Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі
Очікувана вартість
46 500,00 UAH
UA-2018-02-13-002280-b fa2c8a5f8c864d67b8194f014063b0bc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380672174807
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380672174807,380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2018 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2018 14:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2018 14:50
Початок аукціону: 16 лютого 2018 13:21
Очікувана вартість: 46 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Картопля -3000кг.;Капуста - 400кг.;Цибуля - 200кг.;Морква -600кг.; Буряк столовий - 2100кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації. 11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6300 кілограми
Картопля -3000кг.;Капуста - 400кг.;Цибуля - 200кг.;Морква -600кг.; Буряк столовий - 2100кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації. 11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київ, Київ, Василя Кучера, 7
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" 45 150,00
UAH з ПДВ
45 150,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 46 300,00
UAH з ПДВ
46 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2018 14:43
Реквізити Гуд Фрут.doc
15 лютого 2018 13:50
09.jpg
15 лютого 2018 13:50
009.jpg
15 лютого 2018 13:50
008.jpg
15 лютого 2018 13:50
007.jpg
15 лютого 2018 13:50
006.jpg
15 лютого 2018 13:50
005.jpg
15 лютого 2018 13:50
004.jpg
15 лютого 2018 13:50
003.jpg
15 лютого 2018 13:50
002.jpg
15 лютого 2018 13:50
001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ"

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ"
#41259562
Відхилено 45 150,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 09:58
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 46 300,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 09:59

Документи

20 лютого 2018 09:57
Рішення №31.PDF

Документи

20 лютого 2018 09:58
Рішення №32.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2018 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
46 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2018 09:58
Рішення №32.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог №20 КП Волод Ринок.PDF укладений
22 лютого 2018 16:40