Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Очікувана вартість
976 495,60 UAH
UA-2018-02-14-000562-a 21f9262557e44e359091f71d91095522
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445154990 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445154990
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2018 12:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2018 12:55
Початок аукціону: 22 лютого 2018 12:19
Очікувана вартість: 976 495,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 882,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

В очікувану вартість закупівлі входять витрати на здійснення технічного нагляду та авторського нагляду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Милославська, 23-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

санітарні книжки для працівників
Дата подання: 16 лютого 2018 17:24
Дата відповіді: 19 лютого 2018 12:42
В тендерній документації вами встановлені вимоги щодо наявності медичних книжок працівників. В той же час, відповідно до Постанови КМУ України від 23.05.2001 № 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обовязковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих книжок, Будівельні компанії не мають обов'язку направлення своїх працівників на медичних огляд. Отже, виставлюячи таку вимогу 1. Чи розумієте ви, що необгрунтовано, безпідставно звужуєте коло потенційних учасників? 2. Чи розумієте ви, що таким чином порушуєте принцип максимальної економії, який є обовязковим при проведенні державних допорогових закупівель. 3. Чи розумієте ви, як це виглядає коли ви одночасно проводите 5 тендерів на ремонти ДНЗ звужуючи коло потенційних учасників? 4. Чи знаєте ви, що згідно Закону України "Про публічні закупівлі" робота державної аудиторської служби буде інтегровано в електронний майданчик Прозорро, і вже з травня усі закупівлі будуть у них на долоні з відповідними повноваженнями? 5. Чи розумієте ви наскільки важко пройти професійний медичний огляд усіма працівниками підприємства у виділений вами на підготовку документів час? На підставі викладеного прошу скасувати вимогу про наявність медичних книжок працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб.
Перш за все, відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Ці медичні огляди можна об’єднати у групу так званих «трудових» медоглядів, проведення яких спрямоване на своєчасне запобігання заподіянню шкоди здоров’ю працівників.
Друга група медичних оглядів (так званих «профілактичних») передбачена ст. 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 6 квітня 2000 р. № 1645-ІІІ (далі — Закон № 1645), згідно з якою працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення, зобов’язані проходити профілактичні медичні огляди з метою уникнення поширення інфекційних хвороб. Такі медогляди відповідно до чинного законодавства мають проходити працівники харчових підприємств, підприємств роздрібної торгівлі та громадського харчування, оздоровчих закладів для дітей, лікувально-профілактичних закладів для дорослих, працівники лазень, саун, готелів, гуртожитків, спортивно-оздоровчих комплексів, закладів культури (театри, цирки, клуби, будинки культури тощо), розважальних закладів, підприємств фармацевтичної промисловості, аптек та їх структурних підрозділів, працівники підприємств та об’єктів водопостачання і каналізації, метрополітену, транспортно-дорожнього комплексу, рибного господарства, суб’єкти господарювання, що займаються розведенням, вирощуванням і реалізацією тварин, особи, які надають приватні послуги вдома та інші.
Особливістю є те, що працівникам, які підлягають «профілактичним» оглядам, потрібно мати особову медичну книжку.
Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року (тобто, «трудових» медоглядів) детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246).
Медичний огляд обов’язковий для наступних категорій працівників:
— зайнятих на важких роботах;
— на роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці;
— на роботах, де є потреба у професійному доборі;
— осіб віком до 21 року (незалежно від професії та виду діяльності).
Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних).
Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать:
— хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження);
— складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби);
— промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил);
— біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань);
— фізичні фактори;
— фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном).
За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання.
До таких робіт відносяться:
— робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів;
— праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках;
— роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу;
— роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні;
— усі види підземних робіт;
— робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку;
— геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи;
— роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском;
— праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду;
— роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах;
— роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її;
— роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні.
— аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру;
— роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо).
Таким чином, оскільки роботи будуть виконуватися в дошкільному навчальному закладі, де перебувають діти, які на час проведення робіт будуть знаходитися в закладі, була встановлена вимога щодо надання медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-14-000562-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Баукунст Київ, Код ЄДРПОУ:39867769
Дата подання: 05 березня 2018 14:33
Вимога скасувати Протокол № 34 від 01.03.2018 р. Про визначення Переможця ТОВ "Інтелрембуд"
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ»
ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805
юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115,

Вих. № 129 від 05.03.2018 року
Управління Деснянської районної в
м. Києві державної адміністрації
ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога:
Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження:
02217, Україна, м. Київ, Київ, вул. Закревського, 15-А
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі.
Дата: 14.02.2018 р., Закупівля: UA-2018-02-14-000562-a
Найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 34 від_01.03.2018_р.

ТОВ «Баукунст Київ» оскаржує визнання переможця ТОВ «Інтелрембуд» ЄДРПОУ 39715237 аукціону UA-2018-02-14-000562-a відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 34 від_01.03.2018_р. (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
1. Цінова пропозиція Учасника ТОВ «Інтелрембуд» ЄДРПОУ 39715237 визначена НЕВІРНО, що підтверджується наступним:
Загальна сума пропозиції ТОВ «Інтелрембуд» згідно Форми пропозиції складає 795650, 73 грн. (без ПДВ). та 954767,52 грн (з ПДВ)

Сума ПДВ, згідно обґрунтованого розрахунку має складати:
795650, 73 грн. × 20 ÷100= 159130,15 грн. (Учасник «Інтелрембуд» вказав 159116,79 грн.)
Отже, сума пропозиції з ПДВ має складати:
795650, 73 грн.+ 159130,15 грн.=954780,88 грн. (Учасник «Інтелрембуд» вказав 954767,52 грн.)
Таким чином, Учасник ТОВ «Інтелрембуд» ЄДРПОУ 39715237, здійснив НЕВІРНИЙ розрахунок суми ПДВ та відповідно, загальної вартості робіт, що є предметом закупівлі.
Помилки в розрахунках ТОВ «Інтелрембуд» припустився як в зведеному кошторисі, так і в договірній ціні. Отже, ціна пропозиції, яка зазначена в Форма пропозиції, є такою, що не відповідає дійсності.
2. ТОВ «Інтелрембуд» в складі документів своєї пропозиції надав лист-відгук, вих. № 108/34-88 від 19.02.2018 р. НЕ ЗАВІРЕНИЙ печаткою Замовника, що є порушенням вимог закупівлі. Відповідно п. 15 Розділу 4. Оголошення UA-2018-02-14-000562-a, . Учасник надає копії листів-відгуків (кольорова копія) про якість виконаних робіт Учасником від Замовників (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається). Лист-відгук оформлюється на бланку Замовника, затверджується підписом керівника Замовника та печаткою Замовника, а також має вихідний номер та дату.
3. ТОВ «Інтелрембуд» в складі документів своєї пропозиції надав Довідку щодо виконання аналогічних договорів, яка містить недостовірну інформацію.
Так, відповідно до вимог Оголошення UA-2018-02-14-000562-a,п. 13 Розділу 4 довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів надається відповідно до форми 3 Додатку 1. з зазначенням обсягу виконаних робіт у договірних цінах. ТОВ «Інтелрембуд» зазначив обсяг виконаних робіт – 779096, 00 грн. , тоді як Договірна ціна згідно Договору по об’єкту Житловий будинок вул. Генерала Тупикова, 31/2-А складає 934905,60 грн. Те саме стосується Договору по об’єкту Будинок культури «Жуляни» вул. Героїв війни, 14. Зазначена Учасником ціна 639750,00 грн., а ціна Договору згідно договірних цін складає 658301,54 грн.
4. ТОВ «Інтелрембуд» в складі документів своєї пропозиції надав не завірені сертифікати на вікна, на віконний профіль, фурнітуру, протоколи випробувань блоку віконного, на склопакети, що є порушенням п. 18 Розділу 4 Оголошення UA-2018-02-14-000562-a

5. ТОВ «Інтелрембуд» порушив вимогу п. 23 Розділу 4 Оголошення UA-2018-02-14-000562-a
не надавши протягом доби після завершення аукціону оновлену кошторисну документацію на виконання зазначених робіт згідно «Ціни» аукціону.

Вищенаведені аргументи підтверджують наявність передбачених Законом підстав для відхилення Замовником пропозиції ТОВ «Інтелрембуд»
З огляду на вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника публічних закупівель ТОВ «Інтелрембуд» через невідповідність поданої цінової пропозиції вимогам тендерної документації та не подання документів, в належному вигляді та з грубим порушенням обов’язкових вимог до складання кошторисної документації.
Вважаємо, що такі дії Замовника з визнання Переможцем закупівлі ТОВ «Інтелрембуд» є неправомірними, такими які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» та які вчинені з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах ТОВ «Інтелрембуд», Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій інших учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
ПРОШУ ВАС:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 34 від 01.03.2018 р. Закупівля UA-2018-02-14-000562-a від 14.02.2018 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції.
- Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ»
Код ЄДРПОУ: 39867769
Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115

З повагою,
Директор Л. О. Форостюк
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 березня 2018 15:35
Причина: Долучення оновленого документу
Номер вимоги: UA-2018-02-14-000562-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Баукунст Київ, Код ЄДРПОУ:39867769
Дата подання: 05 березня 2018 15:33
Скасувати Проколол №34 від 01.03.2018 Про визначення переможця
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ»
ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805
юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115,

Вих. № 129 від 05.03.2018 року
Управління Деснянської районної в
м. Києві державної адміністрації
ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога:
Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження:
02217, Україна, м. Київ, Київ, вул. Закревського, 15-А
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі.
Дата: 14.02.2018 р., Закупівля: UA-2018-02-14-000562-a
Найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 34 від_01.03.2018_р.

ТОВ «Баукунст Київ» оскаржує визнання переможця ТОВ «Інтелрембуд» ЄДРПОУ 39715237 аукціону UA-2018-02-14-000562-a відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 34 від_01.03.2018_р. (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
1. Цінова пропозиція Учасника ТОВ «Інтелрембуд» ЄДРПОУ 39715237 визначена НЕВІРНО, що підтверджується наступним:
Загальна сума пропозиції ТОВ «Інтелрембуд» згідно Форми пропозиції складає 795650, 73 грн. (без ПДВ). та 954767,52 грн (з ПДВ)

Сума ПДВ, згідно обґрунтованого розрахунку має складати:
795650, 73 грн. × 20 ÷100= 159130,15 грн. (Учасник «Інтелрембуд» вказав 159116,79 грн.)
Отже, сума пропозиції з ПДВ має складати:
795650, 73 грн.+ 159130,15 грн.=954780,88 грн. (Учасник «Інтелрембуд» вказав 954767,52 грн.)
Таким чином, Учасник ТОВ «Інтелрембуд» ЄДРПОУ 39715237, здійснив НЕВІРНИЙ розрахунок суми ПДВ та відповідно, загальної вартості робіт, що є предметом закупівлі.
Помилки в розрахунках ТОВ «Інтелрембуд» припустився як в зведеному кошторисі, так і в договірній ціні. Отже, ціна пропозиції, яка зазначена в Форма пропозиції, є такою, що не відповідає дійсності.
2. ТОВ «Інтелрембуд» в складі документів своєї пропозиції надав лист-відгук, вих. № 108/34-88 від 19.02.2018 р. НЕ ЗАВІРЕНИЙ печаткою Замовника, що є порушенням вимог закупівлі. Відповідно п. 15 Розділу 4. Оголошення UA-2018-02-14-000562-a, . Учасник надає копії листів-відгуків (кольорова копія) про якість виконаних робіт Учасником від Замовників (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається). Лист-відгук оформлюється на бланку Замовника, затверджується підписом керівника Замовника та печаткою Замовника, а також має вихідний номер та дату.
3. ТОВ «Інтелрембуд» в складі документів своєї пропозиції надав Довідку щодо виконання аналогічних договорів, яка містить недостовірну інформацію.
Так, відповідно до вимог Оголошення UA-2018-02-14-000562-a,п. 13 Розділу 4 довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів надається відповідно до форми 3 Додатку 1. з зазначенням обсягу виконаних робіт у договірних цінах. ТОВ «Інтелрембуд» зазначив обсяг виконаних робіт – 779096, 00 грн. , тоді як Договірна ціна згідно Договору по об’єкту Житловий будинок вул. Генерала Тупикова, 31/2-А складає 934905,60 грн. Те саме стосується Договору по об’єкту Будинок культури «Жуляни» вул. Героїв війни, 14. Зазначена Учасником ціна 639750,00 грн., а ціна Договору згідно договірних цін складає 658301,54 грн.
4. ТОВ «Інтелрембуд» в складі документів своєї пропозиції надав не завірені сертифікати на вікна, на віконний профіль, фурнітуру, протоколи випробувань блоку віконного, на склопакети, що є порушенням п. 18 Розділу 4 Оголошення UA-2018-02-14-000562-a

5. ТОВ «Інтелрембуд» порушив вимогу п. 23 Розділу 4 Оголошення UA-2018-02-14-000562-a
не надавши протягом доби після завершення аукціону оновлену кошторисну документацію на виконання зазначених робіт згідно «Ціни» аукціону.

Вищенаведені аргументи підтверджують наявність передбачених Законом підстав для відхилення Замовником пропозиції ТОВ «Інтелрембуд»
З огляду на вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника публічних закупівель ТОВ «Інтелрембуд» через невідповідність поданої цінової пропозиції вимогам тендерної документації та не подання документів, в належному вигляді та з грубим порушенням обов’язкових вимог до складання кошторисної документації.
Вважаємо, що такі дії Замовника з визнання Переможцем закупівлі ТОВ «Інтелрембуд» є неправомірними, такими які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» та які вчинені з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах ТОВ «Інтелрембуд», Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій інших учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
ПРОШУ ВАС:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 34 від 01.03.2018 р. Закупівля UA-2018-02-14-000562-a від 14.02.2018 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції.
- Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ»
Код ЄДРПОУ: 39867769
Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115

З повагою,
Директор Л. О. Форостюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2018 18:01
Відповідь на скаргу наведена в додатку

Документи

07 березня 2018 18:01
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Баукунст Київ 816 583,00
UAH з ПДВ
816 583,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙМ-АКТИВ" 889 723,58
UAH з ПДВ
880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтелрембуд 954 767,52
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2018 23:55
Договірна ціна 721_0001.pdf
20 лютого 2018 23:55
Договір 426 від 22.11.2017_0001.pdf
20 лютого 2018 23:54
охорона праці 8 Дячук.pdf
20 лютого 2018 23:54
охорона праці 7 Дячук.pdf
20 лютого 2018 23:54
охорона праці 6 Дячук.pdf
20 лютого 2018 23:54
охорона праці 5 Литвин.pdf
20 лютого 2018 23:54
Медкнижка Форостюк001.pdf
20 лютого 2018 23:54
Медкнижка Сула002.pdf
20 лютого 2018 23:54
Медкнижка Рубленко003.pdf
20 лютого 2018 23:54
Медкнижка Литвин006.pdf
20 лютого 2018 23:54
Медкнижка Дячук004.pdf
20 лютого 2018 23:54
Лист про ліцензію003.pdf

Публічні документи

20 лютого 2018 22:03
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2018 22:03
Фінансовий звіт.pdf
20 лютого 2018 22:03
Паспорт код директора.pdf
20 лютого 2018 22:03
Наказ 721.pdf
20 лютого 2018 22:03
Листи подяки.pdf
20 лютого 2018 22:03
Кошторис.rar
20 лютого 2018 22:03
Карточка компанії.pdf
20 лютого 2018 22:03
Додаток 3 Деф Акт.rar
20 лютого 2018 22:03
Договір ч 2.pdf
20 лютого 2018 22:03
Договір ч 1.pdf
20 лютого 2018 22:03
Довідка про корупцію.pdf
20 лютого 2018 22:03
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2018 22:03
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

20 лютого 2018 16:07
Довідка корупція.pdf
20 лютого 2018 16:07
Довідка МВС.pdf
20 лютого 2018 16:07
ГЛ захист довкілля 721.pdf
20 лютого 2018 16:07
ГЛ паперовому вар-ті 721.pdf
20 лютого 2018 16:07
проект договору721.pdf
20 лютого 2018 16:07
кошторис 2 продовження.pdf
20 лютого 2018 16:07
кошторис 1 721.pdf
20 лютого 2018 16:07
висновок санепідем 2.jpg
20 лютого 2018 16:07
Сертифікат склопакет.PDF
20 лютого 2018 16:06
Відгук упр культури.PDF
20 лютого 2018 16:06
Відгук УЖКГ солома.PDF
20 лютого 2018 16:06
сертифікат на вікна.PDF
20 лютого 2018 16:06
ГЛ без авансу721.pdf
20 лютого 2018 16:06
19 Договір Комарова 78.pdf
20 лютого 2018 16:06
12 Копія Ліцензії.pdf
20 лютого 2018 16:06
9 фінансовий звіт.pdf
20 лютого 2018 16:06
ГЛ про обладнання 721.pdf
20 лютого 2018 16:06
медичні книжки.pdf
20 лютого 2018 16:06
протокол ОП 22.11.17.pdf
20 лютого 2018 16:06
довідка працівники721.pdf
20 лютого 2018 16:06
довідка інженери721.pdf
20 лютого 2018 16:06
2 Установчі документи.pdf
20 лютого 2018 16:06
2 Протокол завірений.pdf
20 лютого 2018 16:06
ГЛ техзавдання 721.pdf
20 лютого 2018 16:06
Ком пропозиція 721.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Баукунст Київ

ТОВ "ПРАЙМ-АКТИВ"

ТОВ Інтелрембуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Баукунст Київ
#39867769
Відхилено 816 583,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 18:15
ТОВ "ПРАЙМ-АКТИВ"
#38958823
Відхилено 880 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 18:16
ТОВ Інтелрембуд
#39715237
Переможець 888 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 18:17

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтелрембуд
#39715237
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 березня 2018 16:26
Коментар щодо відміни: Згідно з п. 9.5 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 договір не був підписаний протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій
Документи:
26 березня 2018 16:26
Протокол скасування закупівлі