам Замовника, в той час коли в тендерній пропозиції вищевказаного учасника встановлено наступне:
- в складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку від 18.02.2018 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено наявність орендованих двох екскаваторів та три одиниці автомобільної техніки. Проте, відсутні засвідчені копії документів про право оренди, що не відповідає умовам п.1.1 Додатку 3 «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2018 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 2 098 446,00
UAH з ПДВ
1 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕНИ-ДОНБАСС" 2 205 067,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017" 2 205 067,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2018 15:06
Електронний підпис
01 березня 2018 14:02
Дозвіл Держпраці.PDF
01 березня 2018 14:02
Ліцензія ПП Енергомир.PDF
01 березня 2018 14:02
Скан АКТ Камянка 2.pdf
01 березня 2018 14:02
Скан Акт Камянка 2016.pdf
01 березня 2018 14:02
Кошторис Покровськ.PDF
01 березня 2018 14:02
Кошторис Покровськ.PDF
01 березня 2018 14:02
Довідки Покровськ.PDF
01 березня 2018 14:02
Витяг ПП ЕНЕРГОМИР 2017.pdf
01 березня 2018 14:02
Баланс ПП ЕНЕРГОМИР 2016.pdf

Публічні документи

01 березня 2018 16:22
11.Довідка субпідрядники.PDF
01 березня 2018 16:22
Установчі документи.PDF
01 березня 2018 16:22
Ліцензія та дозвіл.PDF
01 березня 2018 16:22
Баланс.PDF
01 березня 2018 16:22
Гарантійний лист.PDF
01 березня 2018 16:22
10.Право підпису.PDF
01 березня 2018 16:22
9.Згода на обробку даних.PDF
01 березня 2018 16:22
8.Довідка довкілля.PDF
01 березня 2018 16:22
7.Відомость обсягу робіт.PDF
01 березня 2018 16:22
6.Графік робіт.PDF
01 березня 2018 16:22
Зведенна довідка Ст.17.PDF
01 березня 2018 16:22
1.Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

01 березня 2018 17:55
Електронний підпис
01 березня 2018 17:44
Електронний підпис
01 березня 2018 17:42
16. Ліцензія.pdf
01 березня 2018 17:42
15.Установчі документи.pdf
01 березня 2018 17:42
14. Фінансовий звіт.pdf
01 березня 2018 17:42
12. Працівники.pdf
01 березня 2018 17:42
11. АТО.pdf
01 березня 2018 17:42
9. Субпідрядники.pdf
01 березня 2018 17:42
8. Графік.pdf
01 березня 2018 17:42
7. Досвід.pdf
01 березня 2018 17:42
4. Гарантійний лист.pdf
01 березня 2018 17:42
3. Зведена довідка ст.17.pdf
01 березня 2018 17:42
2. Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2018 17:42
1. Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ТОВ "ДЕНИ-ДОНБАСС"

ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#32778154
Відхилено 1 999 999,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 16:38
ТОВ "ДЕНИ-ДОНБАСС"
#36936169
Відхилено 2 000 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 17:10
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"
#41085012
Переможець 2 200 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 17:15

Документи

12 березня 2018 15:16
Електронний підпис
12 березня 2018 15:14
Scan_20180312_150839.jpg
12 березня 2018 15:14
Scan_20180312_150609.jpg
12 березня 2018 15:14
Scan_20180312_150526.jpg
02 березня 2018 15:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2018 16:59
Електронний підпис
12 березня 2018 16:56
Scan_20180312_150609.jpg
12 березня 2018 16:56
Scan_20180312_150839.jpg
12 березня 2018 16:56
Scan_20180312_150526.jpg
12 березня 2018 16:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2018 17:14
Електронний підпис
12 березня 2018 17:12
Scan_20180312_150839.jpg
12 березня 2018 17:12
Scan_20180312_150609.jpg
12 березня 2018 17:12
Scan_20180312_150526.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2018 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"
#41085012
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2018 17:14
Електронний підпис
12 березня 2018 17:12
Scan_20180312_150839.jpg
12 березня 2018 17:12
Scan_20180312_150609.jpg
12 березня 2018 17:12
Scan_20180312_150526.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:55
Додаткова угода № 2 ТОВ Сити - строй.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:55
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 15:07
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 15:06
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 11:33
Scan_20180330_091045_007.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_112832.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_091504_012.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_091504_013.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_091219_008.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_091504_011.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_091045_006.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_090754_004.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_090831_005.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_091504_010.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_090401_001.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_090720_003.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_090542_001.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_090401_002.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_090542_002.jpg укладений
30 березня 2018 11:31
Scan_20180330_090022.jpg укладений
30 березня 2018 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення договірної ціни у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML