Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2018-02-13-000306-b 9cd3f644fa1c4129bf821cefdc72a5fb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Відділ культури Печерської

380442809531
380442800200
kultura_pecherskarda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451566
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15
Контактна особа: Відділ культури Печерської
380442809531,380442800200
kultura_pecherskarda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2018 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2018 14:26
Очікувана вартість: 67 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Розробка проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації у бібліотеках Печерського району міста Києва (вимоги до предмета закупівлі викладені у Додатку №1 до документації закупівлі). Оплата після надання послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 послуга
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Плани БТІ
Дата подання: 14 лютого 2018 17:35
Дата відповіді: 15 лютого 2018 11:40
Доброго дня! Скажіть чи можливо подивитися плани БТІ по всіх об'єктах? Завчасно дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Плани БТІ будуть надані переможцю закупівлі.
В документації закупівлі зазначена площа кожного приміщення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-13-000306-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 14 лютого 2018 10:39
ПРОТИПРАВНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
ПРОТИПРАВНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2018 11:42
Відповідні зміни внесено до документації закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-02-13-000306-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 14 лютого 2018 10:56
незаконна вимога
незаконна вимога
Скасована
Дата: 15 лютого 2018 11:55
Причина: Дякуємо за усунення!
Номер вимоги: UA-2018-02-13-000306-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІС ГРАНДІС, Код ЄДРПОУ:38900045
Дата подання: 14 лютого 2018 17:33
Стосовно експерта будівельного з пожежної та техногенної безпеки, із зазначенням ПІП, стажу роботи
Даною вимогою встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні
інтереси учасників закупівлі, зокрема скаржника і тому, вимоги Замовника мають бути
приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України.
Не в якому нормативному документі не сказано, що для виконання проектних робіт повинен бути в штаті експерт. ГІП своїм сертифікатом та печаткою відповідає за проектні рішення. Якщо при розрахунку категорії складності об'єкти попадають в категорію СС2 або СС3 вони підлягають обов'язковій експертизі, де експерт винесе рішення щодо виконання нормативних документів з пожежної безпеки, що діють на території України. Просимо розглянути скаргу та винести законне рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2018 11:41
Відповідні зміни внесено до документації закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-13-000306-b.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВІС ГРАНДІС, Код ЄДРПОУ:38900045
Стосовно кількості проектувальників
Доброго дня!
Надайте будь ласка роз'яснення щодо кількості інженерів-проектувальників. Чому саме 2 людини, а не 3 чи 5? Яким чином кількість проектувальників впливає на якість робіт?
Яким нормативним документом ви керуєтесь? Дана вимога омежує та порушує права деяких учасників, наприклад ФОП. Можливо краще дивитися на кількість виконаних проектів та актів виконаних робіт?
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 лютого 2018 13:28
Причина: немає
Номер вимоги: UA-2018-02-13-000306-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІС ГРАНДІС, Код ЄДРПОУ:38900045
Дата подання: 22 лютого 2018 09:55
Вимога дискваліфікації учасника тендеру
ВИМОГА невизнання переможцем ТОВ «БРАМА НТВ» по закупівлі: «71320000 - 7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації)».
Порядок здійснення допорогових закупівель регламентується наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно п. 6.3. Порядку Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Згідно п. 6.9. Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 9.2 Порядку, виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі або відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору.
Заперечуємо щодо розгляду ТОВ «БРАМА НТВ» як переможця, так як даний учасник не виконав умов закупівлі «71320000 - 7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації)».
Замовник вимагає Згідно п.5 Порядок і умови проведення закупівлі: Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів в електронному (сканованому) вигляді з:
1) ціновою пропозицією (учаснику пропонується форма, викладена у Додатку №2);
2) документами, які підтверджують, що учасник здійснює господарську діяльність згідно законодавства (зазначені в Додатку №3 до цієї Документації);
3) документи, що підтверджують якість послуг (зазначені в Додатку №3 до цієї Документації);
4) іншими документами, що передбачені даною Документацією (зазначені в Додатку №3 до цієї Документації).
Учасник у складі пропозиції повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
1. Документи, які підтверджують, що учасник здійснює господарську діяльність згідно законодавства:
- копія документу про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- копія документу про включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців або свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців);
- копія свідоцтва платника ПДВ або про сплату єдиного податку (або витягу з відповідного реєстру);
- копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- ліцензія Державної служби з надзвичайних ситуацій України (Державного департаменту пожежної безпеки) на виконувані роботи на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки з необмеженим терміном дії по всій Україні.
2. Документи, що підтверджують якість послуг:
2.1. довідка, що містить інформацію про наявність в штаті не менше двох інженерів-проектувальників із зазначенням ПІП, стажу роботи.
Також надати підтверджуючі кваліфікаційні сертифікати інженерів-проектувальників.
Також надати копії трудових книжок, або інших документів, що засвідчують, що дані особи працюють на підприємстві Учасника.
3. Інші документи:
3.1. довідка про виконання аналогічного договору, скан-копія аналогічного договору та скан-копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору – актів виконаних робіт (наданих послуг);
3.2. лист про незалучення до виконання робіт субпідрядників;
3.3. лист погодження з проектом договору.
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "БРАМА НТВ" та жоден документ в складі пропозиції не були надані, згідно вимогам Замовника, керуючись Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р., Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Просимо:
1. Учасника ТОВ «БРАМА НТВ» тендеру по закупівлі: «71320000 - 7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації)» дискваліфікувати, так як ним не було виконано вимог Замовника;
2. Розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2018 17:39
Розглянувши пропозицію учасника ТОВ «БРАМА НТБ» та документи, який надав учасник у складі пропозиції, уповноважені прийшли до висновку, що пропозиція учасника ТОВ «БРАМА НТБ» не відповідає умовам закупівлі, а саме:
- не надано кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Чекан О. В.;
- не надано копії трудових книжок або інших документів, що засвідчують, що вказані у довідці інженери-проектувальники працюють на підприємстві Учасника;
- не підтверджено досвід виконання аналогічного договору - не надано скан-копію аналогічного договору про надання послуг з проектування та акту, що підтверджує його виконання.
Тому прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БРАМА НТБ», код ЄДРПОУ 38375214, по причині невідповідності пропозиції учасника умовам закупівлі, керуючись пунктом 9.2 Порядку допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 №35.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

14 лютого 2018 10:38
скарга (1).pdf
14 лютого 2018 10:38
Додаток до скарги

Документи подані скаржником

16 лютого 2018 13:28
скарга (1).pdf

Документи

22 лютого 2018 17:38
УО Протокол №14.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2018 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАМА НТБ" 54 000,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІС ГРАНДІС 66 018,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САЛАМАНДР 64 800,00
UAH з ПДВ
49 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 66 999,40
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2018 12:29
img20180222_0175.jpg
22 лютого 2018 12:29
img20180222_0177.jpg
22 лютого 2018 12:29
img20180222_0176.jpg
22 лютого 2018 11:16
Статистика2.jpg
22 лютого 2018 11:16
Статистика1.jpg
22 лютого 2018 11:16
наказ_призн.директора.jpg
22 лютого 2018 11:16
Лiйензiя.jpg
22 лютого 2018 11:16
ВИПИСКА.rtf
22 лютого 2018 11:16
img20180222_0174.jpg
22 лютого 2018 11:16
img20180222_0173.jpg
22 лютого 2018 11:16
img20180222_0172.jpg
22 лютого 2018 11:16
img20180222_0171.jpg
22 лютого 2018 11:16
img20180222_0170.jpg
22 лютого 2018 11:16
img20180222_0169.jpg
22 лютого 2018 11:16
img20180222_0168.jpg
22 лютого 2018 11:16
img20180222_0167.jpg
22 лютого 2018 11:16
img20180222_0166.jpg
22 лютого 2018 11:16
img20180219_0145.jpg
22 лютого 2018 11:16
Cтатут.tiff

Публічні документи

19 лютого 2018 16:34
дог УБІ-2000_завірено.pdf

Публічні документи

19 лютого 2018 18:03
досвід роботи.rar
18 лютого 2018 16:26
довідка по ст.17.pdf
18 лютого 2018 16:26
згода.pdf
18 лютого 2018 16:26
пропозиція печерськ.pdf
18 лютого 2018 16:26
статутні документи.rar
18 лютого 2018 16:26
РЕФЕРЕНТ-ЛИСТ.pdf

Публічні документи

20 лютого 2018 08:09
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2018 08:09
Трудові договора .pdf
20 лютого 2018 08:09
Страховка.PDF
20 лютого 2018 08:09
Сертифікат Любенко.pdf
20 лютого 2018 08:09
Сертифікат ІSO.pdf
20 лютого 2018 08:09
Листи відгуки.pdf
20 лютого 2018 08:09
Диплом Керівника.pdf
20 лютого 2018 08:09
Аналогічний Договір 3.pdf
20 лютого 2018 08:09
Аналогічний Договір 2.pdf
20 лютого 2018 08:09
Аналогічний Договір 1.pdf
20 лютого 2018 08:09
14. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАМА НТБ"

ТОВ ВІС ГРАНДІС

ТОВ САЛАМАНДР

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАМА НТБ"
#38375214
Відхилено 40 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 17:38
ТОВ ВІС ГРАНДІС
#38900045
Переможець 44 000,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 11:45

Документи

22 лютого 2018 17:37
УО Протокол №14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2018 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІС ГРАНДІС
#38900045
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР ТОВ ВІС ГРАНДІС.PDF укладений
02 березня 2018 14:46