Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КОМУНАЛЬНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ "ТОРЕЦЬКИЙ МУЗИЧНИЙ КОЛЕДЖ" за адресою: 85200, Донецька область, м. Торецьк, вул. Дружби, буд. 22"
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2018-02-09-001400-a fe138cd90e21423691927f3f9a5a0e25
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Ткаченко

+380951635267 dzmu65@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ "ТОРЕЦЬКИЙ МУЗИЧНИЙ КОЛЕДЖ"
Код ЄДРПОУ: 02214573
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., місто Торецьк, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 22
Контактна особа: Оксана Ткаченко
+380951635267
dzmu65@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2018 13:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2018 13:17
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертна оцінка по об'єкту:"Капітальний ремонт будівлі ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КОМУНАЛЬНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ "ТОРЕЦЬКИЙ МУЗИЧНИЙ КОЛЕДЖ" за адресою: вул. Дружби, буд. 22, м. Торецьк Донецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м. Торецьк, вул. Дружби, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2018  —  30 квітня 2018
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2018 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 11:44
Зміни до оголошення.rar
12 лютого 2018 12:51
Зміни до оголошення.rar
09 лютого 2018 13:27
Оголошення.rar
13 лютого 2018 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 11:44
Зміни до оголошення.rar
12 лютого 2018 12:51
Зміни до оголошення.rar
09 лютого 2018 13:27
Оголошення.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термiн виконання робiт
Дата подання: 12 лютого 2018 17:52
Дата відповіді: 13 лютого 2018 10:34
Вказаний Замовником термiн виконання робiт до 30 березня 2018 року з проходженням експертизи проекту не видається можливим, тому що тільки лише проходження експертизи проекту становить до 30 календарних днів. Виходячи з яких міркувань Замовник призначає такі нездійсненні терміни виконання робіт?
Відповідь: На Ваш запит відповідаємо, що термін виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи проекту може тривати до 30 квітня 2018 року. Відповідні зміни до документації будуть внесені та опубліковані в системі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2018 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер" 289 000,00
UAH з ПДВ
289 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 08:43
IMG_20180213_0010.pdf
21 лютого 2018 08:43
IMG_20180213_0009.pdf
21 лютого 2018 08:43
IMG_20180213_0005.pdf
21 лютого 2018 08:43
IMG_20180213_0004.pdf
21 лютого 2018 08:43
images (1).pdf
21 лютого 2018 08:43
images.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Фірма "Інженер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер"
#32536922
Переможець 289 000,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 11:32

Документи

23 лютого 2018 11:32
Електронний підпис
23 лютого 2018 11:29
Протокол 14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2018 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер"
#32536922
289 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2018 11:32
Електронний підпис
23 лютого 2018 11:29
Протокол 14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2018 11:04
img373.pdf укладений
20 червня 2018 11:01
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2018 16:15
додаткова угода.pdf зміни до договору
30 травня 2018 16:12
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 11:54
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 квітня 2018 11:50
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 08:45
Договір.pdf укладений
06 березня 2018 08:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт з експертної оцінки проектно-кошторисної документації залежить від Експертних органів, на які Виконавець не може впливати. Зміни внесено в п. 3.1. Договору, а саме: термін виконання робіт за умови своєчасного надання Замовником технічних умов на розробку проектної документації згідно ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", складає: - розроблення проектно-кошторисної документації, та проходження експертизи з отриманням позитивного експертного звіту - 40-45 робочих днів з дня укладання Договору, але не пізніше 30 травня 2018 року. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт для проходження експертизи ПКД з отриманням позитивного експертного звіту до 20 червня 2018 року, у зв'язку з тим, що виконавець не може вплинути на виконання цих робіт Експертними органами.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 289 000,00
UAH з ПДВ