Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природній газ
Очікувана вартість
488 130,00 UAH
UA-2018-02-13-001045-c 42d15c99e9b14ad2b1ea36b9b851675f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвак Галина Анатоліївна

+380433337394 rada@ivaniv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іванівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04328565
Місцезнаходження: 22432, Україна , Вінницька обл., Калинівський район село Іванів, вул. Свинаря, 17
Контактна особа: Літвак Галина Анатоліївна
+380433337394
rada@ivaniv.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2018 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2018 15:47
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2018 15:47
Початок аукціону: 02 березня 2018 13:30
Очікувана вартість: 488 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 813,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 10,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44023 м.куб
природній газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22432, Україна, Вінницька область, село Іванів, с. Іванів вул.Свинаря 17 Калинівського району Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 15:43
пр__дог_(1).docx
13 лютого 2018 15:43
ТД_зразок.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-13-001045-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЧЕК КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:40290250
Дата подання: 07 березня 2018 10:32
щодо повернення пропозиції на кваліфікацію
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, в своїй тендерній пропозиції надає документи які Замовник вимагає від нього в свої тендерній документації. В роз’ясненні про відхилення, Замовник зазначає, що відхиляє нашу пропозицію в зв'язку з тим, що у складі тендерної пропозиції було подано три копії договорів, але тільки один договір був виконаний, а решта два були заключні на початку 2018 року, які ще не виконані.
Дане обґрунтування відхилення нашої пропозиції є безпідставним, адже замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вимагалася лише довідка, а саме:
«Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про обсяги»- сторінка 5, пункт 5.1.1 тендерної документації.
Як видно із вищенаведеного, замовником не встановлено ніяких критеріїв чи вимог відносно дат укладення договорів, що зазначаються в довідці та стану їх виконання. Крім того, замовником взагалі не вимагалося надання копій таких договорів, що унеможливлює проведення оцінки пропозиції ТОВ «ЧІЧЕК КОНСТРАКШН» на підставі даного критерію.
На підставі викладеного вище вважаємо відхилення нашої пропозиції необґрунтованим та неправомірним. а також, що пропозиція ТОВ «ЧІЧЕК КОНСТРАКШН» повністю відповідає умовам тендерної документації в звязку з чим вимагаємо Вас повернути нашу пропозицію на кваліфікацію, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутися із скаргою до антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2018 15:58
В п. 5.1. Тендерної документації від учасника вимагалось надання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж 2 договорів поставки газу. Із поданої інформації учасником виконаних договорів в повному обсязі є тільки один договір із ТОВ «Микулинецький бровар», а решта договорів, які заключні 23.02.2018 р. з Каховським міжрайонним управлінням водного господарства та 31.01.2018 р. з ДП «ДПІ Кривбаспроект», не є підставою вважати їх виконаними, так як дія даних договорів закінчується 31.12.2018 року та повне виконання їх буде відоме тільки по закінченню договору.
Принцип належного виконання зобов'язання сторонами закріплений у ст. 526 ЦК, згідно з якою зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК, інших актів цивільного законодавства. При цьому, виходячи із положень ст. 6 ЦК, виконання договірного зобов'язання, у першу чергу, повинно відповідати умовам договору. Виконання зобов'язання вважається належним, якщо воно виконано належними суб 'єктами, належним предметом і способом, у належному місці та в належний строк. Формулювання, стосовно дії договорів до повного виконання зобов’язань, призводить до того, що її закінчення може ніколи не настати. Проте договір не може породжувати невизначеність стосовно строку його дії, оскільки передбачений момент виконання зобов’язання – конкретний термін, який є закінченням строку дії договору.
Тому, у договорах з Каховським міжрайонним управлінням водного господарства та ДП «ДПІ Кривбаспроект» зазначено виконання зобов’язань буде здійснюватись до 31.12.2018 року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2018 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЧЕК КОНСТРАКШН" 347 781,70
UAH з ПДВ
298 916,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" 346 461,01
UAH з ПДВ
346 461,01
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго Прайм" 356 586,30
UAH з ПДВ
356 586,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" 358 787,45
UAH з ПДВ
358 787,45
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЖАРИ 396 207,00
UAH з ПДВ
396 207,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2018 14:44
Електронний підпис
01 березня 2018 14:41
стаття 17 _6.pdf
01 березня 2018 14:41
стаття 17 _5.pdf
01 березня 2018 14:41
стаття 17 _4.pdf
01 березня 2018 14:41
стаття 17 _3.pdf
01 березня 2018 14:41
стаття 17 _2.pdf
01 березня 2018 14:41
стаття 17 _1.pdf
01 березня 2018 14:41
пропозиція.pdf
01 березня 2018 14:41
Лист про печатку.pdf
01 березня 2018 14:41
8-13 Відповідність ст.17.pdf
01 березня 2018 14:41
7 договір кривбаспроект.pdf
01 березня 2018 14:41
7 договір каховка.pdf
01 березня 2018 14:41
4 Ліцезія з сайту.pdf
01 березня 2018 14:41
4 ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.pdf
01 березня 2018 14:41
3 директор протокол.pdf
01 березня 2018 14:41
3 директор наказ.pdf
01 березня 2018 14:41
21 довкілля.pdf
01 березня 2018 14:41
2 технічні вимоги.pdf
01 березня 2018 14:41
19 проект договору.pdf
01 березня 2018 14:41
18 Статут копія.pdf
01 березня 2018 14:41
17 Санкції.pdf
01 березня 2018 14:41
16 витяг ПДВ.pdf
01 березня 2018 14:41
15 Витяг з ЄДР.pdf
01 березня 2018 14:41
14 умови постачання.pdf
01 березня 2018 14:41
1 Стаття 17.pdf

Публічні документи

14 березня 2018 18:10
Електронний підпис
14 березня 2018 18:08
Довідка МВС.pdf
07 березня 2018 17:56
Електронний підпис
07 березня 2018 17:56
Документи переможця.pdf
01 березня 2018 12:22
Електронний підпис
01 березня 2018 12:20
Пропозиція тов кастум ч2.rar
01 березня 2018 12:20
Пропозиція тов кастум ч1.rar

Публічні документи

01 березня 2018 12:27
Кваліф.частина 1.rar
01 березня 2018 12:27
Кваліф.частина 2.rar
01 березня 2018 12:27
копія статуту.pdf

Публічні документи

27 лютого 2018 14:42
Електронний підпис
27 лютого 2018 14:40
статут.pdf
27 лютого 2018 14:40
Скан паспорта.pdf
27 лютого 2018 14:40
Договір з УТГ.pdf
27 лютого 2018 14:40
Лист СБУ.pdf
27 лютого 2018 14:40
Лист -відгук.pdf
27 лютого 2018 14:40
Інші документи.pdf
27 лютого 2018 14:40
Акти Поділля.pdf
27 лютого 2018 14:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 лютого 2018 14:40
Акти СБУ.pdf
27 лютого 2018 14:40
S22C-618021218250.pdf

Публічні документи

01 березня 2018 14:48
Електронний підпис
01 березня 2018 14:30
Електронний підпис
01 березня 2018 14:27
Договорів.pdf
01 березня 2018 14:27
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЧЕК КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго Прайм"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЖАРИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЧЕК КОНСТРАКШН"
#40290250
Відхилено 298 916,17
UAH з ПДВ
06 березня 2018 18:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"
#41087491
Переможець 346 461,01
UAH з ПДВ
07 березня 2018 17:47

Документи

06 березня 2018 18:01
Електронний підпис
06 березня 2018 17:59
Протокол
02 березня 2018 15:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 березня 2018 17:47
Електронний підпис
07 березня 2018 17:47
Протокол
06 березня 2018 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2018 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"
#41087491
346 461,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2018 17:47
Електронний підпис
07 березня 2018 17:47
Протокол
06 березня 2018 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 11:32
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 11:27
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 16:12
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 16:11
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 11:05
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
27 вересня 2018 10:52
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 16:34
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
24 вересня 2018 16:32
Електронний підпис укладений
06 вересня 2018 14:42
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
06 вересня 2018 14:36
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 12:37
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
19 червня 2018 12:36
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 11:12
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 травня 2018 11:11
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 17:15
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
18 квітня 2018 16:30
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 16:28
Додаткова угода №1 зміни до договору
20 березня 2018 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. - 8650,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: ПГ-0001
Договір:
Номер додаткової угоди: ПГ-0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. - 9515,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: ПГ-0001
Договір:
Номер додаткової угоди: ПГ-0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 10321,87 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: ПГ-0001
Договір:
Номер додаткової угоди: ПГ-0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 11013,43 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: ПГ-0001
Договір:
Номер додаткової угоди: ПГ-0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 12114,77 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: ПГ-0001
Договір:
Номер додаткової угоди: ПГ-0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 13326,24 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: ПГ-0001
Договір:
Номер додаткової угоди: ПГ-0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 14000,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: ПГ-0001
Договір:
Номер додаткової угоди: ПГ-0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 14900,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: ПГ-0001
Договір:
Номер додаткової угоди: ПГ-0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 346 461,01
UAH