Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі
Очікувана вартість
46 500,00 UAH
UA-2018-02-13-002280-b ● fa2c8a5f8c864d67b8194f014063b0bc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський пологовий будинок №3 |
Код ЄДРПОУ: | 05496796 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7 |
Контактна особа: |
Крайова Наталія Сергіївна 380672174807,380632134609 natali.krayova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2018 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2018 14:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2018 14:50 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2018 13:21 |
Очікувана вартість: | 46 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Картопля -3000кг.;Капуста - 400кг.;Цибуля - 200кг.;Морква -600кг.; Буряк столовий - 2100кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації. 11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6300 кілограми
Картопля -3000кг.;Капуста - 400кг.;Цибуля - 200кг.;Морква -600кг.; Буряк столовий - 2100кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації. 11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київ, Київ, Василя Кучера, 7
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2018 14:35 |
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ЗАКУПІВЛІ.doc |
13 лютого 2018 14:35 |
Кваліфікаційні та технічні вимоги.docx |
13 лютого 2018 14:35 |
технічні вимоги до овочів.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" |
45 150,00
UAH з ПДВ
|
45 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" |
46 300,00
UAH з ПДВ
|
46 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" #41259562 |
Відхилено |
45 150,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2018 09:58
|
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" #01565129 |
Переможець |
46 300,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2018 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог №20 КП Волод Ринок.PDF | укладений |
22 лютого 2018 16:40
|