Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання будинків та прилеглої території Фонду державного майна України.
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2018-02-09-002743-a a388cd4ee2a344ccbd3b389db12c48dd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леонова Юлія Михайлівна

(044)200-33-40 yana@spfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00032945
Вебсайт: http://www.spfu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА АЛМАЗОВА, будинок 18/9
Контактна особа: Леонова Юлія Михайлівна
(044)200-33-40
yana@spfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 12:00
Початок аукціону: 28 лютого 2018 11:12
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання будинків та прилеглої території Фонду державного майна України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Алмазова, 18/9, Генерала Алмазова, 18/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 16:51
ТД ПРИБИРАННЯ___2018.doc
09 лютого 2018 16:51
ОГОЛОШЕННЯ прибирання (повторно).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз’яснення щодо до тендерної документації
Дата подання: 14 лютого 2018 11:54
Дата відповіді: 15 лютого 2018 12:17
Доброго дня. Шановний Замовник, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо до тендерної документації по наступним питанням: 1. В складі тендерної пропозиції чи потрібно надавати проект договору с заповненими Додатком 2 та Додатком 3 до Договору? 2. Чи потрібно в складі пропозиції надати завірені копії на відповідність миючих, чистячих та дезінфікуючих засобів санітарним-епідеміологічним нормам? Або вказані документи потрібно надати при надані послуг. 3. Тендерна документація містить вимогу про надання підтверджуючих документів щодо власності матеріально-технічної бази та обладнання. В разі якщо певна матеріально-технічна база та обладнання орендується, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати договір оренди? 4. Тендерною документацією передбачено надання учасником процедури закупівлі у складі пропозицій документального досвіду виконання аналогічних договорів. Шановний Замовник, будь-ласка уточніть, кількість договорів (ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачає кваліфікаційну вимогу - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в однині). Вищевказаний договір повинен бути таким, що повністю виконаний, чи можливо надати копію договору, який знаходиться у процесі виконання (враховуючи пролонгацію договору)? Враховуючи тривалість надання послуги потрібно надати декілька актів приймання-передачі послуг чи за кожний місяць? Відгук від Замовника вважається документом, що підтверджує достовірність виконання договору? 5. Документи потрібно надати окремими файлами чи можна об’єднати всі файли в один PDF-документ, або можна підкріпити файли в папці ZIP?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На Ваш запит Фонд державного майна України повідомляє наступне.

- ВІДПОВІДЬ на запитання 1-2:
Учасник торгів не зобов’язаний надавати у складі Тендерної пропозиції документи, щодо яких Ви робили запит, проте має надати заповнену та підписану уповноваженою особою Форму тендерної пропозиції, затвердженої форми (Додаток 2 Тендерної документації).

- ВІДПОВІДЬ на запитання 3:
Учасник на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо власності.
У випадку, якщо матеріально-технічна база та обладнання орендується, учасник в складі тендерної пропозиції має надати копію договору оренди зазначено майна.

- ВІДПОВІДЬ на запитання 4:
Учасник торгів має надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про виконання за останні два роки аналогічних договорів, які безпосередньо стосуються Предмета закупівлі.
Інформація має містити перелік організацій (із зазначенням предмета договору, замовника, адреси, телефону, ПІБ контактної особи та рік його виконання).
Аналогічними вважаються договори стосовно надання послуг з прибирання.
Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі учасник повинен надати копії актів приймання-передачі за договорами або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, вказаних в довідці (Додаток 1 до тендерної документації).

Що стосується копій актів приймання-передачі за договорами або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, вказаних в довідці повідомляємо, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учаснику торгів буде достатньо надати копії вищезазначених документів на кінець періоду дії зазначених договорів (на підтвердження того, що зобов’язання за договорами були виконані у повному обсязі).

Тендерна документація Фонду державного майна України на закупівлю послуг з прибирання не містить вимогу щодо надання відгуків від інших замовників та не буде братися до уваги як підтвердження достовірності виконання аналогічних договорів.

- ВІДПОВІДЬ на запитання 5:
Відповідно до пункту 6.3 розділу 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35, усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення.doc,.docx,.ppt,.pptx,.pdf,.jpeg,.png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-09-002743-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ФМ Сервіс", Код ЄДРПОУ:40292881
Дата подання: 15 березня 2018 18:16
Скарга
09.02.2018 тендерним комітетом Фонду державного майна України розпочато проведення процедури закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Фонду державного майна України (процедура закупівлі UA-2018-02-09-002743-a). 05.03.2018 ТОВ «Ю.В.А.П.» протоколом розгляду тендерних пропозицій було визнано переможцем закупівлі. При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Ю.В.А.П.» не відповідала вимогам тендерної документації. У тендерній пропозиції ТОВ «Ю.В.А.П.» були наступні порушення: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник мав надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо власності. При цьому ТОВ «Ю.В.А.П.» не було надано підтверджуючих документів на підтвердження прав власності на обладнання та матеріально-технічну базу, вказані в довідці. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник мав надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про виконання за останні два роки аналогічних договорів, які безпосередньо стосуються Предмета закупівлі. Інформація має містити перелік організацій (із зазначенням предмета договору, замовника, адреси, телефону, ПІБ контактної особи та рік його виконання). При цьому надана ТОВ «Ю.В.А.П.» довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про виконання за останні два роки аналогічних договорів, які безпосередньо стосуються Предмета закупівлі не містить інформації про предмет договору та адреси замовника. 3. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції мав надати письмову згоду на обробку наявних персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 5), яка мала бути заповнена та надана усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору. При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ю.В.А.П.» відсутні заповнені та надані усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору, письмові згоди на обробку наявних персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 5). Також звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція ТОВ «Ландшафтна Майстерня» (Учасник, цінова пропозиція якого є наступною після пропозиції ТОВ «Ю.В.А.П.») також не відповідає вимогам тендерної документації. У тендерній пропозиції ТОВ «Ландшафтна Майстерня» є наступні порушення: 1. Відповідно до переліку положень статуту ТОВ «Ландшафтна майстерня» щодо предмету діяльності Товариства, наведеного в статті 2 «Мета та предмет діяльності Товариства», не передбачено послуги з прибирання будинків та прилеглої території. Тобто статут не відповідає зареєстрованим видам економічної діяльності підприємства, що не дозволяє підприємству виконувати даний вид послуг. 2. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник мав надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо власності. При цьому ТОВ «Ландшафтна Майстерня» не було надано підтверджуючих документів на підтвердження прав власності на обладнання та матеріально-технічну базу, вказані в довідці. 3. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції мав надати письмову згоду на обробку наявних персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 5), яка мала бути заповнена та надана усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору. При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ландшафтна Майстерня» відсутні заповнені та надані усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору, письмові згоди на обробку наявних персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 5). З огляду на вищезазначене, підстави для визнання тендерної пропозиції ТОВ «Ю.В.А.П.» переможцем закупівлі відсутні, у зв’язку з чим протокол від 05.03.2018 має бути скасований. Також існує необхідність прийняття Антимонопольним комітетом України такого тимчасового запобіжного заходу як призупинення зазначеної Процедури закупівлі. Невжиття цього тимчасового запобіжного заходу призведе до визначення ним незаконно та передчасно переможцем Процедури іншого учасника, а укладення між Замовником і останнім господарського договору, розірвання якого буде можливе лише в судовому порядку і потребуватиме значних зусиль і витрат часу. Натомість, призупинення Процедури закупівель не завдасть істотної шкоди права і законним інтересам як Замовника, так і інших учасників Процедури закупівель. Враховуючи вищезазначене та згідно зі статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Фонду державного майна України (процедура закупівлі UA-2018-02-09-002743-a), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу Фондом державного майна України на строк до завершення розгляду Антимонопольним комітетом України цієї скарги. 2. Визнати протиправним обрання переможцем закупівлі протоколом розгляду тендерних пропозицій від 05.03.2018 Фондом державного майна України ТОВ «Ю.В.А.П.» при проведенні процедури закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Фонду державного майна України (процедура закупівлі UA-2018-02-09-002743-a), оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу та скасувати цей протокол. 3. Врахувати невідповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «Ландшафтна Майстерня». Додаток: копія платіжного доручення № 143 від 15.03.2018 про оплату за скаргою згідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». З повагою, Директор ТОВ «ФМ Сервіс» В.А. Осадчий
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2018 21:41
рішення від 19.03.2018 № 2438+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 березня 2018 21:40
Рішення від 03.04.2018 № 3052.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 18:54

Документи подані скаржником

15 березня 2018 18:16
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

04 квітня 2018 18:54
Рішення від 03.04.2018 № 3052.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ю.В.А.П. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 680 000,00
UAH з ПДВ
632 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ландшафтна Майстерня 780 000,00
UAH з ПДВ
632 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФМ Сервіс" 687 278,76
UAH з ПДВ
658 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Короленко О.А. 794 300,00
UAH з ПДВ
659 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" 799 746,34
UAH з ПДВ
799 746,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2018 18:16
Додаток_2_кошторис.pdf
26 лютого 2018 18:16
Тендерна_пропозиція.pdf
26 лютого 2018 18:16
Статут.pdf
26 лютого 2018 18:16
Реєстр_ПДВ.pdf
26 лютого 2018 18:16
Наказ_призначення.pdf
26 лютого 2018 18:16
Лист_проект_договору.pdf
26 лютого 2018 18:16
Лист_погодження.pdf
26 лютого 2018 18:16
Інформація_про_досвід.pdf
26 лютого 2018 18:16
Інформація_працівники.pdf
26 лютого 2018 18:16
Додаток_3.pdf
26 лютого 2018 18:16
Довідка_ТОВ_ЛМ.pdf
26 лютого 2018 18:16
Відомості_замовник.pdf
26 лютого 2018 18:16
Витяг_ЕДР2018.pdf
26 лютого 2018 18:16
Виписка_ЕДР.pdf

Публічні документи

27 лютого 2018 11:55
3 Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2018 11:55
15 Сертифікати_1.rar
27 лютого 2018 11:55
14 Сертифікати.rar
27 лютого 2018 11:55
13 Виписка з ЄДР.pdf
27 лютого 2018 11:55
10 Проект договору.pdf
27 лютого 2018 11:55
9.1 Статут.pdf
27 лютого 2018 11:55
4,5 Паспорт код.pdf
27 лютого 2018 11:55
1 Довідка працівники.pdf

Публічні документи

27 лютого 2018 11:40
Інформація.pdf
27 лютого 2018 11:36
Реєстр документів.pdf
27 лютого 2018 11:23
Обладнання.zip
27 лютого 2018 10:48
Довідка про санкції.pdf
27 лютого 2018 10:18
Довідка_статут.pdf
27 лютого 2018 10:18
Довідка про сплату ПДВ.pdf
27 лютого 2018 09:54
Документ видалено
27 лютого 2018 09:54
Документ видалено
26 лютого 2018 20:06
Лист-згода.pdf
26 лютого 2018 20:06
Виписка.pdf
26 лютого 2018 20:06
Пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ю.В.А.П. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ Ландшафтна Майстерня

ТОВ "ФМ Сервіс"

ФОП Короленко О.А.

ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ю.В.А.П. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39065861
Переможець 632 998,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 14:42

Документи

05 березня 2018 14:42
Електронний підпис
05 березня 2018 14:41
Протокол 37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2018 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ю.В.А.П. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39065861
632 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2018 14:42
Електронний підпис
05 березня 2018 14:41
Протокол 37.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 березня 2018 13:47
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу 3 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) відмінити відкриті торги щодо закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Фонду державного майна України, а саме: згідно ДК 021:2015 код 90910000-9-Послуги з прибирання.
Документи:
29 березня 2018 13:47
ПРОТОКОЛ про відміну торгів.pdf