Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (свинина)
Очікувана вартість
401 020,00 UAH
UA-2018-02-13-000368-b aca8ea554fcd4e298d64ef034eb2f65e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерещенко Наталя Олександрівна

380664809753 kpni@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 03190320
Місцезнаходження: 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, Чернишевського,36
Контактна особа: Мерещенко Наталя Олександрівна
380664809753
kpni@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2018 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 01 березня 2018 12:36
Очікувана вартість: 401 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 005,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

М'ясо (свинина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3700 кілограми
М'ясо (свинина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Чернишевського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2018 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 09:43
ТД свинина.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне запитання
Дата подання: 13 лютого 2018 13:36
Дата відповіді: 13 лютого 2018 15:23
Скажіть будь-ласка, технічний паспорт на складське приміщення потрібен, якщо приміщення в оренді, чи він необхідний лише коли учасник - є власником цього приміщення???
Відповідь: Для підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень учасник надає технічний паспорт на це приміщення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-13-000368-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бринза Ірина Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2261405249
Дата подання: 10 березня 2018 19:04
вимога до замовника
вимога до замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2018 16:47
Тендерний комітет Кіровоградського психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням на Вашу «Скаргу на неправомірні дії замовника», повідомляє, що розгляд пропозицій учасників проводився відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», прозоро через електронний майданчик. Всі подані пропозиції учасників знаходяться у вільному доступі.
В складі пропозиції учасника ТОВ «Валекс Ко» надані всі документи передбачені тендерною документацією Замовника. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено до початку розгляду пропозиції учасника перевірки за місцем розташування Учасника наявної матеріально-технічної бази учасника, наявності працівників, які мають необхідний досвід для виконання умов договору. Розгляд пропозицій проводився відповідно до вимог даного Закону.
Відповідно до пункту 3 статі 30 «Відхилення тендерних пропозицій» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Поряд з цим повідомляємо Вам, що відповідно до Статті 18. «Порядок оскарження процедур закупівлі», скарга подається до органу оскарження.
На підставі вищевикладеного Замовник жодним чином не обмежує учасника торгів фізичну особу-підприємця Бринзу Ірину Анатоліївну, в разі незгоди з прийнятим рішенням Замовника оскаржити прийняте рішення в Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет Кіровоградського психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням на Вашу «Скаргу на неправомірні дії замовника», повідомляє, що розгляд пропозицій учасників проводився відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», прозоро через електронний майданчик. Всі подані пропозиції учасників знаходяться у вільному доступі.
В складі пропозиції учасника ТОВ «Валекс Ко» надані всі документи передбачені тендерною документацією Замовника. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено до початку розгляду пропозиції учасника перевірки за місцем розташування Учасника наявної матеріально-технічної бази учасника, наявності працівників, які мають необхідний досвід для виконання умов договору. Розгляд пропозицій проводився відповідно до вимог даного Закону.
Відповідно до пункту 3 статі 30 «Відхилення тендерних пропозицій» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Поряд з цим повідомляємо Вам, що відповідно до Статті 18. «Порядок оскарження процедур закупівлі», скарга подається до органу оскарження.
На підставі вищевикладеного Замовник жодним чином не обмежує учасника торгів фізичну особу-підприємця Бринзу Ірину Анатоліївну, в разі незгоди з прийнятим рішенням Замовника оскаржити прийняте рішення в Антимонопольному Комітеті України.

Документи подані скаржником

10 березня 2018 19:04
вимога до замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-13-000368-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Бринза Ірина Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2261405249
Дата подання: 06 березня 2018 12:18
Скарга про порушення законодавства в сфері державних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері державних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутнійсть потреби
Дата: 08 березня 2018 07:33
Рішення від 12.03.2018 № 2133.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 13:02
Номер скарги: UA-2018-02-13-000368-b.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Бринза Ірина Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2261405249
Дата подання: 14 березня 2018 21:15
скарга на порушення законодавства в сфері публічних закупівель
скарга на порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 16.03.2018 № 2379.pdf
Дата публікації: 19 березня 2018 12:25

Документи подані скаржником

06 березня 2018 12:18
Скарга
06 березня 2018 12:18
платіжне доручення
06 березня 2018 12:18
додаткова угода

Документи Органу Оскарження

13 березня 2018 13:02
Рішення від 12.03.2018 № 2133.pdf

Документи подані скаржником

14 березня 2018 21:15
Скарга
14 березня 2018 21:15
платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

19 березня 2018 12:25
Рішення від 16.03.2018 № 2379.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2018 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бринза Ірина Анатоліївна 362 600,00
UAH з ПДВ
362 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 396 492,00
UAH з ПДВ
396 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2018 15:19
Електронний підпис
28 лютого 2018 15:18
технічні вимоги.pdf
28 лютого 2018 15:18
Кваліфікаційні2.pdf
28 лютого 2018 15:18
Кваліфікаційні1.pdf
28 лютого 2018 15:18
реєстр.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 10:52
Документи переможця
28 лютого 2018 17:38
2 Тр книжки.compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бринза Ірина Анатоліївна

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бринза Ірина Анатоліївна
#2261405249
Відхилено 362 600,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 15:38
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 396 492,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 15:41

Документи

05 березня 2018 15:20
Електронний підпис
02 березня 2018 14:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2018 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
396 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 14:53
ДУ № 1 (свинина).pdf зміни до договору
15 листопада 2018 14:52
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 10:54
Договір (свинина).pdf укладений
20 березня 2018 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 396 492,00
UAH