Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сирні продукти
Очікувана вартість
1 525 000,00 UAH
UA-2018-02-09-002750-a ● 3a09d25b453c49b796e7bd88de97fdee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога" |
Код ЄДРПОУ: | 03190515 |
Вебсайт: | http://s-peremoga.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Киев, Київ,вул.Бударіна,3 |
Контактна особа: |
Ірина Папроцька +380964778262 peremoga003@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2018 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2018 09:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2018 09:05 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2018 12:36 |
Очікувана вартість: | 1 525 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 кілограм
Сирні продукти в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, Київ, Київ, Бударіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2018 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2018 15:32 |
перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx | |
14 лютого 2018 15:32 |
ТД сирні продукти нова редакція.docx | |
09 лютого 2018 16:53 |
ТД сирні продукти.docx |
14 лютого 2018 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2018 15:32 |
перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx
|
|||
14 лютого 2018 15:32 |
ТД сирні продукти нова редакція.docx
|
|||
09 лютого 2018 16:53 |
ТД сирні продукти.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 11 лютого 2018 11:17
Дата відповіді: 14 лютого 2018 14:58
Чому Ви встановлюєте дискримінаційний критерій в частині надання учасником довідки з ЄДРПОУ?
Такі довідки не видаються на фізичних осіб-підприємців!
Просимо виключити таку вимогу.
Відповідь: Замовник – Спеціалізований клінічний санаторій «Перемога» під час здійснення закупівлі керуюється принципами визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище викладене та керуючись пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу.
Враховуючи вище викладене та керуючись пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу.
Питання
Дата подання: 11 лютого 2018 11:22
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:00
Чому ви встановлюєте дискримінаційний критерій в частині фасування сирків?
Фасування сирків саме в 100 грам є дискримінаційним, оскільки учасник, який має можливість постачати сирки фасовані по 90 грам або по 110 грам не мають можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Просимо Вас встановити еквівалент фасування, наприклад: фасування від 90 грам до 150 грам.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Спеціалізований клінічний санаторій «Перемога» є закладом санаторно-курортного лікування, який насамперед забезпечує відпочиваючих якісним, збалансованим, дієтичним та повноцінним харчуванням відповідно до діючих натуральних добових норм харчування громадян, які відпочивають у санаторіях та з урахуванням внутрішньо розроблених карток-розкладок, на підставі яких формується меню та потреба в певних продуктах харчування (їх технічні, якісні характеристики). Слід відмітити, що фасовка сирка (100гр.) розрахована разово на 1 особу дозволяє уникнути поділу продукту на декілька порцій, що в свою чергу зменшує контакт продукту з людиною і інвентарем та забезпечує дотримання вимог санітарно-гігієнічних норм та правил.
Крім того, потреба Замовника та вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі формується виключно Замовником на підставі виробничої необхідності з урахуванням діючих нормативно-правових актів і не може ніяким чином контролюватись будь-яким учасником.
Разом з тим, для забезпечення основних принципів здійснення закупівель, а також враховуючи звернення учасника закупівлі Замовником внесено зміни в тендерну документацію в частині: «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики» (додаток 8). Нова редакція тендерної документації та Перелік змін, що вносяться будуть оприлюднені відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Крім того, потреба Замовника та вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі формується виключно Замовником на підставі виробничої необхідності з урахуванням діючих нормативно-правових актів і не може ніяким чином контролюватись будь-яким учасником.
Разом з тим, для забезпечення основних принципів здійснення закупівель, а також враховуючи звернення учасника закупівлі Замовником внесено зміни в тендерну документацію в частині: «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики» (додаток 8). Нова редакція тендерної документації та Перелік змін, що вносяться будуть оприлюднені відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Питання
Дата подання: 11 лютого 2018 11:26
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:01
Просимо Вас пояснити вимогу надання всіма учасниками ISO 22000 та ISO 9001, оскільки відповідно до ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" встановлено, що такі вимоги не обов'язкові для малих потужностей до 2019 року! Малі потужності це можуть бути фізичні особи підприємці у чких кількість працівників не перевищує 10 осіб.
Таким чином дана вимога є дискримінаційною, оскільки фізичні особи підприємці не мають можливості прийняти участь в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога замовника, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції копій сертифікатів на систему управління безпечністю та якістю харчових продуктів ISO 22000:2005. IDT та ISO 9001:2008 є правом Замовника, що не суперечить чинному законодавству в частині вимог до безпечності та якості харчових продуктів та пункту 3 сатті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім того міжнародні стандарти серії ISO 9000 містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація робіт із забезпечення гарантії якості незалежно від того, яку саме продукцію випускає підприємство або які послуги воно надає.
Стандарти ДСТУ ІSO 22000: 2007 (ISO 22000:2005. IDT) та ДСТУ ІSO 9001:2009 (ISO 9001:2008) є гарантією якості та безпечності харчових продуктів на усьому харчовому ланцюгу від первинної продукції до виробників харчових продуктів, операторів з транспортування та зберігання.
Разом з тим, керуючись пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу.
Крім того міжнародні стандарти серії ISO 9000 містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація робіт із забезпечення гарантії якості незалежно від того, яку саме продукцію випускає підприємство або які послуги воно надає.
Стандарти ДСТУ ІSO 22000: 2007 (ISO 22000:2005. IDT) та ДСТУ ІSO 9001:2009 (ISO 9001:2008) є гарантією якості та безпечності харчових продуктів на усьому харчовому ланцюгу від первинної продукції до виробників харчових продуктів, операторів з транспортування та зберігання.
Разом з тим, керуючись пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу.
Питання
Дата подання: 11 лютого 2018 11:30
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:02
Просимо Вас надати роз'яснення щодо питання жирності сиру. Кисломолочний сир жирністю 10 % виготовляє лише Обухівський молзавод. такі монополісти як ТОВ "Фірма Фавор" та ТОВ "Переяслав молпродукт" не виговляють кисломолочний сир з жирністю 10%. Враховуючи викладене, просимо Вас внести зміни в частині жирності кисломолочного сиру та вказати еквівалент, наприклад: жирність від 9% до 10%. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти в асортименті) підготовлена з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до пп.3 п.2 ст 22 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Разом з тим для забезпечення основних принципів здійснення закупівель, а також враховуючи звернення учасника закупівлі Замовником внесено зміни в тендерну документацію в частині: «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики» (додаток 8). Нова редакція тендерної документації та Перелік змін, що вносяться будуть оприлюднені відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Густі Валентина Олександрівна |
1 474 392,00
UAH з ПДВ
|
1 474 392,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
1 504 320,00
UAH з ПДВ
|
1 504 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Густі Валентина Олександрівна #2202416922 |
Переможець |
1 474 392,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2018 20:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2019 15:10
|
Д.У №18-19.pdf | зміни до договору |
21 січня 2019 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 15:19
|
ДУ № 7 від 21.12.2018 до Договору №18.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2018 15:32
|
Д.У 6 від 30.11.2018 до Договору 18.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2018 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2018 11:54
|
Д.У.№ 5 від 22.10.2018 р. до Договору № 18 від 16.03.2018 р.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2018 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2018 11:49
|
Д.У.№ 4 від 22.10.2018 р. до Договору № 18 від 16.03.2018 р..pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2018 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2018 09:00
|
ДУ 3 від 15.08.2018.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2018 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2018 13:14
|
Д.У. №2 до Договору № 18 від 16.03.2018 року.pdf | зміни до договору |
29 травня 2018 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2018 20:06
|
Д.У.№ 1 до Договору № 18 від 16.03.2018 р..pdf | зміни до договору |
19 березня 2018 20:06
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2018 13:01
|
Договір № 18 від 16.03.2018 р. Cирні продукти.pdf | укладений |
16 березня 2018 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% без збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, без збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, без збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |