Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями» (засоби для догляду за руками)
Очікувана вартість
89 835,00 UAH
UA-2018-02-12-002429-b ● 2b953c03678e4798957f09c4de944533
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Центральна дитяча міська лікарня м. Житомир" |
Код ЄДРПОУ: | 01992082 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., М.ЖИТОМИР, КОРОЛЬОВСЬКИЙ Р-Н , ВУЛ. 1 ТРАВНЯ БУД. 23 |
Контактна особа: |
Наталія Циганенко +380412220542 program.ztcdml@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2018 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 89 835,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
лот №1 - 6 найменувань
лот №2 - 1 найменування
лот №3 - 1 найменування
лот №2 - 1 найменування
лот №3 - 1 найменування
Тендерна документація
12 лютого 2018 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2018 16:51 |
Новий dogovir (засоби для рук).doc | |
12 лютого 2018 16:51 |
Дезінфекційні засоби-засоби для догляду за руками.doc | |
12 лютого 2018 16:51 |
Медико-технічні завдання(засоби для рук).doc | |
12 лютого 2018 16:51 |
Форма пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-12-002429-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 15 лютого 2018 11:35
вимога
Дайте професійні відповіді ,чим саме обгрунтовані такі вимоги,невже в різних підрозділах є різні накази по дотриманню санепідрежиму, чи є різні накази по антисептичній обробці рук, чи в якихось відділеннях ви очікуєте спалах хвороб, пов'язаних з вірусом Ебола, чи десь у відділеннях є температура мінус 40? Навіщо перекручуєту наказ №35, кого Ви дурите? Чітко аргументуйте відповіді на всі питання :чим обумовлена закупівля дезінфікуючих (антисептичних) поділом на 3 лоти, адже мають однаковий код ДК ПП,який зазначений у Висновках СЕЕ, мають однакові діючі речовини,призначення, спектр дії і таке інше, але от біда - різні виробники. То ж бульшу частину віддали ФАВОРИТУ, а щоб не мішали інші " кинули" трішечки іншим виробникам. Чи не є це якимось зговором? бо крім всього цього поділу є купа дискримінаційних вимог, навіть при наявності виразу "або еквівалент",не всі засоби можуть відповідати вимогам складу, в 2 лоті -вимога до дії відносно вірусу ЕБОЛА, а в 1 та 3 їх не має, знову ж у 2 лоті , засіб обов'язково повинен бути досліджені на тест-штамі Mycobacterium terrae, а в 1 та 3 лотах не потрібно,аще в 1лоті температура зберігання від - 40 градусів, а в 3 лоті від-5 градусів. Ви будете зберігати всі ці засоби в різних приміщеннях? Чи не багато якихось надуманих, необгрунтованих вимог? Яке для Вас особисто має значенняISO 9001:2008 , це стосується -виробника?наявність цього документу не гарантує якості деззасобу, який буде буде закуплений Тим більше,ну якщо вже бути точним то поточна версія ISO 9001 переглядалась останній раз в 2015 році тобто не 2008 року, а «ISO 9001:2015 Системы менеджмента качества. Требования». Тож чи потрібі Вам такі вимоги. Перегляньте їх,приведіть до вимог наказу №35 п.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваша закупівля вказує на корупційну змову посадових осіб Замовника та Завідомим учасником стосовно лот№1, тож в разі перемоги в цьому лоті учасника з найвищою ціною, буде привід звернення до правоохоронних органів. Тож чекаємо відповіді та аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2018 13:29
Пояснювати свої рішення по проведенні закупівля ми не зобов'язані. Відповідь нами надана попередньо.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | засоби для догляду за руками |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 68 640,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
6 од
засоби для догляду за руками
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Шевченка, 2
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 13 лютого 2018 17:38
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:51
дуже цікаво, чим обумовлена закупівля дезінфікуючих (антисептичних) поділом на 3 лоти, адже мають однаковий код ДК ПП,який зазначений у Висновках СЕЕ, мають однакові діючі речовини,призначення, спектр дії і таке інше, але от біда - різні виробники. То ж бульшу частину віддали ФАВОРИТУ, а щоб не мішали інші " кинули" трішечки іншим виробникам. Чи не є це якимось зговором? бо крім всього цього поділу є купа дискримінаційних вимог, навіть при наявності виразу "або еквівалент",не всі засоби можуть відповідати вимогам складу, в 2 лоті -вимога до дії відносно вірусу ЕБОЛА, а в 1 та 3 їх не має, знову ж у 2 лоті , засіб обов'язково повинен бути досліджені на тест-штамі Mycobacterium terrae, а в 1 та 3 лотах не потрібно,аще в 1лоті температура зберігання від - 40 градусів, а в 3 лоті від-5 градусів. Ви будете зберігати всі ці засоби в різних приміщеннях? Чи не багато якихось надуманих, необгрунтованих вимог? Яке для Вас особисто має значенняISO 9001:2008 , це стосується -виробника?наявність цього документу не гарантує якості деззасобу, який буде буде закуплений Тим більше,ну якщо вже бути точним то поточна версія ISO 9001 переглядалась останній раз в 2015 році тобто не 2008 року, а «ISO 9001:2015 Системы менеджмента качества. Требования». Тож чи потрібі Вам такі вимоги. Перегляньте їх,приведіть до вимог наказу №35 п.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.6.3 Наказу №35 від 13.04.2016р ДП «Зовнішторгвидав України» , Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі інформацію про предмет Закупівлі,очікувану вартість, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасників та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно п.6.4 Наказу №35 від 13.04.2016р ДП «Зовнішторгвидав України», вимоги до предмету Закупівлі можуть встановлюватись Замовником у доданих файлах.
Різні вимоги до різних антисептиків наведені тому ,що антисептики будуть використовуватись в умовах різних підрозділів нашого лікувального закладу.
Таким чином, нами виконані всі вимоги Наказу №35 від 13.04.2016р ДП «Зовнішторгвидав України», та сформоване медико-технічне завдання згідно специфічних потреб саме нашої установи. Тому залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
Згідно п.6.4 Наказу №35 від 13.04.2016р ДП «Зовнішторгвидав України», вимоги до предмету Закупівлі можуть встановлюватись Замовником у доданих файлах.
Різні вимоги до різних антисептиків наведені тому ,що антисептики будуть використовуватись в умовах різних підрозділів нашого лікувального закладу.
Таким чином, нами виконані всі вимоги Наказу №35 від 13.04.2016р ДП «Зовнішторгвидав України», та сформоване медико-технічне завдання згідно специфічних потреб саме нашої установи. Тому залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
56 628,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2018 11:51
|
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Переможець |
68 640,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2018 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2018 16:20
|
Договір №03-5 від 16.03.18 ТОВ ВІК-ХХІ ВІК-68640грн..pdf | укладений |
16 березня 2018 16:20
|