Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сік в асортименті
Очікувана вартість
676 000,00 UAH
UA-2018-02-12-000881-a f065cb00a766475bb1a0b41097ecfa0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хонько Зоряна Михайлівна

380322546425 sl_osvitalviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321310
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, проспект Червоної Калини,66
Контактна особа: Хонько Зоряна Михайлівна
380322546425
sl_osvitalviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2018 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 19:00
Очікувана вартість: 676 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

12 лютого 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 16:16
ТД соки лот 1 та лот 2.doc
12 лютого 2018 13:10
Перелік закладів для здійснення поставки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-12-000881-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Родина", Код ЄДРПОУ:31206598
Дата подання: 05 березня 2018 12:12
Оскарження неправомірного рішення замовника щодо дискваліфікації учасника конкурсних торгів
Суб’єкт оскарження: ТзОВ «Родина» (код ЄДРПОУ 31206598).
Фак. адр.: м.Львів, вул. Городоцька, 355/4.
Замовник, рішення якого оскаржується:
Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів
управління освіти департаменту гуманітарної
політики Львівської міської ради (код ЄДРПОУ
41321310).
9049, Україна, Львівська область,
Львів, проспект Червоної Калини,66.
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-02-12-000881-a


«05» березня 2018 року
Оскарження неправомірного рішення замовника щодо дискваліфікації учасника конкурсних торгів
ТзОВ «Родина» оскаржує рішення замовника щодо неправомірної дискваліфікації нас, як учасника тендерних торгів, на закупівлю «Код ДК 021-2015 (CPV): 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-12-000881-a) від 12.02.2018 року. Оскільки, у протоколі про дискваліфікацію від 03.03.2018 року замовником зроблені хибні висновки, які не відповідають дійсності: про невідповідність документів пропозиції ТзоВ «Родина» вимогам тендерної документації, а саме: «Учасником в своiй пропозицii, для пiдтвердження повноважень керiвника, подано наказ на призначення керiвника, який мiстить посилання на протокол зборiв товариства, однак копiТ протоколу учасником не додано (суперечить п. 1 Iнструкцii з пiдготовки тендерноi пропозицii). Oкpiм цього, учасником подано договiр на проведення санiтарноi обробки автомобiля, TepMiH дiТ якого сплинув у груднi 2017 року, в той час коли згiдно вимог документацii, вказаний документ ма€ бути чинним впродовж 2018 року. Також учасником подано договiр на оренду складських примiщень, TepMiH дiТ якого ТаКОЖ ЗаВершиВся у грулнi 2017року. Будь яких локрлентiв, якi б засвiдчили дiю цього ДОГОВОрУ ВПроДовж 201 8 року учасником в складi сво€ пропозицii не подано.».
Зроблені висновки замовником є хибними та неправомірними, оскільки:
1. Учасником долучено разом із Наказом про призначення директора і Протокол ЗЗ учасників ТзОВ «Родина» №1 від 08.04.2005 року, на який посилається замовником. Дані документи завантажені в ЦБД Prozorro одним файлом 21.02.2018 року о 16.24 у форматі PDF, що є у відкритому доступі для перегляду та свідчить про неправомірний висновок замовника щодо невідповідності учасника.
2. При оцінці тендерної пропозиції ТзОВ «Родина», замовником було неналежно розглянуто і Договір на проведення санітарної обробки автомобіля. Оскільки, п.6.4. Договору сторонами чітко регламентовано його пролонгацію, а саме: «У випадку припинення дії цього Договору або закінчення його строку одна із сторін повинна подати письмове повідомлення іншій не пізніше як за 30 днів. Якщо протягом цього часу повідомлення не надходило, Договір вважається продовженим на такий же термін». Отже, замовником встановлено хибний висновок, оскільки договір підлягає пролонгації на 2018 рік.
3. При оцінці тендерної пропозиції ТзОВ «Родина», замовником було неналежно розглянуто і Договір оренди частини нежитлового приміщення від 01.05.2017 року № 01/05/3. Оскільки, п.3.8. Договору сторонами чітко регламентовано його пролонгацію, а саме: «У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну Договору протягом одного місяця після закінчення терміну дії Договору, він вважається продовженим кожен раз на 1 місяць…». Отже, замовником встановлено хибний висновок, оскільки договір підлягає пролонгації.
Таким чином, вважаємо, що рішення замовника прийнято з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, ст. ст. 3, 28, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо скасувати неправомірне рішення щодо дискваліфікації ТзОВ «Родина» та акцептувати нас, як учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Наголошуємо, що у разі незадоволення вимоги учасника, ТзОВ «Родина, буде змушене негайно звернутися за захистом своїх порушених прав та законних інтересів до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.

Генеральний директор ТзОВ «Родина» Федик Т.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2018 18:34
Шановний учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу тендерний комітет повідомляє наступне.
Дійсно, тендерним комітетом розглянуто та проведено оцінку Вашої пропозиції. За результатами розгляду встановлено три порушення, які суперечать тендерній документації. Що стосується відхилення Вашої пропозиції з причин завершення строку дії договорів на оренду складських приміщень та проведення санобробки транспорту, повідомляємо, що комітет ознайомився з поданими Вами копіями вказаних договорів, вивчивши детально його умови, в тому числі й ті, які регламентують продовження строку дії таких договорів «у разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну Договору протягом одного місяця після закінчення терміну дії Договору, він вважається продовженим кожен раз на 1 місяць…» З поданих Вами копій вказаних вище договорів та інших документів пропозиції, Замовник не може прослідкувати наявність чи відсутність таких заяв, а, відповідно, не має підтвердження чинності цих догорів. Подання чи то підтвердження чинності поданих в пропозиції документів є обов’язком учасника під час формування своєї пропозиції.
Стосовно відхилення Вашої пропозиції через відсутність протоколу зборів товариства, повідомляємо, що про вищевказані порушення 03.03.2018р. складено протокол відхилення та оприлюднено його в порядку та строки, встановлені чинним законодавством. Цього ж дня членами комітету встановлено технічну помилку під час розгляду пропозиції ТзОВ «Родина», зокрема, встановлено наявність протоколу зборів ТзОВ «Родина» щодо прийняття рішення про призначення керівника. Помилку допущено через велику завантаженість, пов’язану із оголошенням та проведенням значної кількості торгів одночасно. Технічна можливість змінити в системі «PROZORRO» оприлюднений протокол на час виявлення зазначеної помилки є неможливим.
Однак, враховуючи наявність зауважень до пропозиції не тільки в частині відсутності протоколу, тендерний комітет прийняв рішення переглянути підстави відхилення пропозиції ТзОВ «Родина» та відхилити її на підставі п.4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації з причин відсутності підтвердження у пропозиції вказаного учасника чинних впродовж 2018 року договорів на оренду складських приміщень та санобробку автомобіля. Протокол перегляду рішення додається.

Документи подані скаржником

05 березня 2018 12:12
оскарження.pdf

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 -сік в асортименті
Опис предмету закупівлі:
Місце поставки - ДНЗ Сихівського району м. Львова (кількість, перелік закладів та їх адреси подано в тендерній документації)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 346 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 346,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 лютого 2018 15:08
Закінчення: 28 лютого 2018 15:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

17300 л
фруктові та овочеві соки
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, проспект Червоної Калини, 66
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" 238 740,00
UAH з ПДВ
238 394,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЗАХІД ІНВЕСТ ТОРГ" 337 350,00
UAH з ПДВ
337 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2018 17:26
Технічне завдання.rar
27 лютого 2018 17:26
Статут (копія).rar
27 лютого 2018 17:26
Реєст документів.rar
27 лютого 2018 17:26
Лист роз'яснення 1ДФ.rar
27 лютого 2018 17:26
Копія виписки з ЄДР.rar
27 лютого 2018 17:26
Копії медичних книжок.rar
27 лютого 2018 17:26
Договір оренди складу.rar
27 лютого 2018 17:26
Договір.rar
27 лютого 2018 17:26
Довідка про МТБ.rar
27 лютого 2018 17:26
Витяг ПДВ (копія).rar
27 лютого 2018 17:26
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

27 лютого 2018 15:56
Тендерна пропозиція.rar
27 лютого 2018 15:56
Перелік документів.rar
27 лютого 2018 15:56
Лист підтвердження.rar
27 лютого 2018 15:56
Копія Статуту.rar
27 лютого 2018 15:56
Копія звіту 1ДФ.rar
27 лютого 2018 15:56
Копія витягу ПДВ.rar
27 лютого 2018 15:56
Копія Виписки.rar
27 лютого 2018 15:56
Експлуат.дозвіл.rar
27 лютого 2018 15:56
Довідка ст.17.rar
27 лютого 2018 15:56
Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"

ПП "ЗАХІД ІНВЕСТ ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
#41744712
Рішення скасоване 238 394,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 10:28
ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
#41744712
Відхилено 238 394,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 10:33
ПП "ЗАХІД ІНВЕСТ ТОРГ"
#41543151
Переможець 337 350,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 16:13

Документи

03 березня 2018 15:20
Електронний підпис
03 березня 2018 15:16
ПД Агропродовольча.pdf

Документи

05 березня 2018 10:31
Електронний підпис
05 березня 2018 10:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 березня 2018 16:12
Електронний підпис
05 березня 2018 16:10
соки лот1.pdf
05 березня 2018 12:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2018 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЗАХІД ІНВЕСТ ТОРГ"
#41543151
337 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2018 16:12
Електронний підпис
05 березня 2018 16:10
соки лот1.pdf
05 березня 2018 12:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 12:36
ДУ соки лот1.pdf зміни до договору
26 березня 2019 12:34
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 14:01
cік.pdf зміни до договору
15 січня 2019 14:00
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:49
ДУ Соки .pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:49
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2018 10:44
сік лот 1.pdf зміни до договору
23 березня 2018 10:39
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 17:45
договір соки лот 1.pdf укладений
20 березня 2018 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до наявних кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вартість договору скореговано відповідно до наявних кошторисних призначень та потреб замовника
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до потреб замовника
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 326 196,00
UAH