Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
природній газ
Очікувана вартість
488 130,00 UAH
UA-2018-02-13-001045-c ● 42d15c99e9b14ad2b1ea36b9b851675f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іванівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04328565 |
Місцезнаходження: | 22432, Україна , Вінницька обл., Калинівський район село Іванів, вул. Свинаря, 17 |
Контактна особа: |
Літвак Галина Анатоліївна +380433337394 rada@ivaniv.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2018 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2018 15:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2018 15:47 |
Початок аукціону: | 02 березня 2018 13:30 |
Очікувана вартість: | 488 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 813,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 10,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44023 м.куб
природній газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22432, Україна, Вінницька область, село Іванів, с. Іванів вул.Свинаря 17 Калинівського району Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2018 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2018 15:43 |
пр__дог_(1).docx | |
13 лютого 2018 15:43 |
ТД_зразок.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-13-001045-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЧЕК КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:40290250
Дата подання: 07 березня 2018 10:32
щодо повернення пропозиції на кваліфікацію
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, в своїй тендерній пропозиції надає документи які Замовник вимагає від нього в свої тендерній документації. В роз’ясненні про відхилення, Замовник зазначає, що відхиляє нашу пропозицію в зв'язку з тим, що у складі тендерної пропозиції було подано три копії договорів, але тільки один договір був виконаний, а решта два були заключні на початку 2018 року, які ще не виконані.
Дане обґрунтування відхилення нашої пропозиції є безпідставним, адже замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вимагалася лише довідка, а саме:
«Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про обсяги»- сторінка 5, пункт 5.1.1 тендерної документації.
Як видно із вищенаведеного, замовником не встановлено ніяких критеріїв чи вимог відносно дат укладення договорів, що зазначаються в довідці та стану їх виконання. Крім того, замовником взагалі не вимагалося надання копій таких договорів, що унеможливлює проведення оцінки пропозиції ТОВ «ЧІЧЕК КОНСТРАКШН» на підставі даного критерію.
На підставі викладеного вище вважаємо відхилення нашої пропозиції необґрунтованим та неправомірним. а також, що пропозиція ТОВ «ЧІЧЕК КОНСТРАКШН» повністю відповідає умовам тендерної документації в звязку з чим вимагаємо Вас повернути нашу пропозицію на кваліфікацію, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутися із скаргою до антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Дане обґрунтування відхилення нашої пропозиції є безпідставним, адже замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вимагалася лише довідка, а саме:
«Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про обсяги»- сторінка 5, пункт 5.1.1 тендерної документації.
Як видно із вищенаведеного, замовником не встановлено ніяких критеріїв чи вимог відносно дат укладення договорів, що зазначаються в довідці та стану їх виконання. Крім того, замовником взагалі не вимагалося надання копій таких договорів, що унеможливлює проведення оцінки пропозиції ТОВ «ЧІЧЕК КОНСТРАКШН» на підставі даного критерію.
На підставі викладеного вище вважаємо відхилення нашої пропозиції необґрунтованим та неправомірним. а також, що пропозиція ТОВ «ЧІЧЕК КОНСТРАКШН» повністю відповідає умовам тендерної документації в звязку з чим вимагаємо Вас повернути нашу пропозицію на кваліфікацію, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутися із скаргою до антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2018 15:58
В п. 5.1. Тендерної документації від учасника вимагалось надання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж 2 договорів поставки газу. Із поданої інформації учасником виконаних договорів в повному обсязі є тільки один договір із ТОВ «Микулинецький бровар», а решта договорів, які заключні 23.02.2018 р. з Каховським міжрайонним управлінням водного господарства та 31.01.2018 р. з ДП «ДПІ Кривбаспроект», не є підставою вважати їх виконаними, так як дія даних договорів закінчується 31.12.2018 року та повне виконання їх буде відоме тільки по закінченню договору.
Принцип належного виконання зобов'язання сторонами закріплений у ст. 526 ЦК, згідно з якою зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК, інших актів цивільного законодавства. При цьому, виходячи із положень ст. 6 ЦК, виконання договірного зобов'язання, у першу чергу, повинно відповідати умовам договору. Виконання зобов'язання вважається належним, якщо воно виконано належними суб 'єктами, належним предметом і способом, у належному місці та в належний строк. Формулювання, стосовно дії договорів до повного виконання зобов’язань, призводить до того, що її закінчення може ніколи не настати. Проте договір не може породжувати невизначеність стосовно строку його дії, оскільки передбачений момент виконання зобов’язання – конкретний термін, який є закінченням строку дії договору.
Тому, у договорах з Каховським міжрайонним управлінням водного господарства та ДП «ДПІ Кривбаспроект» зазначено виконання зобов’язань буде здійснюватись до 31.12.2018 року.
Принцип належного виконання зобов'язання сторонами закріплений у ст. 526 ЦК, згідно з якою зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК, інших актів цивільного законодавства. При цьому, виходячи із положень ст. 6 ЦК, виконання договірного зобов'язання, у першу чергу, повинно відповідати умовам договору. Виконання зобов'язання вважається належним, якщо воно виконано належними суб 'єктами, належним предметом і способом, у належному місці та в належний строк. Формулювання, стосовно дії договорів до повного виконання зобов’язань, призводить до того, що її закінчення може ніколи не настати. Проте договір не може породжувати невизначеність стосовно строку його дії, оскільки передбачений момент виконання зобов’язання – конкретний термін, який є закінченням строку дії договору.
Тому, у договорах з Каховським міжрайонним управлінням водного господарства та ДП «ДПІ Кривбаспроект» зазначено виконання зобов’язань буде здійснюватись до 31.12.2018 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2018 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЧЕК КОНСТРАКШН" |
347 781,70
UAH з ПДВ
|
298 916,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
346 461,01
UAH з ПДВ
|
346 461,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго Прайм" |
356 586,30
UAH з ПДВ
|
356 586,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" |
358 787,45
UAH з ПДВ
|
358 787,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЖАРИ |
396 207,00
UAH з ПДВ
|
396 207,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЧЕК КОНСТРАКШН" #40290250 |
Відхилено |
298 916,17
UAH з ПДВ
|
06 березня 2018 18:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Переможець |
346 461,01
UAH з ПДВ
|
07 березня 2018 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2018 11:32
|
Додаткова угода №8.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2018 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2018 16:12
|
Додаткова угода №7.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2018 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2018 11:05
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2018 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2018 16:34
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2018 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2018 14:42
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2018 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2018 12:37
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
19 червня 2018 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2018 11:12
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
25 травня 2018 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2018 17:15
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2018 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2018 16:28
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
20 березня 2018 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. - 8650,00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | ПГ-0001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПГ-0001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. - 9515,00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | ПГ-0001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПГ-0001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 10321,87 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | ПГ-0001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПГ-0001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 11013,43 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | ПГ-0001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПГ-0001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 12114,77 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | ПГ-0001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПГ-0001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 13326,24 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | ПГ-0001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПГ-0001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 14000,00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | ПГ-0001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПГ-0001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків, а саме: за 1000 куб. м. – 14900,00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | ПГ-0001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПГ-0001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |