Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Друкована продуцкція
Очікувана вартість
7 910,00 UAH
UA-2018-02-12-001559-a ● b9b2980ae5ff4036bb2f554111bc597a
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
12 лютого 2018
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01993256 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Євгена Коновальця будинок 132 |
Контактна особа: |
Мазур Любов Любомирівна 380342530655 delfin.00@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Друкованої продукції 12 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Направлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
500 штуки
Екстренне повідомлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
2000 штуки
Довідне студен.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Листок оббігу руху кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Направлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
10000 штуки
Картка хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
5 штуки
Журнал аналізів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
6 штуки
Журнал реєстр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Первинний оход.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Листок показників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Листок призн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
5000 штуки
Передопер.огляд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Тендерна документація
12 лютого 2018 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Гусак І.М #2833603236 |
Переможець |
7 910,00
UAH
|
12 лютого 2018 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2018 16:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Направлення | 1000 | штуки |
0,10
UAH
|
Екстренне повідомлення | 500 | штуки |
0,20
UAH
|
Довідне студен. | 2000 | штуки |
0,25
UAH
|
Листок оббігу руху кв. | 3000 | штуки |
0,25
UAH
|
Направлення | 3000 | штуки |
0,25
UAH
|
Картка хворого | 10000 | штуки |
0,15
UAH
|
Журнал аналізів | 5 | штуки |
60,00
UAH
|
Журнал реєстр. | 6 | штуки |
60,00
UAH
|
Первинний оход. | 1000 | штуки |
0,30
UAH
|
Листок показників | 1000 | штуки |
0,30
UAH
|
Листок призн. | 3000 | штуки |
0,15
UAH
|
Передопер.огляд | 5000 | штуки |
0,50
UAH
|