Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі
Очікувана вартість
1 610 000,00 UAH
UA-2018-02-09-001334-c 437fe3b81efb4eb3866384a01c077483
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогальська Ольга

+380574920375 rogalska.olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад охорони здоров'я Балаклійської районної ради "Балаклійський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38610896
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська обл., м. Балаклія, вул. Соборна, б. 98
Контактна особа: Рогальська Ольга
+380574920375
rogalska.olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 27 лютого 2018 13:14
Очікувана вартість: 1 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська обл., Балаклія, Соборна, б. 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 15:45
Перелік змін до тендерної документації.docx
14 лютого 2018 15:45
Тендерна документація (нова редакція).docx
14 лютого 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 15:45
Перелік змін до тендерної документації.docx
14 лютого 2018 15:45
Тендерна документація (нова редакція).docx
09 лютого 2018 14:58
Тендерна документація (Легкові автомобілі).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретні технічні характеристики автомобіля
Дата подання: 09 лютого 2018 16:34
Дата відповіді: 13 лютого 2018 10:20
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля лише однієї моделі конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Наприклад обґрунтуйте вимогу потужності двигуна виключно 106 к.с., таку потужність має двигун лише одного виробника який запропонований на ринку України, і так само інші чисельні характеристики. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, єкономічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до пункту 3 частини 2 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до Ст. 8 Закону України «Про автомобільний транспорт» СЕРТИФІКАЦІЮ транспортних засобів, робіт, послуг на автомобільному транспорті здійснюють з метою запобігання використанню транспортних засобів, надання робіт, послуг, небезпечних для життя, здоров'я людей та довкілля. Відповідно до Ст. 29 Розділ V Закону України «Про дорожній рух» до участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають СЕРТИФІКАТ на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, пройшов такий контроль. Для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі учасником торгів, Ваша конкурсна документація ОБОВ’ЯЗКОВО ПОВИННА містити вимогу надання учасником в складі ПРОПОЗИЦІЇ копії або оригіналу сертифікату відповідності на автомобіль легковий СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ, виданого органом сертифікації відповідно до Постанови КМУ від 09.06.2011 № 738 «Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання» та Наказу Мінінфраструктури України від 17.08.2012 № 521 «Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання» або виробником чи його уповноваженим представником на підставі сертифікату типу транспортного засобу. Також зверніть увагу що: Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» який включає: Автомобіль СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ легковий повнопривідний або легковий, для здійснення медичного обслуговування на дому та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції), та спеціалізований автомобіль з ношами для транспортування хворих на хронічну патологію до закладів охорони здоров'я другого рівня. Постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Затверджені ЗАХОДИ щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. В пункті №1 зазначається «Припинення придбання ЛЕГКОВИХ автомобілів» Крім автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, охорони територій і об’єктів природно-заповідного фонду, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об’єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба “Українське телебачення і радіомовлення”, суб’єктів державного іномовлення України — за наявності об’єктивних потреб в оновленні таких автомобілів та автомобілів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури; мобільних телефонів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Служби безпеки у зв’язку з проведенням прикладних наукових досліджень з метою забезпечення державної безпеки, для Національної поліції та утворених її органів, закладів та установ; придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об’єктами; випадків придбання легкових автомобілів та мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби СПЕЦІАЛІЗОВАНІ, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерним комітетом Комунального закладу охорони здоров'я Балаклійської районної ради "Балаклійський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" (надалі - Центр) було розглянуто Ваше звернення щодо дискримінаційних ознак тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі, та відсутності обгрунтованого посилання на конкретні технічні характеристики автомобіля. За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент", що вказане в нашій технічній характеристиці предмету закупівлі. Зазначаємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" та Примірною тендерною документацією, затвердженою Наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов'язку зазначати в тендерній документації обгрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових.
Однак, Центр надає пояснення, щодо Закупівлі легкових автомобілів, яка здійснюється відповідно до наявної потреби. Виходячі з умов єксплуатації легкових автомобілів, фахівці автотранспортного відділу Центру вважають, що потужність двигуна 106 к.с. є найбільш доцільним та економічним.
Щодо нормативного регулювання повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля не санітарного автомобіля за кошти місцевого бюджету (кошти виділені з районного бюджету Балаклійської районної ради - Рішення 30 сесії 7 скликання від 30.01.2018 року). А тому, посилання на Наказ Міністерства охорони здоров'я України № 232 від 02.10.2000 "Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних", Наказ Міністерства охорони здоров'я України № 1150 від 27.12.2013 "Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів" та Постанову КМУ від 11.10.2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" пункт №1 - є необгрунтованим.
Повідомляємо, що зазначений Вами табель є примірним, а тому Центр може закуповувати й інше матеріально-технічне оснащення, необхідне для його функціонування. При цьому, працівники не мають спеціальних або спеціалізованих автомобілів. Тому СЕРТИФІКАТ відповідності на автомобіль легковий СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ, виданий органом сертифікації відповідно до Постанови КМУ від 09.06.2011 № 738 "Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання" та Наказу Мінінфраструктури України від 17.08.2012 № 521 "Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання" або виробником чи його уповноваженим представником на підставі сертифікату типу транспортного засобу Центру не потрібен, разом з тим Центр вимагає відповідності якості, надійності, застосування заходів із захисту довкілля та безпеці технічних характеристик предмета закупівлі (п.1 Додаток 3 до тендерної документації).
Дякуємо за нагадування про необхідність ефективного використання державних коштів, яким замовник обов'язково скористається в ході закупівель.
Дискримінаційні ознаки, наступний крок скарга в АМКУ.
Дата подання: 13 лютого 2018 17:41
Дата відповіді: 14 лютого 2018 15:17
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля лише однієї моделі конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Не існує автомобілів двух марок з характеристиками які ви визначили! Наприклад двигун 106 к.с. та колісна база - 2555 мм є виключно характеристикою лише однієї моделі та марки автомобіля, тому вимоги вашої ДКТ є дискримінаційними та такими що виключають конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до певних конструктивних особливостей предмета закупівлі нами переглянуті та викладені у новій редакції Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" 1 595 010,00
UAH з ПДВ
1 559 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОГДАН-АВТО ХАРКІВ" 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ АВТОЦЕНТР" 1 608 390,00
UAH з ПДВ
1 568 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ" 1 610 000,00
UAH з ПДВ
1 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2018 13:46
Електронний підпис
23 лютого 2018 13:45
Propoz.pdf
23 лютого 2018 13:45
ТХХ.pdf
23 лютого 2018 13:45
Analog.pdf
23 лютого 2018 13:45
Pog Dog.pdf
23 лютого 2018 13:45
Kvalif.pdf

Публічні документи

24 лютого 2018 12:29
JAC тендер.PDF
24 лютого 2018 12:29
Тех хар.PDF

Публічні документи

07 березня 2018 16:31
тендерна пропоція 2.pdf
07 березня 2018 16:31
тендерна пропоцізія 1.pdf
07 березня 2018 16:31
довідка скрябін.pdf
07 березня 2018 16:31
довідка заборгованість.pdf
23 лютого 2018 17:32
Статут стр 11-21.PDF
23 лютого 2018 17:32
Статут стр 1-10.PDF
23 лютого 2018 17:32
Сатут стр 22-29.PDF
23 лютого 2018 17:32
свідоцтво ПДВ.PDF
23 лютого 2018 17:32
тендерна пропозиція.PDF
23 лютого 2018 17:31
витяг.PDF

Публічні документи

22 лютого 2018 10:27
ТТХ.PDF
22 лютого 2018 10:27
Тендерна пропозиція.PDF
22 лютого 2018 10:27
Лист-гарантія ст. 17.PDF
22 лютого 2018 10:27
Копія довіреності.PDF
22 лютого 2018 10:27
Довідка мат.тех база.PDF
22 лютого 2018 10:27
витяг ПДВ.PDF
22 лютого 2018 10:27
витяг з держреєстра.PDF
22 лютого 2018 10:27
виписка з держреєстра.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП АВТОСНАБ"

ТОВ "БОГДАН-АВТО ХАРКІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ АВТОЦЕНТР"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ"
#41085735
Відхилено 1 559 900,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 15:43
ТОВ "БОГДАН-АВТО ХАРКІВ"
#37660035
Відхилено 1 560 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 15:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ АВТОЦЕНТР"
#34016118
Переможець 1 568 140,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 15:49

Документи

05 березня 2018 15:43
Електронний підпис

Документи

05 березня 2018 15:45
Електронний підпис
05 березня 2018 15:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 березня 2018 15:49
Електронний підпис
05 березня 2018 15:48
Протокол (переможець).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2018 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ АВТОЦЕНТР"
#34016118
1 568 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2018 15:49
Електронний підпис
05 березня 2018 15:48
Протокол (переможець).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2018 16:04
Додаткова угода (2).pdf зміни до договору
22 березня 2018 16:04
Електронний підпис укладений
19 березня 2018 08:49
Договір.pdf укладений
19 березня 2018 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Узгодженої зміни ціни в бік зменшення .
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 139
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 568 140,00
UAH з ПДВ