Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

відеореєстратори
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2018-02-12-000447-c 9de0959ada9c4528afa199edd774bf80
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Белей Степан

+380342511395 ifdergprod@vetif.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40309088
Вебсайт: https://vetif.gov.ua/
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 24
Контактна особа: Белей Степан
+380342511395
ifdergprod@vetif.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2018 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 23 лютого 2018 15:34
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу в кількості 4 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Апаратура для запису та відтворення аудіо-та відеоматеріалу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2018  —  03 березня 2018
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 13 лютого 2018 16:54
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:47
У одній частині документації зазначено: Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг :76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вулиця Берегова, 24 У іншій частині: Умови постачання товару. Якщо місце передачі товару знаходиться за межами міста Івано-Франківська, то вартість за доставку товару здійснюється за рахунок “ПРОДАВЦЯ” товару; Поясніть, будь-ласка, куди саме повинні бути поставлені відеореєстратори.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Адреса (місце) поставки товарів :

76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вулиця Берегова, 24
вимоги
Дата подання: 13 лютого 2018 16:58
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:48
У документації відсутні основні умови договору. Чи може Замовник надати основні умови договору або проект договору?
Відповідь: Може надати.
вимоги
Дата подання: 13 лютого 2018 17:00
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:51
Чи повинен учасник мати авторизований виробником сервісний центр, чи достатньо щоб учасники мали договір з авторизованим виробником сервісним центром?
Відповідь: Ні не повинен. Продукція повинна відповідати вимогам законодавства. А також повинна бути зазначена повна та доступна інформація про сервісні центри
роз"яснення
Дата подання: 13 лютого 2018 17:09
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:56
У пінкті 17 вимог, є наступна вимога: Захист паролем Наявна Поясніть - захист паролем чого?
Відповідь: захист паролем доступу до функцій запису та стирання інформації.
термін
Дата подання: 13 лютого 2018 17:19
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:57
Який термін поставки вимагається?
Відповідь: в місячний термін
Аналоги
Дата подання: 16 лютого 2018 12:35
Чи можливо пропонувати аналоги вказаної Вами торгової марки, якщо характеристики не гірші від зазначних! Також просимо Вас визначити перелік документів, окрім цінової пропозиції, які повинен надати учасник закупівлі!
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-12-000447-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 26 лютого 2018 17:30
Причина дикваліфікації!
Детально опишіть причину дискваліфікації учасника! з повним розясненням які саме пункти не відповідають вимогам!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2018 08:52
Ваша пропозиція не відповідає умовам закупівлі, а саме Вами було запропоновано аналог, який по технічним характеристикам не відповідає вимогам закупівлі. Відсутнє wi-fi.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2018 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 96 000,00
UAH з ПДВ
92 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКОН ТРЕЙД" 97 000,00
UAH з ПДВ
92 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2018 16:09
Довідка з відомостями.pdf

Публічні документи

22 лютого 2018 15:19
Статут.pdf
22 лютого 2018 15:19
Сертификат.pdf
22 лютого 2018 15:19
Висновок.pdf
22 лютого 2018 15:19
Цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2018 15:19
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ "МІКОН ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Відхилено 92 499,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 16:42
ТОВ "МІКОН ТРЕЙД"
#39529639
Переможець 92 500,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 15:00

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2018 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІКОН ТРЕЙД"
#39529639
92 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №1 від 03.03.2018р. МІКОН-ТРЕЙД (1).pdf зміни до договору
06 березня 2018 13:20
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 13:19
Договір 34 відеореєстратори.pdf укладений
05 березня 2018 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору у зв'язку з коливанням ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 92 500,00
UAH з ПДВ