Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2018-02-08-003391-a e172c9d87e924054b549527af2990fe7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Адамчук

+380673936834 adamchuk.slavuta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04591452
Вебсайт: http://www.osvitasl.km.ua/
Місцезнаходження: 30000, Україна , Хмельницька обл., м. Славута, вул. Козацька, буд. 36
Контактна особа: Інна Адамчук
+380673936834
adamchuk.slavuta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«20» грудня 2017 року (протокол № 196) управлінням освіти виконавчого комітету Славутської міської ради (далі Замавник) було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю на придбання послуги з постачання теплової енергії (ДК 021:2015 - 09320000-8 - Пара, гаряча вода та повязана продукція) «ідентифікатор закупівлі- UA-2017-12-20-002658-c». Проте станом на «09»січня 2018 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «09»січня 2018 року (протокол № 4) Замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «ідентифікатор закупівлі- UA-2018-01-09-001643-a». Проте знову ж таки станом на «25»січня 2018 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом закупівлі - послуги з постачання теплової енергії (ДК 021:2015 - 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 08:50
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, буд.36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

08 лютого 2018 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА КОМПАНІЯ"
#36631296
Переможець 434 301,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 08:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 08:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА КОМПАНІЯ"
#36631296
434 301,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2018 15:30
Додат.№ 02 від 08.10.2018 до договору № 54 від 20.02.2018 р (тепло) - (розірвання).pdf укладений
09 жовтня 2018 15:30
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 10:44
договір № 54 від 20.02.2018 р.(теплопостачання.).pdf укладений
20 лютого 2018 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 255 440,98
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: призупинення надання послуг