Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень НВО №1 по вул. Старокостянтинівське шосе, 3Б в м. Хмельницькому (коригування)
Очікувана вартість
25 344 000,00 UAH
UA-2018-02-13-000311-a c1263dc50b2f4b959c739af079c37825
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2018 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2018 12:36
Очікувана вартість: 25 344 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 344,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщень НВО №1 по вул. Старокостянтинівське шосе, 3Б в м. Хмельницькому (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Старокостянтинівське шосе, 3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови розрахунків: 15%
Понад 90 календарних днів відстрочення платежу: 15%
Понад 75 к.д. до 90 к.д. включно: 12%
Понад 50 к.д. до 75 к.д. включно: 9%
Понад 25 к.д. до 50 к.д включно: 6%
Понад 10 к.д. до 25 к.д включно: 3%
До 10 к.д включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 15%
Понад 25 кваліфікованих працівників: 15%
Понад 20 кваліфікованих працівників до 25 включно: 11%
Понад 18 кваліфікованих працівників до 20 включно: 7%
Понад 14 кваліфікованих працівників до 18 включно: 4%
Понад 10 кваліфікованих працівників до 14 включно: 2%
До 10 включно: 0%
13 лютого 2018 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 16:53
ТД НВО 1 ред_оригінал.doc
13 лютого 2018 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 16:53
ТД НВО 1 ред_оригінал.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2018 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "Моноліт-Буд" 25 283 645,00
UAH з ПДВ
23 095 870,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 16 167 109 Документи
ПП "Рослана" 23 526 052,40
UAH з ПДВ
22 402 993,88
UAH з ПДВ
1.3857142857 16 167 108.99 Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА" 25 288 428,62
UAH з ПДВ
25 288 428,62
UAH з ПДВ
1.4285714286 17 701 900.03 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд" 24 799 435,20
UAH з ПДВ
24 799 435,20
UAH з ПДВ
1.4285714286 17 359 604.64 Документи
ПП Будалгоритм 25 318 162,73
UAH з ПДВ
23 000 000,00
UAH з ПДВ
1.1142857143 20 641 025.64 Документи

Публічні документи

15 березня 2018 12:21
довідка
15 березня 2018 12:21
судимість
06 березня 2018 15:01
Тендерна пропозиція
06 березня 2018 12:55
Кошторис
01 березня 2018 14:22
Електронний підпис
01 березня 2018 14:02
351-457 матеріали.pdf
01 березня 2018 14:02
162-350 локальні.pdf
01 березня 2018 14:02
159-161 Кошторис.pdf
01 березня 2018 14:02
157-158 Договірна.pdf
01 березня 2018 14:02
153-156 листи.pdf
01 березня 2018 14:02
Банк_вська гарант_я.PDF
01 березня 2018 14:02
150 банк.pdf
01 березня 2018 14:02
146-149 ліцен.pdf
01 березня 2018 14:02
145 лист.pdf
01 березня 2018 14:02
131-144 статут.pdf
01 березня 2018 14:02
130-гарант.pdf
01 березня 2018 14:02
93-129 Статистика.pdf
01 березня 2018 14:02
84-92 досвід.pdf
01 березня 2018 14:02
75-83 персонал.pdf
01 березня 2018 14:02
17-24 договір.pdf
01 березня 2018 14:02
40-74 техніка.pdf
01 березня 2018 14:02
25-40 субпідряд.pdf
01 березня 2018 14:02
2-16 відомості.pdf
01 березня 2018 14:02
1-пропозиція.pdf
01 березня 2018 14:02
Зміст.pdf

Публічні документи

03 березня 2018 16:06
Електронний підпис
03 березня 2018 16:04
договірна ціна
03 березня 2018 16:04
Зведений кошторис
03 березня 2018 13:35
кошторис після редукціону
01 березня 2018 16:41
Електронний підпис
01 березня 2018 16:36
Листи подяки.pdf
01 березня 2018 16:36
Кошторис.rar
01 березня 2018 16:36
зведений кошторис.PDF
01 березня 2018 16:36
договірна ціна.PDF
01 березня 2018 16:36
Договір Цибулівка.pdf
01 березня 2018 16:36
Договір Корпус_6.pdf
01 березня 2018 16:36
Договір Садік 31.PDF
01 березня 2018 16:36
Договір корпус 17.PDF
01 березня 2018 16:36
Договір корпус 14.PDF
01 березня 2018 16:36
Договір корпус 1.PDF
01 березня 2018 16:36
аналогічні договора.PDF
01 березня 2018 16:36
довідка ІТР.PDF
01 березня 2018 16:36
лист згода санкції.PDF
01 березня 2018 16:36
проект договору.PDF
01 березня 2018 16:36
тендерна пропозиція.PDF
01 березня 2018 13:51
відкриття рахунка pdf.pdf
01 березня 2018 13:51
Документ_ЄДР_1003685150.zip
01 березня 2018 13:51
Оренда механізмів.PDF
01 березня 2018 13:51
обладнання.pdf
01 березня 2018 13:51
1-ДФ(1).PDF
01 березня 2018 13:51
гарантія.rar
01 березня 2018 13:51
паспорт та код.pdf
01 березня 2018 13:51
Рішення засновника.pdf
01 березня 2018 13:51
Установчий документ.pdf
01 березня 2018 13:51
ліцензія.PDF
01 березня 2018 13:51
дозвіл.PDF

Публічні документи

01 березня 2018 16:08
субпідрядник.zip
01 березня 2018 16:08
статутні документи діта.zip
01 березня 2018 16:08
ПВР.zip
01 березня 2018 16:08
ЛК3.zip
01 березня 2018 16:08
ЛК2.zip
01 березня 2018 16:08
ЛК1.zip
01 березня 2018 16:08
документи діта.zip
01 березня 2018 16:08
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

01 березня 2018 16:58
кошториси.rar
01 березня 2018 16:57
аналогічні договори.pdf
01 березня 2018 16:57
довідка заходи довкілля.pdf
01 березня 2018 16:57
Статут ТОВ ІТБ.PDF
01 березня 2018 16:57
документи на транспорт.PDF
01 березня 2018 16:57
реєстр документів.pdf
01 березня 2018 16:57
протокол і виписка.pdf
01 березня 2018 16:57
пропозиція.pdf
01 березня 2018 16:57
Проект договору.pdf
01 березня 2018 16:57
ліцензія субпідрядник.jpg
01 березня 2018 16:57
паспорт директора.pdf
01 березня 2018 16:57
ліцензія від 09.08.2017р..pdf
01 березня 2018 16:57
Квитанція звіт з праці.jpg
01 березня 2018 16:57
лист субпідрядник.jpg
01 березня 2018 16:57
довідка обладнання.pdf
01 березня 2018 16:57
гарантійний лист ст.17.pdf
01 березня 2018 16:57
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

28 лютого 2018 19:35
кошторис.rar
28 лютого 2018 19:35
документи.rar
28 лютого 2018 19:35
2.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Моноліт-Буд"

ПП "Рослана"

ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд"

ПП Будалгоритм

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Рослана"
#31950566
Відхилено 22 402 993,88
UAH з ПДВ
05 березня 2018 17:42
ПП "Моноліт-Буд"
#32402378
Переможець 23 095 870,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 17:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

05 березня 2018 17:42
Електронний підпис
05 березня 2018 17:40
Протокол відхилення
02 березня 2018 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Моноліт-Буд" #32402378

№ рішення у справі

72/61-р/к

Дата рішення у справі

01.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

14 березня 2018 17:34
Електронний підпис
05 березня 2018 17:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2018 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Моноліт-Буд"
#32402378
23 095 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2018 17:34
Електронний підпис
05 березня 2018 17:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 09:46
ДУ_18 від 26.01.21.PDF зміни до договору
28 січня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:58
ДУ_17 Д02-1-18.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:06
ДУ _15 ВІД 21.10.20.PDF зміни до договору
21 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 10:18
ДУ _ 14 02-1-18 Моноліт-Буд.pdf зміни до договору
27 липня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 12:29
ДУ_12 ВІД 15.05.20.PDF зміни до договору
15 травня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 14:53
ДУ _11 від 06.02.20.PDF зміни до договору
06 лютого 2020 14:45
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 11:15
ДУ 10 02-1-18 НВО1.pdf зміни до договору
30 січня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:45
ДУ9 02-1-18 НВО1.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:31
ДУ №8 до № 02-1-18 Моноліт-буд зміни до договору
25 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 15:23
ДУ 7 НВО 1.PDF зміни до договору
08 серпня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 16:49
ДУ реквізити 2019.pdf зміни до договору
19 березня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 15:05
ДУ березень 2019.pdf зміни до договору
11 березня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 11:14
нво1.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 10:16
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 11:04
ДУ НВО 1 грудень 2018.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 10:59
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 12:57
Д_У 2 від 07.11.2018 зміни до договору
07 листопада 2018 12:36
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 17:59
Д_У 1 від 03.05.2018.PDF зміни до договору
03 травня 2018 17:57
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 15:19
Договір укладений
27 березня 2018 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять першої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 11.04.2018 № 3, п. 11.2. та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році становить 2 952 807 грн. 60 коп. збільшити на 978 498 грн. 00 коп. та попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році, що становить 885 840 грн. 00 коп. збільшити на 293 550 грн. 00 коп. 2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції.: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 3 931 305 (чотири мільйони дев'ятсот одинадцять тисяч триста сімдесят одну) грн. 60 коп. в тому числі ПДВ.”. 3. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році в розмірі 1 179 390 (один мільйон сто сімдесят дев'ять тисяч триста дев'яносто) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ.”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 10.10.2018 № 1, п. 11.2. та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році, що становить 3 931 305 грн. 60 коп., збільшити на 1 978 540,80 грн., попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році, що становить 1 179 390,00 грн. збільшити на 593 560,00 грн. 2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції.: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 5 909 846 (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’ять тисяч вісімсот сорок шість) грн. 40 коп., в тому числі ПДВ”. 3. В пункті 4.1. Договору слова та цифри “1 179 390 (один мільйон сто сімдесят дев’ять тисяч триста дев’яносто) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ” замінити на “1 772 950 (один мільйон сімсот сімдесят дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ”. 4. Пункт 4.2. доповнити підпунктом 4.2.1. у наступній редакції: «Попередню оплату (аванс), отриману у 2018 році, Підрядник підтверджує актом приймання виконаних будівельних робіт (ПФ №КБ-2в), або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням до 20.12.2018». 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять сьомої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 14.12.2018 № 1, п. 11.2. та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році, що становить 5 909 846 грн. 40 коп., збільшити на 490 488 грн. 80 коп. та попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році, що становить 1 772 950 грн. 00 коп. збільшити на 147 140 грн. 00 коп. 2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції.: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 6 400 335 ( шість мільйонів чотириста тисяч триста тридцять п’ять) грн. 20 коп. в тому числі ПДВ”. 3. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році в розмірі 1 920 090 (один мільйон дев’ятсот двадцять тисяч дев’яносто) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ.”. 4. Підпункт 4.2.1. Виключити. 5. Розділ 14 після букв та цифр «МФО 351005» доповнити словами та цифрами “ P/р 37123117001552 в ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 815013”. 6. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 7. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 8. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 9. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.п. 3.3., 11.5., 11.8., 11.9. Договору та за взаємною згодою Сторони вирішили загальну суму договору, що становить 23 095 870 грн. 00 коп. збільшити на 1 001 732 грн. 20 коп. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна вартість цього Договору становить 24 097 602 (двадцять чотири мільйони дев’яносто сім тисяч шістсот дві) грн. 20 коп. в тому числі ПДВ згідно договірної ціни”. 3. Пункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 5 899 306 (п’ять мільйонів вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч триста шість) грн. 80 копійок, в тому числі ПДВ”. 4. Підпункт 3.1.1. Договору доповнити абзацом: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 3 929 260 (три мільйони дев’ятсот двадцять дев’ять двісті шістдесят ) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ”. 5. Пункт 4.1. Договору викласти в нові редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. У 2019 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 1 178 778 (один мільйон сто сімдесят вісім тисяч сімсот сімдесят вісім ) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ.”. 6. В пункті 10.1. Договору цифри “31.12.2019” замінити на “31.12.2020”. 7. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 8. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 9. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 10. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.п. 11.5., 11.8., 11.9. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили додаткову угоду №4 від 19.02.2019 Договору визнати такою, що втратила чинність. 2. Відповідно до п. 7 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 3.3., 11.5., 11.8., 11.9. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили загальну суму договору, що становить 23 095 870 грн. 00 коп. збільшити на 732 466 грн. 80 коп. 3. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна вартість цього Договору становить 23 828 336 (двадцять три мільйони вісімсот двадцять вісім тисяч триста тридцять шість) грн. 80 коп. в тому числі ПДВ, згідно договірної ціни”. 4. Пункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 5 899 306 (п’ять мільйонів вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч триста шість) грн. 80 копійок, в тому числі ПДВ”. 5. Підпункт 3.1.1. Договору доповнити абзацом: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 3 929 260 (три мільйони дев’ятсот двадцять дев’ять двісті шістдесят ) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ”. 6. Пункт 4.1. Договору викласти в нові редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. У 2019 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 1 178 778 (один мільйон сто сімдесят вісім тисяч сімсот сімдесят вісім ) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ.”. 7. В пункті 10.1. Договору цифри “31.12.2019” замінити на “31.12.2020”. 8. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 9. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 10. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 11. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно, п.п. 11.1.,11.2. Договору, та за взаємною згодою, Сторони вирішили, у розділі 14 Договору слова та цифри “ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 815013” змінити на слова та цифри “ДКСУ м. Київ, МФО 820172”. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.За взаємною згодою та керуючись пп. 11.1., 11.2. Договору, Сторони домовились: 1.1. Згідно з рішенням тридцять четвертої сесії Хмельницької міської ради від 09.10.2019 № 2 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік», вартість виконання робіт у 2019 році, що становить 5 111 095 грн. 40 коп., збільшити на 489 891 грн. 60 коп. 1.2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 5 600 987 (п’ять мільйонів шістсот тисяч дев’ятсот вісімдесят сім) грн. 40 коп., в т.ч. ПДВ”.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.За взаємною згодою та керуючись пп. 10.2., 11.1., 11.2, 11.5. Договору, Сторони домовились: 1.1. Згідно з рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 № 5 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік», вартість фінансування робіт у 2019 році, що становить 5 600 987 грн. 00 коп., зменшити на 8 954 грн. 47 коп. 1.1.1. Пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.2. такого змісту: «У 2019 році вартість робіт, що підлягає фінансуванню, становить 5 592 032 (п’ять мільйонів п’ятсот дев’яносто дві тисячі тридцять дві) грн. 53 коп.». 1.2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт становить 6 093 054 (шість мільйонів дев’яносто три тисячі п’ятдесят чотири) грн. 53 коп., в т. ч. ПДВ”. 1.3. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «Строк виконання робіт, при своєчасному фінансуванні в повному обсязі, становить до 30.06.2021». 1.4. В пункті 10.1. Договору цифри «31.12.2020» замінити на цифри «31.12.2021». 1.5. У розділі 14 слова і цифри «Р/р № 26008040163500, в АКІБ “УкрСиббанк”, м. Харків, МФО 351005; р/р 37123117001552 в ГУДКСУ у Хмельницькій області» замінити на слова та цифри «р/р UA233510050000026008040163500 в АТ «УКРСИББАНК», м. Київ МФО 351005, р/р UA508201720000037123117001552 в ДКСУ м. Київ МФО 820172». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пп. 11.1., 11.2.,11.5. Сторони домовились: 1.1. Загальну суму договору, що становить 23 828 336 грн. 80 коп. збільшити на 485 274 грн. 99 коп . 1.1.1. Пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції: «Загальна сума цього Договору становить 24 313 611 (двадцять чотири мільйони триста тринадцять тисяч шістсот одинадцять) грн. 79 коп.» 1.2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в новій редакції: «Вартість виконаних робіт 2018 – 2019 роках становить 11 992 361 (одинадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дві тисячі триста шістдесят одна) грн. 33 коп. з ПДВ». 1.3. Згідно з рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 № 6 «Про бюджет міста Хмельницького на 2020 рік», вирішили: Підпункт 3.1.2. Договору викласти в новій редакції: «Вартість робіт у 2020 році, що підлягає фінансуванню становить 5 891 862 (п’ять мільйонів вісімсот дев’яносто одна тисяча вісімсот шістдесят дві) грн. 60 коп., з ПДВ». 1.4. Абзац другий Пункт 4.1. Договору викласти в новій редакції: «У 2020 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 1 767 550 (один мільйон сімсот шістдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ» 1.5. В розділі 14 Договору слова та цифри р/р 35429165053419 ГУДКСУ у Хмельницькій області замінити на слова та цифри «р/р UA128201720344221005100053419 в ДКСУ, м.Київ, ЄДРПОУ 02498582», букви та цифри «МФО 351005, МФО 820172, МФО 815013» виключити. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пп. 11.1., 11.2. Сторони домовились: 1.1. В розділі 14 Договору букви та цифри «р/р UA508201720000037123117001552» замінити на букви і цифри «р/р UA 618201720355389107000001552». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пунктами 11.1., 11.2, 11.5. Договору, Сторони домовились: 1.1. Згідно з рішенням позачергової сорок першої сесії Хмельницької міської ради від 29.04.2020 № 2 “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2020 рік”, вартість фінансування робіт у 2020 році, що становить 5 891 862 грн. 60 коп., збільшити на 2 745 137 грн. 56 коп. 1.1.1. Пункт 3.1.2 Договору викласти в новій редакції: “Вартість робіт у 2020 році, що підлягає фінансуванню, становить 8 637 000 (вісім мільйонів шістсот тридцять сім тисяч) грн. 16 коп., з ПДВ”. 1.1.2. Абзац другий Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: “У 2020 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 2 591 090 (два мільйони п’ятсот дев’яносто одна тисяча дев'яносто) грн. 00 коп., з ПДВ”. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення позачергової сорок шостої сесії Хмельницької міської ради від 07.10.2020 № 1 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2020 рік» вартість фінансування робіт у 2020 році, що становить 9 619 286 грн. 56 коп., збільшити на 1 095 755 грн. 44 коп. 1. За взаємною згодою та керуючись пунктами. 11.1, 11.2 Договору Сторони домовились підпункт 3.1.2 Договору викласти в новій редакції: «Вартість робіт у 2020 році, що підлягає фінансуванню, становить 10 715 042 (десять мільйонів сімсот п’ятнадцять тисяч сорок дві) гривні 00 копійок, з ПДВ». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Ця угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пунктами: 5.3, 11.1, 11.2 Договору Сторони домовились: 1.1. В пункті 5.1. Договору цифри «30.06.2021» замінити на цифри «31.12.2021». 1.2. В пункті 10.1. Договору цифри «31.12.2021» замінити на цифри «31.01.2022». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Ця угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Підпункт 3.1.1 Договору викласти в новій редакції: «Вартість виконаних робіт у 2018-2020 роках становить 22 705 062 (двадцять два мільйони сімсот п’ять тисяч шістдесят дві) гривні 93 копійки з ПДВ». 1.2. Згідно з рішенням другої сесії Хмельницької міської ради від 23.12.2020 №14 «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2021 рік» підпункт 3.1.2. Договору викласти в новій редакції: «Вартість робіт у 2021 році, що підлягає фінансування, становить 1 608 548 (один мільйон шістсот вісім тисяч п’ятсот сорок вісім) гривень 86 копійок, з ПДВ. Джерелом фінансування є кошти Хмельницької міської територіальної громади». 1.3. В розділі 14 Договору літери та цифри «UA128201720344221005100053419» замінити на літери та цифри «UA168201720344231011100053419».
Номер договору про закупівлю: 02-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2018 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 24 313 611,79
UAH (в тому числі ПДВ 4 052 268,63 UAH)