Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН)
Очікувана вартість
2 276 736,00 UAH
UA-2018-02-09-001185-a 4f18ef2229f34f089e818dc8fa705413
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конарєва, 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 14 березня 2018 12:45
Очікувана вартість: 2 276 736,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 383,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

(Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98000 штука
(Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36005, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Красноградське шосе,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2018 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 12:03
135 ТД НОВА РЕД прокладка нашпальна 2699.doc
26 лютого 2018 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 12:03
135 ТД НОВА РЕД прокладка нашпальна 2699.doc
09 лютого 2018 12:45
135 ТД прокладка нашпальна 2699.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-09-001185-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 15 лютого 2018 15:11
Назва предмета закупівлі
У тендерній документації на титульному аркуші, у розділі 1 – Загальні положення, пункті 4 – інформація про предмет закупівлі, підпункті 4.1 – назва предмета закупівлі і підпункті 4.2 – опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції та далі по тексту, зазначено що предметом закупівлі є: «Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН», із даного формулювання чітко відслідковується обмеження учасникам надавати еквівалентну продукцію, оскільки відсутнє слово типу, а також відсутній вислів «або еквівалент».
ВИМОГА – Змінити назву предмета закупівлі з: «Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН» на «Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій типу ПН або еквівалент» та далі по тексту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2018 14:47
ваше питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету і в разі необхідності будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2018-02-09-001185-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 15 лютого 2018 15:12
Технічні вимоги
Офіційна копія ДСТУ – копія, яка має силу оригіналу. Може бути видана тільки органом який зберігає оригінал документу, отримання офіційної копії гарантує правильність, повноту та актуальність даного документу.
ВИМОГА – Змінити формулювання пункту 2.5. додатку №4 тендерної документації з: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати копії таких документів завірені учасником торгів» на «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ. ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2018 14:47
ваше питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету і в разі необхідності будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2018-02-09-001185-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 15 лютого 2018 15:17
Технічні вимоги
У тендерній документації відсутні вимоги щодо надання учасниками атестату виробництва або сертифікату системи управління якістю.
У тендерній документації 2017 року на закупівлю «Прокладок підрейкових, прокладок нашпальних» яку проводила філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» було чітко зазначено перелік документів, які повинен надати учасник торгів про проведену атестацію чи обстеження виробництва, що виключало можливість закупівлі неякісної, несертифікованої продукції».
ВИМОГА: Внести зміни до тендерної документації, а саме долучити наступні вимоги у додаток №4:
« надати копію одного з наступних документів:
Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року:
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо) та копію чинного документу, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі, виданого національним органом з акредитації. Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2018 14:47
ваше питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету і в разі необхідності будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2018-02-09-001185-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 15 лютого 2018 15:19
Технічні вимоги
Згідно з вимогами додатку №4, учасник повинен надати завірені копії документів, а оригінальні примірники документів зберігаються в єдиному екземплярі, тому вважаємо недоцільними вимоги пункту 3 додатку №4. Також зазначаємо, що у тендерній документації 2017 року на закупівлю «Прокладок підрейкових, прокладок нашпальних» яку проводила філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» була відсутня така вимога.
ВИМОГА: Вилучити пункт 3 додатку №4, а саме «Учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику оригінали документів, передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника. У разі не надання документів, які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації пропозиція такого Учасника буде відхилена».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2018 14:48
ваше питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету і в разі необхідності будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2018-02-09-001185-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 15 лютого 2018 15:20
Технічні вимоги
Оскільки у додатку №4 пункті 1 – надано вичерпний перелік технічних та якісних характеристик, яким повинна відповідати продукція, не зрозуміло які додаткові дані про технічні характеристики продукції повинен надати учасник згідно вимог додатку №4 пункту 2.1, дефіс 6. Також зазначаємо, що у тендерній документації 2017 року на закупівлю «Прокладок підрейкових, прокладок нашпальних» яку проводила філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» була відсутня така вимога.
ВИМОГА: Вилучити дефіс 6 пункту 2.1 додатку №4, а саме: « - додаткові дані про технічні характеристики продукції»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2018 14:49
в довідці щодо предмету закупівлі учасник має зазначити будь які інші наявні характеристики продукції

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2018 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Амкодор-Укроспецмаш 2 262 624,00
UAH з ПДВ
2 152 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ 2 269 680,00
UAH з ПДВ
2 152 080,00
UAH з ПДВ
Документи
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" 2 256 744,00
UAH з ПДВ
2 233 224,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВАНТ-ГАРДЕ 2 275 560,00
UAH з ПДВ
2 275 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2018 14:59
10сертификат.png
13 березня 2018 14:59
9Видержки из ТУ.pdf
13 березня 2018 14:59
8Довідка ЄДРПОУ.jpg
13 березня 2018 14:58
7Наказ 7-п.pdf
13 березня 2018 14:58
6.ПДВ.jpg
13 березня 2018 14:58
5.довідка Банку.pdf
13 березня 2018 14:58
4Статут.PDF
13 березня 2018 14:58
3Довідки.pdf
13 березня 2018 14:58
2Тек.відповідности.pdf
13 березня 2018 14:58
1Тендерна документація.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 16:49
Електронний підпис
29 березня 2018 16:48
Довідка крупція юр особа
29 березня 2018 16:48
Довідка МВС
29 березня 2018 16:48
Довідка ДПІ
26 лютого 2018 14:23
Електронний підпис
23 лютого 2018 10:50
Електронний підпис
23 лютого 2018 10:49
Технічні умови.PDF
23 лютого 2018 10:49
Сертифікат ISO.PDF
23 лютого 2018 10:49
Акти Протоколи.PDF
22 лютого 2018 18:23
Електронний підпис
22 лютого 2018 18:22
Лист еквівалент.PDF
22 лютого 2018 18:22
Гарант лист ПН.PDF
22 лютого 2018 18:22
Сертифікат ISO.PDF
22 лютого 2018 18:22
Паспорт етикетка ПН.PDF
22 лютого 2018 18:22
Технічні умови.PDF
22 лютого 2018 18:22
Акти протоколи.PDF
22 лютого 2018 18:22
Довідка діяльність.PDF
22 лютого 2018 18:22
Довідка рахунок.PDF
22 лютого 2018 18:22
Довідка транспорт.PDF
22 лютого 2018 18:22
Довідка працівники.PDF
22 лютого 2018 18:22
Гарант лист Додаток 5.PDF
22 лютого 2018 18:22
Протокол 26 наказ 3.PDF
22 лютого 2018 18:22
Протокол Наказ 1.PDF
22 лютого 2018 18:22
ВИТЯГ ПДВ.PDF
22 лютого 2018 18:22
Статут.PDF
22 лютого 2018 18:22
Довідка ст 17.PDF

Публічні документи

13 березня 2018 13:49
Електронний підпис
13 березня 2018 13:47
30 Лист-погодження УЗ.pdf
13 березня 2018 13:47
12 Копія Статуту.pdf
13 березня 2018 13:47
11 Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

26 лютого 2018 16:00
Електронний підпис
23 лютого 2018 11:59
Електронний підпис
23 лютого 2018 11:58
Тех умови.pdf
23 лютого 2018 11:58
Сертифікат iso.pdf
23 лютого 2018 11:58
Протоколи акти квл.pdf
22 лютого 2018 15:19
Електронний підпис
22 лютого 2018 15:18
Гарант лист серт П.pdf
22 лютого 2018 15:18
Лист на 3 група ПН.pdf
22 лютого 2018 15:18
Еквівалент.pdf
22 лютого 2018 15:18
Протокол на суміш.pdf
22 лютого 2018 15:18
Сертифікат ЇСО.pdf
22 лютого 2018 15:18
Лист повноваження.pdf
22 лютого 2018 15:18
Паспорт ПН.pdf
22 лютого 2018 15:18
Тех умови.pdf
22 лютого 2018 15:18
Протокол акт.pdf
22 лютого 2018 15:18
Лист атест ПІВД.pdf
22 лютого 2018 15:18
Атестат АКРЕДИТАЦІЯ.pdf
22 лютого 2018 15:18
Сертифікат відпов.pdf
22 лютого 2018 15:18
Довідка діяльність.pdf
22 лютого 2018 15:18
Довідка банк.pdf
22 лютого 2018 15:18
наказ протокол.PDF
22 лютого 2018 15:18
Гар лист дод 5.pdf
22 лютого 2018 15:18
свідотство ПДВ.PDF
22 лютого 2018 15:18
Статут.pdf
22 лютого 2018 15:18
Дов ст 17.pdf
22 лютого 2018 15:18
Довідка працівники.pdf
22 лютого 2018 15:18
Дов транспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Амкодор-Укроспецмаш

ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ

Зовнішньоторгове підприємство "МАГ"

ТОВ АВАНТ-ГАРДЕ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Амкодор-Укроспецмаш
#37250239
Відхилено 2 152 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2018 12:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ
#41022885
Переможець 2 152 080,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 13:46

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Амкодор-Укроспецмаш #37250239

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

19 березня 2018 12:59
Електронний підпис
19 березня 2018 12:58
135 прокладка відх 19.03..pdf
14 березня 2018 13:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 березня 2018 13:46
Електронний підпис
26 березня 2018 13:22
Електронний підпис
19 березня 2018 12:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ
#41022885
2 152 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 13:46
Електронний підпис
26 березня 2018 13:22
Електронний підпис
19 березня 2018 12:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 09:39
Електронний підпис укладений
24 квітня 2018 15:22
135 Договор.pdf укладений
24 квітня 2018 14:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 152 080,00
UAH з ПДВ