Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

витратні матеріали для гемодіалізу
consumables for hemodialysis
Очікувана вартість
12 123 830,73 UAH
UA-2018-02-13-001427-b b926028604ec4cf3af974336173d1114
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гужва

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Яна Гужва
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Додаткові контактні особи: Анастасія Гречка
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Health Dnipropetrovsk Regional State Administration
National ID: 33769381
Contact point: Yanna Guzhva
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Additional contacts: Анастасія Гречка
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 лютого 2018 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 27 березня 2018 11:18
Очікувана вартість: 12 123 830,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 363714 UAH
Publication date: 13 лютого 2018 12:09
Enquiries until: 06 березня 2018 00:00
Complaints submission until: до 12 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 березня 2018 00:00

Information

Estimated total value: 12 123 831 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
840 штука
Капілярний високопоточний діалізатор площею 1,0-1,2 м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Capillary HIGH-FLUX DIALYSER square 1,0-1,2 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
2808 штука
Капілярний високопоточний діалізатор площею 1,4-1,6 м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Capillary HIGH-FLUX DIALYSER square 1,4-1,6 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
2232 штука
Капілярний високопоточний діалізатор площею 1,8-2,0 м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Capillary HIGH-FLUX DIALYSER square 1,8-2,0 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
1176 штука
Капілярний високопоточний діалізатор площею 2,2-2,4 м.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Capillary HIGH-FLUX DIALYSER square 2,2-2,4 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
7080 штука
Кровопровідні магістралі до діалізатора (артерія/вена) сумісні з апаратами Fresenius 5008S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Blood-forming Line to dialyzer (Artery/vein) compatible devices Fresenius 5008S
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
7150 штука
Діалізна фістульна голка 15GA-R25 (артеріальна) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Fistula Needle 15GA-R25 (arterial) (or equivalent)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
7150 штука
Діалізна фістульна голка 15GV-R25 (венозна) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Fistula Needle 15GV-R26 (venous) (or equivalent)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
7020 штука
Порошковий картридж основного компоненту типу Бібег 650 г до апаратів 5008 S (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Bi-Component powder cartridge  650 gramm for devices 5008 S (or equivalent)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
351 штука
Кислотний концентрат на 100 л на 20 процедур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Acid Concentrate 100 liters per 20 treatments
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
144 штука
Цитростерил (в каністрах по 5 л) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Citrosteril (In canisters 5 l) (or equivalent)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018
56 штука
Фільтр Діасейф плюс (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Diasafe plus filter (or equivalent)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 11 травня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2018 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 12:10
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
13 лютого 2018 12:10
ТД ПВТ - 22_18.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 березня 2018
UA-2018-02-13-001427-bb926028604ec4cf3af974336173d1114
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ Ренарт Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 березня 2018 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2018 18:40
Електронний підпис

Публічні документи

28 березня 2018 14:52
Документи переможця
28 березня 2018 14:30
Документи переможця
28 березня 2018 14:25
Документи переможця
27 березня 2018 15:50
Оновлена пропозиція
14 березня 2018 11:55
Технічна частина.pdf
14 березня 2018 11:55
Тендерна пропозиція.pdf
14 березня 2018 11:55
Специфікація.pdf
14 березня 2018 11:55
Реєстр.pdf
14 березня 2018 11:55
Проект договору.pdf
14 березня 2018 11:55
документи підписантів.pdf

Документи

16 березня 2018 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2018 18:39
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2018 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 11 134 509,88
UAH з ПДВ
11 134 509,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" 11 224 239,94
UAH з ПДВ
11 224 239,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2018 14:52
Документи переможця
28 березня 2018 14:30
Документи переможця
28 березня 2018 14:25
Документи переможця
27 березня 2018 15:50
Оновлена пропозиція
14 березня 2018 11:55
Технічна частина.pdf
14 березня 2018 11:55
Тендерна пропозиція.pdf
14 березня 2018 11:55
Специфікація.pdf
14 березня 2018 11:55
Реєстр.pdf
14 березня 2018 11:55
Проект договору.pdf
14 березня 2018 11:55
документи підписантів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 11 134 509,88
UAH з ПДВ
27 березня 2018 15:31

Документи

27 березня 2018 15:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
11 134 509,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 15:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 11:06
ДУ6 до Дог 26_2018-22.pdf зміни до договору
15 березня 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 19:21
ДУ5 до Дог 26_2018-22.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 19:21
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 17:53
ДУ4 до Дог 26_2018-22.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 17:45
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 15:25
ДУ3 до Дог 26_2018-22.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 11:12
ДУ3 до Дог 26_2018-22.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 10:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:20
ДУ2 до Дог 26_2018-22.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:20
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2018 11:26
ДУ1 до Дог 26_2018-22.pdf зміни до договору
26 квітня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
12 квітня 2018 18:07
Договір 26_2018-22.pdf укладений
12 квітня 2018 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору змінюється, а саме зменшується на 268 670,07 грн. (Двісті шістдесят вісім тисяч шістсот сімдесят грн 07 коп.). Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 10 865 839,81 грн. (Десять мільйонів вісімсот шістдесят п'ять тисяч вісімсот тридцять дев'ять грн 81 коп.), у т.ч. ПДВ - 710 849,33 грн. (Сімсот десять тисяч вісімсот сорок дев'ять грн 33 коп.)
Номер договору про закупівлю: 26/2018-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/2018-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 Договору №26/2018-22 від 12.04.2018 (далі – Договір) уклали цю Додаткову угоду про таке: 1.1. Подовжити строк дії Договору на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. 1.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.»
Номер договору про закупівлю: 26/2018-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/2018-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 Договору («Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.»), сторони дійшли взаємної згоди про наступне: - Сума цієї додаткової угоди складає: 2 173 155,84 грн. (Два мільйони сто сімдесят три тисячі сто п'ятдесят п'ять грн 84 коп.), у т.ч. ПДВ - 142 169,07 грн. (Сто сорок дві тисячі сто шістдесят дев'ять грн 07 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 26/2018-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/2018-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 Договору («Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.»), сторони дійшли взаємної згоди про наступне: - Сума цієї додаткової угоди складає: 2 173 155,84 грн. (Два мільйони сто сімдесят три тисячі сто п'ятдесят п'ять грн 84 коп.), у т.ч. ПДВ - 142 169,07 грн. (Сто сорок дві тисячі сто шістдесят дев'ять грн 07 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 26/2018-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/2018-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору змінюється, а саме зменшується на 162 866,62 грн. (Сто шістдесят дві тисячі вісімсот шістдесят шість грн 62 коп.). Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 2 010 289,22 грн. (Два мільйони десять тисяч двісті вісімдесят дев'ять грн 22 коп.), у т.ч. ПДВ - 131 514,25 грн. (Сто тридцять одна тисяча п'ятсот чотирнадцять грн 25 коп.)
Номер договору про закупівлю: 26/2018-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/2018-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Текст пунктів 1.2., 1.3. та 1.5. додаткової угоди № 4 від 20.02.2019 р. до договору № 26/2018-22 від 12.04.2018 р. викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 26/2018-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/2018-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума додаткової угоди № 3 від 04.02.2019 р. до договору № 26/2018-22 від 12.04.2018 р. змінюється, а саме зменшується на 68 368,44 грн. (Шістдесят вісім тисяч триста шістдесят вісім грн 44 коп.). Сума цієї додаткової угоди складає: 1 941 920,78 грн. (Один мільйон дев'ятсот сорок одна тисяча дев'ятсот двадцять грн 78 коп.), у т.ч. ПДВ - 127 041,55 грн. (Сто двадцять сім тисяч сорок одна грн 55 коп.)
Номер договору про закупівлю: 26/2018-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/2018-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 807 760,59
UAH (в тому числі ПДВ 837 890,88 UAH)