Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію, (гідроксихлорид алюмінію)
DK 021:2015: 24310000-0 Basic inorganic chemicals, рoly aluminium chloride, (aluminum hydroxychloride)
Очікувана вартість
198 000 000,00 UAH
UA-2018-02-09-000191-b 6e25223da6784a808bd1ae31dd424dbf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казберч Євгенія Анатоліївна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Казберч Євгенія Анатоліївна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Private LC "JSC "Kyivvodokanal"
National ID: 03327664
Contact point: Kazberch Evgeniya Anatoliyvna
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 13:42
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 13:42
Початок аукціону: 27 березня 2018 12:22
Очікувана вартість: 198 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH
Publication date: 09 лютого 2018 13:37
Enquiries until: 02 березня 2018 13:42
Complaints submission until: до 08 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 березня 2018 13:42

Information

Estimated total value: 198 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 990 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 т
ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію, (гідроксихлорид алюмінію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04077, Україна, м. Київ, місто, Управління експлуатації Дніпровської водопровідної станції: м. Київ, вул. Дніпроводська, 1а, ДЕВГ, код 2197, Київ-Петрівка, гілка Дніпровської водопровідної станції, код 320609; 02125 Управління експлуатації Деснянської водопровідної станції: м. Київ, просп. Алішера Навої, 1, ДЕВГ, код 2197, Київ-Дніпровський, гілка Деснянської водопровідної станції, код 320702.
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

DK 021:2015: 24310000-0 Basic inorganic chemicals, рoly aluminium chloride, (aluminum hydroxychloride)
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2018 13:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 13:37
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання інформації згідно ТЗ
Дата подання: 22 лютого 2018 15:46
Дата відповіді: 27 лютого 2018 15:24
У технічному завданні (Додаток 3) вказана вимога щодо надання учасниками: Результат(-ти) лабораторних та/або промислових випробувань ефективності реагенту в лабораторії та/або на очисних спорудах замовника в зимовий період при температурі води нижче 4°С, проведений(-ні) не раніше 2016 року. Чи можна вважати належним виконанням цього пункту, якщо Учасник надасть довідку-підтвердження про промислове використання предмету закупівлі на очисних спорудах Замовника в зимовий період при температурі води нижче 4°С?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання довідки-підтвердження про промислове використання предмету закупівлі на очисних спорудах Замовника в зимовий період при температурі води нижче 4°С можна вважати належним виконанням вказаного пункту за умови, якщо довідка про промислове використання надана Замовником за запитом Учасника. Крім того, така довідка повинна підтверджувати ефективність реагенту при очистці води на очисних спорудах та дослідах пробного коагулювання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-09-000191-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: AS TAPROBAN, Код ЄДРПОУ:10058420
Дата подання: 07 березня 2018 16:49
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
09.02.2018 року ПРаТ «АК «Київводоканал» (Далі – Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію, (гідроксихлорид алюмінію)». Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі – Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: Згідно з п.1.4 частини 1 «Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановленим статтею 17 закону, та іншим вимогам*» Додатку №1 Тендерної документації «ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію, (гідроксихлорид алюмінію)», учасники мають надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору – підтверджується наданням нотаріально засвідченої копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору в повному обсязі в період 2015-2017 рр. з обов’язковим наданням позитивного відгуку від замовника, який підтверджує поставку гідроксихлориду алюмінію на підприємства водопостачання України фактичною продуктивністю не менше 100 000 м3/добу. Вважаємо, що вимога щодо надання учасником документального підтвердження поставок гідроксихлориду алюмінію на підприємства водопостачання України, є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію серед учасників, з наданням переваг виокремленому колу суб’єктів господарювання, які здійснюють поставки саме на водоканали України. Статтею 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. У частині третій статті 5 Закону зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Враховуючи вищевикладене, вважаємо за необхідне виключити цю вимогу з тендерної документації для недопущення порушення прав інших учасників закупівлі. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено 12 березня 2018 року. Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги до державного бюджету;
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 13.03.2018 № 2179.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 18:53

Документи подані скаржником

07 березня 2018 16:49
Скарга

Документи Органу Оскарження

14 березня 2018 18:53
Рішення від 13.03.2018 № 2179.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 березня 2018
UA-2018-02-09-000191-b6e25223da6784a808bd1ae31dd424dbf
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна, м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Учасник Документи Рішення
ТДВ "ПХЗ "Коагулянт" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 березня 2018 18:58
Звіт з ЄДР (припинено)
14 березня 2018 18:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2018 12:59
Протокол
21 березня 2018 13:17
Електронний підпис

Публічні документи

07 березня 2018 15:23
Електронний підпис
07 березня 2018 15:23
Електронний підпис
07 березня 2018 15:22
ТУ_Полвак.rar
07 березня 2018 15:22
Інші документи.rar
07 березня 2018 15:22
Гарантія.rar
07 березня 2018 15:22
Відповідно вимогам ст.17.rar
07 березня 2018 15:22
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

14 березня 2018 18:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2018 13:01
Протокол
21 березня 2018 13:17
Електронний підпис

Публічні документи

09 березня 2018 12:50
Електронний підпис
09 березня 2018 12:50
Електронний підпис
09 березня 2018 12:44
Тендерна пропозиция.pdf
09 березня 2018 12:44
Інші документи.pdf
09 березня 2018 12:44
Банковская гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "ПХЗ "Коагулянт"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "ПХЗ "Коагулянт" 193 725 000,00
UAH з ПДВ
182 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 196 500 000,00
UAH з ПДВ
183 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2018 15:23
Електронний підпис
07 березня 2018 15:23
Електронний підпис
07 березня 2018 15:22
ТУ_Полвак.rar
07 березня 2018 15:22
Інші документи.rar
07 березня 2018 15:22
Гарантія.rar
07 березня 2018 15:22
Відповідно вимогам ст.17.rar
07 березня 2018 15:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 березня 2018 12:50
Електронний підпис
09 березня 2018 12:50
Електронний підпис
09 березня 2018 12:44
Тендерна пропозиция.pdf
09 березня 2018 12:44
Інші документи.pdf
09 березня 2018 12:44
Банковская гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "ПХЗ "Коагулянт"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ "ПХЗ "Коагулянт"
#03327724
Переможець 182 475 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 13:42

Документи

28 березня 2018 13:42
Електронний підпис
28 березня 2018 13:40
Повідомлення про намір
27 березня 2018 22:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2018 22:54
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2018 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "ПХЗ "Коагулянт"
#03327724
182 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2018 13:42
Електронний підпис
28 березня 2018 13:40
Повідомлення про намір
27 березня 2018 22:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2018 22:54
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 11:36
Звіт укладений
02 червня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 15:17
Повідомлення Коагулянт 583.docx зміни до договору
14 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 16:00
ПОВІДОМЛЕННЯ дод. угода _ 1.docx зміни до договору
31 жовтня 2019 15:59
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 15:28
Договір укладений
17 квітня 2018 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, відповідно п. 2.3 Договору Сторони дійшли згоди змінити ціну за одну тонну Товару та визначити нову ціну у Специфікації (додаток № 1 до Договору). 2. З урахуванням зміни ціни Товару, Сторони домовились п. 2.2 Договору викласти у наступній редакції: «2.2. Загальна сума даного Договору (з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені) складає 182 474 944,81 (сто вісімдесят два мільйони чотириста сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок чотири грн. 81 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 152 062 454,01 (сто п’ятдесят два мільйони шістдесят дві тисячі чотириста п’ятдесят чотири грн. 01 коп.), ПДВ – 30 412 490,80 (тридцять мільйонів чотириста дванадцять тисяч чотириста дев’яносто грн. 80 коп.).» 3. З урахуванням зміни ціни Товару та пункту 2.2. Договору Сторони домовилися внести зміни до Специфікації (додаток № 1 до Договору) та викласти її в новій редакції. Специфікація в новій редакції додається до даної Угоди і є невід’ємною частиною Договору (додаток № 1 до Договору). 4. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 5. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 7. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 583/24/16-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та у зв’язку з цим, змінити наступні умови Договору: 1.1. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” червня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.». 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 583/24/16-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2018 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 50 211 162,70
UAH (в тому числі ПДВ 8 368 527,12 UAH)