Медичне обладнання та вироби медичного призначення ( індикатори, пробірки, рулони плоскі комбіновані, стрічки дыагармні, системи ПК, системи ПР)
Очікувана вартість
130 410,00 UAH
UA-2018-02-09-000849-c 099194e34abc44e7a39c754d65cf60b6
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КЗ "Криворізька центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01280800
Місцезнаходження замовника: 53003, Україна, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Новомайське, Вишнева, 1а
Контактна особа замовника: Власенко Світлана Олександрівна
380676605405
e.kcrb@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2018 13:49
Очікувана вартість: 130 410,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 652,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Медичне обладнання та вироби медичного призначення ( індикатори, пробірки, рулони плоскі комбіновані, стрічки дыагармні, системи ПК, системи ПР)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8144 штуки
ЗГІДНО ОГОЛОШЕННЯ ТА МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ УМОВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53003, Україна, Дніпропетровська область, с.Новомайське, Вишнева,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 лютого 2018 12:29
оголошення.docx
09 лютого 2018 12:29
оголошення.docx
09 лютого 2018 12:29
ПРОЕКТ Договору поставки ЦРЛ.docx
09 лютого 2018 12:29
Додаток (технічні вимоги).docx
09 лютого 2018 12:29
Додаток (технічні вимоги).docx
09 лютого 2018 12:29
ПРОЕКТ Договору поставки ЦРЛ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-09-000849-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 13 лютого 2018 16:48
Вимога
КЗ «Криворізька центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради«
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2105151, номер тендеру у UA-2018-02-09-000849-c)
21.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1 Індікатор хімічний для контролю паровой стерилізації 180/60 №1000 паков 2
2 Індікатор хімічний для контролю парової стерилізації ВН 132/20 №1000 паков 16
3 Індікатор хімічний для контролю паровой стерилізації 132/20 №1000 паков 12
4 Індікатор хімічний для стерилізації ВН 120/45 №1000 паков 1
5 Біологічний індикатор парової стерилізації Атест 1261 шт 36
6 Біологічний індикатор парової стерилізації Атест 1262 шт 4
7 Пробірка центрифужна шт 300
8 Пробірка для проведення лабораторних досліджень 14х120 мм шт 150
9 Пробірка для проведення лабораторних досліджень16х150 мм шт 150
10 Пробірка вакуумна 4,5 мл з цитратом натрію 3,8% шт 500
11 Пробірка вакуумна 6 мл з активатором згортання шт 2000
12 Конічні пробірки 50мл (синя кришка) шт 300
13 Пробiрка з К2ЕДТА для забору крові 6 мл шт 200
14 Пробiрка з К2ЕДТА для забору крові 3 мл шт 500
15 Пробiрка з К2ЕДТА для забору крові 10мл шт 100
16 Контейнер для біологічних проб 60мл шт 300
17 Рулон плоский комбінований 50ммx200м шт 7
18 Рулон плоский комбінований 75ммx200м рул 5
19 Рулон плоский комбінований 100ммx200м рул 6
20 Стерилізаційні комбіновані плоскі рулонні матеріали з хімічним індикатором 125мм x 200м рул 5
21 Стерилізаційні комбіновані плоскі рулонні матеріали з хімічним індикатором 200мм x 200м рул 1
22 Рулон плоский комбінований 150ммx200м рул 6
23 Стерилізаційні комбіновані плоскі рулонні матеріали з хімічним індикатором 300мм x 200м рул 5
24 Стрічки діаграмні реєструючих приладів з тепловим записом (термопапір для ЕКГ) 80*23 шт 130
25 Стрічки діаграмні реєструючих приладів з тепловим записом (термопапір в рулоні)112х25 мм рул 8
26 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (ПР) шт 3320
27 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (ПК) шт 80

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:

Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (ПР) шт 3320
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (ПК) шт 80
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2105151, номер тендеру у UA-2018-02-09-000849-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2018 12:40
Тендерний комітет уважно розглянули надану скаргу, та прийшли до висновку, що закупівля UA -2018-02-09-000849-c за № 2105151 являється допороговою закупівлею, а не закупівлею відкритих торгів.
При складанні переліку на придбання необхідного товару тендерний комітет користувався Порядком визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 за показником четвертої цифри основного словника . При цьому Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), але визначення частин предмета закупівлі здійснюється Замовником самостійно - це є правом, а не обов’язком Замовника, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядком .
Дана закупівля здійснюється відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Тому тендерний комітет вважає не проводити Зміни в документації , технічні вимоги не містять дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції. Це не є порушенням або дискримінацією учасників.

Технічні вимоги подаються УЧАСНИКАМИ щодо вимог предмета закупівлі, визначених Замовником.

( класифікатор ДК 016:2010 не є дійсним.)
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет уважно розглянули надану скаргу, та прийшли до висновку, що закупівля UA -2018-02-09-000849-c за № 2105151 являється допороговою закупівлею, а не закупівлею відкритих торгів.
При складанні переліку на придбання необхідного товару тендерний комітет користувався Порядком визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 за показником четвертої цифри основного словника . При цьому Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), але визначення частин предмета закупівлі здійснюється Замовником самостійно - це є правом, а не обов’язком Замовника, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядком .
Дана закупівля здійснюється відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Тому тендерний комітет вважає не проводити Зміни в документації , технічні вимоги не містять дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції. Це не є порушенням або дискримінацією учасників.

Технічні вимоги подаються УЧАСНИКАМИ щодо вимог предмета закупівлі, визначених Замовником.

( класифікатор ДК 016:2010 не є дійсним.)

Документи подані скаржником

13 лютого 2018 16:48
2105151.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАКТИВ" 104 140,80
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович 96 740,57
UAH з ПДВ
96 740,57
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЛІЙНИК МАЙЯ МИКОЛАЇВНА" 122 800,00
UAH з ПДВ
122 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 14:34
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2018 17:21
Сертифікати.pdf
19 лютого 2018 16:57
Гарантійний лист 80%.pdf
19 лютого 2018 16:55
Cтатут.pdf
19 лютого 2018 16:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 лютого 2018 16:55
Протокол засновників.pdf
19 лютого 2018 16:55
Витяг.pdf

Публічні документи

16 лютого 2018 14:59
Цінова пропозиія.pdf
16 лютого 2018 14:59
мед тех вимоги.pdf
16 лютого 2018 14:59
документи ФОП.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум сист пр.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум сист пк.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум рул 2.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум рул 1.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум проб лаб.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум проб кон.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум проб.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум пап.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум инд хим.pdf
16 лютого 2018 14:59
докум инд био.pdf
16 лютого 2018 14:59
гарант лист 80.pdf
16 лютого 2018 14:59
гар л сим.pdf
16 лютого 2018 14:59
гар л сенте.pdf
16 лютого 2018 14:59
гар л медтест.pdf
16 лютого 2018 14:59
гар л доп.pdf
16 лютого 2018 14:59
гар л вол.pdf
16 лютого 2018 14:59
гар л бт.pdf
16 лютого 2018 14:59
гар л александрия.pdf

Публічні документи

20 лютого 2018 00:47
Цінова ОЛ.pdf
20 лютого 2018 00:25
ЛИСТИ Олійник.pdf
20 лютого 2018 00:25
Документи на ФОП.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАКТИВ"
#24246094
Відхилено 94 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 10:48
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович
#3001719870
Переможець 96 740,57
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 11:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22.02.2018 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович
#3001719870
96 740,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
додаток л.3.jpg укладений
01 березня 2018 08:43
додаток л.2.jpg укладений
01 березня 2018 08:43
додаток л.1.jpg укладений
01 березня 2018 08:43
дог.л.2.jpg укладений
01 березня 2018 08:43
дог.л.1.jpg укладений
01 березня 2018 08:43
дог.л.3.jpg укладений
01 березня 2018 08:43
sign.p7s укладений
01 червня 2018 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 96 740,57
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку