Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки.
Services in maintenance of general motor roads of state significance in Kherson region. Arrangement of horizontal road marking.
Очікувана вартість
9 500 000,00 UAH
UA-2018-02-09-001051-c 0dd8a2f34bd24f7db666cf7c3ceb9f96
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

380552367768 sadho-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 25899361
Вебсайт: http://ks.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
380552367768
sadho-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Kherson Oblast
National ID: 25899361
Contact point: Funtova Nadia Sergiyivna
380552367768
sadho-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 15:51
Очікувана вартість: 9 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47500 UAH
Publication date: 09 лютого 2018 13:46
Enquiries until: 02 березня 2018 00:00
Complaints submission until: до 08 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 березня 2018 00:00

Information

Estimated total value: 9 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 47 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Відповідно до документації, Херсонська область
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Services in maintenance of general motor roads of state significance in Kherson region. Arrangement of horizontal road marking.
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2018 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 09:46
Зміни ТД .doc
20 лютого 2018 09:44
Документація (нова редакція).doc
09 лютого 2018 13:49
Оголошення про проведення видкритих торгив (англ. мов.).doc
20 лютого 2018 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 09:46
Зміни ТД .doc
20 лютого 2018 09:44
Документація (нова редакція).doc
09 лютого 2018 13:49
Документація .doc
09 лютого 2018 13:49
Оголошення про проведення видкритих торгив (англ. мов.).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-09-001051-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР", Код ЄДРПОУ:39467054
Дата подання: 19 березня 2018 17:18
Щодо невідповідності тендерних пропозицій Учасника
Працівниками ТОВ «ЕКСПОДОР» було детально розглянуто та проаналізовано тендерні пропозиції Учасників ТОВ «РОАД-ЛАЙН» та ПП «Комплектавтодор» на закупівлю згідно код ДК: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки) очікуваною вартістю 9 500 000,00 грн. та виявлено невідповідності згідно встановлених вимог тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.1 Змісту і способу подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інстукції з підготовки тендерної пропозиції Замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну:
- учасники, які є платниками ПДВ, зазначають ціну своєї пропозиції з урахуванням ПДВ;
- учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну своєї пропозиції без урахування ПДВ;
та завантаження файлів з:
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації);
- інформацією та документами на підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначених статтею 17 Закону (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації);
- іншою інформацією та документами (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації);
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2 до цієї документації) за підписом керівника або уповноваженої особи;
- проекту Договору (згідно Додатку 3 до цієї документації) та договірної ціни (додаток 1 до цього Договору) без розрахунків;
- гарантійного листа щодо виконання зобовязань Учасника за формою згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації;
- документа, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (згідно з пунктом 7 розділу 3 цієї документації).
Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічній опис(інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) предмета закупівлі, подаються в окремих файлах.
Однак при розгляді пропозицій виявлено, що у вищевказаних Учасників у складі поданої пропозиції відсутній проект Договору (Додаток 3) до документації Замовника.
Відповідно до п. 3 Проект Договору Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Замовником визначено:
Проект договору складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Разом з тендерною документацією Замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов.
Проект договору наведений у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Невід’ємною частиною договору є договірна ціна.
Договірна ціна (додаток 1 до Договору (без розрахунків)) завантажуються разом із пропозицією Учасника через електронний майданчик, в поля, що відносяться до цінової категорії, для коректного розкриття інформації електронною системою.
Враховуючи вищевикладені факти, наголошуємо на необхідності перегляду рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Херсонській області згідно з ч.4. ст.30 Закону та відхили тендерні пропозиції Учасників ТОВ «РОАД-ЛАЙН» та ПП «Комплектавтодор» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
У разі відмови у задоволенні вимоги будемо змушені звернутися до відповідного органу, а саме Антимонопольного комітету України для підтвердження наявності встановлених порушень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2018 15:52
За результатом розгляду вимоги UA-2018-02-09-001051-c.b1 від 19.03.2018, поданої ТОВ «Експодор» на закупівлю (UA-2018-02-09-001051-c) 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки, Замовник надає роз’яснення.
Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну.
В складі тендерної пропозиції учасник, відповідно до п.1 р.3 тендерної документації, надає проект Договору (згідно Додатку 3 до цієї документації) та договірну ціну (додаток 1 до цього Договору) без розрахунків.
Проект договору може містити інформацію про ціну пропозиції учасника і кваліфікуватися як «Цінова пропозиція», тому проект договору може бути завантажений разом з договірною ціною. Цінова частина пропозиції відкривається після аукціону.
Роз’яснення затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 88 від 20.03.2018 року.

Документи подані скаржником

19 березня 2018 17:17
Лист 255_18 від 19.03.18.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-09-001051-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 20 березня 2018 12:52
Скарга на дії Замовника
Службою автомобільних доріг у Херсонській області (надалі – Замовник) 09.02.2018 року було оприлюднено оголошення про закупівлю послуг - 637110000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної розмітки). Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-09-001051-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (надалі - Підприємство) є учасником вказаної процедури закупівлі. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 30 від 09 лютого 2018 року з урахуванням внесених змін протоколом № 35 від 20 лютого 2018 року), тендерна документація подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями (…) та завантаження файлів зокрема, з проектом договору (згідно Додатку 3 до цієї документації). Ознайомившись з Тендерними пропозиціями учасників, а саме: Товариства з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» та Приватного підприємства «Комплектавтодор», було встановлено, що всупереч вимогам Тендерної документації, у складі Тендерних пропозицій зазначених вище учасників відсутній завантажений файл з проектом договору. Однак, Замовником було визначено, що Тендерні пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» та ПП «Комплектавтодор» відповідають умовам Тендерної документації та прийнято рішення про їх допущення до аукціону (протоколи розгляду тендерних пропозицій № 75 від 15.03.2018 року та № 73 від 15.03.2018 року відповідно). Скаржник не може погодитися з прийнятим Замовником рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують законні права та інтереси Скаржника, у зв’язку з наступним. Відповідно до п. 4 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, керуючись положеннями Тендерної документації, Замовник повинен був відхилити Тендерні пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» та ПП «Комплектавтодор» через їх невідповідність умовам Тендерної документації, зокрема пункту 1 Розділу 3. Вважаємо, що прийняте Замовником рішення про допущення вказаних вище Учасників порушує один з основних приципів здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником зазначеної процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про допущення до аукціону Тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» та Приватного підприємства «Комплектавтодор». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету (платіжне доручення № 8884 від 19.03.2018 року). 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 73 від 15.03.2018 року в форматі PDF. 3. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 75 від 15.03.2018 року в форматі PDF.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 21.03.2018 №2518.pdf
Дата публікації: 22 березня 2018 16:05
Номер скарги: UA-2018-02-09-001051-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР", Код ЄДРПОУ:39467054
Дата подання: 20 березня 2018 15:55
Щодо невідповідності пропозицій Учасника
Ознайомившись з Протоколами Рішення тендерного комітету № 73 та № 75 від 15.03.2018 про те, що пропозиції Учасників ТОВ «РОАД-ЛАЙН» та ПП «Комплектавтодор» відповідають умовам тендерної документації Замовника повідомляємо наступне. Відповідно до п.1 Змісту і способу подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інстукції з підготовки тендерної пропозиції Замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну: - учасники, які є платниками ПДВ, зазначають ціну своєї пропозиції з урахуванням ПДВ; - учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну своєї пропозиції без урахування ПДВ; та завантаження файлів з: - документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів); - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації); - інформацією та документами на підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначених статтею 17 Закону (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації); - іншою інформацією та документами (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації); - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2 до цієї документації) за підписом керівника або уповноваженої особи; - проекту Договору (згідно Додатку 3 до цієї документації) та договірної ціни (додаток 1 до цього Договору) без розрахунків; - гарантійного листа щодо виконання зобовязань Учасника за формою згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації; - документа, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); - інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (згідно з пунктом 7 розділу 3 цієї документації). Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічній опис(інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) предмета закупівлі, подаються в окремих файлах. Однак при розгляді пропозицій виявлено, що у вищевказаних Учасників у складі поданої пропозиції відсутній проект Договору (Додаток 3) до документації Замовника. Відповідно до п. 3 Проект Договору Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Замовником визначено: Проект договору складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією Замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Проект договору наведений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Невід’ємною частиною договору є договірна ціна. Договірна ціна (додаток 1 до Договору (без розрахунків)) завантажуються разом із пропозицією Учасника через електронний майданчик, в поля, що відносяться до цінової категорії, для коректного розкриття інформації електронною системою. Враховуючи вищевикладені факти, наголошуємо на необхідності перегляду рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Херсонській області згідно з ч.4. ст.30 Закону та зобов’язати відхили тендерні пропозиції Учасників ТОВ «РОАД-ЛАЙН» та ПП «Комплектавтодор» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Додатки: 1) Копія Протоколу Розгляду тендерних пропозицій № 73 від 15.03.2018 (в 1 екз., на 2 стор.). 2) Копія Протоколу Розгляду тендерних пропозицій № 75 від 15.03.2018 (в 1 екз., на 2 стор.). 3) Платіжне доручення № 124 від 20.03.2018. (в 1 екз. на 2 стор.). 4) Витяг з тендерної документації Замовника (в 1 екз. на 2 стор.).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2018 19:41
рішення від 22.03.2018 № 2576+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2018 19:41
Рішення від 06.04.2018 № 3231.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій Приватного підприємства "Комплектавтодор" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Роад-Лайн" (Протокол №110 та №111 від 16.04.2018 відповідно)
Дата виконання рішення замовником: 16 квітня 2018 17:28
Номер скарги: UA-2018-02-09-001051-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Комплектавтодор", Код ЄДРПОУ:14113570
Дата подання: 20 квітня 2018 19:52
Скарга на дію Замовника
Службою автомобільних доріг у Херсонській області (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено оголошення про проведення запланованої закупівлі послуг 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки), (відкриті торги з публікацією англійською мовою №UA-2018-02-09-001051-с).Приватне підприємство «Комплектавтодор» (далі - Скаржник) є учасником вказаної процедури закупівлі.Під час проведення вищезазначеної процедури закупівлі 25.03.2018 нами отримано рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 22.03.2018 №2576-р/пк-пз про прийняття до розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПОДОР» від 20.03.2018 №UA-2018-02-09-001051-c.c3, щодо порушення Замовником проведення процедури закупівлі. За результатом розгляду скарги №UA-2018-02-09-001051-c.c3, рішенням тендерного комітету Замовника Протокол № 110 від 16.04.2018 було скасовано кваліфікацію та відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, так як наведені твердження є необґрунтованими з огляду на наступне.У відповідності до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, містить розділ 3 згідно пункту 1 котрого:Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну:- учасники, які є платниками ПДВ, зазначають ціну своєї пропозиції з урахуванням ПДВ; - учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну своєї пропозиції без урахування ПДВ;та завантаження файлів з:- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів);- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації);- інформацією та документами на підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначених статтею 17 Закону (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації);- іншою інформацією та документами (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації);- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2 до цієї документації) за підписом керівника або уповноваженої особи;- проекту Договору (згідно Додатку 3 до цієї документації) та договірної ціни (додаток 1 до цього Договору) без розрахунків;- гарантійного листа щодо виконання зобов’язань Учасника за формою згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації;- документа, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (згідно з пунктом 7 розділу 3 цієї документації). Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічній опис(інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) предмета закупівлі, подаються в окремих файлах. Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро, розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону. З урахуванням вищезазначеного, Учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну. Усі документи Тендерної пропозиції повинні бути у сканованому кольоровому вигляді та подані у форматі PDF або .jpeg (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису та ін.).Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.Одночасно пунктом 3 розділу 6 Тендерної документації встановлено, що Проект договору складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.Разом з тендерною документацією Замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов.Проект договору наведений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Невід’ємною частиною договору є договірна ціна.Договірна ціна (додаток 1 до Договору (без розрахунків)) завантажуються разом із пропозицією Учасника через електронний майданчик, в поля, що відносяться до цінової категорії, для коректного розкриття інформації електронною системою. Частиною 1 пункту 2 розділу 4 Тендерної документації визначено порядок розкриття тендерної пропозиції, згідно котрого Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Проект договору не є документом, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та документом, що містить технічний опис предмета закупівлі. Враховуючи, що ПП «Комплектавтодор» при подачі тендерної пропозиції виконав усі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації затвердженої рішенням Тендерного комітету від 09 лютого 2018 року №30 з урахуванням змін внесених на підставі протоколу від 20 лютого 2018 року №35, зокрема завантажив договір, що містить ціну разом із Договірною ціною (Додаток 1 до Договору) котрий є невід’ємною частиною договору, завантажений на сайт та помічений, як такий, що відноситься до цінової категорії, з метою дотримання правильного алгоритму проведення процедури закупівлі. Для підтвердження такої інформації надаємо документальне підтвердження (скрин-шот) з торговельного майданчика, на якому зареєстрований Скаржник, для участі у торгах (Додаток 1 до скарги). Цінова частина пропозиції Учасника відкривається та стає доступною для розгляду Замовнику та іншим Учасникам після проведення електронного аукціону. Крім того, тендерною документацією Замовника чітко не прописано в які саме поля завантажується проект договору, у разі зазначення в ньому ціни пропозиції Таким чином, з боку ПП «Комплектавтодор» виконані усі вимоги Тендерної документації, і підстави для відхилення тендерної пропозиції з боку Замовника в розумінні статі 30 Закону України «Про публічні закупівлі», котрі є виключними і не підлягають ширшому тлумаченню, відсутні.Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені АМКУ. Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівель». Так, в ч. 9 ст. 18 Закону визначено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження (АМКУ) має право, прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Здійснити перевірку викладеної в скарзі інформації, за результатами розгляду якої прийняти рішення; 3. Зобов’язати Замовника допустити тендерну пропозицію Скаржника до аукціону; 4. У разі неможливості усунення порушень з боку Замовника – відмінити закупівлю відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатки: 1) Тендерна документація (файл додається) 2) Лист від офіційного майданчика Прозоро Zakupki.Prom.ua 3) Додаток 1 (скрин-шот) особистого кабінету ПП «Комплектавтодор» на офіційному майданчику Прозоро Zakupki.Prom.ua 4) Платіжне доручення №254 від 20.04.2018р. 5) Копія протоколу №110 від 16.04.2018р. тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Херсонській області
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2018 20:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства "Комплектавтодор" (Протокол №147 від 21.05.2018 )
Дата виконання рішення замовником: 21 травня 2018 13:39
Номер скарги: UA-2018-02-09-001051-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:39272818
Дата подання: 25 травня 2018 12:47
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
09.02.2018р. Службою автомобільних доріг у Херсонській області (далі по тексту – Замовник) було оприлюднено оголошення (UA-2018-02-09-001051-c, посилання на тендер на офіційному сайті – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-09-001051-c) про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки) з очікуваною вартістю 9 500 000,00 гривень з урахуванням ПДВ. 15.03.2018р. за результатами розгляду тендерної пропозиції нашого Товариства, тендерним комітетом Замовника було вирішено, допустити до аукціону тендерну пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН (Протокол №75 від 15.03.2018р.). За результатом розгляду скарги, яка відбулася 06.04.2018р. та отриманням рішення за №3231-р/пк-пз від 06.04.2018р. Органом оскарження - Антимонопольним комітетом України «Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель» (далі по тексту - Колегія), тендерний комітет Замовника прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН (Протокол №111 від 16.04.2018р.) з наступних причин:  Відхилити тендерну пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації», а саме: відсутній проект Договору (Додаток 3 до тендерної документації), що не відповідає вимогам п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Товариство з обмеженою відповідальністю «РОАД-ЛАЙН» не погоджується із підставами відхилення тендерної пропозиції у зв’язку із тим, що: 1. Абзац 4 п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника трактує те, що Учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну. 2. Абзац 4 п. 3. «Проект договору», Розділ 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника трактує те, що Невід’ємною частиною договору є договірна ціна, абзац 5 трактує те, що Договірна ціна (додаток 1 до Договору (без розрахунків)) завантажуються разом із пропозицією Учасника через електронний майданчик, в поля, що відносяться до цінової категорії, для коректного розкриття інформації електронною системою. 3. Враховуючи вищенаведені факти та сам зміст тендерної документації, ТОВ «РОАД-ЛАЙН» свою «СКАРГУ» констатує наступним: 3.1. По-перше. Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну, що і було дотримано нашим Товариством при подачі тендерної пропозиції на дану закупівлю; 3.2. По-друге. Нашим Товариством було дотримано всі вимоги тендерної документації Замовника, про що свідчить сама тендерна пропозиція ТОВ «РОАД-ЛАЙН» та «Протокол розгляду тендерних пропозицій», затверджений рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Херсонській області від 15.03.2018 року за №75; 3.3. По-третє. В п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником чітко прописано те, що Учасник надає проект Договору (згідно Додатку 3 до цієї документації) та договірну ціну (додаток 1 до цього Договору) без розрахунків. У п. 3 «Проект договору» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником чітко прописано, що «Невід’ємною частиною договору є договірна ціна», а Договірна ціна (додаток 1 до Договору (без розрахунків) завантажується разом із пропозицією Учасника через електронний майданчик, в поля, що відносяться до цінової категорії, для коректного розкриття інформації електронною системою. Тобто, Проект Договору та Договірна ціна (додаток 1 до Договору (без розрахунків)) є одним цілим і завантажуються та кваліфікуються як «Цінова» пропозиція», яка буде (стане) видимою та доступною для розгляду, як Замовнику так і іншим Учасникам після проведення аукціону по даній закупівлі, що і було дотримано нашим Товариством відповідно до вимог тендерної документації Замовника; 3.4. По-четверте. Абзац 1 п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Учасники повинні надати «Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань Учасника за формою згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації». В тендерній пропозиції нашого Товариства було надано «Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань» (Вих. №42 /18 від «27» лютого 2018 року) на фірмовому бланку завірений мокрою печаткою та підписом директора згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації, зміст якого трактує наступе: - п. 1. Вивчивши тендерну документацію на виконання зазначених вище послуг, ми гарантуємо виконання своїх зобов’язань щодо закупівлі 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки) у відповідності до тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до технічного завдання згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації, до положень проекту Договору згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації, та за ціною за результатами аукціону; - п. 4. У разі визначення нас Переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором; - п. 8. Якщо нас визначено Переможцем торгів, ми зобов'язуємося погодити договірну ціну та підписати Договір із Замовником відповідно до Проекту Договору згідно Додатку 3 до тендерної документації протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Окрім вищенаведеної інформації (фактів), наше Товариство звертає увагу Колегії, що тендерна документація Замовника не містить конкретних вимог стосовно порядку завантаження документів на підтвердження відповідності пропозицій Учасників кваліфікаційним та технічним умовам тендерної документації на дану закупівлю, особливо щодо проекту Договору (згідно Додатку 3 до цієї документації). У зв’язку з цим, ТОВ «РОАД-ЛАЙН» вважає, те що нашим Товариством не було порушено умови тендерної документації Замовника та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» під час подачі тендерної пропозиції в цій частині. У разі прийняття та розгляду нашої скарги, представники нашого Товариства під час засідання Колегії для достовірності інформації можуть здійснити вхід до особистого кабінету на електронному майданчику «e-tender.ua» та показати інформацію (Проект договору з Додатками), який завантажений в тип «Цінова пропозиція». На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в тому числі ст. 18, але не обмежуючись, - П Р О С И М О: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Херсонській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД-ЛАЙН» за Протоколом № 111 від 16.04.2018р. на закупівлю послуг 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки); 4. Повідомити сторони цієї скарги про дату, час та місце розгляду скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 12:06
Рішення від 30.05.2018 № 5090.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 12:06
Рішення від 14.06.2018 № 5770.pdf
Дата публікації: 19 червня 2018 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" (Протокол №151 від 21.06.2018 )
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2018 15:42

Документи подані скаржником

20 березня 2018 12:49
Скарга.PDF
20 березня 2018 12:49
Платіжне доручення.pdf
20 березня 2018 12:49
Протокол 75.PDF
20 березня 2018 12:51
Протокол 73.PDF

Документи Органу Оскарження

22 березня 2018 16:05
Рішення від 21.03.2018 №2518.pdf

Документи подані скаржником

20 березня 2018 15:52
Додаток 4 витяг з ТД.pdf
20 березня 2018 15:52
Скарга.pdf
20 березня 2018 15:53
платіжне доручення.pdf
20 березня 2018 15:54
Протокол 75 (1).PDF
20 березня 2018 15:54
Протокол 73.PDF

Документи подані замовником

06 квітня 2018 09:50
Пояснення на скаргу.PDF

Документи подані скаржником

20 квітня 2018 19:52
proxy_pdf_inline.pdf
20 квітня 2018 19:52
Тендерна документація.pdf
20 квітня 2018 19:52
Скарга .pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

25 травня 2018 12:45
Гарантійний лист.pdf
25 травня 2018 12:45
Платіжне доручення.pdf
25 травня 2018 12:45
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

22 червня 2018 15:35
Протокол 151.PDF

Документи Органу Оскарження

31 травня 2018 12:06
Рішення від 30.05.2018 № 5090.pdf
19 червня 2018 16:45
Рішення від 14.06.2018 № 5770.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 червня 2018
UA-2018-02-09-001051-c0dd8a2f34bd24f7db666cf7c3ceb9f96
Найменування: Служба автомобільних доріг у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23
Учасник Документи Рішення
ПП "Комплектавтодор" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "Комплектавтодор" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Комплектавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 березня 2018 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 березня 2018 15:57
Протокол 73.PDF
15 березня 2018 15:59
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2018 15:31
15. Копія ліцензії.pdf
06 березня 2018 15:31
14.Технічна частина.pdf
06 березня 2018 15:31
12. Копія договору та КБ-3.ZIP
06 березня 2018 15:31
9.Довідка про персонал.pdf
06 березня 2018 15:31
5.Паспорт Алєферка О.С.pdf

Документи

12 березня 2018 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 березня 2018 15:58
Протокол 75.PDF
15 березня 2018 16:00
Електронний підпис

Документи

12 березня 2018 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 березня 2018 15:55
Протокол 72.PDF
15 березня 2018 15:56
Електронний підпис

Публічні документи

09 березня 2018 17:56
Електронний підпис
09 березня 2018 17:55
Договірна ціна.PDF
09 березня 2018 17:23
Електронний підпис
09 березня 2018 17:22
Гарантія Херсон.zip
09 березня 2018 17:10
Електронний підпис
09 березня 2018 17:09
ст. 17.PDF
09 березня 2018 17:08
Проект договору.PDF
09 березня 2018 17:07
Повноваження.PDF
09 березня 2018 17:07
Інші документи.PDF
09 березня 2018 17:05
Гарантійний лист.PDF
09 березня 2018 17:05
Технічне завдання.PDF
09 березня 2018 17:05
Кваліфікація.PDF
09 березня 2018 17:03
Договірна ціна.PDF

Документи

12 березня 2018 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 березня 2018 15:58
Протокол 74.PDF
15 березня 2018 16:00
Електронний підпис

Публічні документи

09 березня 2018 20:03
Знаки.pdf
09 березня 2018 20:02
Кваліфікаційні ч1.pdf
09 березня 2018 19:18
серт.pdf
09 березня 2018 19:02
інші.pdf
09 березня 2018 18:53
Експодор_7365_p7s.7z
09 березня 2018 18:53
Експодор_7365_medoc.7z
09 березня 2018 18:53
проект договору.pdf
09 березня 2018 18:53
лист-згода.pdf
09 березня 2018 18:53
Кваліфікаційні ч1.pdf
09 березня 2018 18:53
Кваліфікаційні ч2.pdf
09 березня 2018 18:53
ст 17.pdf
09 березня 2018 18:53
договірна ціна.pdf

Документи

16 квітня 2018 16:54
Протокол 110.PDF
16 квітня 2018 16:57
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2018 15:31
15. Копія ліцензії.pdf
06 березня 2018 15:31
14.Технічна частина.pdf
06 березня 2018 15:31
12. Копія договору та КБ-3.ZIP
06 березня 2018 15:31
9.Довідка про персонал.pdf
06 березня 2018 15:31
5.Паспорт Алєферка О.С.pdf

Документи

16 квітня 2018 16:54
Протокол 111.PDF
16 квітня 2018 16:58
Електронний підпис

Документи

16 квітня 2018 17:21
Протокол 112.PDF
16 квітня 2018 17:23
Електронний підпис

Публічні документи

09 березня 2018 20:03
Знаки.pdf
09 березня 2018 20:02
Кваліфікаційні ч1.pdf
09 березня 2018 19:18
серт.pdf
09 березня 2018 19:02
інші.pdf
09 березня 2018 18:53
Експодор_7365_p7s.7z
09 березня 2018 18:53
Експодор_7365_medoc.7z
09 березня 2018 18:53
проект договору.pdf
09 березня 2018 18:53
лист-згода.pdf
09 березня 2018 18:53
Кваліфікаційні ч1.pdf
09 березня 2018 18:53
Кваліфікаційні ч2.pdf
09 березня 2018 18:53
ст 17.pdf
09 березня 2018 18:53
договірна ціна.pdf

Документи

21 травня 2018 13:33
Протокол 147.PDF
21 травня 2018 13:35
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2018 15:31
15. Копія ліцензії.pdf
06 березня 2018 15:31
14.Технічна частина.pdf
06 березня 2018 15:31
12. Копія договору та КБ-3.ZIP
06 березня 2018 15:31
9.Довідка про персонал.pdf
06 березня 2018 15:31
5.Паспорт Алєферка О.С.pdf

Документи

22 червня 2018 15:37
Протокол 151.PDF
22 червня 2018 15:38
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Комплектавтодор"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"

ПП "Комплектавтодор"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"

ПП "Комплектавтодор"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Комплектавтодор" 6 699 948,18
UAH з ПДВ
6 699 948,18
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН" 8 302 488,00
UAH з ПДВ
7 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 9 301 769,36
UAH з ПДВ
7 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" 8 522 986,80
UAH з ПДВ
7 952 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2018 15:31
15. Копія ліцензії.pdf
06 березня 2018 15:31
14.Технічна частина.pdf
06 березня 2018 15:31
12. Копія договору та КБ-3.ZIP
06 березня 2018 15:31
9.Довідка про персонал.pdf
06 березня 2018 15:31
5.Паспорт Алєферка О.С.pdf

Публічні документи

09 березня 2018 17:56
Електронний підпис
09 березня 2018 17:55
Договірна ціна.PDF
09 березня 2018 17:23
Електронний підпис
09 березня 2018 17:22
Гарантія Херсон.zip
09 березня 2018 17:10
Електронний підпис
09 березня 2018 17:09
ст. 17.PDF
09 березня 2018 17:08
Проект договору.PDF
09 березня 2018 17:07
Повноваження.PDF
09 березня 2018 17:07
Інші документи.PDF
09 березня 2018 17:05
Гарантійний лист.PDF
09 березня 2018 17:05
Технічне завдання.PDF
09 березня 2018 17:05
Кваліфікація.PDF
09 березня 2018 17:03
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

09 березня 2018 20:03
Знаки.pdf
09 березня 2018 20:02
Кваліфікаційні ч1.pdf
09 березня 2018 19:18
серт.pdf
09 березня 2018 19:02
інші.pdf
09 березня 2018 18:53
Експодор_7365_p7s.7z
09 березня 2018 18:53
Експодор_7365_medoc.7z
09 березня 2018 18:53
проект договору.pdf
09 березня 2018 18:53
лист-згода.pdf
09 березня 2018 18:53
Кваліфікаційні ч1.pdf
09 березня 2018 18:53
Кваліфікаційні ч2.pdf
09 березня 2018 18:53
ст 17.pdf
09 березня 2018 18:53
договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Комплектавтодор"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОАД-ЛАЙН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Комплектавтодор"
#14113570
Переможець 6 699 948,18
UAH з ПДВ
05 липня 2018 09:59

Документи

05 липня 2018 09:59
Електронний підпис
05 липня 2018 09:57
Протокол 157.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Комплектавтодор"
#14113570
6 699 948,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2018 09:59
Електронний підпис
05 липня 2018 09:57
Протокол 157.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 12:06
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2019 10:42
Додаткова угода №5.PDF зміни до договору
11 лютого 2019 10:30
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 09:38
Додаткова угода №4.PDF зміни до договору
27 грудня 2018 09:37
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 13:59
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
08 листопада 2018 13:57
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 12:04
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
31 жовтня 2018 12:00
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2018 13:58
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
23 липня 2018 13:56
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 13:44
Договір.PDF укладений
23 липня 2018 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»- «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: №2-КАД/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору№2-КАД/18 від 23.07.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»- «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: №2-КАД/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору№2-КАД/18 від 23.07.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»- «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: №2-КАД/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору№2-КАД/18 від 23.07.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, зазначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку"
Номер договору про закупівлю: №2-КАД/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору№2-КАД/18 від 23.07.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, зазначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку"
Номер договору про закупівлю: №2-КАД/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до договору№2-КАД/18 від 23.07.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 3 882 117,18
UAH (в тому числі ПДВ 647 019,53 UAH)