Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені" (морожена риба: хек, мінтай, скумбрія)
Очікувана вартість
407 000,00 UAH
UA-2018-02-12-002739-b e4dc1d52fcf64f71b9081ed3b0977b99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерещенко Наталя Олександрівна

380664809753 kpni@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 03190320
Місцезнаходження: 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, Чернишевського,36
Контактна особа: Мерещенко Наталя Олександрівна
380664809753
kpni@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2018 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2018 15:49
Очікувана вартість: 407 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

"Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені" (морожена риба: хек, мінтай, скумбрія)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5300 кілограми
"Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені" (морожена риба: хек, мінтай, скумбрія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Чернишевського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2018 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 18:25
ТД риба морожена 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-12-002739-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бринза Ірина Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2261405249
Дата подання: 10 березня 2018 18:56
вимога до замовника
вимога до замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2018 16:46
Тендерний комітет Кіровоградського психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням на Вашу «Скаргу на неправомірні дії замовника», повідомляє, що розгляд пропозицій учасників проводився відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», прозоро через електронний майданчик. Всі подані пропозиції учасників знаходяться у вільному доступі.
В складі пропозиції учасника ТОВ «Валекс Ко» надані всі документи передбачені тендерною документацією Замовника. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено до початку розгляду пропозиції учасника перевірки за місцем розташування Учасника наявної матеріально-технічної бази учасника, наявності працівників, які мають необхідний досвід для виконання умов договору. Розгляд пропозицій проводився відповідно до вимог даного Закону.
Відповідно до пункту 3 статі 30 «Відхилення тендерних пропозицій» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Поряд з цим повідомляємо Вам, що відповідно до Статті 18. «Порядок оскарження процедур закупівлі», скарга подається до органу оскарження.
На підставі вищевикладеного Замовник жодним чином не обмежує учасника торгів фізичну особу-підприємця Бринзу Ірину Анатоліївну, в разі незгоди з прийнятим рішенням Замовника оскаржити прийняте рішення в Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет Кіровоградського психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням на Вашу «Скаргу на неправомірні дії замовника», повідомляє, що розгляд пропозицій учасників проводився відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», прозоро через електронний майданчик. Всі подані пропозиції учасників знаходяться у вільному доступі.
В складі пропозиції учасника ТОВ «Валекс Ко» надані всі документи передбачені тендерною документацією Замовника. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено до початку розгляду пропозиції учасника перевірки за місцем розташування Учасника наявної матеріально-технічної бази учасника, наявності працівників, які мають необхідний досвід для виконання умов договору. Розгляд пропозицій проводився відповідно до вимог даного Закону.
Відповідно до пункту 3 статі 30 «Відхилення тендерних пропозицій» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Поряд з цим повідомляємо Вам, що відповідно до Статті 18. «Порядок оскарження процедур закупівлі», скарга подається до органу оскарження.
На підставі вищевикладеного Замовник жодним чином не обмежує учасника торгів фізичну особу-підприємця Бринзу Ірину Анатоліївну, в разі незгоди з прийнятим рішенням Замовника оскаржити прийняте рішення в Антимонопольному Комітеті України.

Документи подані скаржником

10 березня 2018 18:56
вимога до замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-12-002739-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Бринза Ірина Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2261405249
Дата подання: 06 березня 2018 12:43
Скарга на порушення законодавства в сфері державних закупівель
Скарга на порушення законодавства в сфері державних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність потреби
Дата: 08 березня 2018 07:34
Рішення від 12.03.2018 № 2129.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 12:43
Номер скарги: UA-2018-02-12-002739-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Бринза Ірина Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2261405249
Дата подання: 14 березня 2018 15:46
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 16.03.2018 № 2395.pdf
Дата публікації: 19 березня 2018 14:02

Документи подані скаржником

06 березня 2018 12:43
Скарга
06 березня 2018 12:43
платіжне доручення
06 березня 2018 12:43
додаткова угода

Документи Органу Оскарження

13 березня 2018 12:43
Рішення від 12.03.2018 № 2129.pdf

Документи подані скаржником

14 березня 2018 15:46
Скарга
14 березня 2018 15:46
платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

19 березня 2018 14:02
Рішення від 16.03.2018 № 2395.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бринза Ірина Анатоліївна 363 600,00
UAH з ПДВ
363 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 394 800,00
UAH з ПДВ
394 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравченко Олександр Сергійович 407 000,00
UAH з ПДВ
407 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2018 09:56
Технічні вим.pdf
27 лютого 2018 09:56
кваліф2.pdf
27 лютого 2018 09:56
Кваліф1.pdf
27 лютого 2018 09:56
реєстр.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 10:40
Документи переможця
27 лютого 2018 18:58
2 Тр книжки.compressed.pdf

Публічні документи

27 лютого 2018 17:21
ІПН Кравченко.pdf
27 лютого 2018 17:21
Паспорт Кравченко.pdf
27 лютого 2018 17:21
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бринза Ірина Анатоліївна

ТОВ Валекс КО

ФОП Кравченко Олександр Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бринза Ірина Анатоліївна
#2261405249
Відхилено 363 600,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 15:05
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 394 800,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2018 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
394 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2019 11:12
ДУ № 6 риба.pdf зміни до договору
07 березня 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 08:47
ДУ № 5 морожена риба.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 08:45
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 09:33
ДУ № 4 риба морожена.pdf зміни до договору
17 січня 2019 09:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:36
ДУ № 3 20% морожена риба.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:35
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 10:33
ДУ № 2 до договору № 64.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 10:32
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 14:58
ДУ № 1 (свіжа риба).pdf зміни до договору
15 листопада 2018 14:57
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 11:04
Договір (риба морожена).pdf укладений
20 березня 2018 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, згідно ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 473 544,00
UAH