Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт кабінетів №1 та №101 поліклінічного відділення Гадяцької ЦРЛ по вул. Лохвицькій, 1 в м.Гадяч Полтавської області
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2018-02-09-001101-c c687dbb5a08246299da373cf5712a7c9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осипчук Марія Йосипівна

380535420615 rizni2904@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гадяцька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01999218
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., Гадяч, вулиця Лохвицька, будинок 1
Контактна особа: Осипчук Марія Йосипівна
380535420615
rizni2904@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт кабінетів №1 та №101 поліклінічного відділення Гадяцької ЦРЛ по вул. Лохвицькій, 1 в м.Гадяч Полтавської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінетів №1 та №101 поліклінічного відділення Гадяцької ЦРЛ по вул. Лохвицькій, 1 в м.Гадяч Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Лохвицька, б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 лютого 2018  —  10 травня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

09 лютого 2018 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КВА"
#39720797
Переможець 125 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 14:08

Документи

09 лютого 2018 14:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 13:17
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2018 14:35
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 травня 2018 14:34
Електронний підпис укладений
09 лютого 2018 14:33
Договір 02-02-18.pdf укладений
09 лютого 2018 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальну суму Договору підряду № 02/02-18 від «09 » лютого 2018р. зменшити на 14 441,00 гри. (чотирнадцять тисяч чотириста сорок одна гривня 00 копійок). 2. Пункт 2.1. Розділу 2 «ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ» Договору підряду № 02/02-18 від « 09 » лютого 2018 р. виключити та викласти в новій редакції: « 2.1. Вартість послуг (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконані ним послуги) за цим Договором, становить 110 559,00 гри. (Сто десять тисяч п’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 копійок). »
Номер договору про закупівлю: 02/02-18
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 110 559,00
UAH