Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
1 867 932,18 UAH
UA-2018-02-14-000809-c 299ad9a922ad4bfc9539c0a80f7ed0a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Єфімова

+380444865763 urtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Інститут урології НАМН України”
Код ЄДРПОУ: 02011918
Вебсайт: http://www.inurol.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., м.Київ, Вул. Володимира Винниченка, 9-А
Контактна особа: Юлія Єфімова
+380444865763
urtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2018 12:00
Очікувана вартість: 1 867 932,18 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

14 лютого 2018 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 11:05
ТД ліки (лютий).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-14-000809-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 15 лютого 2018 15:40
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі), замовник виділяє 2 лота по 10 та 3 найменувань відповідно. Зважаючи на те, що зазначені у Додатку 2 найменування, навіть в межах одного лоту, виробляються різними виробниками, таке положення тендерної документації жорстко обмежує права учасників процедури закупівлі та порушує принципи недискримінації учасників. Об'єднання замовником в одну закупівлю препаратів різних виробників без поділу на лоти, або з поділом на лоти, якщо в межах одного лоту закуповуються декілька найменувань, порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть запропонувати до постачання весь перелік принаймні одного лота предмета закупівлі. Також об'єднання замовником декількох найменувань закупівлі в межах одного лоту створює монопольне середовище для учасника, який має зв'язки з виробниками лікарських засобів, які є предметом закупівлі. Кожне найменування предмета закупівлі може бути закуплено окремо одне від одного та представлене різними виробниками. Звертаємо вашу увагу на той факт, що аналогічне порушення неодноразово ставало предметом оскарження до Антимонопольного комітету України і у всіх випадках АМКУ зобов’язував замовника привести тендерну документацію у відповідність до закону.
Крім цього, медико-технічні вимоги препарату з непатентованою міжнародною назвою «Севофлуран» точно повторюють медико-технічні характеристики препарату з торговою назвою «Севоран». Крім того, наголошуємо, що «ковпачок системи Quik fil» запатентований виключно для флаконів лікарського засобу під торговим найменуванням «Севоран» і, як наслідок, аналоги обладнуватися ним не можуть, відповідно така вимога обмежує виробників аналогів пропонувати свою продукцію, і як наслідок – обмежує конкуренцію, даючи можливість виробникам лиже одного торгівельного найменування брати участь у даній закупівлі. Також звертаємо вашу увагу, що виробники еквівалентів «Севоран» вправі оснащувати свою продукцію конструкціями, які НЕ повторюють ковпачок системи Quiсk-Fill (наприклад, адаптерами), але придатні для заповнення випарників із системою заливки Quiсk-Fill. Зважаючи на всю вищенаведену інформацію, можна дійти до висновку, що Замовник, прописавши медико-технічні вимоги одного з найменувань предмету закупівлі під препарат з торговим найменуванням «Севоран», порушив вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.3 частини другої статті 22 – «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». І хоча Замовник після зазначення торгового найменування препарату вказав «або еквівалент», медико-технічні вимоги прописані таким чином, що жоден інший виробник аналогу не зможе повністю відповідати таким вимогам.
На підставі вищенаведеного, з метою недопущення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмеження конкуренції, вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Здійснити виділення кожного найменування даної закупівлі у окримий лот;
2. Медико-технічні вимоги препарата з міжнародною назвою «Севофлуран» у Додатку 2 до тендерної документації замінити на такі, які не порушують права учасників, які пропонують аналоги, наприклад «Севофлуран 100% у флаконах по 250 мл, який сумісний з системою quick-fill» або аналогічне за змістом формулювання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2018 13:46
Тендерний комітет ДУ «Інститут урології НАМН України» уважно розглянув Ваші вимоги отримані згідно електронної системи закупівель UA-2018-02-14-000809-c.c1 та повідомляє про наступне.
Відповіді розділено на 2 питання.
Вимога №1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст.1 п.37, частина предмета закупівлі (лот) — визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454 із змінами і доповненнями (далі – Порядок). Відповідно до Порядку, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до п.37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) — визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, вищенаведеними нормами чинного у сфері публічних закупівель законодавства, не встановлено обов'язку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти), в тому числі і у разі надходження відповідного звернення потенційних учасників. Це право Замовнику надано для ефективної організації господарської діяльності.Тобто, норми чинного законодавства не зобов’язують замовника встановлювати окремі частини предмета закупівлі (лоти), а лише надають йому таке право.
Слід також зазначити, що, у даному випадку, поділ предмета закупівлі на лоти є недоцільним з огляду на вимоги абзацу третього частини першої статті 3 Закону щодо максимальної економії та ефективності витрачання державних коштів, оскільки об’єктивно створює ризик неможливості закупівлі окремих найменувань та відповідно забезпечення ними цільової групи населення.
З огляду на те, що визначення окремих частин закупівлі (лотів) виконано нами без порушення чинного законодавства, а також задля мінімізації ризику зриву закупівель через неможливість закупівлі окремих найменувань вважаємо недоцільним задоволення Вимоги №1.
Вимога №2 . Відомо, що відповідно до п.п. 3 п.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Як видно із Додатку 2 (Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації, в описі лоту №2 зазначено «або еквівалент». Таким чином, медико-технічні вимоги до предмета закупівлі сформульовано без порушення чинного законодавства та без порушення прав учасників, які пропонують аналоги. По цьому питанню тендерним комітетом прийнято рішення залишити Вашу вимогу без задоволення.

З повагою, секретар ТК Єфімова Ю.А.

Документи

20 лютого 2018 13:46
Protokol_22.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Фармацевтична продукція
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 094 307,18 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 471,54 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 березня 2018 12:57
Закінчення: 02 березня 2018 13:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

134 пач
Атропін амп. 1мг/мл 1мл N10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018
670 пач
Дифенгидрамин амп. 10мг/мл 1мл N10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018
120 пач
Діазепам р-н д/ін 5мг/мл 2мл №10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018
12 пач
Кетамін р-н д/ін 50мг/мл 2мл N10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018
400 пач
Морфіна гідрохлорид р-н д/ін 2%-1мл №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018
130 пач
Неостигмін амп.0.05%1мл №10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018
10 пач
Суксаметоній р-н д/ін 20мг/мл 5мл N10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018
1200 флак
Тіопентал натрія, ліофілізат для р-ну для ін’єкцій 1г
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018
2360 пач
Фентаніл, амп. 0,005% - 2мл №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018
50 доз
Фенобарбітал 0,003 + кальцію глюконат 0,1г порошок
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Володимира Винниченка, 9-А
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2018 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 1 092 739,12
UAH з ПДВ
1 092 739,12
UAH з ПДВ
Документи
Державна акціонерна компанія "Ліки України" 1 094 273,80
UAH з ПДВ
1 094 273,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2018 11:23
Тендерна_пропозиція_ч8.pdf
01 березня 2018 11:23
Тендерна_пропозиція_ч7.pdf
01 березня 2018 11:23
Тендерна_пропозиція_ч6.pdf
01 березня 2018 11:23
Тендерна_пропозиція_ч5.pdf
01 березня 2018 11:23
Тендерна_пропозиція_ч4.pdf
01 березня 2018 11:23
Тендерна_пропозиція_ч3.pdf
01 березня 2018 11:23
Тендерна_пропозиція_ч2.pdf
01 березня 2018 11:23
Тендерна_пропозиція_ч1.pdf
01 березня 2018 11:23
Реєстр_документів.pdf

Публічні документи

27 лютого 2018 16:04
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

Державна акціонерна компанія "Ліки України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 1 092 739,12
UAH з ПДВ
07 березня 2018 12:01

Документи

07 березня 2018 12:01
Електронний підпис
07 березня 2018 12:00
Protokol_36.pdf
02 березня 2018 14:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2018 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
1 092 739,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2018 12:01
Електронний підпис
07 березня 2018 12:00
Protokol_36.pdf
02 березня 2018 14:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 10:23
DodUgoda_04.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 10:22
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 10:18
DodUgoda_03.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 10:17
DodUgoda_03.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 10:09
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 09:39
DodUgoda_02(виправлена).pdf зміни до договору
18 грудня 2018 14:58
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 10:17
DodUgoda_02.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 10:12
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2018 11:26
DodUgoda_01.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 11:23
Електронний підпис укладений
23 березня 2018 14:30
dogovir_Тз-24.pdf укладений
23 березня 2018 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII та виходячи з умов пункту 11.1., 11.3. та пункту 11.5 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п.п 3.1 договору, а саме: - зменшити ціну договору на 73 273 грн. 70 коп. (сімдесят три тисячі двісті сімдесят три гривні 70 копійок), у тому числі ПДВ 7% - 4 777,25 грн.; ПДВ 20% ¬ - 41,67 грн. Всього ПДВ - 4 818,92 грн. виклавши п.п. 3.1 договору в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1 019 465,42 грн. (один мільйон дев'ятнадцять тисяч чотириста шістдесят п'ять гривень 42 копійки), у т.ч. ПДВ 66 694.00 грн. (шістдесят шість тисяч шістсот дев'яносто дев'ять гривень 08 копійок) (ціна Договору визначається з урахуванням розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України).
Номер договору про закупівлю: Тз-24
Договір:
Номер додаткової угоди: Тз-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внаслідок зменшення кількості на 140 уп. препарату Димедрол Сторони дійшли взаємної згоди про внесення змін до п.п 3.1 договору, а саме: - зменшити ціну договору на 8 336 грн. 90 коп. (вісім тисяч триста тридцять шість гривень 90 копійок) з ПДВ, виклавши п.п. 3.1 договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 084 402,22 грн. (один мільйон вісімдесят чотири тисячі чотириста дві гривні,22 копійки) у.т.ч. ПДВ-7094.22 грн.
Номер договору про закупівлю: Тз-24
Договір:
Номер додаткової угоди: Тз-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна старої редакції документа на нову у зв'язку з арифметичною помилкою у разрахунку суми Договору.
Номер договору про закупівлю: Тз-24
Договір:
Номер додаткової угоди: Тз-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін, були зменшені (на суму 944,71 коп. у т.ч. ПДВ-61,80 грн.) обсяги постачання препарату Атропін. Було: 134 уп. Стало: 43 уп. Загальна сума договору становить - 1 010 183,81 грн.у т.ч.ПДВ 66 086,79 грн.
Номер договору про закупівлю: Тз-24
Договір:
Номер додаткової угоди: Тз-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та умов Договору сторони дійщли згоди зменшити суму закупівлі на 91 642,84 грн (у т .ч. ПДВ 7% - 5 995,33 грн.)
Номер договору про закупівлю: Тз-24
Договір:
Номер додаткової угоди: Тз-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 918 540,97
UAH з ПДВ